En dan scherm je alles af en tref je een oldskoolinbreker die nog gewoon met een zaklamp aan je deur komt klooien... nog alles weg.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:19 schreef streamnl het volgende:
Hoi hoi,
Ik wil toch iets kwijt.... Ikzelf werk bij een bedrijf die voor inbraakpreventie zorgt. Vroeger stonden de inbrekers met een zaklamp aan je deur te klooien. Tegewoordig zitten ze veel vaker achter internet. Ze proberen te achterhalen wie er op vakantie is of welke mensen gewoonte dieren zijn. Wat ik dus niet slim vind om hier te laten zien zijn de routes die je loopt. Vooral niet als je start vanuit je huis ( zoals ik).
Het is maar een tip.....
Of je wordt onderweg platgereden. Bummer!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dan scherm je alles af en tref je een oldskoolinbreker die nog gewoon met een zaklamp aan je deur komt klooien... nog alles weg.
Tis op zich ook nuttig advies, maar het merendeel van de mensen werkt tussen 9.00 en 17.00 uur en dan is het ook vrij spel voor de meeste inbrekers. Of via twitter en facebook kan men ook eea afleiden (vooral twitter, facebook zit bij de meeste wel potdicht). Verder heb je altijd nog de old-skool insluiper zoals Swets zegt. Je doet er vrij weinig tegen, als ze willen, dan doen ze het.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef streamnl het volgende:
Ter verduidlijking:
Op Endomondo kan ik real live runs zien....
Hier zie ik achteraf de routes. Is het dezelfde en steeds ongeveer een half uur dan zou je kunnen "posten" in die regio om te kijken wanneer ze een " open raam" hebben om bij jouw thuis even te winkelen.
Ik hoor steeds vaker deze berichten. Nogmaals dit is een tip, doe ermee wat je wilt.
Klopt, maar zoals ze bij ons op het werk zeggen: Waarom het ze nog makkelijk maken?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tis op zich ook nuttig advies, maar het merendeel van de mensen werkt tussen 9.00 en 17.00 uur en dan is het ook vrij spel voor de meeste inbrekers. Of via twitter en facebook kan men ook eea afleiden (vooral twitter, facebook zit bij de meeste wel potdicht). Verder heb je altijd nog de old-skool insluiper zoals Swets zegt. Je doet er vrij weinig tegen, als ze willen, dan doen ze het.
Als het behoorlijk weer is, fiets ik er per week al een kleine 100KM bijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Swets, klinkt alsof je het ook even hebt gehad...
Tussendoor een andere sport? Fietsen, zwemmen?? Moeilijk he?
Bummer :/ Als je 100 km fietst kom je toch ook in zo'n knop op flow ? Dat is denk ik moeilijker met hardlopen omdat je continu moet opletten waar je loopt. Op de fiets zweef je min of meer en pomp je alleen met je benen. Misschien met muziek lopen? Of juist zonder ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als het behoorlijk weer is, fiets ik er per week al een kleine 100KM bij
Nee op zich vind ik lopen erg leuk, alleen kan ik nu al bijna 2 weken niet lekker in m'n ritme komen.
Dit dit ditquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Even iets anders doen kan geen kwaad natuurlijk
part of the game Gup....maar nu wel brak aan het werk., ik ben een echt vroegspook maar half 5 is echt te gek.quote:
It ain't the best parts though... Maar ik snap dat je brak bent, half 5 is altijd heftigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
part of the game Gup....maar nu wel brak aan het werk., ik ben een echt vroegspook maar half 5 is echt te gek.
Ik start/stop mijn Garmin ook altijd een paar 100m van mijn huis...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:19 schreef streamnl het volgende:
Hoi hoi,
Ik wil toch iets kwijt.... Ikzelf werk bij een bedrijf die voor inbraakpreventie zorgt. Vroeger stonden de inbrekers met een zaklamp aan je deur te klooien. Tegewoordig zitten ze veel vaker achter internet. Ze proberen te achterhalen wie er op vakantie is of welke mensen gewoonte dieren zijn. Wat ik dus niet slim vind om hier te laten zien zijn de routes die je loopt. Vooral niet als je start vanuit je huis ( zoals ik).
Het is maar een tip.....
Misschien wel inderdaad. Maar ik heb die beweging ook best wel nodig om op gewicht te blijven. Nou ja zondag wel eens kijken of ik een beetje in mijn ritme kan komen en anders even een paar dagen niet lopenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dit dit ditSwets, neem lekker een week rust en laad je lekker op. Durf er vergif op in te nemen dat het daarna weer heerlijk lopen is.
Probeer het eens met zwemmen? En dan niet een beetje halfslachtig baantjes poedelen, maar echt volle bak gaan het hele uurquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien wel inderdaad. Maar ik heb die beweging ook best wel nodig om op gewicht te blijven. Nou ja zondag wel eens kijken of ik een beetje in mijn ritme kan komen en anders even een paar dagen niet lopen
heb op discovery daar ook eens een doc. over gezienquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef mjk86 het volgende:
Oooh sjongejonge, het is helemaal niks met dat hardlopen van mij. Als ik mezelf één keer per week van de bank gehesen krijg, mag ik in m'n handjes klappen..![]()
Dat gezegd hebbende.. Gisteren bij m'n broer echt een bizar programma gezien:
"Tomtesterom" heet het.. Een Belgische dude, die eventjes een jaartje ging trainen om de Marathon des Sables te lopen.. Lees: 250 km in 7 dagen, dwars door de sniksnoeigloeiendhete Sahara. Met als monster-etappe, dag 4, met z'n 80 km op één dag... En het nog halen ook. Én halverwege het klassement eindigen..
Die gast is echt gék... Maar het maakt wel spannende televisie![]()
Einde van dit bericht..
Volgens mij heb ik daar ook een keer een docu van gezien. Die marathon is toch één van de zwaarste ter wereld?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef mjk86 het volgende:
Oooh sjongejonge, het is helemaal niks met dat hardlopen van mij. Als ik mezelf één keer per week van de bank gehesen krijg, mag ik in m'n handjes klappen..![]()
"Tomtesterom" heet het.. Een Belgische dude, die eventjes een jaartje ging trainen om de Marathon des Sables te lopen.. Lees: 250 km in 7 dagen, dwars door de sniksnoeigloeiendhete Sahara. Met als monster-etappe, dag 4, met z'n 80 km op één dag... En het nog halen ook. Én halverwege het klassement eindigen..
Einde van dit bericht..
Waarschijnlijk James Cracknell, een britse roeier die meerdere olympische gouden medailles heeft...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
heb op discovery daar ook eens een doc. over gezienmaar dat was met een australische roeier
Dat zijn echt geen gezonde bezighedenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef mjk86 het volgende:
Einde van dit bericht..
Hardlopen is best een goed anti-kater medicijn anders. Kijk je moet natuurlijk niet liggen te creperen van de misselijkheid en extreme koppijn, maar met een grommende kater kan je nog steeds wel lopen. Eet een bakje yoghurt even van te voren, zodat je maag wat tot rust komt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef Fuszy het volgende:
Vanavond veel bier drinken en dan morgen hardlopen. Mhmm... ik vind hardlopen met hoofdpijn niet zo leuk. Eigenlijk wil ik in de ochtend gaan, maar die mogelijkheid streep ik denk ik al door.
Ga aub de 0-5 km doen! Hardlopen is niet hetzelfde als voetbal. Het gaat namelijk niet op de conditie maar om de gewrichten, die moeten wennen aan de nieuwe vorm van belasting en dat heeft tijd nodig!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Knie begint te herstellen, dus ik denk dat ik vandeweek ga beginnen. Ik twijfel wel sterk of ik de Evy lessen 0-5 km niet gewoon over moet slaan. Ik ben dan wel een beginnend hardloper, maar ik zit conditioneel wel echt goed in elkaar door mijn intensieve voetbaltrainingen/wedstrijden van de afgelopen 17 jaar. Al besef ik me wel degelijk dat een geleidelijke opbouw wellicht beter is, puur ook om te wennen aan het lopen an sich.
een geleidelijke opbouw kun je ook 'snel' doen. Ik ben rond 1 april gestart met trainen, en zonder evy; maar met, in overleg opgebouwd, persoonlijk schema, ben ik na vier weken volledig blessure vrij (had ook last van m'n knie) en loop ik nu inmiddels 5k in 35 mins. (inclusief warming up en cooling down). eind van de maand hoop de ik de 5k in één keer te kunnen halen, dus zonder wandelintervallen..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Knie begint te herstellen, dus ik denk dat ik vandeweek ga beginnen. Ik twijfel wel sterk of ik de Evy lessen 0-5 km niet gewoon over moet slaan. Ik ben dan wel een beginnend hardloper, maar ik zit conditioneel wel echt goed in elkaar door mijn intensieve voetbaltrainingen/wedstrijden van de afgelopen 17 jaar. Al besef ik me wel degelijk dat een geleidelijke opbouw wellicht beter is, puur ook om te wennen aan het lopen an sich.
misschien een stom idee, maar wellicht helpt het daadwerkelijk stellen van een doel waarvoor je _moet_ trainen, om je over het dode punt heen te helpen. je hebt na het behalen van je laatste doel (als ik het goed begrijp) alleen nog maar k*t gelopen volgens je zelf. Het bijstellen van dat doel en er ook een tijdslimiet aan koppelen zou je zo weer over die streep trekken denk ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien wel inderdaad. Maar ik heb die beweging ook best wel nodig om op gewicht te blijven. Nou ja zondag wel eens kijken of ik een beetje in mijn ritme kan komen en anders even een paar dagen niet lopen
kan wel ja. hij vertelde ook dat hij tijdens trainingen zo diep kon gaan dat hij buiten bewustzijn raaktequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:37 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk James Cracknell, een britse roeier die meerdere olympische gouden medailles heeft...
Hij heeft ook de Marathon des Sables gedaan...
Precies, ik worstel een beetje met hetzelfde. Sinds begin februari gekwakkeld met verkoudheid en vermoeidheid en werkdruk en nu valt het me zwaar om weer in mijn oude ritme te komen. Ik heb dit jaar nog maar 175 km gelopen, terwijl ik volgens mijn eigen planning al op het dubbele zou moeten zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
misschien een stom idee, maar wellicht helpt het daadwerkelijk stellen van een doel waarvoor je _moet_ trainen, om je over het dode punt heen te helpen. je hebt na het behalen van je laatste doel (als ik het goed begrijp) alleen nog maar k*t gelopen volgens je zelf. Het bijstellen van dat doel en er ook een tijdslimiet aan koppelen zou je zo weer over die streep trekken denk ik.
Je klinkt overtraind. Tijd voor vakantie! Als je een tijdje niet gelopen hebt, krijg je er vanzelf weer zin in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik heb er sinds april bijna 72 km opzitten (waaronder ook een paar wandelingen), nadat ik voorheen nog nooit een stap harder gelopen heb dan nodig was. Ik heb het doel wat ik mezelf gesteld heb (het lopen van de marathon in 2013) ook echt nodig gehad om m'n huis uit te gaan en te gaan lopen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Precies, ik worstel een beetje met hetzelfde. Sinds begin februari gekwakkeld met verkoudheid en vermoeidheid en werkdruk en nu valt het me zwaar om weer in mijn oude ritme te komen. Ik heb dit jaar nog maar 175 km gelopen, terwijl ik volgens mijn eigen planning al op het dubbele zou moeten zitten.
Vanavond maar weer ingeschreven voor wat dingen, dat helpt mij wel om van de bank te komen.
Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om naar een zwembad te gaan. Kost allemaal veel meer tijd dan hardlopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Probeer het eens met zwemmen? En dan niet een beetje halfslachtig baantjes poedelen, maar echt volle bak gaan het hele uurkomt wel goed
Mijn doel is een HM in September. Het probleem is ook niet de motivatie. Ik loop gewoon 3 keer per week de afstanden die ik me voorgenomen heb, alleen loop ik niet "lekker". Ik kom niet in m'n runnershigh, kan geen lekker tempo vinden, moeite met vlak lopen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Precies, ik worstel een beetje met hetzelfde. Sinds begin februari gekwakkeld met verkoudheid en vermoeidheid en werkdruk en nu valt het me zwaar om weer in mijn oude ritme te komen. Ik heb dit jaar nog maar 175 km gelopen, terwijl ik volgens mijn eigen planning al op het dubbele zou moeten zitten.
Vanavond maar weer ingeschreven voor wat dingen, dat helpt mij wel om van de bank te komen.
toch maar even de schoenen aangetrokken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
had vandaag een lange duurloop op het programma staan maar om 04.30 ging het brandalarm...drankrijder uit een auto knippen dus i kweet niet of ik vanavond, na een lange dag werken erbij, nog de fut heb...misschien op mijn gemak een iets korter rondje
Nou. Ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:54 schreef streamnl het volgende:
Whohoo ik sta op nummer 9 bij de FoK leaderbord!!!
Weet je, ik heb vroeger 9 jaar bij defensie gewerkt en de tijden die ik toen maakte, wil ik eigenlijk op een moment verbeteren. MAAR ik kwam deze week WEER erachter,mdat ik toch echt een oude l#l aan het worden ben. Bij defensie moet je minimaal 2400 meter lopen in 12 minuten. Na een bepaalde leeftijd word die afstand uiteraard minder. Aangezien ik net met hardlopen ben begonnen (na 6jaar niets aan sport te hebben gedaan), vroeg ik aan een kameraad die nog steeds bij defensie werkt wat alle tijden waren qua hardlopen.........
Snik, snik, ik heb de leeftijd (31jaar) bereikt dat ik minimaal 2300 meter moet kunnen lopen..........
Edit: goedemorgen trouwens
heb ooit een jaar bij defensie gewerkt...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:54 schreef streamnl het volgende:
Weet je, ik heb vroeger 9 jaar bij defensie gewerkt en de tijden die ik toen maakte, wil ik eigenlijk op een moment verbeteren. MAAR ik kwam deze week WEER erachter,mdat ik toch echt een oude l#l aan het worden ben. Bij defensie moet je minimaal 2400 meter lopen in 12 minuten. Na een bepaalde leeftijd word die afstand uiteraard minder. Aangezien ik net met hardlopen ben begonnen (na 6jaar niets aan sport te hebben gedaan), vroeg ik aan een kameraad die nog steeds bij defensie werkt wat alle tijden waren qua hardlopen.........
Snik, snik, ik heb de leeftijd (31jaar) bereikt dat ik minimaal 2300 meter moet kunnen lopen..........
niet overtrained Swets?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 08:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn doel is een HM in September. Het probleem is ook niet de motivatie. Ik loop gewoon 3 keer per week de afstanden die ik me voorgenomen heb, alleen loop ik niet "lekker". Ik kom niet in m'n runnershigh, kan geen lekker tempo vinden, moeite met vlak lopen.
Nou ja, gewoon rustig doorgaan, zal wel weer terug komen
Van harte! Maar... wat is de FOK! leaderboard?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:54 schreef streamnl het volgende:
Het "mehquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet overtrained Swets?
vooral dat "niet lekker" lopen klinkt vreemd...vooral als er een overige lichamelijke klachten zijn
http://www.endomondo.com/teams/2135352/leaderboardquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Van harte! Maar... wat is de FOK! leaderboard?
Goedemiddagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:54 schreef streamnl het volgende:
Ja, ideaal is het om m op een track te lopen en ze worden dan ook vaak georganiseerd. Je kunt m ook zelf lopen met een garmin of bv zelf nameten met afstandmeten.nl Online zijn er tabellen te vinden voor geslacht en leeftijd. Een coopertest is bedacht door col. Cooper en is een eenvoudige test die wat zegt over iemands conditie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:21 schreef Fuszy het volgende:
Wat houdt die coopertest in? Is dat in 12 minuten volle bak rennen?
Niet dat ik weet eigenlijk. Heb wel heel vaak een shuttle run test moeten afleggen. Het zou heel goed kunnen dat ik ook weleens een coopertest heb moeten lopen, want de naam komt me wel bekend voor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:26 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ja, ideaal is het om m op een track te lopen en ze worden dan ook vaak georganiseerd. Je kunt m ook zelf lopen met een garmin of bv zelf nameten met afstandmeten.nl Online zijn er tabellen te vinden voor geslacht en leeftijd. Een coopertest is bedacht door col. Cooper en is een eenvoudige test die wat zegt over iemands conditie.
Heb jij m nooit gelopen op school? Ik wist niet dat dat mogelijk was
Dat moet bijna wel... maar goed, ik kan mijn score van toen ook niet meer herinneren...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet dat ik weet eigenlijk. Heb wel heel vaak een shuttle run test moeten afleggen. Het zou heel goed kunnen dat ik ook weleens een coopertest heb moeten lopen, want de naam komt me wel bekend voor.
Hier haal ik mijn schema's weg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:19 schreef JedaiNait het volgende:
Zelf tijd bijhouden is niet echt een probleem. Zolang het maar een beetje simpel blijft. Moet niet al te veel nadenken tijdens het rennen
Zijn er ergens online goede schemas te vinden om van 30 naar 60 minuten te komen?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:35 schreef AntiChrist het volgende:
pffff ik ben al omgekleed maar jezus wat heb ik geen zin..... had de whisky gisteren maar moeten laten staan denk ik....:(
Machtig gevoel is dat, wanneer je je rondje toch weet uit te lopen. Heerlijk hoe je bij elke stap je hoofd voeltquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:35 schreef AntiChrist het volgende:
pffff ik ben al omgekleed maar jezus wat heb ik geen zin..... had de whisky gisteren maar moeten laten staan denk ik....:(
haha daar heb ik dan gelukkig weer nooit last van, run viel uiteindelijk nog mee:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Machtig gevoel is dat, wanneer je je rondje toch weet uit te lopen. Heerlijk hoe je bij elke stap je hoofd voelt
Je hebt les 2 gedaan!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:45 schreef roos85 het volgende:
Net les 2 gelopen, vond hem wel tegenvallen..
stats volgens endomondo:
afstand: 1,53 km
duur: 0:20:16
gem. snelheid: 4,53 km/h
gem. tempo: 13:15/km
ja ben wel trots, maar dan vallen voor je gevoel de resultaten toch wel tegen..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je hebt les 2 gedaan!
Je mag tijdens het 'wandelen' wel lekker doorwandelen hoor
ja geen idee, maar ik krijg altijd te horen dat ik (te) stevig doorstap..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar 5 km per uur is bijna geen wandeltempo?
Maakt niet uit! Gewoon stug volhouden...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:45 schreef roos85 het volgende:
stats volgens endomondo:
Hoe plak je zo'n plaatje hier? Of is het gewoon een screenshot?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:56 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
haha daar heb ik dan gelukkig weer nooit last van, run viel uiteindelijk nog mee:
[ afbeelding ]
Je bent dus net begonnen... hoe snel je bent doet er niet toe.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:45 schreef roos85 het volgende:
stats volgens endomondo:
Dankje, komt goed.. over een tijd gaat het vast beterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:25 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Gewoon stug volhouden...
Ah bedankt voor de pep W-Squote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:39 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Je bent dus net begonnen... hoe snel je bent doet er niet toe.
Ik heb hier ook af en toe dingen gelezen als "ik heb dus echt geen conditie" of oid als ze net beginnen met hardlopen... ja, dus? Dat is toch hartstikke normaal als je nooit sport?Niks aan de hand.
screenshotquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe plak je zo'n plaatje hier? Of is het gewoon een screenshot?
Ik heb vandaag weer 2 keer 10 minuten gerend met tussendoor 4 minuten wandelen, ipv 5 minuten zoals de vorige keer. En ondanks de minuut korter heb ik toch een (iets) grotere afstand afgelegd(3,53 km tegenover 3,32 km)
Ik was ook wel kapot daarna![]()
(En ik ben echt zo sloom vergeleken met de meeste hier, kom niet eens aan de 10 km/uur.)
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb net de mislukte training van afgelopen woensdag alsnog gelopen. Mčt m'n nieuwe sokken:
[ afbeelding ]
And the best thing is, geen nieuwe blarenen 9km in 1:05min
Toch wel een fijne winkel he? Ik ga van de week ook weer eens!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:44 schreef Niara het volgende:
Gefeliciteerd Jumparound!en die tijd is niet slecht hoor. En hmz, blarenpleisters plakken? doorprikken?
Ik ben vandaag weer eens naar de Decathlon geweest. Hoera!
Buit:
- sportsokken (toch eens proberen)
- sleutelarmband
-halflange tight
- twee shirts met korte mouwen
- een shirt/jas met lange mouwen
Het was alleen jammer dat het mega druk was en de helft van de dingen was uitverkocht.
X-Socks!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb net de mislukte training van afgelopen woensdag alsnog gelopen. Mčt m'n nieuwe sokken:
[ afbeelding ]
And the best thing is, geen nieuwe blarenen 9km in 1:05min
Mooi verjaardagscadeau! Ga je veel plezier aan beleven...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:17 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag verjaardagscadeau gehad: een grijs/roze Garmin Forerunner 110 (vond andere types ook heel gaaf, maar het herenmodel is way te groot voor mijn pols en dit damesmodel had alles wat ik wilde) en een stel lange compressiekousen.
Ben trouwens ook bij Decathlon geweest. Enórme winkel man
Wil morgen misschien weer voor het eerst gaan proberen, na 2 weken rust en afgelopen week veel gelopen in Europapark op platte schoenen. Het aparte van 2 dagen lopen op platte schoenen (loop normaal altijd op hakken), was dat ik een deel van de onderkant van mijn kuiten voelde, een deel wat ik nog nooit eerder gevoeld heb. Wellicht is het feit dat ik altijd op hakken loop, ook wel deel van mijn probleem.
Ja, deze raadde de winkel me als eerste aan. En na jullie tips kon ik niet anders dan ze proberen. Ik moet zeggen, ze zijn die ¤ 15,95 waardquote:
Waarschijnlijk je achillespezen een beetje geļrriteerd. Die zijn niet gewend om opgerekt te worden, als je normaal altijd op hakken looptquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:17 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag verjaardagscadeau gehad: een grijs/roze Garmin Forerunner 110 (vond andere types ook heel gaaf, maar het herenmodel is way te groot voor mijn pols en dit damesmodel had alles wat ik wilde) en een stel lange compressiekousen.
Ben trouwens ook bij Decathlon geweest. Enórme winkel man
Wil morgen misschien weer voor het eerst gaan proberen, na 2 weken rust en afgelopen week veel gelopen in Europapark op platte schoenen. Het aparte van 2 dagen lopen op platte schoenen (loop normaal altijd op hakken), was dat ik een deel van de onderkant van mijn kuiten voelde, een deel wat ik nog nooit eerder gevoeld heb. Wellicht is het feit dat ik altijd op hakken loop, ook wel deel van mijn probleem.
Ze zijn wel prijzig, maar idd geen blaren en ze gaan onwijs lang meequote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, deze raadde de winkel me als eerste aan. En na jullie tips kon ik niet anders dan ze proberen. Ik moet zeggen, ze zijn die ¤ 15,95 waard
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:57 schreef jcdragon het volgende:
Net les 2 van Renate gelopen. Het ging weer lekker. Ik vind de afwisseling wel prettig. 15 x 1 min lopen met 1 min wandelpauze.
Ik raad je aan wat langzamer te lopen (weet niet hoe goed je conditie is)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Oké, zal toch maar gaan beginnen met Evy lessen 0-5 km op jullie aanradenZie dat les 1 een slordige 20 minuten lopen is. Met een tempo'tje tussen de 8-10 km per uur loop je dan toch al snel een 2,0-3,0 km (pauzes meegerekend). Ben benieuwd hoe het zal gaan komende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |