Je hebt eigenlijk minimaal 2X 2 uur sport uren per week. Ikzelf had een buddy waar ik veel mee sporten en dan van hardlopen tot wand klimmen. (buiten die "verplichte" uren om)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb ooit een jaar bij defensie gewerkt...alleen had ik niet veel keus
Er werd bij ons weinig aan de conditie gewerkt....
moet men bij defensie elkaar een test afleggen?
Ik had al gelezen dat deze vraag beantwoord isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Van harte! Maar... wat is de FOK! leaderboard?
Ik heb heel veel aan sport gedaan in de periode voor en tijdens mijn diensttijd. Daarna heb ik (7 jaar lang) eigenlijk helemaal niets meer aan sport gedaan. Dus ik was wel een beetje benauwd wat de score zou zijn. Maar ik had iets meer dan 2400 meter. Dus ik haal nog steeds de minimale eis voor de jonge gardequote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:19 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Goedemiddag![]()
Over die coopertest... Ik ben een vrouw, 43jr en nog niet zo lang aan het lopen. Half april heb ik een coopertest gedaan om te kijken waar ik stond. De score was 2.280m
Dan moet die 2300m voor jou niet zo'n heel groot probleem zijn toch...
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 08:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou. Ja.
'Voorwaars! Mars!' dan maar.
Ik ben nu bijna 9 maanden bezig en echt bij 0 begonnen. Dus dan weet je waar je over een paar maanden zou kunnen zijn. De sleutel: gewoon rustig opbouwen.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef streamnl het volgende:
@GlenHighland.
Ik hoop dat ik die afstanden over een aantal weken/maanden ook kan halen. Je hebt trouwens een mooie constante snelheid.
Lijkt me ook heerlijk lopen daarquote:Op zondag 6 mei 2012 16:26 schreef streamnl het volgende:
Ik woon in de acht zaligheden. Dus ik heb straks ook bos genoeg tot me beschikking (wanneer ik wat verder ben)
Goed dat je hebt doorgezet.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:48 schreef E.T. het volgende:
Het was zwaar.
Gisterochtend na 2km naar huis gewandeld ivm ernstige 'geen zin' ik vond dus dat ik vandaag wel m'n best moest doen aangezien komende week lastiger plannen wordt ivm schoolvakantie en werk.
Ik heb er dus 5km uit weten te persen. Wel wat pijntjes her en der in m'n rechterbeen (dat lijkt toch m'n 'zwakkere' been.. als ik wat heb is het aan dat been), dus ff coldpack er op en paar dagen rust
Een banaan, water en eventueel nog een bak koffie.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:55 schreef roos85 het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk 's ochtends? Eerst een licht ontbijt en dan hardlopen? of op de nuchtere maag?
Same here.. ik heb die hele simpele maar gekocht. Ik merk eigenlijk niet super veel verschil met andere sokken.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:48 schreef slacker_nl het volgende:
Vandaag hardloopsokken gekocht. Ik had hoe dan ook extra sokken nodig en om m'n normale sokken wat meer te gaan sparen toch maar even besloten om sokken specifiek voor hardlopen aan te schaffen.
3x een simpel setje
1x een duurder setje, voor de regelmatige loper
1x een nog duurder setje, voor de intensieve loper
Zit me toch af te vragen wat de definitie is van regelmatig en intensief bij de Decathlon.
Heb verschillende type schoenen gezien hoor (vestiging Amsterdam Z-O). Of dat allemaal voor beginners is.. Was op zoek naar wat anders, maar dat hadden ze niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:58 schreef Niara het volgende:
[..]
Same here.. ik heb die hele simpele maar gekocht. Ik merk eigenlijk niet super veel verschil met andere sokken.
Maar veel schoenen daar zijn daar voor echte beginners, dus waar je maar max. 15 km per week op kan lopen. Dus ik twijfel soms ook een beetje over de andere dingen.
En bah, Antichrist heeft net 0,17 km meer dan mij gelopen deze week x,x
Dit is geen ernstige. Anders lag ik nu nog als een zielig hompje te bed. Maar wel bedankt voor de info.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
Rennen met een kater.. je weet dat je lichaam dan laat weten dat 't uitgedroogd is?
Geardoquote:Op zondag 6 mei 2012 15:53 schreef SEMTEX het volgende:
Compressiekousen aan, hardloopbroek aan, schoenen aan, shirtje aan, Garmin horloge om, hartslagmeter om.. klaar voor de start? Nee dus, mp3-speler leeg .. *zucht*. Dan maar ff een half uurtje wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |