Finale op de stream.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:43 schreef megamandy het volgende:
Lenders nu op de NOS met van Zetten
Met Hansie Hansie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:48 schreef megamandy het volgende:
Aah nu zijn ze live bij de finale + commentaar
Ik zie gewoon nog beelden van de kwalificatie toch?quote:
Ja nu weer wel net die Chinese was hetzelfde als de stream, ik snap er echt niets meer vanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie gewoon nog beelden van de kwalificatie toch?
Juist.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja nu weer wel net die Chinese was hetzelfde als de stream, ik snap er echt niets meer van
Mwah, zijn nog wel wat tegenstrevers.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:53 schreef knep het volgende:
Dit wordt het onderdeel met de minste forumposts.
Misschien komen er meer posts als de meisjes met ballen en stokjes gaan turnen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:53 schreef knep het volgende:
Dit wordt het onderdeel met de minste forumposts.
Eigenlijk past dit ook gewoon in het turntopic. alleen de puntenverdeling is anders, maar het past er wel bij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Misschien komen er meer posts als de meisjes met ballen en stokjes gaan turnen?
Waterpolo, handbal of worstelen.quote:
Een matje waar je op kan vallen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is dat voor een matje die de trainer in de handen heeft?
Als het mis dreigt te gaan kan hij die onder de springster leggen, zodat ze zachter valt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is dat voor een matje die de trainer in de handen heeft?
Oke, dankje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als het mis dreigt te gaan kan hij die onder de springster leggen, zodat ze zachter valt.
Vind ik trampoline toch beter.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:08 schreef Karina het volgende:
Ik zat net schoonspringen te kijken op Eurosport en eigenlijk is het wel een beetje hetzelfde idee.
10 meter platform is ook geweldig, alleen al dat je van zo een grote hoogte springt vind ik knap, al gaan de trampolinespringers natuurlijk OOK erg hoog.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vind ik trampoline toch beter.
En vooral een aantal keer achter elkaarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
10 meter platform is ook geweldig, alleen al dat je van zo een grote hoogte springt vind ik knap, al gaan de trampolinespringers natuurlijk OOK erg hoog.
Inderdaad, dat ook natuurlijk. Maar de figuren die ze maken lijken wel wat op elkaar, schroeven, salto's.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:27 schreef Baszh het volgende:
[..]
En vooral een aantal keer achter elkaar
Ja, dat is bij gymnastiek natuurlijk sowieso het geval.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ook natuurlijk. Maar de figuren die ze maken lijken wel wat op elkaar, schroeven, salto's.
Weet ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, dat is bij gymnastiek natuurlijk sowieso het geval.
Ook bij het turnen zie je die figuren .. Iets minder in aantal omdat de hoogte beperkt wordt..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ook natuurlijk. Maar de figuren die ze maken lijken wel wat op elkaar, schroeven, salto's.
Hehe, ja maar veel meer dan strekken, buigen en rondjes draaien kun je ook niet met je lichaam.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ikMaar omdat ik het toevallig precies achterelkaar zag viel het me op.
Stokjes? Hahaha, kan me niet herinneren dat ik mijn meisjes daarop train, lol!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Misschien komen er meer posts als de meisjes met ballen en stokjes gaan turnen?
Nou het lint zit aan een stokje en dat andere heet dan officieel knotsen schijnbaarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Stokjes? Hahaha, kan me niet herinneren dat ik mijn meisjes daarop train, lol!
Geeft niks, maar het blijft grappig. Dat heb je met een sport die nog steeds erg onbekend is bij het grote publiek.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nou het lint zit aan een stokje en dat andere heet dan officieel knotsen schijnbaar
[ afbeelding ]
Sorry voor de incorrecte benoeming.
Verkeerde topic johquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef AthCom het volgende:
Ponor was veel beter dan die Amerikaanse.
Maar dat komt omdat je een coach hebt die voor zichzelf en haar pupil eet, dat helpt enorm.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:53 schreef roos85 het volgende:
Nu bezig op Eurosport, wat zijn die meiden toch vreselijk lenig
Nee er doen hier geen mannen mee, de vrouwen is al erg genoeg want wat was/is dit saai zeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:37 schreef Karina het volgende:
Jammer dat ik niet kan kijken. Ik zag wel dat later ook de mannen nog komen, klopt dat?
Ik dacht al, wat doen mannen? Het kwam doordat ik in het programma zat te kijken en volgens mij ook een kopje "mannen" tegenkwam. Maar ik denk dat ik verkeerd klikte, want nu ik nogmaals kijk zie ik het nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee er doen hier geen mannen mee, de vrouwen is al erg genoeg want wat was/is dit saai zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |