SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ajacied422 op 03-05-2012 22:24:59 ]
Omdat het niet hoort.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:22 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
hij is toch over een wedstrijd weg, dus waarom niet
Gast, rot opquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk zou je geen kampioen willen worden om maar niet dom op het podium te moeten hossen als een stelletje maloten
Die blik iddquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik zag er een staan die zometeen waarschijnlijk de boel kort en klein schopt
Extreem lange neus dus met die jodenneusquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef Guidetti het volgende:
Haha "jullie hebben geen idee hoe fanatisch dit eruit ziet" zijn neus zag je spontaan groeien.
Die Ajacieden zijn toch niet gek?!?!quote:
QFT.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:28 schreef Guidetti het volgende:
Frank was een baas. Hij had gewoon die idioot met die bril van het podium moeten trappen en zelf het hele feest moeten organiseren.
is wel lol om naar te kijkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Serieus wat een enorme kut kneuzen eerste klas man, goedendag zeg.
Mede dankzij die Trommel- en Kijkmijeenssfeerzienmakenpietquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:53 schreef vincerusso het volgende:
het is alleen al een kut huldiging omdat er PSV muziek werd gedraaid...
Gelukkig komen dat soort mensen naar het stadion.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mede dankzij die Trommel- en Kijkmijeenssfeerzienmakenpiet
Sowieso, gehuldigd worden omdat je kampioen van de eredivisie bent gewordenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:42 schreef Pritt het volgende:
Tering, wat een kut huldiging. Nog enigszins verzachtend voor het feit dat ik er niet bij kon zijn. Gelukkig maakte Frank er nog iets van met zijn speeches.
Volgend jaar maar weer gewoon spelers laten opkomen met een tunetje en lekker op het Leidsche.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:28 schreef muzas het volgende:
Zo, thuis.. is er nog ergens een filmpje van dat Jantje die schaal laat vallen?
dan moesten ze ook afscheid nemen van Sturkenboom en Ten Havequote:Op donderdag 3 mei 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze de medische staf hun afscheid gunden
Marjan gun ik wel een afscheidquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dan moesten ze ook afscheid nemen van Sturkenboom en Ten Have
Al de nieuwe OP pic gezien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:52 schreef ajacied4lf het volgende:
terug.. en vond het eerlijk gezegd teleurstellend. Maar het is natuurlijk wel logisch, je bent al 2 weken kampioen, gister een geweldige avond gehad, dan is het logisch dat dit tegenvalt.
Op naar volgend jaar!![]()
Ohja, Frankie de Boer![]()
Erg mooi gedaanquote:
Zielig.quote:
Wachten tot de maker weer langshobbelt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Roze veranderen in rood.. dan vind ik hem prima.
stoere jongen jij, kom maar eens in het stadion en zie wat die lui voor de club betekenen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mede dankzij die Trommel- en Kijkmijeenssfeerzienmakenpiet
Kom op, vorig jaar was er ook zoveel sfeer bij de huldiging. Maar dit was echt tenenkrommend. Alsof ze in het publiek niets konden forcerenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
stoere jongen jij, kom maar eens in het stadion en zie wat die lui voor de club betekenen.
vorig jaar waren die 2 er ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, vorig jaar was er ook zoveel sfeer bij de huldiging. Maar dit was echt tenenkrommend. Alsof ze in het publiek niets konden forceren
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, vorig jaar was er ook zoveel sfeer bij de huldiging. Maar dit was echt tenenkrommend. Alsof ze in het publiek niets konden forceren
Dit ja, beetje tenenkrommendquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zielig.
Gedraag je godverdomme, dan maak je misschien nog een kans om volgend jaar gewoon op het museumplein gehuldigd te worden..
Nee joh.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zielig.
Gedraag je godverdomme, dan maak je misschien nog een kans om volgend jaar gewoon op het museumplein gehuldigd te worden..
Ik geef ze groot gelijk. Nou kan je me een 'NSB'er' noemen. Maar gedraag je gewoon een beetje.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee joh.
Dit is nu allemaal zonder problemen verlopen, dus nu hebben ze een excuus om het de volgende keer ook bij de ArenA te doen.
Kop van: 'oprotten, doe normaal?'quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
Van der LaanEigenlijk moet je je gewoon en masse omdraaien en die kerel dus letterlijk de rug toekeren.
De kop van Frank toen er met bier werd gesmeten was onbetaalbaar though.
De gemeente heeft vorig jaar ook fouten gemaakt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik geef ze groot gelijk. Nou kan je me een 'NSB'er' noemen. Maar gedraag je gewoon een beetje.
Klopt, maar nog erger zal hij niet uitgefloten worden, ook al zegt hij dit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
De gemeente heeft vorig jaar ook fouten gemaakt.
En dat hij dan vandaag zo een dingen gaat zeggen is nou ook niet bepaald slim.
ah, dan ken je eindelijk ook eens een paar basisspelersquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik nou echt een van de weinige die dit wel een hele sfeervolle huldiging vond? Oh, wacht, ik stond ertussen, en zat niet via AT5 op Fok! commentaar te leveren.. KAMPIOENEN!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ah, dan ken je eindelijk ook eens een paar basisspelers
Wel meer dan datquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ah, dan ken je eindelijk ook eens een paar basisspelers
Trio met Siem en Luuk?quote:
Ik vond het een leuke huldiging. Maar te kort spelers toe zingen en om de 10 spelers één of ander kut liedje én ja ik stond er ook tussen..quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik nou echt een van de weinige die dit wel een hele sfeervolle huldiging vond? Oh, wacht, ik stond ertussen, en zat niet via AT5 op Fok! commentaar te leveren.. KAMPIOENEN!
Dat zou tussen ons blijvenquote:
Ik zat er ook tussen, tegen VVV was ik er ook, vorig seizoen ook.. en vond het vandaag matig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef houdjemond het volgende:
Het is beter om de spelers gewoon die schaal te laten tonen met wat muziek erbij, dan verzinnen wij wel een liedje. Niet elke keer hetzelfde.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke huldiging. Maar te kort spelers toe zingen en om de 10 spelers één of ander kut liedje én ja ik stond er ook tussen..
En dat nare house dan? Het was gisteren in het stadion en vandaag in de stad en vorig jaar 31x beter dan de huldiging..quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef TJV het volgende:
[..]
Het is beter om de spelers gewoon die schaal te laten tonen met wat muziek erbij, dan verzinnen wij wel een liedje. Niet elke keer hetzelfde.(Maar dat is al doorgegeven aan 410)
Op de wallen en het Leidse stonk het gister ook overal naar pisquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:20 schreef So_Surreal het volgende:
Vond de huldiging een beetje mwah...
Die overstroomde piskruizen waren echt te ranzig, het hele plein stonk als een malle.
Voor de rest vond ik dat fluitconcert tenenkrommend, maar die opmerking die hij terug maakte ook weer
Verder was het gigantisch gezeik met de trein en metro.
Maar verder vond ik het wel redelijk
Alleen die DJ's__
Nja hier waren die piskruizen gewoon volquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Op de wallen en het Leidse stonk het gister ook overal naar pis
Hier kan ik me wel in vinden. Die metro sloeg echt nergens op, hadden ze wel extra ingezet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:20 schreef So_Surreal het volgende:
Vond de huldiging een beetje mwah...
Die overstroomde piskruizen waren echt te ranzig, het hele plein stonk als een malle.
Voor de rest vond ik dat fluitconcert tenenkrommend, maar die opmerking die hij terug maakte ook weer
Verder was het gigantisch gezeik met de trein en metro.
Maar verder vond ik het wel redelijk
Alleen die DJ's__
heeft hij dat gezegd?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Slimme opmerking van van der Laan.. "ik had al een seizoenskaart toen jullie nog sesamstraat keken".
Hij vond het fluitconcert duidelijk niet leuk, en als je nog meer respect wilt verliezen, dan moet je vooral dit soort dingen zeggen. Slim, vent, erg slim
vandaag ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Op de wallen en het Leidse stonk het gister ook overal naar pis
Wij moesten naar centraal om naar Hoorn te gaan, maar het was zo druk dat we maar de trein naar Schiphol zijn gegaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef TJV het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden. Die metro sloeg echt nergens op, hadden ze wel extra ingezet?
Nee inderdaad, ze sfeer was op zich goedquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef vaagjunior het volgende:
Jammer dat al die mensen gaan janken op FOK! maar wel door blijven kijkenIk vond het wel een leuke huldiging die DJ's waren inderdaad een beetje jammer maar voor de rest had ik niet veel te klagen
Achja, zo slecht was het idd ook weer niet..quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef vaagjunior het volgende:
Jammer dat al die mensen gaan janken op FOK! maar wel door blijven kijkenIk vond het wel een leuke huldiging die DJ's waren inderdaad een beetje jammer maar voor de rest had ik niet veel te klagen
Ja iddquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:30 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ze sfeer was op zich goedook kleine kinderen die mee aan het zingen waren etc haha
Ben het overal mee eens, vooral met dat muziek tijdens het huldigen van de spelers vond ik onzinquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef Rens-Reith het volgende:
Zo net terug uit Amsterdam. Wat een chaos. Vanaf 15:00 t/m 21:00 op het veld gestaan helemaal los! Daarna ging het keihard op Utrecht Centraal. De andere reizigers keken hun ogen uit.
Over huldiging:
- Volgend jaar gewoon weer centrum en geen grasveldje in de Bijlmer.
- Heb Van der Laan niet eens gehoort alleen ons keihard gefluit.
- Die DJ's mogen weg, wat een onzin en vaak kut muziek.
- Laat Vak410 meer momenten krijgen met het publiek.
- Bij spelers niet muziek er tussen door maar gelijk alles achterelkaar.
+ Vele fakkels en vlaggen
+ Fanatieke sfeer hele dag, geen gerel maar wel keihard brullen waar je ook was.
+ Terugreis naar huis met vele Ajacieden feest op stations.
+ Frank de Boer (HELD!)
De sfeer was misschien het aller beste nog voor 17:00 toen echt iedereen aan het zingen was zonder muziek! En na afloop bij Bijlmer Station en Utrecht Centraal. Geweldige ervaring.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:32 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ja idd, Nja de sfeer was inderdaad chaotisch maar wat wil je met zoveel mensen waarvan waarschijnlijk de helft bijna nooit in het stadion zit
, Sfeer voordat de muziek kwam vond ik wel beter dan toen het muziekprogramma eenmaal begon.. Die muziek was echt bagger
Hehe op het eind toen de verschillende perrons naar elkaar aan het zingen warenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:35 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
De sfeer was misschien het aller beste nog voor 17:00 toen echt iedereen aan het zingen was zonder muziek! En na afloop bij Bijlmer Station en Utrecht Centraal. Geweldige ervaring.
Vond dre én lenny echt leuk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:32 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ja idd, Nja de sfeer was inderdaad chaotisch maar wat wil je met zoveel mensen waarvan waarschijnlijk de helft bijna nooit in het stadion zit
, Sfeer voordat de muziek kwam vond ik wel beter dan toen het muziekprogramma eenmaal begon.. Die muziek was echt bagger
Volgens mij heb je trouwens nog gezien ook haha. Liep op een gegeven moment ook rechts naar voren, rond 18:00 werd dat helemaal bestormd met Vak410 haha.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:35 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ben het overal mee eens, vooral met dat muziek tijdens het huldigen van de spelers vond ik onzinzal wel iets met tijd doden te maken hebben gehad..
Klopt linkerkant was in het begin meerdere malen gewoon totaal stil xD en ik stond echt in de linkerhoek van dat rechtervakquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:38 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Volgens mij heb je trouwens nog gezien ook haha. Liep op een gegeven moment ook rechts naar voren, rond 18:00 werd dat helemaal bestormd met Vak410 haha.
Ik stond zelf op een prachtig plekje voor ons rechts bij de camera post. Tegen het hek aan in de hoek (kon niet weggedrukt worden). Helemaal los. Volgens mij was de rechterkant ook veel harder dan links.
Bijlmerstation kwam je eerst niet eens binnen door de drukte politie hield ons tegen. Maar er was daar Vak410 boys met trommels aanwezig dus hard gegaan. Utrecht Centraal was ontzettend mooi, allemaal fakkels en zwaaien met vlaggen op het station. Gekkkkquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:37 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hehe op het eind toen de verschillende perrons naar elkaar aan het zingen waren
En dan hoorde je opeens van de onderkant weer gezang en dan opeens weer vanaf de roltrappen
Ja had ook het idee dat de Harde Kern rechts stond en de boeren van buiten af links haha. Kreeg wel wat fakkels in mijn gezicht gedrukt haha. Voor ons stond paar mannen hele tijd met een grote Israël vlag (de grootste van heel het plein). Werd irritant dus paar gasten naast mij dat ding afgepakt hahah geweldig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:39 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Klopt linkerkant was in het begin meerdere malen gewoon totaal stil xD en ik stond echt in de linkerhoek van dat rechtervak
haha had je die oude pik op die fiets met die trommel nog gezien ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:39 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Bijlmerstation kwam je eerst niet eens binnen door de drukte politie hield ons tegen. Maar er was daar Vak410 boys met trommels aanwezig dus hard gegaan. Utrecht Centraal was ontzettend mooi, allemaal fakkels en zwaaien met vlaggen op het station. Gekkkk
Haha mazzelpik, ja had die gast nog gezien whaha.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
haha had je die oude pik op die fiets met die trommel nog gezien ?
Hij had een Ajax shirt aan op de fiets stond ook een bord met de vraag voor buitenlands geld voor een of ander goed doeldie stond op het eind bij het begin van het station te bouncen vlak voordat de deuren afgesloten werden met hekken.
Wij konden als laatste nog naar binnen sneaken en mochten als laatste nog door de roltrap om de trein te halen, hadden echt geluk
Rechts voorin stond alleen maar Vak410 daarachter grote groep gewone fans en daarachter weer allemaal oude lui van F-side (herkennen aan die F-side vestjes van vroeger haha). Stonden wij middenin. Alleen links was echt dood ja. Weet niet hoe het helemaal achterin op het veld was maar alle songs begonnen ongeveer in onze groep en 2 minuten later hoorde je diezelfde song achterin. Tijdens de muziek hoorde je allemaal songs doorelkaar heen maar wat wil je met zo'n massa.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:43 schreef TJV het volgende:
Links stond een grote groep die er niet zo'n zin in had, uiteindelijk zijn we met een man of 500 die wat meer in het midden stonden naar voren gelopen en toen werd het wel beter.
Wat ik niet snap he...... Hoe kun je de Ajax Marsch en Dit is mijn club niet compleet uit je hoofd kennen?
Ja dat bedoel ik dus. Na een halfuur feesten kon ik pas naar binnen. 1 groep voor ons kon nog wel naar binnen maar in 1 keer kwamen er allemaal ME er voor staan. Maar nogmaals gelukkig waren er trommels dus er was een topsfeer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:46 schreef TakAFCA het volgende:
Gingen jullie dán gelijk weg naar afloop? Wij hebben nog één hele tijd staan springen voor de ingang.. Omdat er ME voor stond. Of was dat bij jullie ook zo?
Ligt er ook aan waar zo'n huldiging is. De sfeer wordt automatisch beter als het in het centrum is. Dit is gemaakt.... ben normaal ook altijd van de partij dus weet wel hoe de gemiddelde sfeer is. Maar zo veel minder qua sfeer dan vorig jaar was het ook weer niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
Fok! Vol verhalenzijn we ook een keer buitengeweest?
Zelf stond ik bijna helemaal vooraan, maar zo'n huldiging is toch niet helmaal mijn ding. Na de wedstrijd is het allemaal veel meer emotie en nu is het meer verplichting.
Spelerspresentatie, huldiging... 't is altijd exact hetzelfde format.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
Fok! Vol verhalenzijn we ook een keer buitengeweest?
Zelf stond ik bijna helemaal vooraan, maar zo'n huldiging is toch niet helmaal mijn ding. Na de wedstrijd is het allemaal veel meer emotie en nu is het meer verplichting.
Ik ging heen voor mijn broertje en die was helemaal naar de tyfus na 5 uur springen( en mijn rug en nek ook, anders zag ie niksquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:46 schreef TakAFCA het volgende:
Gingen jullie dán gelijk weg naar afloop? Wij hebben nog één hele tijd staan springen voor de ingang.. Omdat er ME voor stond. Of was dat bij jullie ook zo?
Ja ik was er ook pittig klaar mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:49 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik ging heen voor mijn broertje en die was helemaal naar de tyfus na 5 uur springen( en mijn rug en nek ook, anders zag ie niks) dus ik vond het wel mooi geweest.
RTV NH heeft wel een aardige compilatie online staan.. AT5 nog niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:01 schreef Sala-adin het volgende:
Kan ik huldiging ergens nog terug zien? Ben net thuis van werk
Iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:07 schreef Rens-Reith het volgende:
Lol zelfs op het journaal zag je rechts (voor ons dus die saaie linkerkant) rustig klappen en de links (de fanatieke rechterkant) helemaal losgaan en springen etc.
Je zal vast niet de enige zijnquote:
Zat bij ons op een gegeven moment zo'n oude kerel van een jaar of 50 met een joint in zijn hand. Dat was vast niet het enige wat hij gebruikt heeft want die kerel werd helemaal gek. Op een gegeven moment werd hij door de groep langzaam naar buitengedrukt want het was nogal irritant. Wij ging helemaal los en dan wil je niet zo'n vervelende junk tussen je hebben die moeilijk gaat doen en schelden tegen medeajacieden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:21 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Je zal vast niet de enige zijnnaast me zat er 1tje de hele tijd op de grond zag er niet gezond uit
echt zo jammer dat mensen zich zo lam moeten zuipen dat ze of zowat bewusteloos zijn, of overgeven
Ik was vergeten wat te eten vandaag. Letterlijk nog niets op vandaag, niet best.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:21 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Je zal vast niet de enige zijnnaast me zat er 1tje de hele tijd op de grond zag er niet gezond uit
echt zo jammer dat mensen zich zo lam moeten zuipen dat ze of zowat bewusteloos zijn, of overgeven
Da's best kut.. ik had alleen 2 broodjes op, half 10 maar gelijk turkse pizza en burgerking opgezochtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik was vergeten wat te eten vandaag. Letterlijk nog niets op vandaag, niet best.
Ja dat klinkt beter. Ik bleef nog ergens pitten na de wedstrijd van gister, nog een feestje bezocht. Om 3 uur thuis daarvan, toen direct door huldiging. Nu nog steeds niks gegeten maar ik ga ook absoluut niks eten. Hopen dat mijn maag het een beetje houdtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:34 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Da's best kut.. ik had alleen 2 broodjes op, half 10 maar gelijk turkse pizza en burgerking opgezocht
Ik zou toch echt een broodje naar binnen gooien om de alcohol te absorberenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja dat klinkt beter. Ik bleef nog ergens pitten na de wedstrijd van gister, nog een feestje bezocht. Om 3 uur thuis daarvan, toen direct door huldiging. Nu nog steeds niks gegeten maar ik ga ook absoluut niks eten. Hopen dat mijn maag het een beetje houdt
Ach, morgen weer een dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gozer van Aegon die ze toesprak: ''Tot volgend jaar dan maar weer'' met Amsterdamse bluf![]()
Vond ik dus ook....allemaal beetje "gemaakt" en gedwongen sfeertje. Niet heel indrukwekkendquote:
Voordeel met directe plaatsing CL is een redelijk normale voorbereiding die al in de knel zit door het EKquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:29 schreef manny het volgende:
Al weer zin in volgend seizoen. Liever geen inhaalrace deze keer (alhoewel, als ze steeds zo eindigen als de laatste twee keer dan ook goed)...
Wie gaan er eigenlijk allemaal mee naar het EK?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voordeel met directe plaatsing CL is een redelijk normale voorbereiding die al in de knel zit door het EK
Ik zag je filmpje op twitter voorbij komenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:53 schreef Wessiej het volgende:
Huldiging was gewoon leuk, altijd raar dat mensen erover klagen die er niet bij waren.
twitter:
Verklaart opeens de vele viewsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zag je filmpje op twitter voorbij komen
twitter:
Volgend seizoen alleen maar mooie momenten van 34 overwinningen in deze tokkiecompetitiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Verklaart opeens de vele viewsTof hoor, toch niet voor niets gemaakt
om een peukje te kunnen doen...is voor hem belangrijker dan supportersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:01 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
waarom stapte janssen gisteren eigenlijk eerder van het podium af dan de rest van de spelers?
Wat een azijnpisser ben je ook...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef joers1 het volgende:
[..]
om een peukje te kunnen doen...is voor hem belangrijker dan supporters
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die nog op de foto gaat met de schaal?
idd. Ik vond de opkomst toen bekend werd gemaakt dat PSV Strootman en Mertens had gekocht indrukwekkender. En maar "Kampioenen, ole ole!" scanderenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:04 schreef joers1 het volgende:
[..]
Vond ik dus ook....allemaal beetje "gemaakt" en gedwongen sfeertje. Niet heel indrukwekkend
"ik hou niet van die drukte"quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:41 schreef Paul het volgende:
Maar ff serieus he, ik dacht dat ik weinig nog naar FC Utrecht ging. Maar volgens mij gaat Fok-Ajax-hooligan Ajacied422 nooit naar de wedstrijden/huldigingen/etc. Wat is deze?
Vervanger voor de centrale positie?quote:Khalid Boulahrouz vertrekt na dit seizoen bij VfB Stuttgart. De Nederlandse international gaat na vier seizoenen bij de Duitse club op zoek naar een nieuwe uitdaging. Dat maakte technisch directeur Fredi Bobic van Stuttgart donderdag bekend. „Dit afscheid valt ons zwaar, Khalid is een fantastische speler met een goede mentaliteit”, aldus Bobic. De 30-jarige verdediger uit Maassluis verruilde Chelsea in 2008 voor Stuttgart. Boulahrouz speelde eerder voor onder meer RKC Waalwijk, Hamburger SV en Sevilla. De rechtsback is een vaste waarde in de selectie van het Nederlands elftal, waarmee hij komende zomer naar het EK gaat
quote:Tot volgend jaar, zei communicatiedirecteur Jan Driessen met Amsterdamse bluf, toen de spelers van Ajax het Aegon-hoofdkantoor in Den Haag verlieten. Net als vorig seizoen na de kampioenskraker tegen FC Twente meldde de kampioen van Nederland zich voor een huldiging bij de hoofdsponsor.
André Ooijer ziet er fitter uit dan afgelopen keer. Toen had hij een saridonnetje nodig, zei spreekstalmeester Wim Bohnenn, die een aantal van de 250 uitgenodigde kinderen een vraag liet stellen aan de Ajax-spelers. Wie zou je wel eens willen zijn? vroeg een jeugdige Ajax-fan aan aanvoerder Jan Vertonghen. Ik wil ook wel eens scoren in de kampioenswedstrijd. Dus doe maar Siem de Jong, antwoordde de Belg, die net als zijn collegas vervolgens alle tijd nam voor het zetten van handtekeningen.
Henri van der Aat zag het tevreden aan. Aegon is superbelangrijk voor ons. Niet alleen qua geld, maar ook qua uitstraling. De commercieel directeur rekende op verzoek toch voor wat de gulle geldschieter had overgemaakt. In het contract staat een bedrag van tien miljoen euro vast en twee miljoen variabel. Het variabele deel is voor vijftig procent opgebouwd uit premies voor resultaten en voor de helft uit minder harde criteria als sociale media, streetwise en buitenlandse reizen. Net als vorig jaar incasseren we bijna de volledige twaalf miljoen euro.
quote:Ajax zal 14 juni een BAVA (Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders) uitschrijven waar de nieuwe raad van commissarissen wordt beëdigd. De nieuwe raad van commissarissenbava bestaat uit Theo van Duivenbode (ex-speler van Ajax en Feyenoord, voormalig bestuurslid van de KNVB en topman bij SR-Zorgverzekeraar), Leo van Wijk (topman Air France-KLM en Hans Wijers (topman AKZO Nobel).
De aanbeveling tot benoeming van de drie vermelde commissarissen wordt gesteund door de drie grootste aandeelhouders van AFC Ajax NV die samen meer dan 90 procent van de aandelen bezitten. De Ondernemingsraad steunt de aanbevelingen en zal geen andere personen aanbevelen. In de komende periode zullen volgens de daarvoor geldende procedures nog twee personen geselecteerd worden om tot commissaris benoemd te kunnen worden. Uiteindelijk zal de RvC derhalve uit vijf personen bestaan.
Als het niet tijdens die 2, 410 tokkies was is dit niet echt netjes maar who gives a fuck het is Theoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef joers1 het volgende:
[..]
om een peukje te kunnen doen...is voor hem belangrijker dan supporters
Voor jou ook een leuke kans toch? Zie je dat ding ook eens van dichtbij.quote:
quote:Ajax heeft Khalid Boulahrouz toegevoegd aan de lijst van mogelijke opvolgers van Jan Vertonghen. De verdediger heeft een aflopend contract bij VfB Stuttgart en is daardoor kan de landskampioen hem komende zomer gratis in Duitsland ophalen.
Vertonghen lijkt naar Tottenham Hotspur te vertrekken en Ajax wil graag een ervaren speler achterin hebben. Toby Alderweireld zou de rol van inschuivende verdediger op zich moeten nemen, terwijl Boulahrouz de pure mandekker in de defensie moet zijn. Christian Chivu was de laatste tijd ook nadrukkelijk in beeld, maar de Roemeen van Internazionale wil toch liever nog een paar jaar in Milaan blijven.
en itt Ooijer een veel dikker salaris.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, als Ooijer de 2de, voor het vader-effect.
Achja ze vonden het op TV er saai en gemaakt uitzien, nja als zij dat vinden moeten zij weten maar na 5x weten we het welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:53 schreef Wessiej het volgende:
Huldiging was gewoon leuk, altijd raar dat mensen erover klagen die er niet bij waren.
Op zich goed ja, als hij toch niet mee voetbalt dan is het ook niet zo erg dat ook hij rechtsbenig is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Verdedigend is Boulah wel goed (of was?). Het meevoetballen kan Alderweireld dan doen.
Want?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:12 schreef wolfrolf het volgende:
Maar weer even terug naar de realiteit: verder dan de poulefase van de CL gaat em niet worden natuurlijk he
Het grote Feijenoordtopic #909: Volgend seizoen speel ik in de CL...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:12 schreef wolfrolf het volgende:
Maar weer even terug naar de realiteit: verder dan de poulefase van de CL gaat em niet worden natuurlijk he
Scheelt dat jullie met Feyenoord de poulefase niet eens halen, krijgen wij weer een flink bedrag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:12 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:51 schreef BobW het volgende:
Vitesse - Ajax wordt nog niet eens live uitgezonden op Eredivisie Live. Pas om 16:30 kan je het zien.
Dat wordt weer Russische streamsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:51 schreef BobW het volgende:
Vitesse - Ajax wordt nog niet eens live uitgezonden op Eredivisie Live. Pas om 16:30 kan je het zien.
quote:
Onderdeel van schakelprogramma neem ik aan. Logisch ook, het is dan ook de meest nutteloze wedstrijdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:51 schreef BobW het volgende:
Het zal al moeilijk zijn om 3e te wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:12 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb m wel in mn spotify playlist, maar kan ff niet op de naam komenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:11 schreef BobW het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Kampioenen-in-superslomo.htm
Iemand die weet hoe dit nummer heet?
Bedanktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh ja, the alphabeat - david guetta.
Theo juicht ook niet bij goals. Hij is niet voor Ajax en geeft geen fuckquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:06 schreef J2T het volgende:
Waarom deed Theo gisteren zo raar? Hij pakte ook niet even de schaal op ofzo, maar liet de schaal gewoon op de grond liggen. Vreemd.
ps. is de huldiging nog ergens in z'n geheel terug te zien?
Hij sprong wel als een jood.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:19 schreef Burrito het volgende:
[..]
Theo juicht ook niet bij goals. Hij is niet voor Ajax en geeft geen fuck
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)dia+by+SocialManagerquote:De trainer zal wel, gedwongen door blessures maar ook uit eigen keuze, enkele andere spelers tegen Vitesse inzetten. ,,Christian Eriksen speelt niet, hij heeft wat last van zijn lies. Ook kan ik Derk Boerrigter niet opstellen. Verder spelen een paar spelers die niet vaak in de basis hebben gestaan, maar van wie wij vinden dat ze het verdienen om vanaf het begin mee te doen. Omdat ik ze nog niet heb gesproken, houd ik nog even voor me om wie het gaat. Wat ik belangrijk vind om te noemen nu we kampioen geworden zijn is dat de rol van Hennie Spijkerman, Dennis Bergkamp en Carlo L'Ami vaak onderbelicht is geweest. Alle aandacht gaat steeds naar mij, wat logisch is omdat ik hoofdtrainer ben. Maar zij hebben een belangrijk aandeel in dit succes van Ajax. De rolverdeling is duidelijk en iedereen heeft een goede inbreng. Ik ben blij dat we na de zomerstop met dezelfde technische staf aan het nieuwe seizoen beginnen."
Chill nummer is dat, bekend van Renault Twizzy reclame trouwens:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh ja, the alphabeat - david guetta.
Iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:31 schreef Tyron het volgende:
Kut herhaling
http://www.rtvnh.nl/uitze(...)/Live+huldiging+Ajax
Precies.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:51 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Iddmidden in de spelershuldiging ff een intervieuw
Commentator houd zn bek ook niet even ofzo..
Pleur Bergkamp er dan ook in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:07 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zeg een wedstrijd met
----------------Verhoeven----------------
Ligéon----Blind----- de Boer-----Koppers
Serero---------Rits--------------Fisher
Lukoki------Klaassen-------El Hamdaoui
Kan je er inderdaad beter Bergkamp voor El Hamdaoui inzetten, de Boer en El Hamdaoui in een elftal zie ik niet goed gaanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:07 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zeg een wedstrijd met
----------------Verhoeven----------------
Ligéon----Blind----- de Boer-----Koppers
Serero---------Rits--------------Fisher
Lukoki------Klaassen-------El Hamdaoui
Strak plan. Ik sms Frankie deze opstelling wel even, meestal luistert hij wel naar mij.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:10 schreef M.rak het volgende:
[..]
Kan je er inderdaad beter Bergkamp voor El Hamdaoui inzetten, de Boer en El Hamdaoui in een elftal zie ik niet goed gaan.
dat interview met steekquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:16 schreef vincerusso het volgende:
Interviewer van Ajax tv moeten ze ook eruit flikkeren .
Steek ergerde zich ook kapot aan hem volgens mij.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
dat interview met steek
hij stelt 3 of 4 keer dezelfde vraag
Ik ga lachen als er dan 1tje zegtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:22 schreef BobW het volgende:
Die man zegt altijd al wat ze moeten gaan zeggen.
"Mooi afscheid he met zoveel mensen?"
"Dat had toch niemand meer verwacht in februari?"
die anita die ook serieus antwoord gaat gevenquote:
"voor de supporters van Ajax of van Twente? van ons? Ohquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
" is dit live of niet? ajax tv he? dat is niet live. dan heb ik niets te melden" aldus jan
Doe dan maar 5x achterelkaar, dan heb je tenminste een echt recordquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:11 schreef honkeytonk het volgende:
Het is 2 keer voorgekomen dat we 3 keer op rij eerste zijn geworden. 4 keer is nog nooit gebeurd (bij Ajax), dus over 2 jaar hebebn we er een record bij
Nee, rondritje in een trein op Bijlmer ArenAquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:24 schreef Burrito het volgende:
Krijgen we trouwens rondvaart door de grachten volgend jaar na onze CL winst?
Godverdomme kut van der Laan hij gunt ons niksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee, rondritje in een trein op Bijlmer ArenA
Behalve als het gaat om zijn corrupte vrienden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:27 schreef Burrito het volgende:
[..]
Godverdomme kut van der Laan hij gunt ons niks![]()
![]()
Klopt, maar is ook best lastig om normale voetbalfans en hooligans uit elkaar te houden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Behalve als het gaat om zijn corrupte vrienden.
We moeten als protest de stembiljetten thuis laten, geen enkele politieke partij neemt het op voor normale voetbalfan.
Ik verwijs je graag even terug naar post #219quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:24 schreef Burrito het volgende:
Krijgen we trouwens rondvaart door de grachten volgend jaar na onze CL winst?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:36 schreef Ofyles2 het volgende:
De Voetbalwet is ook niet alles. Vrijwel iedere burgemeester misbruikt deze wet om lukraak mensen op te pakken die weinig kwaads in de zin hadden.
Nee gastquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:36 schreef Ofyles2 het volgende:
De Voetbalwet is ook niet alles. Vrijwel iedere burgemeester misbruikt deze wet om lukraak mensen op te pakken die weinig kwaads in de zin hadden.
Heb 'n thesis over de voetbalwet geschreven toen 't er nog als voorstel lag. Ik ga er verder niemand mee vermoeien, maar m'n conclusie was dat het een gedrocht is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Is het ook, maar iedereen die te veel TV kijkt en te weinig in een stadion zit vind het een goed ideequote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:39 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Heb 'n thesis over de voetbalwet geschreven toen 't er nog als voorstel lag. Ik ga er verder niemand mee vermoeien, maar m'n conclusie was dat het een gedrocht is.
vermoei ons er wel eens mee aub, post de abstract ofzoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:39 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Heb 'n thesis over de voetbalwet geschreven toen 't er nog als voorstel lag. Ik ga er verder niemand mee vermoeien, maar m'n conclusie was dat het een gedrocht is.
Die is doorgegaan. Ritje gemaakt naar kees kankerkachel./ heel nbederland doorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |