SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ajacied422 op 03-05-2012 22:24:59 ]
Omdat het niet hoort.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:22 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
hij is toch over een wedstrijd weg, dus waarom niet
Gast, rot opquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk zou je geen kampioen willen worden om maar niet dom op het podium te moeten hossen als een stelletje maloten
Die blik iddquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik zag er een staan die zometeen waarschijnlijk de boel kort en klein schopt
Extreem lange neus dus met die jodenneusquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef Guidetti het volgende:
Haha "jullie hebben geen idee hoe fanatisch dit eruit ziet" zijn neus zag je spontaan groeien.
Die Ajacieden zijn toch niet gek?!?!quote:
QFT.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:28 schreef Guidetti het volgende:
Frank was een baas. Hij had gewoon die idioot met die bril van het podium moeten trappen en zelf het hele feest moeten organiseren.
is wel lol om naar te kijkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Serieus wat een enorme kut kneuzen eerste klas man, goedendag zeg.
Mede dankzij die Trommel- en Kijkmijeenssfeerzienmakenpietquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:53 schreef vincerusso het volgende:
het is alleen al een kut huldiging omdat er PSV muziek werd gedraaid...
Gelukkig komen dat soort mensen naar het stadion.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mede dankzij die Trommel- en Kijkmijeenssfeerzienmakenpiet
Sowieso, gehuldigd worden omdat je kampioen van de eredivisie bent gewordenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:42 schreef Pritt het volgende:
Tering, wat een kut huldiging. Nog enigszins verzachtend voor het feit dat ik er niet bij kon zijn. Gelukkig maakte Frank er nog iets van met zijn speeches.
Volgend jaar maar weer gewoon spelers laten opkomen met een tunetje en lekker op het Leidsche.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:28 schreef muzas het volgende:
Zo, thuis.. is er nog ergens een filmpje van dat Jantje die schaal laat vallen?
dan moesten ze ook afscheid nemen van Sturkenboom en Ten Havequote:Op donderdag 3 mei 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze de medische staf hun afscheid gunden
Marjan gun ik wel een afscheidquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dan moesten ze ook afscheid nemen van Sturkenboom en Ten Have
Al de nieuwe OP pic gezien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:52 schreef ajacied4lf het volgende:
terug.. en vond het eerlijk gezegd teleurstellend. Maar het is natuurlijk wel logisch, je bent al 2 weken kampioen, gister een geweldige avond gehad, dan is het logisch dat dit tegenvalt.
Op naar volgend jaar!![]()
Ohja, Frankie de Boer![]()
Erg mooi gedaanquote:
Zielig.quote:
Wachten tot de maker weer langshobbelt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Roze veranderen in rood.. dan vind ik hem prima.
stoere jongen jij, kom maar eens in het stadion en zie wat die lui voor de club betekenen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mede dankzij die Trommel- en Kijkmijeenssfeerzienmakenpiet
Kom op, vorig jaar was er ook zoveel sfeer bij de huldiging. Maar dit was echt tenenkrommend. Alsof ze in het publiek niets konden forcerenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
stoere jongen jij, kom maar eens in het stadion en zie wat die lui voor de club betekenen.
vorig jaar waren die 2 er ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, vorig jaar was er ook zoveel sfeer bij de huldiging. Maar dit was echt tenenkrommend. Alsof ze in het publiek niets konden forceren
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, vorig jaar was er ook zoveel sfeer bij de huldiging. Maar dit was echt tenenkrommend. Alsof ze in het publiek niets konden forceren
Dit ja, beetje tenenkrommendquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zielig.
Gedraag je godverdomme, dan maak je misschien nog een kans om volgend jaar gewoon op het museumplein gehuldigd te worden..
Nee joh.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zielig.
Gedraag je godverdomme, dan maak je misschien nog een kans om volgend jaar gewoon op het museumplein gehuldigd te worden..
Ik geef ze groot gelijk. Nou kan je me een 'NSB'er' noemen. Maar gedraag je gewoon een beetje.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee joh.
Dit is nu allemaal zonder problemen verlopen, dus nu hebben ze een excuus om het de volgende keer ook bij de ArenA te doen.
Kop van: 'oprotten, doe normaal?'quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
Van der LaanEigenlijk moet je je gewoon en masse omdraaien en die kerel dus letterlijk de rug toekeren.
De kop van Frank toen er met bier werd gesmeten was onbetaalbaar though.
De gemeente heeft vorig jaar ook fouten gemaakt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik geef ze groot gelijk. Nou kan je me een 'NSB'er' noemen. Maar gedraag je gewoon een beetje.
Klopt, maar nog erger zal hij niet uitgefloten worden, ook al zegt hij dit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
De gemeente heeft vorig jaar ook fouten gemaakt.
En dat hij dan vandaag zo een dingen gaat zeggen is nou ook niet bepaald slim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |