Een halve km meerquote:sjoerd jump was out running. He tracked 14.04 km in 1h:20m:10s.
Personal best One hour of 10.73 km which is a 495.49 m improvement.
zeker niet... is nu stijf en doet pijnquote:Op zondag 6 mei 2012 13:35 schreef Niara het volgende:
Ja, echt herkenbaar. Ik hou ervan dat wanneer je gefrustreerd, boos of stijf van de stress staat je gewoon kan gaan rennen en het allemaal even verdwijnt.
Ai, niet goed Jumparound. hopelijk valt het mee.. en gefeliciteerd Swets!
Misschien ga ik dat wel doen. Maar gaan die niet voornamelijk tot een kilometer of 16? Die loop ik nu al namelijkquote:Op zondag 6 mei 2012 19:45 schreef YUR het volgende:
Ik heb gisterochtend tijdens een vriendenweekendje weg ook gelopen met een kater. Liep prima hoor, zo op alcohol
@Swets: Waarom pak je geen schema voor de HM? Dat geeft wat leidraad en wat motivatie. Works for me!
Les 23? Is er een tutorial voor hardlopen? Ik zou graag een link willenquote:
Google rennen met Evyquote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef Vaith het volgende:
[..]
Les 23? Is er een tutorial voor hardlopen? Ik zou graag een link willen
Smaak is persoonlijk, maar als ik lees wat voor muziek er in die lessen gebruikt wordt: Justin Bieber, the Ketchup Song enzo? Hallo zeg, ik zou ter plekke mijn mp3-speler in het Amsterdam-Rijnkanaal smijten.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Geardo![]()
Dat mensen überhaupt met muziek op lopen, ik kan daar echt niet tegen.
Ook een idquote:Op zondag 6 mei 2012 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien moet ik het eens MET muziek proberen
ik laat me idd meeslepen door de muziek die ik luister .. op dit moment voornamelijk nick en simonquote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef .M. het volgende:
[..]
Smaak is persoonlijk, maar als ik lees wat voor muziek er in die lessen gebruikt wordt: Justin Bieber, the Ketchup Song enzo? Hallo zeg, ik zou ter plekke mijn mp3-speler in het Amsterdam-Rijnkanaal smijten.
Bij mij wisselt het. Soms vind ik het fijn om met muziek te lopen, soms wil ik gewoon de vogeltjes horen zingen. Goede muziek kan wel een extra "runner's high" geven.
Ik probeer altijd mee te zingen en anders luchtgitaar/drums tijdens het rennen, maar het meezingen is best lastigquote:Op zondag 6 mei 2012 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, we zijn weer in onze muziek-fase terecht gekomen zie ik.
Nog steeds top40 hier. Pink, Katy Perry, Black Eyed Peas, etc. Heerlijke tempo's, lekker meezingen en hupsen als de beat er weer in komt/bij het begin van refreinen.heerlijk
Dinsdag ga ik proberen de 7,5 weer te doen.
draad om je nek , over je schouders gooien zodat je véél minder loos draad hebt, 'k draag zelf een petje maar ik heb geen last van uitvallende oordopjes gelukkig.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik probeer altijd mee te zingen en anders luchtgitaar/drums tijdens het rennen, maar het meezingen is best lastig.
Ik loop sinds kort zonder muziek, want die oordopjes gaat er de hele tijd uit en die draad zit vaak in de weg
Om je nek? Als in jezelf ophangen?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
draad om je nek , over je schouders gooien zodat je véél minder loos draad hebt, 'k draag zelf een petje maar ik heb geen last van uitvallende oordopjes gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |