abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111167237
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:14 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Er wordt ook veel nadruk gelegd op het pentile display maar het blijkt in de praktijk toch als een scherp display ervaren te worden.
Dat zeggen ze idd hier ook: http://www.engadget.com/2(...)ope-hd-super-amoled/
  zaterdag 5 mei 2012 @ 15:40:55 #102
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_111169295
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:16 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Geen video...ik bedoel in het dagelijks leven....heb al een stuk of 10 kapotte gezien
Het argument verandert niet: Samsung richt zich blijkbaar op de spastische debielen door zo zacht mogelijk materiaal te gebruiken. Dat uit zich wellicht in minder gebroken toestellen, maar dat betekent niet dat het hoogwaardige bouwkwaliteit is.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 15:41:18 #103
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_111169306
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:17 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

:?
Het is in dit geval negatief bedoeld.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 15:56:50 #104
198421 ANCT
plus ultra
pi_111169766
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 15:40 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het argument verandert niet: Samsung richt zich blijkbaar op de spastische debielen door zo zacht mogelijk materiaal te gebruiken. Dat uit zich wellicht in minder gebroken toestellen, maar dat betekent niet dat het hoogwaardige bouwkwaliteit is.
Als het toch minder vaak kapot gaat, dan is het toch hogere kwaliteit :?
¡ʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ
pi_111171238
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 15:40 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De iphone gebruikers om mij heen kijken alleen een stuk verdrietiger na een val, dan de rest. Komt waarschijnlijk omdat het pjin doet als ze 600 euro aan spaargeld aan gruzelementen zien liggen na 1 keer vallen.

Jij haalt 2 dingen door elkaar: Luxe materialen en een hoogwaardige bouwkwaliteit. De Iphone is gemaakt van luxere materialen, maar dat betekent niet dat de S2 geen hoogwaardige bouwkwaliteit heeft.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 16:44:02 #106
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_111171296
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 15:56 schreef ANCT het volgende:

[..]

Als het toch minder vaak kapot gaat, dan is het toch hogere kwaliteit :?
Nee. Ik begrijp dat het voor sommige mensen moeilijk te begrijpen is dat niet alles zo zwart/wit is, maar de echte wereld zit nu eenmaal niet zo in elkaar. Als ik foto's van een plastic smartphone na een jaar gebruik vergelijk met een iPhone 4(S) na een jaar gebruik, zul je weer zien dat de iPhone veel minder krassen heeft.

Het is simpele fysica: harde materialen breken sneller, zachte materialen krassen en buigen sneller. Als jij wilt beweren dat een rubberen elastiekje van hoogwaardigere kwaliteit is dan een diamant omdat hij niet breekt wanneer je hem op de grond laat vallen, moet je dat vooral doen.

Als je echt zo simpel denkt, is Samsung blijkbaar de perfecte fabrikant voor je.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 16:48:19 #107
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_111171405
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 16:41 schreef bear87 het volgende:

[..]

De iphone gebruikers om mij heen kijken alleen een stuk verdrietiger na een val, dan de rest. Komt waarschijnlijk omdat het pjin doet als ze 600 euro aan spaargeld aan gruzelementen zien liggen na 1 keer vallen.
Het is makkelijk te fixen. En ja, het is ook bijzonder vervelend als hij kapot valt. Maar het is ook niet de bedoeling dat je hem laat vallen. Ik heb liever kwaliteitsmaterialen, en ben volwassen genoeg de verantwoordelijkheid te dragen als ik mijn toestel dan toch laat vallen. Kinderen zijn dat wat minder, dus is een zachte plastic telefoon voor hen beter.
quote:
Jij haalt 2 dingen door elkaar: Luxe materialen en een hoogwaardige bouwkwaliteit. De Iphone is gemaakt van luxere materialen, maar dat betekent niet dat de S2 geen hoogwaardige bouwkwaliteit heeft.
Klopt. De S2 had ook een prima bouwkwaliteit, zoals ik al eerder heb gezegd in dit topic. De S3 laat hier op het eerste gezicht weer meer steken vallen.
pi_111171517
Zal best een leuke telefoon zijn, maar ben meer gecharmeerd van de materiaalkeuze van iPhone. De S3 ziet er een beetje gedateerd uit als je het mij vraagt.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  zaterdag 5 mei 2012 @ 16:54:21 #109
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_111171603
Het is overigens niet alleen Samsung die teleurstelt, hoor. Ik vind het van HTC ook jammer dat ze niet gewoon de specificaties van de One X in de One S hebben gestopt.
pi_111171641
quote:
Verkoopprijs Samsung Galaxy S III bekend
AMSTERDAM - De nieuwe Galaxy S III van Samsung gaat los 699 euro kosten in Nederland. De smartphone ligt vanaf eind mei in de winkels.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)xy-s-iii-bekend.html

:')
pi_111171980
quote:
Waar blijven de nieuwe aanklachten? 'k Dacht dat Apple ook het patent op achterlijk overpricen had.
pi_111172357
quote:
:') _! Daar koop ik een laptop van.
pi_111172388
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 16:44 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee. Ik begrijp dat het voor sommige mensen moeilijk te begrijpen is dat niet alles zo zwart/wit is, maar de echte wereld zit nu eenmaal niet zo in elkaar. Als ik foto's van een plastic smartphone na een jaar gebruik vergelijk met een iPhone 4(S) na een jaar gebruik, zul je weer zien dat de iPhone veel minder krassen heeft.

Het is simpele fysica: harde materialen breken sneller, zachte materialen krassen en buigen sneller. Als jij wilt beweren dat een rubberen elastiekje van hoogwaardigere kwaliteit is dan een diamant omdat hij niet breekt wanneer je hem op de grond laat vallen, moet je dat vooral doen.

Als je echt zo simpel denkt, is Samsung blijkbaar de perfecte fabrikant voor je.
Ik denk niet dat het moeilijk te begrijpen is maar gewoon persoonlijke mening, mijn voorkeur gaat uit naar een plastic telefoon en ik zie dat ook als betere kwaliteit. Ik ben geen spast maar mijn GS1 is zeker wel meerdere malen gevallen in de laatste 2 jaar en gelukkig heeft dat niet meer dan een paar deukjes achtergelaten. Krassen op het toestel zijn minimaal en verder niet belangrijk gezien ik toch alleen maar naar het scherm kijkt wat nog steeds krasvrij is.

Verder is de pentile lay-out echt een non-issue bij deze resolutie en schermgrootte ondanks zijn slechte naam. Als je er met een vergrootglas naar gaat kijken of van 10cm afstand is het wel een beetje te zien ja maar bij normaal gebruik nooit niet. Kijk maar eens naar een galaxy nexus.
pi_111172554
quote:
Hij is al te bestellen voor 599,-, bij de release zal dit teruglopen naar 520-550 zoals bij de eerdere galaxy's
pi_111172749
- Samsung Galaxy S III Design: Explained! - YouTube
pi_111175265
inderdaad beetje sneue actie van samsung dit, maar ik denk ook dat apple met hetzelfde verhaal zal komen, de iphone 5 zal gewoon een uitmelking worden van de 4S met alles groter, sneller, scherper e.d... het trucje wat we nu al 2 jaar meemaken
pi_111175779
Nog een detail dat nog bijna niemand is opgevallen.
De homescreem van de SIII draait mee wanneer je hem in landscape vasthoudt.
Dus voortaan kun je hem in landscape blijven gebruiken wanneer je er filmpjes op kijkt en daarna een bericht wilt versturen ofzo.
pi_111175903
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 17:32 schreef schubb het volgende:
- Samsung Galaxy S III Design: Explained! - YouTube
:O

"Samsung Galaxy SIII, designed by lawyers in California". Wat een lachwekkende uitspraak. Nu ligt het dus aan Apple dat ze een lelijk toestel op de markt brengen? Het maakt in ieder geval duidelijk hoe het zit met de innovatie bij Samsung, of eerder het gebrek eraan.
pi_111176314
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:06 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

:O

"Samsung Galaxy SIII, designed by lawyers in California". Wat een lachwekkende uitspraak. Nu ligt het dus aan Apple dat ze een lelijk toestel op de markt brengen? Het maakt in ieder geval duidelijk hoe het zit met de innovatie bij Samsung, of eerder het gebrek eraan.
Het zou best kunnen dat er rekening met het ontwerp is gehouden om rechtzaken te voorkomen. Klinkt niet heel belachelijk.
  zondag 6 mei 2012 @ 13:25:19 #120
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_111200708
telefoon kopen vanwege uiterlijk :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 6 mei 2012 @ 16:32:57 #121
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_111209274
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:25 schreef Parafernalia het volgende:
telefoon kopen vanwege uiterlijk :')
Mjah, als ik 500+ euro uitgeef aan een telefoon heb ik er ook liever 1 die ik mooi vind in plaats van eentje die niet mooi is.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_111226884
Ik ben teleurgesteld zeker na de sgs2, die de beste telefoon was van vorige jaar. Gelukkig ga ik mijn abbo in december verlengen. En kan ik nog voor de volgende nexus gaan.
pi_111239899
Ik mag al verlengen maar ik wil hem eerst even in het echt zien en even vasthouden.
Als hij te groot is of ik vind hem niet mooi dan hou ik mooi mijn S2 en dan neem ik wel een jaartje sim only.
pi_111242838
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:56 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Moeilijk he, lezen? ;) Waar noem ik de bouwkwaliteit van de S2 slecht? Of waar zeg ik dat die snel bekrast? Oh ja, dat is het: dat zeg ik nergens. Leer dus eens een beetje beter lezen, voor je fel tegen iets in gaat dat helemaal niet gezegd is.

Prima dat de Samsung beter bij jou past. En als je inderdaad alles behalve zuinig bent met je toestel, begrijp ik dat ook wel. Ik kan wel normaal met mijn toestel omgaan en ik vind de iPhone een betere keus.
Naja jij maakt de vergelijking tussen plastic smartphone (dus kan ook de S2 zijn) en een iphone 4s. Ik pak er gewoon een type uit die in mijn geval van toepassing is. De s2 dus. Jij dus je eigen stukken goed lezen..
Daarnaast zie je mij nergens iets zeggen over de bouwkwaliteit, gaat puur over krassen.. (Weer goed lezen)
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_111243629
Wanneer is hij te koop in Nederland en zijn er nog andere grote releases binnen 3 maanden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')