heb ooit een jaar bij defensie gewerkt...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:54 schreef streamnl het volgende:
Whohoo ik sta op nummer 9 bij de FoK leaderbord!!!
Weet je, ik heb vroeger 9 jaar bij defensie gewerkt en de tijden die ik toen maakte, wil ik eigenlijk op een moment verbeteren. MAAR ik kwam deze week WEER erachter,mdat ik toch echt een oude l#l aan het worden ben. Bij defensie moet je minimaal 2400 meter lopen in 12 minuten. Na een bepaalde leeftijd word die afstand uiteraard minder. Aangezien ik net met hardlopen ben begonnen (na 6jaar niets aan sport te hebben gedaan), vroeg ik aan een kameraad die nog steeds bij defensie werkt wat alle tijden waren qua hardlopen.........
Snik, snik, ik heb de leeftijd (31jaar) bereikt dat ik minimaal 2300 meter moet kunnen lopen..........
Edit: goedemorgen trouwens
niet overtrained Swets?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 08:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn doel is een HM in September. Het probleem is ook niet de motivatie. Ik loop gewoon 3 keer per week de afstanden die ik me voorgenomen heb, alleen loop ik niet "lekker". Ik kom niet in m'n runnershigh, kan geen lekker tempo vinden, moeite met vlak lopen.
Nou ja, gewoon rustig doorgaan, zal wel weer terug komen
Van harte! Maar... wat is de FOK! leaderboard?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:54 schreef streamnl het volgende:
Whohoo ik sta op nummer 9 bij de FoK leaderbord!!!
Het "mehquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet overtrained Swets?
vooral dat "niet lekker" lopen klinkt vreemd...vooral als er een overige lichamelijke klachten zijn
http://www.endomondo.com/teams/2135352/leaderboardquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Van harte! Maar... wat is de FOK! leaderboard?
Goedemiddagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:54 schreef streamnl het volgende:
Weet je, ik heb vroeger 9 jaar bij defensie gewerkt en de tijden die ik toen maakte, wil ik eigenlijk op een moment verbeteren. MAAR ik kwam deze week WEER erachter,mdat ik toch echt een oude l#l aan het worden ben. Bij defensie moet je minimaal 2400 meter lopen in 12 minuten. Na een bepaalde leeftijd word die afstand uiteraard minder. Aangezien ik net met hardlopen ben begonnen (na 6jaar niets aan sport te hebben gedaan), vroeg ik aan een kameraad die nog steeds bij defensie werkt wat alle tijden waren qua hardlopen.........
Snik, snik, ik heb de leeftijd (31jaar) bereikt dat ik minimaal 2300 meter moet kunnen lopen..........
Edit: goedemorgen trouwens
Ja, ideaal is het om m op een track te lopen en ze worden dan ook vaak georganiseerd. Je kunt m ook zelf lopen met een garmin of bv zelf nameten met afstandmeten.nl Online zijn er tabellen te vinden voor geslacht en leeftijd. Een coopertest is bedacht door col. Cooper en is een eenvoudige test die wat zegt over iemands conditie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:21 schreef Fuszy het volgende:
Wat houdt die coopertest in? Is dat in 12 minuten volle bak rennen?
Niet dat ik weet eigenlijk. Heb wel heel vaak een shuttle run test moeten afleggen. Het zou heel goed kunnen dat ik ook weleens een coopertest heb moeten lopen, want de naam komt me wel bekend voor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:26 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ja, ideaal is het om m op een track te lopen en ze worden dan ook vaak georganiseerd. Je kunt m ook zelf lopen met een garmin of bv zelf nameten met afstandmeten.nl Online zijn er tabellen te vinden voor geslacht en leeftijd. Een coopertest is bedacht door col. Cooper en is een eenvoudige test die wat zegt over iemands conditie.
Heb jij m nooit gelopen op school? Ik wist niet dat dat mogelijk was
Dat moet bijna wel... maar goed, ik kan mijn score van toen ook niet meer herinneren...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet dat ik weet eigenlijk. Heb wel heel vaak een shuttle run test moeten afleggen. Het zou heel goed kunnen dat ik ook weleens een coopertest heb moeten lopen, want de naam komt me wel bekend voor.
Hier haal ik mijn schema's weg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:19 schreef JedaiNait het volgende:
Zelf tijd bijhouden is niet echt een probleem. Zolang het maar een beetje simpel blijft. Moet niet al te veel nadenken tijdens het rennen
Zijn er ergens online goede schemas te vinden om van 30 naar 60 minuten te komen?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:35 schreef AntiChrist het volgende:
pffff ik ben al omgekleed maar jezus wat heb ik geen zin..... had de whisky gisteren maar moeten laten staan denk ik....:(
Machtig gevoel is dat, wanneer je je rondje toch weet uit te lopen. Heerlijk hoe je bij elke stap je hoofd voeltquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:35 schreef AntiChrist het volgende:
pffff ik ben al omgekleed maar jezus wat heb ik geen zin..... had de whisky gisteren maar moeten laten staan denk ik....:(
haha daar heb ik dan gelukkig weer nooit last van, run viel uiteindelijk nog mee:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Machtig gevoel is dat, wanneer je je rondje toch weet uit te lopen. Heerlijk hoe je bij elke stap je hoofd voelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |