Mij mag je schrappen hoorquote:Op
- Pot witte latex , braadpan– Isabeau [b](Hoogeveen)
Wellicht met verhuizen zelf, paar doosjes ofzo?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:04 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik kan eventueel kleine dingetjes in Assen vervoeren, maar een koelkast gaat bv. al niet passen..
Dat is geweldig nieuws , dat scheelt je een hoop kopzorgquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dag liefjes!
Per 1 juni kan ik erin. En gaat de huur eraf, dus hopelijk gaat het op tijd lukken met de bijstand! Het hele huis moet asbest vrij gemaakt worden, niet alleen de overloop.
Dus al het laminaat wat er nog lag gaat eruit, maar wordt gelukkig ook vergoed!
En de woningbouw gaat ervoor zorgen dat er een deur of afgeschermd gedeelte komt voor een klein prijsje.
Wat een mazzeltje! Met het bedrag dat je ontvangt voor het laminaat, kun je vast wel een complete vloer via marktplaats terugkopen. Weet je al hoeveel je als vergoeding krijgt? Ook mooi dat het deurprobleem opgelost wordt; had dat eigenlijk niet anders verwacht omdat die er denk ik toch in hoorde te zitten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dag liefjes!
Per 1 juni kan ik erin. En gaat de huur eraf, dus hopelijk gaat het op tijd lukken met de bijstand! Het hele huis moet asbest vrij gemaakt worden, niet alleen de overloop.
En de woningbouw gaat ervoor zorgen dat er een deur of afgeschermd gedeelte komt voor een klein prijsje.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dag liefjes!
Wat goed nieuws!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jippie! Lijkt me dat dit hartstikke mooi geregeld gaat worden... Nu ik 1 juni weet kunnen er ook dingen voor het ophalen gepland wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dag liefjes!
Nee, hoor ik nog. Hij had het over 10,- tot 15,- per m2.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wat een mazzeltje! Met het bedrag dat je ontvangt voor het laminaat, kun je vast wel een complete vloer via marktplaats terugkopen. Weet je al hoeveel je als vergoeding krijgt? Ook mooi dat het deurprobleem opgelost wordt; had dat eigenlijk niet anders verwacht omdat die er denk ik toch in hoorde te zitten.
Maar niet overal lag laminaat he? Of krijg je 10-15 euro per m2 voor het gehele woonoppervlak?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee, hoor ik nog. Hij had het over 10,- tot 15,- per m2.
Ik koop het wel nieuw dan! en Djeez houd zich aan zijn woord, van dat geld kan de woonkamer en mijn slaapkamer gedaan worden.
Is er iemand die wil helpen met laminaat leggen? Zowieso voor de woonkamer en mijn slaapkamer. Overloop en kinderkamers komt waarschijnlijk tapijt op en in de keuken zeil.
Voor ondervloer kijken bij bouwmarkten die op dat moment een leuke stickeractie oid hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ikea Tundra laminaat heb je voor 6 euro de meter en dan moet er nog een ondervloer bij...
Fijn om te horen. Gefeliciteerd ermee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dag liefjes!
Voor de gehorigheid heb je dus de ondervloer nodig. Die heeft een dempende en isolerende werking.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:48 schreef Troel het volgende:
Tapijt in de kinderkamers is erg onhandig als de kinders ziek zijn, bij zindelijkheidstraining en noem maar op.
Echt goed dweilen kan bij laminaat niet, zeker niet bij de goedkope soorten, omdat het water dan tussen de naden gaat zitten. Je wilt het wel mooi houden en ik weet niet hoe het zit met gehorigheid, maar dat zijn zaken waarom ik overal voor vinyl/zeil zou gaan!
En als je dan dit kijkt bij de Carpetright:
[ afbeelding ]
ELTEA
¤ 6.99 m2
A.S. ZATERDAG ¤ 6.29 m2 EN 10% EXTRA KORTING
Eltea is een onderhoudsvriendelijk vinyl met een dikte van 1.30mm en een toplaag van 0.15mm, welke verkrijgbaar is in 8 dessins.
En dan hebben ze ook nog de betere versies die wat dikker zijn en een wat dikkere toplaag hebben.
Ik heb hier boven gewoon zeil liggen, merk je niets van, zelfs niet met hakken, zonder dat er een ondervloer isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Voor de gehorigheid heb je dus de ondervloer nodig. Die heeft een dempende en isolerende werking.
Schoonmaken is echt makkelijk. Je moet het heel erg bont maken wil je laminaat op laten zwellen. Tussen de naden kan wel wat vocht komen, maar dat moet er dan echt langdurig liggen wil het er helemaal tussenkomen. Bij normale ongelukjes (glas cola omstoten bijv) is er echt niets aan de hand als je het daarna opruimt.
Zeil voor de kinderkamers is een optie. Moet de ondervloer wel helemaal vlak zijn.
Carpetright vind ik een k*tzaak, met misleidende advertenties. Dan zit die 10% extra korting plots al inbegrepen in de prijs... zulk soort dingen.
Maar het is aan Ingrid om te kijken hoe/wat/waar.
Lurker hierquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:48 schreef Troel het volgende:
Tapijt in de kinderkamers is erg onhandig als de kinders ziek zijn, bij zindelijkheidstraining en noem maar op.
Echt goed dweilen kan bij laminaat niet, zeker niet bij de goedkope soorten, omdat het water dan tussen de naden gaat zitten. Je wilt het wel mooi houden en ik weet niet hoe het zit met gehorigheid, maar dat zijn zaken waarom ik overal voor vinyl/zeil zou gaan!
En als je dan dit kijkt bij de Carpetright:
[ afbeelding ]
ELTEA
¤ 6.99 m2
A.S. ZATERDAG ¤ 6.29 m2 EN 10% EXTRA KORTING
Eltea is een onderhoudsvriendelijk vinyl met een dikte van 1.30mm en een toplaag van 0.15mm, welke verkrijgbaar is in 8 dessins.
En dan hebben ze ook nog de betere versies die wat dikker zijn en een wat dikkere toplaag hebben.
Dat was hier geen probleemquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lurker hier
Als je voor dat zeil/vinyl gaat, neem dan geen katten
Laat haar even contact met mij opnemen. (per dm) Ik ben bezig om vervoer te regelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Is er ook vervoer mogelijk vanuit Tilburg? Fluug vroeg of er al wat bekend is (op fb) Het gaat om een eettafel en salontafel.
Het LIGT dan misschien aan die van mij, Pingoo en Muis hebben een nieuwe hobbyquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat was hier geen probleemHet lag echt aan die van jou
Als je hier interesse in zou hebben kom ik m brengen Ingrid! Als jij een plekje kan verzinnen om m te stallen. Desnoods als tijdelijke bank?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:41 schreef Ireth het volgende:
Heb je hier niets aan Ingrid?? Voor loge's oid? Of gewoon voor in je slaapkamer/kinderkamer??
[GRATIS] Bedbank
Heb je enig idee hoeveel m2 het totaal is?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik denk dat daar geen plek voor is. Wel lief dat je aan me denkt!
Maar heb je wel al iets van een bankstel dan voor in je woonkamer?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik denk dat daar geen plek voor is. Wel lief dat je aan me denkt!
Het vervoer is idd vaak een probleem maar ik heb dat nagenoeg geregeld.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een 2 persoons sowieso, ik krijg een stoel van Nicky, heb alst nodig is een rieten stoel en krijg van muck een bank als vervoer lukt.
Assen, maar dat stond zelfs op de vorige pagina volgens mijquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb niet het hele topic gelezen maar om welke plaats gaat het? (in verband met eventueel ophalen/brengen)
Wil je die twee rieten stoeltjes nog hebben?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een 2 persoons sowieso, ik krijg een stoel van Nicky, heb alst nodig is een rieten stoel en krijg van muck een bank als vervoer lukt.
Oh nee dat is vanuit Eindhoven niet te doenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Assen, maar dat stond zelfs op de vorige pagina volgens mij
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb de gekochte voorraadbakjes bij Ingrid afgeleverd als dat al niet op de lijst stond..
Hoe lang kennen wij elkaar nu al Ingrid?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tuurlijk lieverd!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:35 schreef Luchtbel het volgende:
Ingrid, wil jij helpen er zorg voor te dragen dat de spullen die in Almere voor je klaar staan opgehaald worden door iemand. Ik kan daar zelf niet achteraan en ik denk dat je er echt wel wat aan hebt. Zeker de kleding voor Kim (t/m maat 134/140), het knutselspul, keukenspulen allerhande Zwitsel artikelen. Ik heb zelf niet de energie om er achteraan te gaan.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Hoe lang kennen wij elkaar nu al Ingrid?
Nicky?
Voor de mensen die zelf niet kunnen rijden oid. Ik kom via de A7 bij Bad Nieuweschans NL binnen en rij via Oude Pekela - Gieten - Stadskanaal naar Assen.
Dus als ik spullen mee moet nemen... let me know
Klussen: 9 juni kan ik niet!. Maar ga er eigenlijk vanuit dat we het wet weekend van 2 juni losgaan.
Wat een te gek nieuws!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dag liefjes!
Ik twijfel nog! Als de bank niet gaat lukken qua vervoer, dan graag de stoeltjes. Anders wordt het te druk denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wil je die twee rieten stoeltjes nog hebben?
Dat snap ik, maar er kan al wel geschilderd worden, gordijnen ophangen, plankjes. etc de tweede/derde. Daarvoor is die vloer niet nodigquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Als ik de sleutel heb wil ik iig zo snel mogelijk de vloer erin!
Okee, ik hoor het welquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik twijfel nog! Als de bank niet gaat lukken qua vervoer, dan graag de stoeltjes. Anders wordt het te druk denk ik.
Als het nog niet geregeld is kan ik 't wel ophalen en er dan 1 pakket van maken met mijn spullen.quote:
Als ik het goed heb begrepen, neemt Yvonne het mee als ze hierheen komt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:39 schreef poemojn het volgende:
[..]
Als het nog niet geregeld is kan ik 't wel ophalen en er dan 1 pakket van maken met mijn spullen.
Oke, primaquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen, neemt Yvonne het mee als ze hierheen komt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:22 schreef LompeHork het volgende:
Heb je nog lampen nodig?
Ik heb hier een kleine plafonnière over, een rieten hanglamp (incluis twee lampen) en een sta-lamp (je weet wel, met zo'n leeslampje erbij).
En wij hebben nog een kapstok liggen hier, relatief modern ding
Zelf heb ik heb het ook niet breed, maar als ik je hier een plezier mee kan doen, doe ik dat graag. Brengen kan eventueel, maak ik er wel een "dagje uit" van ofzo.
Idd overheen gelezen! Zeker interesse in!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:42 schreef LompeHork het volgende:
Ingrid, misschien heb je er overheen gelezen, maar heb je hier iets aan?
[..]
Kan wel een paar weekjes duren voordat we langs kunnen komen (lees: begin juni) , maar dat is in de tussentijd wel op te lossen met wat losse lampjes?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Idd overheen gelezen! Zeker interesse in!
Komt goed! Tnx!quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan wel een paar weekjes duren voordat we langs kunnen komen (lees: begin juni) , maar dat is in de tussentijd wel op te lossen met wat losse lampjes?dan hou ik het spul even apart.
Dat is ook wat ik vaak ziequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:41 schreef innepin het volgende:
Ietsje onder Utrecht, nikky.
En wb arme sloebers, het zijn denk ik toch vaak juist de mensen die weinig hebben, die veel geven. (is dan mijn eigen observatie hè, niet wetenschappelijk onderbouwd) Ik heb sowieso niks te geven
dus ik neem maar wat kwasten mee.
Niet op mijn route.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:41 schreef innepin het volgende:
Ietsje onder Utrecht, nikky.
En wb arme sloebers, het zijn denk ik toch vaak juist de mensen die weinig hebben, die veel geven. (is dan mijn eigen observatie hè, niet wetenschappelijk onderbouwd) Ik heb sowieso niks te geven
dus ik neem maar wat kwasten mee.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb het 1pers. Bed nog in de kelder staan, is daar nog interesse voor??
Ja dat moet lukken! Gereedschap is handig ja!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:05 schreef nikky het volgende:
Ingrid,
Kun je ervoor zorgen dat er iemand om 10 uur in dat huis is op 2 juni?
Ik heb ook nog wel witte muurverf dat ik kan meenemen. Het is niet superdekkend, maar wie weet waarvoor we het kunnen gebruiken.
Is er gereedschap of moet ik mijn klopboor , schroefboor en meer van dit soort meenemen?
Dan gaan we er eens even voor zorgen dat je dat weekend nog het huis in kunt.
Oeh, gemiste kans.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb het 1pers. Bed nog in de kelder staan, is daar nog interesse voor??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Inlognaam op 11-05-2012 21:34:43 ]Ook hoi !
BrandXquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:43 schreef BrandX het volgende:
Ingrid!
Met schaamrood op mijn kaken, maar ik heb EINDELIJK je camera op de bus gedaan. De track&trace doe ik zo naar je PM-en, kan je het pakje volgen. Het gaat vandaag nog weg met de TNT.
Wat is het uiteindelijk geworden:![]()
Het hoesje en bandje wat op de pic staat zit er ook bij.
Een iets meer dan één jaar oude en bijna niet gebruikte Canon D10, volledig waterdicht.
Ik heb er een extra accu bij gedaan (die is leeg), een volle accu zit er startklaar in, incl. een 2GB kaartje voor ong. 500 foto's of ong. 30min. filmen. Oh en de oplader zelf zit er ook bij
En wonder boven wonder vond ik ook alle gebruiksaanwijzingen en boekjes en garantiebewijs terug, alleen de bon kon ik niet meer vinden.
Anyways. Heel veel fun ermee en sorry dat het uiteindelijk nog (veel te) lang duurde
Wow, wat tof voor Ingrid!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:43 schreef BrandX het volgende:
Ingrid!
Met schaamrood op mijn kaken, maar ik heb EINDELIJK je camera op de bus gedaan. De track&trace doe ik zo naar je PM-en, kan je het pakje volgen. Het gaat vandaag nog weg met de TNT.
Wat een leuk ding!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:43 schreef BrandX het volgende:
Ingrid!
Een iets meer dan één jaar oude en bijna niet gebruikte Canon D10, volledig waterdicht.
Ik heb er een extra accu bij gedaan (die is leeg), een volle accu zit er startklaar in, incl. een 2GB kaartje voor ong. 500 foto's of ong. 30min. filmen. Oh en de oplader zelf zit er ook bij
En wonder boven wonder vond ik ook alle gebruiksaanwijzingen en boekjes en garantiebewijs terug, alleen de bon kon ik niet meer vinden.
Anyways. Heel veel fun ermee en sorry dat het uiteindelijk nog (veel te) lang duurde
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:43 schreef BrandX het volgende:
Ingrid!
quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:19 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
lees wel ff goed hoe je moet handelen wanneer je inderdaad met de camera in hevige regen of zwembad oid bent geweest, hoe je hem moet drogen
Geen probleem en jij ook bedankt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |