Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef Schalks. het volgende:
Facebook-klacht van vandaag:
Ik heb laatst een Nigeriaanse uitwisselingsstudent toegevoegd op facebook, opzich wel een toffe baas. Maar nu staan er bij 'mensen die je misschien kent' constant alleen maar negers met 1 gemeenschappelijke vriend.
hij is 12?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef toetsenbordridder het volgende:
Morgen lekker werken. Vnaaf of zo ergens wanneer er tijd is gaat mijn wandrek van de muur af waar mijn tv opstaan. Ff stofzuigen, ff dweilen en dan gezellig met mijn moeder Esterella van B mijn uber gweldige nieuwe tv-meubel in elkaar zetten whoohoo =D.. en dan kijk ik papa lief aan om tv te regelen en maybe xbox.. en dan ben ik weer helemaal Happy! ^^
Sorry, voegte?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef 1983scarface het volgende:
nieuwe trend: oude account verwijderen en nieuwe aanmaken.
Gebeurt steeds vaker. 1 persoon voegte mij zelfs toe voor de 3e keer!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef Schalks. het volgende:
Ik heb laatst een Nigeriaanse uitwisselingsstudent toegevoegd op facebook, opzich wel een toffe baas. Maar nu staan er bij 'mensen die je misschien kent' constant alleen maar negers met 1 gemeenschappelijke vriend.
De tv lag te slapen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef toetsenbordridder het volgende:
Morgen lekker werken. Vnaaf of zo ergens wanneer er tijd is gaat mijn wandrek van de muur af waar mijn tv opstaan. Ff stofzuigen, ff dweilen en dan gezellig met mijn moeder Esterella van B mijn uber gweldige nieuwe tv-meubel in elkaar zetten whoohoo =D.. en dan kijk ik papa lief aan om tv te regelen en maybe xbox.. en dan ben ik weer helemaal Happy! ^^
tja. facebook zal op gegeven moment ook niet meer boeiend zijn en mensen lopen weg. tja dan ga je nat met je veel te dure aandelenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:29 schreef doppelgänger het volgende:
Mag ik hier ook klagen over de gigantische hype en opgeklopte verwachtingen van de rond de Facebook beursgang?
mooi.
[ afbeelding ]
10 miljard dat is 10x meer dan de beursgang van Google destijds.. tuurlijk, hartstikke realistischWat een kneuzenkermis.. Maar goed, we zullen zien hoe snel de gebakken lucht uit die ballon loopt.
Het is wachten op "The Zuckerberg disaster"
Nee, zij is 18.quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef Schalks. het volgende:
En dan altijd 1x gedeeld of zoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:24 schreef Rummikub het volgende:
Is iemand dit ook al een keer tegen gekomen? Wat heb je hier nou aan
Het is moeilijk uit te leggen aan iemand die er niet mee te maken heeft. Het is een dagelijkse innerlijke strijd, vechten tegen de pijn alle moed bijeenrapen om je dag door te komen elke dag opnieuw terwijl je er goed uitziet aan de buitenkant. Voeg dit toe aan je status voor tenminste 1 uur als jij of iemand die je kent een onzichtbare ziekte heeft (COPD, PTSS, angst, bipolaire, depressie, diabetes, lupus, fibromyalgie, MS, ME, artritis, ,EDS/HMS, kanker, HIV, hartkwalen, epilepsie, CSWS, ADHD, autisme , MD, Ziekte van Crohn of Colitis Ulcerosa , de Ziekte van Bechterew,etc.) Nooit oordelen wat je niet begrijpt. Ik weet welke vrienden dit zullen kopiëren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |