Ik kom wel eens langs de velden hier vol met kruisjes en dat is indrukwekkend. Ik ben er alleen nooit tijdens een herdenking geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nijmegen - Greb is best goed te doen hoor
Ik ook niet. Maar eens moet een eerste keer zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kom wel eens langs de velden hier vol met kruisjes en dat is indrukwekkend. Ik ben er alleen nooit tijdens een herdenking geweest.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als je het op 4 mei maar wel twee minuten volhoudt
Ik ben vroeger alleen naar de herdenking wezen kijken toen mijn opa nog leefde. Marinier, vrijwillige dienst W.O. II, Indië, uit dienst net voor Korea.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar eens moet een eerste keer zijn.
Werkt ie in een coffeeshop ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef Thaboel het volgende:
Achterlijke winkels... Sta rustig op me broertje te wachten als hij klaar is met werk. Word ik door zijn bedrijfsleider gebeld dat ik daar (20meter vanaf de ingang en aan de overkant van de weg) weg moet en hij anders de politie gaat bellen...
een albert heijn... Had graag de politie langs zien komen hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Werkt ie in een coffeeshop ofzo
Mja, daar gaan staan is natuurlijk vragen om problemen hequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
een albert heijn... Had graag de politie langs zien komen hoor
quote:
Kwam hij nog met een reden?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef Thaboel het volgende:
Achterlijke winkels... Sta rustig op me broertje te wachten als hij klaar is met werk. Word ik door zijn bedrijfsleider gebeld dat ik daar (20meter vanaf de ingang en aan de overkant van de weg) weg moet en hij anders de politie gaat bellen...
Ik zou er verdacht uitzien en ze zouden niet weten wie ik ben... ME FUCKING BROERTJE STAAT NAAST TIEVUSHOND.quote:
Ja had ik ook het liefst laten doen maar ze stonden al 20minuten te wachten op me. Maar wil ook niet dat mn broertje bijv ze baan kwijtraak ofzoquote:
In DT? Of gewoon bloementjespak?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:34 schreef paintmeester het volgende:
Morgen weer acteren als bakvulling bij ceremonieel.
Je broertje die zijn baan kwijtraakt omdat zijn baas de politie wilt bellen omdat er iemand aan de overkant van de straat staat?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja had ik ook het liefst laten doen maar ze stonden al 20minuten te wachten op me. Maar wil ook niet dat mn broertje bijv ze baan kwijtraak ofzo
Hij kan wel gezeik krijgen omdat ik zijn broer ben en er 'problemen' sta te maken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:38 schreef m.k het volgende:
[..]
Je broertje die zijn baan kwijtraakt omdat zijn baas de politie wilt bellen omdat er iemand aan de overkant van de straat staat?
unlikely
Inderdaad, hoe totaal overrompeld de bevolking toen werdquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:38 schreef Pumatje het volgende:
Ik zie de Duitsers in mijn verbeelding dan al de grens over rennen.
Zeker mooi. Woon daar dichtbij, net als bij de Greb trouwens. Wat dat betreft veel historie hier in de buurt.quote:Ik ga volgend weekend de Waterlinie eens bekijken bij Utrecht langs de A2.
Je moet er zelf ook geen probleem van maken je moet die gast het probleem laten makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij kan wel gezeik krijgen omdat ik zijn broer ben en er 'problemen' sta te maken.
De geur tijdens het schieten met gesloten luiken, de enorme klap op de directe richtingbaan,quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:07 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat geluid, die gebreken
en het onderhoud ervan
.
Lekker doorstompen.
T6 met bruine handschoenen, witte pet en grootkruizen uiteraard.quote:
Past idd prima bij je DT jasje.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:01 schreef Pumatje het volgende:
haha die blauw grijs geruite broek van paresto lui.
Degradatie?quote:
20 minuten in het programma bij het zien van de hindernisbaan en de eerste staat al te jankenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1250914
Mooi iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:33 schreef m.k het volgende:
[..]
20 minuten in het programma bij het zien van de hindernisbaan en de eerste staat al te janken
Ik vraag me af hoeveel de BNN die SM's heeft geboden om ze zo gek te krijgenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
3x raden we er natuurlijk weer afvalt. Ga eens ballen kweken.
Gek? Die 2 hebben een gigantische lol gehad.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel de BNN die SM's heeft geboden om ze zo gek te krijgen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gek? Die 2 hebben een gigantische lol gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |