Ik kom wel eens langs de velden hier vol met kruisjes en dat is indrukwekkend. Ik ben er alleen nooit tijdens een herdenking geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nijmegen - Greb is best goed te doen hoor
Ik ook niet. Maar eens moet een eerste keer zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kom wel eens langs de velden hier vol met kruisjes en dat is indrukwekkend. Ik ben er alleen nooit tijdens een herdenking geweest.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als je het op 4 mei maar wel twee minuten volhoudt
Ik ben vroeger alleen naar de herdenking wezen kijken toen mijn opa nog leefde. Marinier, vrijwillige dienst W.O. II, Indië, uit dienst net voor Korea.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar eens moet een eerste keer zijn.
Werkt ie in een coffeeshop ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef Thaboel het volgende:
Achterlijke winkels... Sta rustig op me broertje te wachten als hij klaar is met werk. Word ik door zijn bedrijfsleider gebeld dat ik daar (20meter vanaf de ingang en aan de overkant van de weg) weg moet en hij anders de politie gaat bellen...
een albert heijn... Had graag de politie langs zien komen hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Werkt ie in een coffeeshop ofzo
Mja, daar gaan staan is natuurlijk vragen om problemen hequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
een albert heijn... Had graag de politie langs zien komen hoor
quote:
Kwam hij nog met een reden?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef Thaboel het volgende:
Achterlijke winkels... Sta rustig op me broertje te wachten als hij klaar is met werk. Word ik door zijn bedrijfsleider gebeld dat ik daar (20meter vanaf de ingang en aan de overkant van de weg) weg moet en hij anders de politie gaat bellen...
Ik zou er verdacht uitzien en ze zouden niet weten wie ik ben... ME FUCKING BROERTJE STAAT NAAST TIEVUSHOND.quote:
Ja had ik ook het liefst laten doen maar ze stonden al 20minuten te wachten op me. Maar wil ook niet dat mn broertje bijv ze baan kwijtraak ofzoquote:
In DT? Of gewoon bloementjespak?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:34 schreef paintmeester het volgende:
Morgen weer acteren als bakvulling bij ceremonieel.
Je broertje die zijn baan kwijtraakt omdat zijn baas de politie wilt bellen omdat er iemand aan de overkant van de straat staat?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja had ik ook het liefst laten doen maar ze stonden al 20minuten te wachten op me. Maar wil ook niet dat mn broertje bijv ze baan kwijtraak ofzo
Hij kan wel gezeik krijgen omdat ik zijn broer ben en er 'problemen' sta te maken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:38 schreef m.k het volgende:
[..]
Je broertje die zijn baan kwijtraakt omdat zijn baas de politie wilt bellen omdat er iemand aan de overkant van de straat staat?
unlikely
Inderdaad, hoe totaal overrompeld de bevolking toen werdquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:38 schreef Pumatje het volgende:
Ik zie de Duitsers in mijn verbeelding dan al de grens over rennen.
Zeker mooi. Woon daar dichtbij, net als bij de Greb trouwens. Wat dat betreft veel historie hier in de buurt.quote:Ik ga volgend weekend de Waterlinie eens bekijken bij Utrecht langs de A2.
Je moet er zelf ook geen probleem van maken je moet die gast het probleem laten makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij kan wel gezeik krijgen omdat ik zijn broer ben en er 'problemen' sta te maken.
De geur tijdens het schieten met gesloten luiken, de enorme klap op de directe richtingbaan,quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:07 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat geluid, die gebreken
en het onderhoud ervan
.
Lekker doorstompen.
T6 met bruine handschoenen, witte pet en grootkruizen uiteraard.quote:
Past idd prima bij je DT jasje.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:01 schreef Pumatje het volgende:
haha die blauw grijs geruite broek van paresto lui.
Degradatie?quote:
20 minuten in het programma bij het zien van de hindernisbaan en de eerste staat al te jankenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1250914
Mooi iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:33 schreef m.k het volgende:
[..]
20 minuten in het programma bij het zien van de hindernisbaan en de eerste staat al te janken
Ik vraag me af hoeveel de BNN die SM's heeft geboden om ze zo gek te krijgenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
3x raden we er natuurlijk weer afvalt. Ga eens ballen kweken.
Gek? Die 2 hebben een gigantische lol gehad.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel de BNN die SM's heeft geboden om ze zo gek te krijgen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gek? Die 2 hebben een gigantische lol gehad.
Zulke groepen zijn het leukst.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:18 schreef Thaboel het volgende:
Die 2 SM's hebben het heerlijk rustig gehad
Leuke extratjesquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat denk ik ook, je ziet gewoon dat ze af en toe moeite hebben om hun lachen in te houden.
Ik hoop op een vervolg volgend jaar met Cobra4 als SM
Betaald lachen.quote:
Dat doen SM's toch altijd?quote:
Ik wel.quote:
Lachen, koffie drinken en soms een beetje boos worden. Taakomschrijving van een SM toch?quote:
Globaal wel ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lachen, koffie drinken en soms een beetje boos worden. Taakomschrijving van een SM toch?
Dus ZSM op naar SM!quote:
ZSM? Ik ben het al een tijdje.quote:
Ik nietquote:
Het clubje van Rave zoekt nog mensen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik nietHoogst behaalde rang SLD2
Maar eens zien wanneer ik weer terug ga
Clubje van rave ben k voor afgekeurd... Bril ofzeuquote:
Dan moet je maar hospik worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Clubje van rave ben k voor afgekeurd... Bril ofzeu
Paresto kok.quote:
Kun je de broek van Pumatje lenen.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je de broek van Pumatje lenen.
Maar wel een voordeel. Hebben wij elke dag Blauwe Hap.
Doet met denken aan de familie van een maat van me die ooit 2 dagen in de keuken hebben gestaan om Blauwe Hap voor ons peloton te maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:51 schreef Thaboel het volgende:
Voor blauwe hap schakel ik moeders+tantes wel in! Zolang die nog leven waag ik me er niet aan!
Haha doet mij dan weer denken aan de gehele familie die ook dagen aan het koken was voor mijn opa's verjaardag. Hou het op Cie grotequote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doet met denken aan de familie van een maat van me die ooit 2 dagen in de keuken hebben gestaan om Blauwe Hap voor ons peloton te maken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha doet mij dan weer denken aan de gehele familie die ook dagen aan het koken was voor mijn opa's verjaardag. Hou het op Cie grote
Optrommelen voor de KL dagen!quote:
KL? Flikker op man! Ik wil ze voor de KLu dagen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Optrommelen voor de KL dagen!
Zit weer even Patrick in Uruzgan terug te kijken. Best tof. *kriebel* *kriebel*
Is over 2jaar toch pas weer?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
KL? Flikker op man! Ik wil ze voor de KLu dagen.
Nee, zit aan het bier.quote:
Volgend jaar weer.quote:
Oh oke.quote:
Gooi die knop toch om man.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh oke.
Aaah bierrrr. Zit nu aan de Vifit. Kook nogsteeds door die pleuris actie van de AH
kom goed!quote:
quote:
net ook gekeken...damn....quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:05 schreef hoogvlieger het volgende:
Ben op uitzendinggemist ook ff dat Slag om Arnhem aant kijken. Lekker gevarieerd clubje weer, maar die nicht.
Was jij de oorzaak van die afgang?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 03:44 schreef thesystem het volgende:
[..]
net ook gekeken...damn....
Die homoWat dachten ze, laten we hem er maar bij doen omdat het "moet" ?
Je wist al vanaf het begin dat die gast t niet ging "worden".
Uiteindelijk hebben de overgebleven jongeren wel een mooie ervaring!
Een paar jaar terug was er een ander "laten we defensie in een goed daglicht zetten show".....risico jongeren. Dat was pas een afgang! Heb er aan moeten meehelpen....damn
Stukje prachtige TV welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 04:01 schreef thesystem het volgende:
Hahahaha helaas, was ik dat maar
Was bij het KCT en de Klu moest voor ondersteuning zorgen.
We moesten letterlijk op die probleem jongeren passen als ze in het tentenkamp waren.
En de selectie hoe de show verder is gegaan was gewoon een afgang. Het was namelijk een selectie voor een stunt bedrijf....de beste werden eruit gekicked en de drama gastjes....sja, die gingen door.
Mietje!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:51 schreef Thaboel het volgende:
Voor blauwe hap schakel ik moeders+tantes wel in! Zolang die nog leven waag ik me er niet aan!
mietje?quote:
ga jij snel eens leren om een goede gado-gado, een petjil, een sambal goreng peteh te maken!!!quote:
Mijn moeder is ook niet te overtreffen met indisch.quote:
hahahaha, idemquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:54 schreef Pumatje het volgende:
Dat is wel gaaf ja, heb je het wat een meer directe bron. Mijn moeder heeft het van mijn oma, en die weer van haar moeder, etc. Ik moet dus naar mijn moeder.
man, ik krijg honger
Knul, da kende gij nie vretuh!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:00 schreef Thaboel het volgende:
Ik ga toch ook niet de mona lisa na proberen te maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |