Finale op de stream.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:43 schreef megamandy het volgende:
Lenders nu op de NOS met van Zetten
Met Hansie Hansie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:48 schreef megamandy het volgende:
Aah nu zijn ze live bij de finale + commentaar
Ik zie gewoon nog beelden van de kwalificatie toch?quote:
Ja nu weer wel net die Chinese was hetzelfde als de stream, ik snap er echt niets meer vanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie gewoon nog beelden van de kwalificatie toch?
Juist.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja nu weer wel net die Chinese was hetzelfde als de stream, ik snap er echt niets meer van
Mwah, zijn nog wel wat tegenstrevers.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:53 schreef knep het volgende:
Dit wordt het onderdeel met de minste forumposts.
Misschien komen er meer posts als de meisjes met ballen en stokjes gaan turnen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:53 schreef knep het volgende:
Dit wordt het onderdeel met de minste forumposts.
Eigenlijk past dit ook gewoon in het turntopic. alleen de puntenverdeling is anders, maar het past er wel bij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Misschien komen er meer posts als de meisjes met ballen en stokjes gaan turnen?
Waterpolo, handbal of worstelen.quote:
Een matje waar je op kan vallen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is dat voor een matje die de trainer in de handen heeft?
Als het mis dreigt te gaan kan hij die onder de springster leggen, zodat ze zachter valt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is dat voor een matje die de trainer in de handen heeft?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |