Je hebt les 2 gedaan!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:45 schreef roos85 het volgende:
Net les 2 gelopen, vond hem wel tegenvallen..
stats volgens endomondo:
afstand: 1,53 km
duur: 0:20:16
gem. snelheid: 4,53 km/h
gem. tempo: 13:15/km
ja ben wel trots, maar dan vallen voor je gevoel de resultaten toch wel tegen..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je hebt les 2 gedaan!
Je mag tijdens het 'wandelen' wel lekker doorwandelen hoor
ja geen idee, maar ik krijg altijd te horen dat ik (te) stevig doorstap..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar 5 km per uur is bijna geen wandeltempo?
Maakt niet uit! Gewoon stug volhouden...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:45 schreef roos85 het volgende:
stats volgens endomondo:
Hoe plak je zo'n plaatje hier? Of is het gewoon een screenshot?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:56 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
haha daar heb ik dan gelukkig weer nooit last van, run viel uiteindelijk nog mee:
[ afbeelding ]
Je bent dus net begonnen... hoe snel je bent doet er niet toe.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:45 schreef roos85 het volgende:
stats volgens endomondo:
Dankje, komt goed.. over een tijd gaat het vast beterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:25 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Gewoon stug volhouden...
Ah bedankt voor de pep W-Squote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:39 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Je bent dus net begonnen... hoe snel je bent doet er niet toe.
Ik heb hier ook af en toe dingen gelezen als "ik heb dus echt geen conditie" of oid als ze net beginnen met hardlopen... ja, dus? Dat is toch hartstikke normaal als je nooit sport?Niks aan de hand.
screenshotquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe plak je zo'n plaatje hier? Of is het gewoon een screenshot?
Ik heb vandaag weer 2 keer 10 minuten gerend met tussendoor 4 minuten wandelen, ipv 5 minuten zoals de vorige keer. En ondanks de minuut korter heb ik toch een (iets) grotere afstand afgelegd(3,53 km tegenover 3,32 km)
Ik was ook wel kapot daarna![]()
(En ik ben echt zo sloom vergeleken met de meeste hier, kom niet eens aan de 10 km/uur.)
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb net de mislukte training van afgelopen woensdag alsnog gelopen. Mèt m'n nieuwe sokken:
[ afbeelding ]
And the best thing is, geen nieuwe blarenen 9km in 1:05min
Toch wel een fijne winkel he? Ik ga van de week ook weer eens!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:44 schreef Niara het volgende:
Gefeliciteerd Jumparound!en die tijd is niet slecht hoor. En hmz, blarenpleisters plakken? doorprikken?
Ik ben vandaag weer eens naar de Decathlon geweest. Hoera!
Buit:
- sportsokken (toch eens proberen)
- sleutelarmband
-halflange tight
- twee shirts met korte mouwen
- een shirt/jas met lange mouwen
Het was alleen jammer dat het mega druk was en de helft van de dingen was uitverkocht.
X-Socks!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb net de mislukte training van afgelopen woensdag alsnog gelopen. Mèt m'n nieuwe sokken:
[ afbeelding ]
And the best thing is, geen nieuwe blarenen 9km in 1:05min
Mooi verjaardagscadeau! Ga je veel plezier aan beleven...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:17 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag verjaardagscadeau gehad: een grijs/roze Garmin Forerunner 110 (vond andere types ook heel gaaf, maar het herenmodel is way te groot voor mijn pols en dit damesmodel had alles wat ik wilde) en een stel lange compressiekousen.
Ben trouwens ook bij Decathlon geweest. Enórme winkel man
Wil morgen misschien weer voor het eerst gaan proberen, na 2 weken rust en afgelopen week veel gelopen in Europapark op platte schoenen. Het aparte van 2 dagen lopen op platte schoenen (loop normaal altijd op hakken), was dat ik een deel van de onderkant van mijn kuiten voelde, een deel wat ik nog nooit eerder gevoeld heb. Wellicht is het feit dat ik altijd op hakken loop, ook wel deel van mijn probleem.
Ja, deze raadde de winkel me als eerste aan. En na jullie tips kon ik niet anders dan ze proberen. Ik moet zeggen, ze zijn die ¤ 15,95 waardquote:
Waarschijnlijk je achillespezen een beetje geïrriteerd. Die zijn niet gewend om opgerekt te worden, als je normaal altijd op hakken looptquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:17 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag verjaardagscadeau gehad: een grijs/roze Garmin Forerunner 110 (vond andere types ook heel gaaf, maar het herenmodel is way te groot voor mijn pols en dit damesmodel had alles wat ik wilde) en een stel lange compressiekousen.
Ben trouwens ook bij Decathlon geweest. Enórme winkel man
Wil morgen misschien weer voor het eerst gaan proberen, na 2 weken rust en afgelopen week veel gelopen in Europapark op platte schoenen. Het aparte van 2 dagen lopen op platte schoenen (loop normaal altijd op hakken), was dat ik een deel van de onderkant van mijn kuiten voelde, een deel wat ik nog nooit eerder gevoeld heb. Wellicht is het feit dat ik altijd op hakken loop, ook wel deel van mijn probleem.
Ze zijn wel prijzig, maar idd geen blaren en ze gaan onwijs lang meequote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, deze raadde de winkel me als eerste aan. En na jullie tips kon ik niet anders dan ze proberen. Ik moet zeggen, ze zijn die ¤ 15,95 waard
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:57 schreef jcdragon het volgende:
Net les 2 van Renate gelopen. Het ging weer lekker. Ik vind de afwisseling wel prettig. 15 x 1 min lopen met 1 min wandelpauze.
Ik raad je aan wat langzamer te lopen (weet niet hoe goed je conditie is)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Oké, zal toch maar gaan beginnen met Evy lessen 0-5 km op jullie aanradenZie dat les 1 een slordige 20 minuten lopen is. Met een tempo'tje tussen de 8-10 km per uur loop je dan toch al snel een 2,0-3,0 km (pauzes meegerekend). Ben benieuwd hoe het zal gaan komende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |