Voor de gehorigheid heb je dus de ondervloer nodig. Die heeft een dempende en isolerende werking.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:48 schreef Troel het volgende:
Tapijt in de kinderkamers is erg onhandig als de kinders ziek zijn, bij zindelijkheidstraining en noem maar op.
Echt goed dweilen kan bij laminaat niet, zeker niet bij de goedkope soorten, omdat het water dan tussen de naden gaat zitten. Je wilt het wel mooi houden en ik weet niet hoe het zit met gehorigheid, maar dat zijn zaken waarom ik overal voor vinyl/zeil zou gaan!
En als je dan dit kijkt bij de Carpetright:
[ afbeelding ]
ELTEA
¤ 6.99 m2
A.S. ZATERDAG ¤ 6.29 m2 EN 10% EXTRA KORTING
Eltea is een onderhoudsvriendelijk vinyl met een dikte van 1.30mm en een toplaag van 0.15mm, welke verkrijgbaar is in 8 dessins.
En dan hebben ze ook nog de betere versies die wat dikker zijn en een wat dikkere toplaag hebben.
Ik heb hier boven gewoon zeil liggen, merk je niets van, zelfs niet met hakken, zonder dat er een ondervloer isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Voor de gehorigheid heb je dus de ondervloer nodig. Die heeft een dempende en isolerende werking.
Schoonmaken is echt makkelijk. Je moet het heel erg bont maken wil je laminaat op laten zwellen. Tussen de naden kan wel wat vocht komen, maar dat moet er dan echt langdurig liggen wil het er helemaal tussenkomen. Bij normale ongelukjes (glas cola omstoten bijv) is er echt niets aan de hand als je het daarna opruimt.
Zeil voor de kinderkamers is een optie. Moet de ondervloer wel helemaal vlak zijn.
Carpetright vind ik een k*tzaak, met misleidende advertenties. Dan zit die 10% extra korting plots al inbegrepen in de prijs... zulk soort dingen.
Maar het is aan Ingrid om te kijken hoe/wat/waar.
Lurker hierquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:48 schreef Troel het volgende:
Tapijt in de kinderkamers is erg onhandig als de kinders ziek zijn, bij zindelijkheidstraining en noem maar op.
Echt goed dweilen kan bij laminaat niet, zeker niet bij de goedkope soorten, omdat het water dan tussen de naden gaat zitten. Je wilt het wel mooi houden en ik weet niet hoe het zit met gehorigheid, maar dat zijn zaken waarom ik overal voor vinyl/zeil zou gaan!
En als je dan dit kijkt bij de Carpetright:
[ afbeelding ]
ELTEA
¤ 6.99 m2
A.S. ZATERDAG ¤ 6.29 m2 EN 10% EXTRA KORTING
Eltea is een onderhoudsvriendelijk vinyl met een dikte van 1.30mm en een toplaag van 0.15mm, welke verkrijgbaar is in 8 dessins.
En dan hebben ze ook nog de betere versies die wat dikker zijn en een wat dikkere toplaag hebben.
Dat was hier geen probleemquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lurker hier
Als je voor dat zeil/vinyl gaat, neem dan geen katten
Laat haar even contact met mij opnemen. (per dm) Ik ben bezig om vervoer te regelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Is er ook vervoer mogelijk vanuit Tilburg? Fluug vroeg of er al wat bekend is (op fb) Het gaat om een eettafel en salontafel.
Het LIGT dan misschien aan die van mij, Pingoo en Muis hebben een nieuwe hobbyquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat was hier geen probleemHet lag echt aan die van jou
Als je hier interesse in zou hebben kom ik m brengen Ingrid! Als jij een plekje kan verzinnen om m te stallen. Desnoods als tijdelijke bank?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:41 schreef Ireth het volgende:
Heb je hier niets aan Ingrid?? Voor loge's oid? Of gewoon voor in je slaapkamer/kinderkamer??
[GRATIS] Bedbank
Heb je enig idee hoeveel m2 het totaal is?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik denk dat daar geen plek voor is. Wel lief dat je aan me denkt!
Maar heb je wel al iets van een bankstel dan voor in je woonkamer?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik denk dat daar geen plek voor is. Wel lief dat je aan me denkt!
Het vervoer is idd vaak een probleem maar ik heb dat nagenoeg geregeld.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een 2 persoons sowieso, ik krijg een stoel van Nicky, heb alst nodig is een rieten stoel en krijg van muck een bank als vervoer lukt.
Assen, maar dat stond zelfs op de vorige pagina volgens mijquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb niet het hele topic gelezen maar om welke plaats gaat het? (in verband met eventueel ophalen/brengen)
Wil je die twee rieten stoeltjes nog hebben?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een 2 persoons sowieso, ik krijg een stoel van Nicky, heb alst nodig is een rieten stoel en krijg van muck een bank als vervoer lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |