Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef Schalks. het volgende:
Facebook-klacht van vandaag:
Ik heb laatst een Nigeriaanse uitwisselingsstudent toegevoegd op facebook, opzich wel een toffe baas. Maar nu staan er bij 'mensen die je misschien kent' constant alleen maar negers met 1 gemeenschappelijke vriend.
hij is 12?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef toetsenbordridder het volgende:
Morgen lekker werken. Vnaaf of zo ergens wanneer er tijd is gaat mijn wandrek van de muur af waar mijn tv opstaan. Ff stofzuigen, ff dweilen en dan gezellig met mijn moeder Esterella van B mijn uber gweldige nieuwe tv-meubel in elkaar zetten whoohoo =D.. en dan kijk ik papa lief aan om tv te regelen en maybe xbox.. en dan ben ik weer helemaal Happy! ^^
Sorry, voegte?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef 1983scarface het volgende:
nieuwe trend: oude account verwijderen en nieuwe aanmaken.
Gebeurt steeds vaker. 1 persoon voegte mij zelfs toe voor de 3e keer!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef Schalks. het volgende:
Ik heb laatst een Nigeriaanse uitwisselingsstudent toegevoegd op facebook, opzich wel een toffe baas. Maar nu staan er bij 'mensen die je misschien kent' constant alleen maar negers met 1 gemeenschappelijke vriend.
De tv lag te slapen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef toetsenbordridder het volgende:
Morgen lekker werken. Vnaaf of zo ergens wanneer er tijd is gaat mijn wandrek van de muur af waar mijn tv opstaan. Ff stofzuigen, ff dweilen en dan gezellig met mijn moeder Esterella van B mijn uber gweldige nieuwe tv-meubel in elkaar zetten whoohoo =D.. en dan kijk ik papa lief aan om tv te regelen en maybe xbox.. en dan ben ik weer helemaal Happy! ^^
tja. facebook zal op gegeven moment ook niet meer boeiend zijn en mensen lopen weg. tja dan ga je nat met je veel te dure aandelenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:29 schreef doppelgänger het volgende:
Mag ik hier ook klagen over de gigantische hype en opgeklopte verwachtingen van de rond de Facebook beursgang?
mooi.
[ afbeelding ]
10 miljard dat is 10x meer dan de beursgang van Google destijds.. tuurlijk, hartstikke realistischWat een kneuzenkermis.. Maar goed, we zullen zien hoe snel de gebakken lucht uit die ballon loopt.
Het is wachten op "The Zuckerberg disaster"
Nee, zij is 18.quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef Schalks. het volgende:
En dan altijd 1x gedeeld of zoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:24 schreef Rummikub het volgende:
Is iemand dit ook al een keer tegen gekomen? Wat heb je hier nou aan
Het is moeilijk uit te leggen aan iemand die er niet mee te maken heeft. Het is een dagelijkse innerlijke strijd, vechten tegen de pijn alle moed bijeenrapen om je dag door te komen elke dag opnieuw terwijl je er goed uitziet aan de buitenkant. Voeg dit toe aan je status voor tenminste 1 uur als jij of iemand die je kent een onzichtbare ziekte heeft (COPD, PTSS, angst, bipolaire, depressie, diabetes, lupus, fibromyalgie, MS, ME, artritis, ,EDS/HMS, kanker, HIV, hartkwalen, epilepsie, CSWS, ADHD, autisme , MD, Ziekte van Crohn of Colitis Ulcerosa , de Ziekte van Bechterew,etc.) Nooit oordelen wat je niet begrijpt. Ik weet welke vrienden dit zullen kopiëren.
Leg jouw strategie eens uit.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:02 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wat een negativiteit hier, jullie hebben geen idee wat voor mogelijkheden facebook biedt voor hosselaars.
Meestal eerst random shit sturen, of originele benadering van een foto of tekst of een interesse wat ze heeft. Tis geen hoge wiskunde, heel simpel maar wel origineel en vrijpostig.quote:
My nigga.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:02 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wat een negativiteit hier, jullie hebben geen idee wat voor mogelijkheden facebook biedt voor hosselaars.
Dat soort triviale pietluttigheden kom ik echt te veel tegen op FB. Ik heb hierdoor al veel mensen (die geen vrienden zijn) verwijderd of van abbo afgegooid. Wat een domheid stellen mensen tentoon.quote:
Tokkie-alarm gaat bij mij af.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt allemaal van 1 persoon.
It's never lupus.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:24 schreef Rummikub het volgende:
Is iemand dit ook al een keer tegen gekomen? Wat heb je hier nou aan
Het is moeilijk uit te leggen aan iemand die er niet mee te maken heeft. Het is een dagelijkse innerlijke strijd, vechten tegen de pijn alle moed bijeenrapen om je dag door te komen elke dag opnieuw terwijl je er goed uitziet aan de buitenkant. Voeg dit toe aan je status voor tenminste 1 uur als jij of iemand die je kent een onzichtbare ziekte heeft (COPD, PTSS, angst, bipolaire, depressie, diabetes, lupus, fibromyalgie, MS, ME, artritis, ,EDS/HMS, kanker, HIV, hartkwalen, epilepsie, CSWS, ADHD, autisme , MD, Ziekte van Crohn of Colitis Ulcerosa , de Ziekte van Bechterew,etc.) Nooit oordelen wat je niet begrijpt. Ik weet welke vrienden dit zullen kopiëren.
en het zijn zeker van die kutkotters die niemand mag?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De MSN-generatie heeft geworpenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is ook een klacht. Het idee hebben dat mensen mijn Facebook misschien wel heel vaak bekijken.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:54 schreef sinepedraap het volgende:
Klacht: Soms geen Facebook profielen kunnen bekijken omdat je geen Facebook hebt.
Ja je kan beter je Facebook ook niet combineren met FOK! Zit vol met psychopaten en stalkers hier.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:56 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dit is ook een klacht. Het idee hebben dat mensen mijn Facebook misschien wel heel vaak bekijken.Die mensen zijn er vast. FOK!kers.
Sssst, je verpest mijn gamequote:Op maandag 7 mei 2012 09:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja je kan beter je Facebook ook niet combineren met FOK! Zit vol met psychopaten en stalkers hier.
Geen grappen, die FOK!kers zijn er. Die op heksenjacht gaan. Of ineens op je werk verschijnen enzo. Alsof het doodnormaal is.quote:
Waar werk je dan? Gebeurt mij namelijk nooit.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Geen grappen, die FOK!kers zijn er. Die op heksenjacht gaan. Of ineens op je werk verschijnen enzo. Alsof het doodnormaal is.
Toch is het zo.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waar werk je dan? Gebeurt mij namelijk nooit.
Ah vandaar, ik kom ook wel eens in de Aldi, maar dan om boodschappen te doen, niet om te hosselen want de Aldi heeft niet zulke mooie chimeids als de AH. Bij welke vestiging zit jij dan? Niet dat ik je wil stalken of zo hoorquote:
Ik heb de nieuwe lijst met 'verse merchandise' voor je, het is onderweg.quote:
Gewoon foto's nemen van je stalkers en die met ons delen dan hoeken wij ze wel in elkaar.quote:
Haha.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ah vandaar, ik kom ook wel eens in de Aldi, maar dan om boodschappen te doen, niet om te hosselen want de Aldi heeft niet zulke mooie chimeids als de AH. Bij welke vestiging zit jij dan? Niet dat ik je wil stalken of zo hoor
iedereen moet als bijzonder overkomen en lekker op kunnen scheppen.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:43 schreef Pharkus het volgende:
Wat mij eigenlijk het meest stoort is dat mensen er niet de dagelijkse werkelijkheid opzetten, maar alleen de uitwassen. Nooit is het 'Vandaag ff een frietje gescoord bij de snackbar op de hoek' , maar 'Vanmiddag lekker sushietjes eten met de chicka's', nooit vermelden dat je bij de Aldi je meuk haalt maar wel als je bij een traiteur wat truffel staat te scoren.
Sowieso mensen die dat soort dingen updaten vind ik bizar als je erover nadenkt.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:43 schreef Pharkus het volgende:
Wat mij eigenlijk het meest stoort is dat mensen er niet de dagelijkse werkelijkheid opzetten, maar alleen de uitwassen. Nooit is het 'Vandaag ff een frietje gescoord bij de snackbar op de hoek' , maar 'Vanmiddag lekker sushietjes eten met de chicka's', nooit vermelden dat je bij de Aldi je meuk haalt maar wel als je bij een traiteur wat truffel staat te scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |