Zulke groepen zijn het leukst.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:18 schreef Thaboel het volgende:
Die 2 SM's hebben het heerlijk rustig gehad
Leuke extratjesquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat denk ik ook, je ziet gewoon dat ze af en toe moeite hebben om hun lachen in te houden.
Ik hoop op een vervolg volgend jaar met Cobra4 als SM
Betaald lachen.quote:
Dat doen SM's toch altijd?quote:
Ik wel.quote:
Lachen, koffie drinken en soms een beetje boos worden. Taakomschrijving van een SM toch?quote:
Globaal wel ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lachen, koffie drinken en soms een beetje boos worden. Taakomschrijving van een SM toch?
Dus ZSM op naar SM!quote:
ZSM? Ik ben het al een tijdje.quote:
Ik nietquote:
Het clubje van Rave zoekt nog mensen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik nietHoogst behaalde rang SLD2
Maar eens zien wanneer ik weer terug ga
Clubje van rave ben k voor afgekeurd... Bril ofzeuquote:
Dan moet je maar hospik worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Clubje van rave ben k voor afgekeurd... Bril ofzeu
Paresto kok.quote:
Kun je de broek van Pumatje lenen.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je de broek van Pumatje lenen.
Maar wel een voordeel. Hebben wij elke dag Blauwe Hap.
Doet met denken aan de familie van een maat van me die ooit 2 dagen in de keuken hebben gestaan om Blauwe Hap voor ons peloton te maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:51 schreef Thaboel het volgende:
Voor blauwe hap schakel ik moeders+tantes wel in! Zolang die nog leven waag ik me er niet aan!
Haha doet mij dan weer denken aan de gehele familie die ook dagen aan het koken was voor mijn opa's verjaardag. Hou het op Cie grotequote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doet met denken aan de familie van een maat van me die ooit 2 dagen in de keuken hebben gestaan om Blauwe Hap voor ons peloton te maken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha doet mij dan weer denken aan de gehele familie die ook dagen aan het koken was voor mijn opa's verjaardag. Hou het op Cie grote
Optrommelen voor de KL dagen!quote:
KL? Flikker op man! Ik wil ze voor de KLu dagen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Optrommelen voor de KL dagen!
Zit weer even Patrick in Uruzgan terug te kijken. Best tof. *kriebel* *kriebel*
Is over 2jaar toch pas weer?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
KL? Flikker op man! Ik wil ze voor de KLu dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |