SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjabbo's fleshlight
Bojo's date begin----------Eind
Ook_Gek avatar blunderquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heetquote:quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.quote:quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zittenquote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=11
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Knikker dat vuilnis nou eens in de container man.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:53 schreef 2cv het volgende:
Wil iemand even zeggen dat ik de rotzooi voor Citromobiel (Citrodebiel voor de haters) in moet pakken ?
Gooi dat spul eens in de container.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:03 schreef 2cv het volgende:
M'n tent is nog maar 2 jaar oud en prima. Maar m'n BX is net een container.
normaal geef je de container niet met het afval mee, maar bij een bx zou ik daar toch over twijfelenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:03 schreef 2cv het volgende:
M'n tent is nog maar 2 jaar oud en prima. Maar m'n BX is net een container.
Ik was even vergeten dat ik deze foto nog had van vorig jaar in Litouwenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef Paladijn het volgende:
Ik hoop dat het wat wordt met die Fiat trouwens, zou erg gaaf zijn. Maar gaan jullie hem dan ook stylen (Pools/Italiaans oid)?
ook goedemorgenquote:
3-4 sterren hotel in tsjechie is vergelijkbaar met met een kraakpand hier in Nederland...quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:56 schreef Paladijn het volgende:
Als ik in die oostbloklanden voor een 3-4 sterrenhotel met 3persoonskamer 30-40 euro totaal betaal ga ik niet op een camping staan iigVerder moeten wij nog even kijken... het is nog niet zeker met hoeveel man we nu gaan.
nee mooi kut is dat weerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:28 schreef Barcaconia het volgende:
De ziekte van lime komt je niet aanwaaien zeg ik altijd maar.
Want hij moet eerst nog een kind doodrijden voor het de advocaat duidelijk is dat deze meneer nooit meer in een gemotoriseerd voertuig hoort te zittenquote:Tegen B. worden vier maanden cel voorwaardelijk en een ontzegging van drie jaar geëist. Zijn advocaat bepleit een voorwaardelijke ontzegging.
jep maar het kan ook net zo goed van een andere keer zijn, ik schat dat ik er tussen de 50 en 100 per jaar heb die zich vastbijtenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:31 schreef Barcaconia het volgende:
Heb je dat beest wel meteen er volledig uitgekregen?
Omdat we er toch wel vanuit mogen gaan dat hij het niet express heeft gedaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:56 schreef Duvel het volgende:
Eigenwijze idioot. Waarom eigenlijk een voorwaardelijke celstraf?
Tekenklem standaard in je broekzak dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:25 schreef densmee het volgende:
[..]
jep maar het kan ook net zo goed van een andere keer zijn, ik schat dat ik er tussen de 50 en 100 per jaar heb die zich vastbijten
Idd, die kerel hoort duidelijk niet meer thuis in het verkeer, en eigenlijk zou niet de rechter dat moeten bepalen, maar zou hij dat na zoiets zelf moeten beseffen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef daNpy het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)-elkaar.ece#reageren
[..]
Want hij moet eerst nog een kind doodrijden voor het de advocaat duidelijk is dat deze meneer nooit meer in een gemotoriseerd voertuig hoort te zitten
of het kozijn zit verkeerd omquote:
ik doe het alleen om ongelukken te voorkomen, als iemand met een slakkengangetje de weg opdraait terwijl ik er aan kom rijden met nog steeds de vaart erin...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zie bij wegmisbruikers altijd mensen die over een doorgetrokken streep gaan.
maar dat is volgens mij de enige verkeersovertreding die ik nog nooit overtreden heb
doen jullie het wel eens? ikzelf durf het niet eens
Goedemorgen, ik ga vandaag weer plafonds maken en muurtjes zettenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:06 schreef .Neovo. het volgende:
Goedenmoren. Wie gaan er nog meer naar een bevrijdingsfestival?
al enige tijd geledenquote:
goedemorgen opaquote:
Neequote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:43 schreef lipje het volgende:
[..]
goedemorgen opa
mag je weer fijn werken vandaag?
jij doet aan schoolvakantiesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
NeeAfgelopen week vrij gehad en nu dinsdag pas weer aan de slag
Ik ben eigenlijk pas 15 en spaar voor een Puch Maxi met mijn zaterdagbaantje bij de Supermarkt?quote:
Puch maxi??? wat is dat? ik ken alleen een Peusjo Runnnerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk pas 15 en spaar voor een Puch Maxi met mijn zaterdagbaantje bij de Supermarkt?
Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zie bij wegmisbruikers altijd mensen die over een doorgetrokken streep gaan.
maar dat is volgens mij de enige verkeersovertreding die ik nog nooit overtreden heb
doen jullie het wel eens? ikzelf durf het niet eens
Ik had een Gilera Cittaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:27 schreef lipje het volgende:
[..]
Puch maxi??? wat is dat? ik ken alleen een Peusjo Runnner
toen al aan het Italiaansequote:
Zo'n drama met jarretel aandrijvingquote:
Toen ging het al de verkeerde kant op.quote:
Ik vind je meer wat voor een Honda CD of SSquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo'n drama met jarretel aandrijving
Ik heb ehh,, 6 Maxi's, 2 Zündapps, een Kreidler, 2 MT's, een MTX met 80 blok, en een MBX gehad.
Neh, lelukquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Toen ging het al de verkeerde kant op.
[..]
Ik vind je meer wat voor een Honda CD of SS
t is droog en ik zit binnen, wat is er mis mee?quote:
het zeikregent hier, en ik zit nú wel binnen jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:47 schreef lipje het volgende:
[..]
t is droog en ik zit binnen, wat is er mis mee?
maar je smelt wel als je nat wordt?quote:
.Neovo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:01 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb medelijden met mensen die nu allemaal buiten zijn ivm bevrijdingsdag
Afschaffen dat sentimentele gedoe; is potvolblomme al bijna 70 jaar geledenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:01 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb medelijden met mensen die nu allemaal buiten zijn ivm bevrijdingsdag
Whehe, ik wist dat je er op zou happenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:07 schreef Barcaconia het volgende:
Ivm. je PI houd ik mijn reactie maar voor me.
Wauw met 2 vernellingsbakken!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:31 schreef Dingest het volgende:
http://link.marktplaats.nl/553310236
Morgen... misschien
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:31 schreef Dingest het volgende:
http://link.marktplaats.nl/553310236
Morgen... misschien
quote:Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.
een Autobrakki.. dalijk ben je ook verslaafd aan de Italiaantjes, net als Fristiquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:40 schreef Dingest het volgende:
Hij had alleen per mail wat andere geïnteresseerden en zou hem voor mij vasthouden tot ik morgen van mij liet horenMaar goed, alles is mogelijk, ook in Enter
![]()
Anders hebben we nog een Autobianchi als back-up
goedemorgen.quote:
Nu niet, straksquote:Op zondag 6 mei 2012 10:04 schreef lipje het volgende:
[..]
goedemorgen.
Het zonnetje schijnt hier, ga je nu rennen?
ah als SD wakker is en op de brommer achter je aan rijdtquote:
SD is al wakker en op, ik lig nog in bed te hangen en TV te kijken.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:04 schreef lipje het volgende:
[..]
ah als SD wakker is en op de brommer achter je aan rijdt
Precies 454,65 kmquote:Op zondag 6 mei 2012 11:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
He mensen, heb een leuk autotje gezien.. Een 206 cabrio uit 2002, Maaaar er staat 3 ton op de teller ...
Hoe lang gaat dat nog goed ? 3 ton .. Jeetje
Haha thnx hey ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is gelijk aan een Corsaquote:
meegekregen na inleveren van de Cupra?quote:
Neequote:
Ik vind het echt niks, echt zo'n muesliding zonder enige pit, emotie of wat dan ook.quote:
Ik vond dat ding net zo traagquote:Op zondag 6 mei 2012 17:36 schreef .Neovo. het volgende:
Ik vind het wel lekker rijden. Lekker zuinig met gemiddeld 1:20, comfortabel, en (als je lekker doortrapt) best nog vlot. De 16v motor is dan ook feller dan de 8V versie.
0-100 doet ie rond de 10 seconden, best netjes voor een ongeblazen 1.2.
Dat kan ik wel bevestigenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik vond dat ding net zo traagaparte was ook dat de baak heel vaag schakelde, het voelde net alsof hij continue niet ver genoeg in de versnelling stond.
Lijkt het opquote:Op zondag 6 mei 2012 19:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voorbarige verkoper dus
Gefeliciteerd.
Is het een trein?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:12 schreef Anne het volgende:
Tekening van SD:
[ afbeelding ]
Hadden jullie wel geweten wat het voor moet stellen?
Nee hoor.quote:
Je krijgt de letters erbij in de 2 regels eronder, en daaruit moet je het woord vormen. kost geen punten, levert punten op als je het raadtquote:Op zondag 6 mei 2012 21:04 schreef Dingest het volgende:
Ik herkende het ook alleen maar aan die (normaal een) ruitvorm naar/voor de stroomleiding
Of kan je ook het woord uit die gegeven letters plaatsen (die je zeker tegen punten mag kopen oid)? Speel het spel namelijk nooit
psies, en dat is zatquote:Op zondag 6 mei 2012 22:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik herkende een geel ding met raampjes, stroomafnemers en een bovenleiding. En wielen in een hele creatieve opstelling.
Nou, ik vind het stukkie omhoog spectaculairder dan het stukkie omlaag eigenlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 22:45 schreef Sounddragon het volgende:
Ik kwam dit filmpje daarnet tegen; wát een geschifte debiel held ben je dan zeg![]()
Ik dacht de eerst dat de garp was dattie omhoog sprong, maar dat was alleen het aanloopje
Volgens mij had ie het zelf ook niet al te breed toen hij eenmaal beneden stil stondquote:Op zondag 6 mei 2012 22:57 schreef Dingest het volgende:
Ik zou het hem allebei niet nadoen![]()
Naar boven is spectaculairder voor het oog, maar naar beneden zou je toch bijna een hartverzakking krijgen
is Vlad terug ?quote:
Moet je <100 gaan rijden, deden ze vroegahh ookquote:Op maandag 7 mei 2012 01:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
160 met 4 versnellingen verbruikt toch wel aanzienlijk meer dan ik dacht
net groningen-drachten retour gedaan, gewoon m'n halve tank leeg, kon meteen weer tanken toen we groningen inreden
Geodenmiggolquote:
Een 740i is net zo traag als een slowmotion in de filequote:Op maandag 7 mei 2012 08:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Klote Polo slowmotion voor me in de file
Zelfs al wordt er wat harder gereden, dan hoeft het alsnog niet op te vallen dat je een trage auto rijdt...quote:Op maandag 7 mei 2012 14:56 schreef Sounddragon het volgende:
In een situatie waarin langzaam wordt gereden, zou een langzame auto niet op moeten vallen.. in theorie that is
Het lag dan ook aan de chauffeur. Maar het is typisch slowmotion.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:56 schreef Sounddragon het volgende:
In een situatie waarin langzaam wordt gereden, zou een langzame auto niet op moeten vallen.. in theorie that is
Ik vond van 't weekend een oude krant uit 1989 bij mijn moeder op zolder, met als kop: "Katalysator in kleine auto verplicht in 1992".quote:Op maandag 7 mei 2012 21:14 schreef Dingest het volgende:
Iemand trouwens enig idee hoe het zit met katalysatoren? Ding moet ook een nieuwe kat hebben en hij is uit '92. Begrijp ik het nou goed dat pas een kat verplicht is (bij een bepaalde vermelding op het kenteken) na 31-12-1992? Want dan zou dus die kat er niet tussen hoeven, toch?
Ik ook!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Whehe, was dat maar zo! Nee, ik zit op mijn werk, vanaf 8 uur gewoon.
gelukkig is er nog een onbelaste reiskostenvergoedingquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb een baantje voor 8 weken als rigger, misschien als machinist, maar dat moeten we nog effe bekijken.
Tis alleen in freakin' Utrecht. dus dat wordt kilometers maken op de brommert
mag je stagaires aannemen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:27 schreef M5 het volgende:
Ik mag de 22e op een solicitatie gesprek verschijnen. jeej
In mijn eventuele nieuwe functie bedoel je? neeh, voor aannemen net een niveau te laag. De rest echter...quote:
Een Eend haalt 29pk uit 602ccquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:12 schreef Dingest het volgende:
O yeah, 24 pk uit 652cc![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige dingetjes die mij opvielen: 12v aansluiting blijkt niet aangesloten, km-teller wijkt 20 km af (en het duurt echt lang voordat je op 100 echte kms zit) en bij afremmen op de motor ploft/backfired die een paar keer. Moet ik even naar vragen of dat normaal is, maar verder start, schakelt, remt en vooral rijdt hij naar mijn idee heerlijk
Schoon APK-rapport met 0 opmerkingen, wel 9 maanden oud maar sindsdien iets van 1800 km maar gereden.
Die jongen was ook erg tof; hij heeft een Porsche 944 en een VW Golf cabrio uit '83 waar hij zelf een turbodiesel uit een mkIII heeft ingezet en superstrak afgeveerd. Dat ding ging echt lekker door bochtjes en wat een koppel![]()
Maar hier staat het vermogen wel op de achterwielenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een Eend haalt 29pk uit 602cc![]()
En backfire in de uitlaat = kleppenprobleem. Backfire in het inlaattraject = ontstekingsprobleem.
Maar ik vind het een tof karretje
Nee, centrum ergens.aan de oude binnenhavenquote:
Tnx, tis maar voor 8 weken heah, projectbasis.. en ik krijg een vast reiskostenbedrag per dag, waar ik wel van overhoud als ik op de brommer ga, en anderhalf reisuur per dag, dus dat compenseert een beetjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:41 schreef lipje het volgende:
[..]
gelukkig is er nog een onbelaste reiskostenvergoeding
feli
Ik spreek binnenkort met een verzamelaar af, met hem ga ik de auto bij langs dus dan komt het probleem en/of stellen vanzelf aan bodquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:52 schreef 2cv het volgende:
Ik zou hoe dan ook een rondje kleppen stellen en ontsteking stellen doen. Zometeen sta je stil met gesmolten kleppen of een ontploft luchtfilter o.i.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Omdat je nog een keer wilde douchen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:37 schreef Freezer het volgende:
Die had ik thuis gelaten.. vraag me niet waarom...
Werk op loopafstand; ideaal!quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:12 schreef Duvel het volgende:
Ik ben gaan lopen in plaats van fietsen, kon ik tenminste een paraplu vasthouden.
psiesquote:
Station zit hier op 100 meter vanaf de hoofdingang. Lekker dichtbij, mocht ik ooit nog eens met de trein gaanquote:
Ik heb de mazzel dat zowel in mijn woonplaats als mijn werkplaats het station eenvoudig te bereiken is. Ik ga mooi niet met de auto.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:53 schreef L0we het volgende:
[..]
Station zit hier op 100 meter vanaf de hoofdingang. Lekker dichtbij, mocht ik ooit nog eens met de trein gaan
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:54 schreef Sounddragon het volgende:
Morgen rond deze tijd heb ik mijn eerste schaftWat voor kraan kom je bij te staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel de dag kanaalplaatjes aanpikken of ook spannender spul?Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Niks spannends; één of ander antiek stokkenhok, en het is 'werf leegruimen', dus ik zie wel wat er allemaal aan komt te hangen; ik hoorde al dat er een riante bult damwand ligt, jo-epiequote:Op woensdag 9 mei 2012 14:17 schreef densmee het volgende:
[..]
Wat voor kraan kom je bij te staan?
Heel de dag kanaalplaatjes aanpikken of ook spannender spul?
ach ja dan heb je in elk geval geen hijsplan wat exact op de mm en kilo is uitgewerkt. En kun je lekker zelf een beetje hobbyenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niks spannends; één of ander antiek stokkenhok, en het is 'werf leegruimen', dus ik zie wel wat er allemaal aan komt te hangen; ik hoorde al dat er een riante bult damwand ligt, jo-epie
Hijsplannen zijn er om weg te pleuren, daar heb ik geloof ik nog nooit naar gekeken; maak ik zelf wel uitquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:29 schreef densmee het volgende:
[..]
ach ja dan heb je in elk geval geen hijsplan wat exact op de mm en kilo is uitgewerkt. En kun je lekker zelf een beetje hobbyen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
ik zelf ben maar drachten geweest en geloof dat ze ook die kant op aan het controleren waren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:41 schreef Paladijn het volgende:
Groningen-Leer staan ze inderdaad regelmatig te controleren omdat je hersenen daar afsterven als je er met minder dan 150km/u doorheen rijdt, of bedoel je richting Dr88?
Wat een kampbakquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
SD, heb je een nieuwe ride?
ohquote:
quote:Feijenoord (Dutch pronunciation: [ˈfɛ.jə.ˌnɔːrt]) is a district in Rotterdam and is located south of the Nieuwe Maas. As of 1 January 2004 there were 72320 ...
Hoezo? kwam de velgen tegen op MP?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
SD, heb je een nieuwe ride?
Ik stond een keertje bij Rotterdam Zuidplein bij een kennisje in de zaak; komt er zo'n parkeer idioot binnenlopen en zegt tegen die kennis (die ergens mee bezig was en met zijn rug naar hem toe stond) "ja, meneer xxxxxxx, dit is nu de 15e keer deze week dat ik u dubbel geparkeerd zie staan, deze keer krijgt u een bekeuring van me".quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ben parkeervergunning voor ondernemers aan het aanvragen, ben de boetes voor het op de stoep staan enzo nu wel zat
die is wel geniaal jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik stond een keertje bij Rotterdam Zuidplein bij een kennisje in de zaak; komt er zo'n parkeer idioot binnenlopen en zegt tegen die kennis (die ergens mee bezig was en met zijn rug naar hem toe stond) "ja, meneer xxxxxxx, dit is nu de 15e keer deze week dat ik u dubbel geparkeerd zie staan, deze keer krijgt u een bekeuring van me".
Zegt die kennis zonder op of om te kijken naar de kerel: "je doet je best maar, jij kunt nooit zo snel schrijven als dat ik geld verdien"
Die kerel :![]()
![]()
![]()
Die smoel vergeet ik echt noooooit meer
Holy shit !quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:34 schreef Paladijn het volgende:
Ander cr team uit Leeuwarden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn die Franse auto's toch nog ergens goed voorquote:
goedemorgenquote:
Ik denk dat er nogal wat lijm achterblijft...quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:36 schreef Dingest het volgende:
Zouden we de auto met dit soort huis-tuin-en-keuken folie kunnen beplakken als ondergrond? http://www.plakfoliewebsh(...)donkergroen-mat.html
Of beter gezegd; kan het er na een tijdje ook weer vanaf zonder dat het de lak beschadigd?
Anders willen we dit spul erop plakken en dat spuiten, ipv direct op de nog vrij nette lak. Dan zou hij in principe weer tot origineel kunnen worden gebracht na afloop, als hij inderdaad zo netjes blijkt
Kloptquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:46 schreef Dingest het volgende:
Het is toch een 605, vorig jaar die met die lekke tank in Lillehammer? M'n teamgenoot kon het er niet uithalen gek genoeg
Waar lees jij regen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ohja regen, allemaal stilstaan op de snelweg!
Dat denk ik ook, maar...quote:Op donderdag 10 mei 2012 07:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk dat er nogal wat lijm achterblijft...
...dit zou dus misschien ook gewoon kunnen, samen met eventueel andere reinigingsmiddelenquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:14 schreef Paladijn het volgende:
Die huistuinenkeuken plakvellen zou ik persoonlijk dan niet gebruiken, maar misschien laat de lijm net als met stickers gewoon los met een f0hn?!
Het onweer is inderdaad doodgegaan ergens onderwegquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:28 schreef Anne het volgende:
"Het wordt eerst drukkend warm en daarna komt er onweer des doods. Aan het eind van de middag en in de avond zijn er onweersbuien met kans op hagel en zware windstoten."
Arme SD![]()
.
Daar hebben ze op de A12 geen regen voor nodig; vanmorgen was het prima te doen (07.00 daar zijn, en ik was er ruuuuim voor die tijd). Net op de terugweg denk ik zéker 30 km file bij elkaar gehad ofzo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ohja regen, allemaal stilstaan op de snelweg!
Ik was kurkdroog toen ik thuiskwam, het regende wel een beetje, maar ik droogde harder op door de rijwind als dat ik nat werd. Laatste 20 minuten was het sowieso zo goed als droogquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:38 schreef BaraCuda het volgende:
Als je de radar bekijkt dan valt het allemaal wel mee toch? Vanavond later geven ze noodweer op, maar dat zal ook wel weer niks zijn ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |