Mij mag je schrappen hoorquote:Op
- Pot witte latex , braadpan– Isabeau [b](Hoogeveen)
Wellicht met verhuizen zelf, paar doosjes ofzo?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:04 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik kan eventueel kleine dingetjes in Assen vervoeren, maar een koelkast gaat bv. al niet passen..
Dat is geweldig nieuws , dat scheelt je een hoop kopzorgquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dag liefjes!
Per 1 juni kan ik erin. En gaat de huur eraf, dus hopelijk gaat het op tijd lukken met de bijstand! Het hele huis moet asbest vrij gemaakt worden, niet alleen de overloop.
Dus al het laminaat wat er nog lag gaat eruit, maar wordt gelukkig ook vergoed!
En de woningbouw gaat ervoor zorgen dat er een deur of afgeschermd gedeelte komt voor een klein prijsje.
Wat een mazzeltje! Met het bedrag dat je ontvangt voor het laminaat, kun je vast wel een complete vloer via marktplaats terugkopen. Weet je al hoeveel je als vergoeding krijgt? Ook mooi dat het deurprobleem opgelost wordt; had dat eigenlijk niet anders verwacht omdat die er denk ik toch in hoorde te zitten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dag liefjes!
Per 1 juni kan ik erin. En gaat de huur eraf, dus hopelijk gaat het op tijd lukken met de bijstand! Het hele huis moet asbest vrij gemaakt worden, niet alleen de overloop.
En de woningbouw gaat ervoor zorgen dat er een deur of afgeschermd gedeelte komt voor een klein prijsje.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dag liefjes!
Wat goed nieuws!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jippie! Lijkt me dat dit hartstikke mooi geregeld gaat worden... Nu ik 1 juni weet kunnen er ook dingen voor het ophalen gepland wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dag liefjes!
Nee, hoor ik nog. Hij had het over 10,- tot 15,- per m2.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wat een mazzeltje! Met het bedrag dat je ontvangt voor het laminaat, kun je vast wel een complete vloer via marktplaats terugkopen. Weet je al hoeveel je als vergoeding krijgt? Ook mooi dat het deurprobleem opgelost wordt; had dat eigenlijk niet anders verwacht omdat die er denk ik toch in hoorde te zitten.
Maar niet overal lag laminaat he? Of krijg je 10-15 euro per m2 voor het gehele woonoppervlak?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee, hoor ik nog. Hij had het over 10,- tot 15,- per m2.
Ik koop het wel nieuw dan! en Djeez houd zich aan zijn woord, van dat geld kan de woonkamer en mijn slaapkamer gedaan worden.
Is er iemand die wil helpen met laminaat leggen? Zowieso voor de woonkamer en mijn slaapkamer. Overloop en kinderkamers komt waarschijnlijk tapijt op en in de keuken zeil.
Voor ondervloer kijken bij bouwmarkten die op dat moment een leuke stickeractie oid hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ikea Tundra laminaat heb je voor 6 euro de meter en dan moet er nog een ondervloer bij...
Fijn om te horen. Gefeliciteerd ermee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dag liefjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |