cultuurvakantie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik daar te zoeken heb.
boehoe...quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:51 schreef .Cake. het volgende:
Japan. Ja lijkt me wel geinig, maar voorlopig gaat dat niet gebeuren.
Oh en "Waar..." TT's --->
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:01 schreef robin007bond het volgende:
Mweh TT. Landen moeten trouwens altijd met een hoofdletter.
Ik wel, maar zal nooit gebeuren, te duur, te single, te oud, te krenterig, te lui.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik daar te zoeken heb.
Niku, Niku!quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:18 schreef .Cake. het volgende:
Ik zat alle liedjes die ik bezit random te luisteren komt ineens deze voorbij:
Ik wist niet eens dat ik hem had, dus had echt iets van "wtf luister ik nu weer?" Totdat ik hem herkende, heerlijk moment was dat![]()
Wou ik even delen met jullie.
Ik zal je iets verklappen. We gebruiken hoofdletters om dingen te accentueren. Om (geveinsd) respect of ontzag uit te drukken. Of gewoon omdat het er beter uitziet. Dat mag je zelf weten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:01 schreef robin007bond het volgende:
Kom een keer naar Delftquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Meisjes die veel jongens krijgen? Nooit gezien, moet ik zien
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:47 schreef Klipnap het volgende:
Wat een geniale Madoka cosplay
[ afbeelding ]
Kyuubey is echt een pooier!
(^-^)quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:03 schreef Klipnap het volgende:
Weet iemand nog mangawinkels in Den Haag?
Eindhoven schijnt de slimste stad te zijn, ook toevallig de stad met de meeste autisten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:10 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ben nu in delft. L en r om precies te zijn. veel mannelijke nerds in delft
Wat is dat voor FUBAR creatie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:30 schreef Klipnap het volgende:
/.:.:.://{.:{:.:.:.:.:.:.:/.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:\
/:.:.:/:;:.:.i:.:i:.:.:.:.:/:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:}:.:.:.:.:.:.:.:.}:.:.゙;.:.:.:.:.:.:.:.:.:.ヽ
/:.:.:/:.i.::λ:゙、:.:/:.:.:.:.:.:/:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:./i:.:.:.:.:.:.:.:ハ:.:.:i:.:.:.:.:`;:.:.:.:.:゙,
/:.:.:/:.:.{:.:.:.゙、:.:/:.:.:.:.:.:.i:.:./:./:.:.:.:.:.:./:/ !:.:.:.:.:.:.:.j i:.:.i:i:.:.:.:.:i:.:.:.:.:.:i
/:.://.:.:.:.:i:.:.:.:.,`j:.:.:.:.:.:.:.i:./:/:.:.:.:.:.:./:/ j:.:.:.:.:.:.:.:; i:.:i:.i:.:.:.:.:i:.:.:.:.i:.i
/:.:./ /.:.:.:.:.:i:.:.:.:.:.i:.:.:.:.:.:.:.l:.:.:/:.:.:.:.:.:/:/,,...ィ.:.:.:.:./:./、 j:.ハ:i:.:.:.:.:}:.:.:.:.!.:l
./.:./ /:.:.:.:.:.:λ:.:/i:.:.:.:.:.:.:.:l-/---≠7" /:.:.:.:.:/.:/ `ト、}i:.:.:.:.j!:.:.:.:.}:.}
/:.:/ /:.:.:.:.:.:.:.i:.゙{ l:.:.:.:.:.l:.:.i//:.:∠,,,_‐-、/:.:.:///,..-‐ノ j!}:.:.:/j:.:.:.:/!:;
./:./ /:.:.:.:.:.:.:/}:.:.`l:.:.:.:.:.:l:.:.y'斧戔亡㍉// ノ' ,xャ爰㍉、j:.:/:ノl:.:/ j/
:.:/ /:/:.:.:.:.:./_l,;,;,;,l:.:.:.:.:.:i:.{` 辷焏リ/ ナ==f、辷シ勿ノ'"/7}:.:j/ ノ
:/ // i:.:.:/ i.:.:.:.:.:.:i:.:.ト、::/::/::/::/ン ;. ゝ::/::/::/:/ノj {:/l
{ i:! {:/ !:.:.:.:.:.:ト.:i  ̄ ̄ `"'''''7" .ノノ:.:.j:.l
゙、 j:! ; ト、:.:.:.:.i`i\ ゝー- ァ / /:.:.:.:./:.l
\. il i `、:.:.:i > 、 `'''" ,.. ''"´ /;'.:.:.:/j:.j!
i { `:,:i ト、:.i `ァ-ィ'"/ / /:.:./ !:!
! ゙; lll \`ヽ、 ィ'"´{ f /:./ ノ'
! ! lll ! l //
i !jll l l /
* Blue_Panther_Ninja wil al te graag naar Japanquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja ik ben totaal geen reiziger maar ik MOET echt een keer naar Japan
Mijn moeder en zus zijn nu in China. China.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*hoi
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
* Blue_Panther_Ninja wil al te graag naar JapanMeeting in JapanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*hoi
Waar willen jullie heen dan, ik kom niet verder dan Tokyo of Osaka, maar zoals ik zei ik ben geen reiziger die alles moet zien
:')
Zeur niet, ik wil ook naar China!quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja ik ben totaal geen reiziger maar ik MOET echt een keer naar Japan
Mijn moeder en zus zijn nu in China. China.
Eens, edoch ben ik er wel mee eens.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:01 schreef robin007bond het volgende:
American Book Center heeft een vestiging in Den Haag.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:03 schreef Klipnap het volgende:
Weet iemand nog mangawinkels in Den Haag?
Bedanktquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Den Haag heeft een ABC.
Lange Poten 23
2511 CM Den Haag
is het adres. Ik ben er zelf nog nooit geweest maar als 'ie ook maar een beetje zoals die in Amsterdam is dan zal je er een aardige verzameling manga vinden --naar Nederlandse begrippen.
Oh god. Je bent een held.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:23 schreef Klipnap het volgende:
En ja, John Locke staat in mijn essay!![]()
Ik bedoel niet die gast uit Lost
China. Het land waar ik door mijn mening vervolgd kan wordenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zeur niet, ik wil ook naar China!
Het verste waar ik ben geweest is ''het eind van de wereld'' oftewel Portugal
Ik vind jouw taalgebruik altijd heel opmerkelijk. Vaak heel pedant, maar vaak ook dit soort dingenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
kk internet waarom staan ze er nu pas.
China(4x), Brazilië, Zwitserland, Tsjechië, Italië, Spanje(2x), Frankrijk (3x), Kreta, Duitsland (6x), België, Oostenrijk en Luxemburg. 1 keer in Nederland blijven lijkt me ook wel leuk, maar neeeeeee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
China. Het land waar ik door mijn mening vervolgd kan worden
Ik ben in België, Duitsland, Frankrijk, Curaçao, Griekenland, Spanje, Gran Canaria, Ibiza, Roemenië en Portugal op vakantie geweest.
Ik ben ook in keer in Nederland op vakantie gebleven, maar dat lukt me dus echt niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:01 schreef Easymodo het volgende:
[..]
China(4x), Brazilië, Zwitserland, Tsjechië, Italië, Spanje(2x), Frankrijk (3x), Kreta, Duitsland (6x), België, Oostenrijk en Luxemburg. 1 keer in Nederland blijven lijkt me ook wel leuk, maar neeeeeee.
Campings heb ik nog nooit meegemaakt. Lijkt me wel een keer grappig om ooit te doen, chillen met ome Henk en Ingrid.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben ook in keer in Nederland op vakantie gebleven, maar dat lukt me dus echt niet.
Kreta ben ik trouwens ook nog geweest. Die ben ik vergeten te melden.
Sowieso campings![]()
We zijn een keer uitgenodigd om met kennissen mee te gaan. Dat doen we dus NOOIT meer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:05 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Campings heb ik nog nooit meegemaakt. Lijkt me wel een keer grappig om ooit te doen, chillen met ome Henk en Ingrid.
Ik heb hem gedropt omdat hij slecht is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef Klipnap het volgende:
Heeft iemand OVA 2 van Kore wa Zombie al gezien? Net ontdekt dat hij al uit was
Lekker integreren met die gekke Hollanders. Met de arme zwaaien op de muziek van Wolter Kroes met Sjonnie en Anita. Dan de polonaise lopen en doen alsof alles zo 'gezellig' is. Laat maar ook, wat bezielde me.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We zijn een keer uitgenodigd om met kennissen mee te gaan. Dat doen we dus NOOIT meer.
Wees blij dat je het niet hebt meegemaakt. Sowieso, schreeuwende kids en gedeelde douches
China heeft trouwens echt last van een vastgoed-bubble. Dat gaat echt wel knappen. Ik denk zelfs dat ze gedwongen worden het een en ander te privatiseren.
Je bedoelt filler animequote:Op donderdag 3 mei 2012 19:38 schreef Easymodo het volgende:
Vandaag maar beginnen met een Shonen Anime: Fairy Tail
Tegenwoordig wordt dat zanger Rinus.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Lekker integreren met die gekke Hollanders. Met de arme zwaaien op de muziek van Wolter Kroes met Sjonnie en Anita. Dan de polonaise lopen en doen alsof alles zo 'gezellig' is. Laat maar ook, wat bezielde me.
Ik ben ook wel benieuwd. Ik denk dat ze in ieder geval het extreem keynesiaanse beleid (de overheid als motor van de economie) laten vallen voor een ander model.quote:Er zijn wel meer problemen in China, maar dat is inderdaad 1 van de grootste problemen. Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen.
Sapporo,sinds Januari 2007quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meeting in Japan
Waar willen jullie heen dan, ik kom niet verder dan Tokyo of Osaka, maar zoals ik zei ik ben geen reiziger die alles moet zien
Fairy Tail vond ik echt extreem slecht beginnen. Volgens mij is Soul Eater een veel betere shounen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:29 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Is het zo slecht of zijn er gewoon ontzettend veel fillers die ik kan overslaan?
Soul Eater had toch weer geen echt einde?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fairy Tail vond ik echt extreem slecht beginnen. Volgens mij is Soul Eater een veel betere shounen.
Manga niet,nee!quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
Soul Eater had toch weer geen echt einde?
Rinus, de horror! Je zou zo economie kunnen studeren op het HBO, lol.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt dat zanger Rinus.
[..]
Ik ben ook wel benieuwd. Ik denk dat ze in ieder geval het extreem keynesiaanse beleid (de overheid als motor van de economie) laten vallen voor een ander model.
Soul Eater was wel lachen en had veel droge humor. Fairy tail heb ik wat goede verhalen gehoord van mijn studiematen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fairy Tail vond ik echt extreem slecht beginnen. Volgens mij is Soul Eater een veel betere shounen.
Soul Eater zou ik de manga nog wel van willen lezen, ben benieuwd hoe het échte einde is, aangezien het anime-only einde beetje dafuq was.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Rinus, de horror! Je zou zo economie kunnen studeren op het HBO, lol.
[..]
Soul Eater was wel lachen en had veel droge humor. Fairy tail heb ik wat goede verhalen gehoord van mijn studiematen.
Vertel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Soul Eater zou ik de manga nog wel van willen lezen, ben benieuwd hoe het échte einde is, aangezien het anime-only einde beetje dafuq was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ik wacht op de versie van WhyNot.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:56 schreef .Cake. het volgende:
Gewoon, ik weet niet hoe het manga-einde gaat (en zou het enorm waarderen als het hier niet gespoiled zou worden) maar het anime eindeKan ik ook nog niet, de manga loopt nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de manga ook een tijd na de anime opgepakt, ben vanaf chapter 1 begonnen toen. Maar moet eerlijk zeggen dat het de laatste tijd steeds vager wordt (of omdat het een maandelijkse release is vergeet ik dingen van een paar chapters terug)
Vond de anime alleen wel heel goed, voorzover die de manga volgde. Daarna werd 't een stuk slechter.. Maar blijft 'n vermakelijke anime![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, tot aan dat stuk in de noordpool (dacht ik?) is het erg tof en daarna merk je gewoon dat er iets is veranderd in het schrijven.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:59 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Kan ik ook nog niet, de manga loopt nog
Ik heb de manga ook een tijd na de anime opgepakt, ben vanaf chapter 1 begonnen toen. Maar moet eerlijk zeggen dat het de laatste tijd steeds vager wordt (of omdat het een maandelijkse release is vergeet ik dingen van een paar chapters terug)
Vond de anime alleen wel heel goed, voorzover die de manga volgde. Daarna werd 't een stuk slechter.. Maar blijft 'n vermakelijke anime![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef Easymodo het volgende:
Soul Eater Toilet spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom in de wereld van het professioneel anime kijken. Die shit komt steeds vaker en vaker voor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:04 schreef Easymodo het volgende:
Ben net begonnen net fairy tail en begin nu al voice actors te herkennen. Die kat heeft dezelfde stem als Taiga, Louise, Nagi en Shana.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:06 schreef Klipnap het volgende:
De stats van de anime/manga topicreeks!Vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De stats van de anime/manga topicreeks!Aha, koel! Zat laatst te bedenken dat we wel weer eens een keer zoiets konden doen. Maar hij is niet recent, we zitten momenteel al op topic 222, terwijl deze 197 zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch leuk
En voor de jaren '90 generatie hier, kom net dit tegen op youtube.
Fuck. Yeah. Cake is weer 16!!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Zou heel goed kunnen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van het professioneel anime kijken. Die shit komt steeds vaker en vaker voor.
De stats van de anime/manga topicreeks!Alleen mijn oude account staat ertussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De stats van de anime/manga topicreeks!voornemen voor dit topic: minder postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De stats van de anime/manga topicreeks!Ik was mijn oude account alweer kwijt: TomoyaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It can't be helped!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
voornemen voor dit topic: minder posten
Economie is dan ook een interesse van me. Niet zo zeer als ICT en politiek, maar ook wel een beetje.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Rinus, de horror! Je zou zo economie kunnen studeren op het HBO, lol.
Die geluiden zijn té moe en irritant om menselijk te zijn.quote:
Die linker gaat nog wel, maar die rechter. Seriously, zou dat haar echte stem zijn?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die geluiden zijn té moe en irritant om menselijk te zijn.
De stats van de anime/manga topicreeks!damnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Gratz met de eerste plaatsquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
voornemen voor dit topic: minder posten
De stats van de anime/manga topicreeks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik sta potverdomme niet eens bij.![]()
Awww.quote:
FOK! heeft daar tegenwoordig toch ook beveiliging tegen? Als je meerdere keren op invoeren drukt krijg je een melding dat je even moet wachtenquote:
quote:
quote:
Give me a break. Weet ik veel dat het quoten soms moeilijk gaat, aangezien ik hier pas actief ben. You guys... I guess it can't be helped.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
FOK! heeft daar tegenwoordig toch ook beveiliging tegen? Als je meerdere keren op invoeren drukt krijg je een melding dat je even moet wachten
Mijn beide accounts staan er nog in.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]![]()
Ik sta potverdomme niet eens bij.
awesome!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:00 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Awww.![]()
IT CAN'T BE HELPED
YOU’VE BEEN HIT BY THE
|^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
| KAWAII TRUCK | ‘|”“”;.., ___.
|_…_…______===|= _|__|…, ] |
”(@ )’(@ )”“”“*|(@ )(@ )*****(@ ⊂(゚Д゚⊂⌒) NO KAWAII TRUCK NO!!!
60 afleveringen van Bleach kijken in 1 week,dat is pas wreed!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef Charlea het volgende:
Hallo iedereen *kruipt onder steen vandaan* ik heb mezelf vandaag afgesloten van de buitenwereld om 10 eps Mirai Nikki en 3 eps Hiiro no Kakera te kijken en te slapen.
lang leve vakantie
Mijn zusje heeft ook al vakantie, what a drag.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef Charlea het volgende:
Hallo iedereen *kruipt onder steen vandaan* ik heb mezelf vandaag afgesloten van de buitenwereld om 10 eps Mirai Nikki en 3 eps Hiiro no Kakera te kijken en te slapen.
lang leve vakantie
Nice. Wordt het een beetje beter? Mirai Nikki werd na een tijdje wat minder. Althans, dat gevoel had ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef Charlea het volgende:
lang leve vakantie
Ik heb alle mensen 'OMGZ WE MOETEN ECHT AFSPREKEN IN DE VAKANTIE!!111!!1!1' eerst moeten afwerken, dan blijft er nauwelijks tijd over ): Waarom zijn vakanties ook altijd maar 1 week. Sigh.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
60 afleveringen van Bleach kijken in 1 week,dat is pas wreed!
Hmja ben net dus na ep 15 gestopt om even pauze te houden. Ik vond het in het begin juist saai omdat ik dat wss ook in de manga had gelezen = voorspelbaar. Maarja sommige dingen zijn gewoon té slecht en ongeloofwaardig. Maar ik blijf kijkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice. Wordt het een beetje beter? Mirai Nikki werd na een tijdje wat minder. Althans, dat gevoel had ik
60 afleveringen in een week? pffquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Als ik terug in Nederland ben heb ik nog maar 2 dagen vakantie over. Daar gaan mijn plannen dus voor een lekkere animevakantiequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:19 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ik heb alle mensen 'OMGZ WE MOETEN ECHT AFSPREKEN IN DE VAKANTIE!!111!!1!1' eerst moeten afwerken, dan blijft er nauwelijks tijd over ): Waarom zijn vakanties ook altijd maar 1 week. Sigh.
Hmm...quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft ook al vakantie, what a drag.
Trouwens, de muziek van fairy tail is geweldig.
Niet slecht, maar ken mensen die de hele Naruto serie in 1 week hebben afgekeken. You're a hundred years too early to...quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar Curaçao in zo'n lullig vakantieweekje x)quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik terug in Nederland ben heb ik nog maar 2 dagen vakantie over. Daar gaan mijn plannen dus voor een lekkere animevakantie
Overigens zijn vrienden soms zo vervelend. Ik vind het wel fijn dat ik ze heb, maar sommige vrienden van me zijn zo opdringerig met afspreken. Soms heb je ook gewoon tijd voor jezelf nodig.
[..]
Hmm...
Ik heb gewoon geen zin meer in van die lange shounen series. Ze zijn ook gewoon veel te verslavend.
Ik vind de tweede OP van Mirai Nikki ook wel vet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:20 schreef Charlea het volgende:
[..]
Hmja ben net dus na ep 15 gestopt om even pauze te houden. Ik vond het in het begin juist saai omdat ik dat wss ook in de manga had gelezen = voorspelbaar. Maarja sommige dingen zijn gewoon té slecht en ongeloofwaardig. Maar ik blijf kijken
De OP van Hiiro no Kakera is trouwens prachtig o_O En de eerste OP van Mirai Nikki was ook goed, maar de tweede is veel minder![]()
Dat was zomer 2007quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:19 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ik heb alle mensen 'OMGZ WE MOETEN ECHT AFSPREKEN IN DE VAKANTIE!!111!!1!1' eerst moeten afwerken, dan blijft er nauwelijks tijd over ): Waarom zijn vakanties ook altijd maar 1 week. Sigh.
Tja. De laatste tijd spreek ik vooral met echt goede vrienden af en stop ik met veel mensen af te spreken. Je houdt anders gewoon te weinig tijd voor jezelf over.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef Charlea het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar Curaçao in zo'n lullig vakantieweekje x)
Jep, vaak ook allemaal tegelijk. Degenen die niet bij mij op school zitten moeten dan allemaal in de vakantie worden gepropt, lol. Ach het is wel fijn om ze te hebben. Ben allang blij dat ik geen heel vriendennetwerk hoef te maintainen van 60 man omdat dat social elite is ofzo.
Is ook de reden waarom ik (nog) geen Bleach, Naruto, One Piece etc kijk.
Eureka Seven heb ik in een weekje afgekeken. Dat was zo een verslavende bazenseriequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
60 afleveringen in een week? pff
52 afleveringen Eureka 7 in 2 dagen
Maar Nurutu is really cool!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef Charlea het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar Curaçao in zo'n lullig vakantieweekje x)
Jep, vaak ook allemaal tegelijk. Degenen die niet bij mij op school zitten moeten dan allemaal in de vakantie worden gepropt, lol. Ach het is wel fijn om ze te hebben. Ben allang blij dat ik geen heel vriendennetwerk hoef te maintainen van 60 man omdat dat social elite is ofzo.
Is ook de reden waarom ik (nog) geen Bleach, Naruto, One Piece etc kijk.
Ja? Nou misschien omdat ik hem nu maar een keer heb gezien moet ik er aan wennen, 't is wel opvallend eerst rood dan blauw.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind de tweede OP van Mirai Nikki ook wel vet.
Die Hiirno no Kakera heb ik nooit van gehoord eerlijk gezegd. De beoordelingen zijn niet zo goed, maar laat maar weten of jij het wat vindt. Ik hou namelijk wel van romance, maar het moet wel een beetje realistisch blijven.
Watte?quote:
al die series worden verpest door fillers en/of herhalende actie's (zovan: dat kunstje hebben we in een ander sausje eerder gezien)quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
Hmm.. Als ik jou was zou ik Bleach, Naruto en One Piece overslaan. One Piece en Naruto gaan nog wel, maar allemaal worden ze verpest door fillers.
Je bent geweldig. Christus die letters/tekens in dat font, ik krijg al dyslexie als ik er naar kijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Maar Nurutu is really cool!
Oh en de zangeres van de OP van Mirai Nikki.![]()
Dat dacht ik dus ook, en, vergeef me voor de vergelijking, het doet me denken aan series als GTST ofzo. Fillerfiller herhalingherhaling. Vandaar m'n besluit eerst kleinere series te kijkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
al die series worden verpest door fillers en/of herhalende actie's (zovan: dat kunstje hebben we in een ander sausje eerder gezien)
erg jammer
Hmm. Dan twijfel ik heel erg. Ik kan dan denk ik beter beginnen aan Nodame Cantabile.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:28 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ja? Nou misschien omdat ik hem nu maar een keer heb gezien moet ik er aan wennen, 't is wel opvallend eerst rood dan blauw.
Vooral omdat het een reverse harem titel was die ik nog niet kende dacht ik ach let's try. De eerste drie eps zijn wel oké maar erg sloom en vrij onrealistisch, monsters en alles. Maar daar is het hele verhaal ook op gebaseerd zo'n beetje. Wel leuk tot nu toe, maar kan nog niet veel zeggen. Volgens de reviews was het spel waar het op is gebaseerd nóg slomer en zal het wel sneller gaan naarmate de anime vordert, er komen namelijk nog 23 eps.
Maaaar aangezien het bij reverse harem gaat om een meisjespooier weet ik niet of het wat voor jou is?
I know that,het was dan ook een single core!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Niet slecht, maar ken mensen die de hele Naruto serie in 1 week hebben afgekeken. You're a hundred years too early to...
Precies. Ik vind het leuke series om mee te beginnen (makkelijk, toegankelijk, actie), maar om heel de tijd te kijken...quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
al die series worden verpest door fillers en/of herhalende actie's (zovan: dat kunstje hebben we in een ander sausje eerder gezien)
erg jammer
zowel naruto als one piece heb ik onofficeel gedropt...quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:31 schreef Charlea het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, en, vergeef me voor de vergelijking, het doet me denken aan series als GTST ofzo. Fillerfiller herhalingherhaling. Vandaar m'n besluit eerst kleinere series te kijken
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:30 schreef Charlea het volgende:
[..]
Je bent geweldig. Christus die letters/tekens in dat font, ik krijg al dyslexie als ik er naar kijk
nu al? pfftquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:37 schreef Easymodo het volgende:
[..]![]()
Pluspunten bij die series zijn de soundtracks (vooral bij Bleach).
Maar ik ga, later!
Meisje + meerdere jongens gebaseerd op een (volgensmij) otome spel wordt al snel reverse harem genoemd ^^ Ik weet er tot nu toe te weinig over, maar it's your choice C:quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Dan twijfel ik heel erg. Ik kan dan denk ik beter beginnen aan Nodame Cantabile.
Verder maakt het me niet zo veel uit of de protagonist een man of vrouw is, maar ik kan er erg slecht tegen als ze zich allemaal als sletten en pooiers gaan gedragen.
Daarom denk ik dat Nodame Cantabile ook meer voor mij is. Dat is geen harem, maar meer een gewone romance
sluttiness: dat zijn toch hoofdzakelijk de hentai series denk ik dan..quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:40 schreef Charlea het volgende:
[..]
Meisje + meerdere jongens gebaseerd op een (volgensmij) otome spel wordt al snel reverse harem genoemd ^^ Ik weet er tot nu toe te weinig over, maar it's your choice C:
There's a fine line between romance and sluttiness.. althans van wat ik heb gezien wat anime betreft
ja nouja met sluttiness bedoel ik ook de mannelijke variant. Maar ik heb te weinig series gezien, vandaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
sluttiness: dat zijn toch hoofdzakelijk de hentai series denk ik dan..
of kan je andere series noemen waar je dat vindt waar een vrouw een hoofdpersonage is, en meerdere mannelijke vrienden heeft?
Romeinse goden??Waarom niet Griekse goden!?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:41 schreef Klipnap het volgende:
Saa einzuh zwei duhrei
Ik dacht eerst: wat zingt dat mens op het begin van de Mirai Nikki OP? Bleek dat ze probeerde de Romeinse goden uit te spreken![]()
Dan is de Pokemon rap toch beter gelukt.
tja.. dat meisjes vrij gemakkelijk over te halen zijn in anime is een vaststaand feit..quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:47 schreef Charlea het volgende:
[..]
ja nouja met sluttiness bedoel ik ook de mannelijke variant. Maar ik heb te weinig series gezien, vandaarIk moet nog veel leren. Maar bijv. bij The world god only knows (al is dat geen romance) zijn die meisjes vrij gemakkelijk over te halen. Maar dat hoort er natuurlijk bij.
Ik praat onzin, het is laat.
Hebben Japanners btw een fascinatie voor Duits of is het toeval dat er vaak 'eins zwei drei' in series voorkomt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:41 schreef Klipnap het volgende:
Saa einzuh zwei duhrei
Ik dacht eerst: wat zingt dat mens op het begin van de Mirai Nikki OP? Bleek dat ze probeerde de Romeinse goden uit te spreken![]()
Dan is de Pokemon rap toch beter gelukt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:45 schreef Charlea het volgende:
Toch maar besloten om Mirai Nikki half verder te kijken.
HAHAHAH HET BEGIN VAN EP 16 WTFniks mis mee toch? tis beetje erg flauw maarja, moet kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeus uit Griekenland heet Jupiter in Rome. Athena heet Minerva in Rome. Diana heet Artemis in Rome.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Romeinse goden??Waarom niet Griekse goden!?
Ik weet niet waarom maar ik moest keihard lachen en dat is voor mij zeldzaam XD gewoon zo droog. Mijn humor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:52 schreef mschol het volgende:
[..]
niks mis mee toch? tis beetje erg flauw maarja, moet kunnen
Tweede seizoen van Mai-Otome heet ook Zweiquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:52 schreef Charlea het volgende:
[..]
Hebben Japanners btw een fascinatie voor Duits of is het toeval dat er vaak 'eins zwei drei' in series voorkomt?
Ik vind het Engrish in de tweede OP anders ook niet erg geslaagd. Noch in bijv. The world god only knows. Het duurde even voor ik door had dat het ENGELS was wat ze zongen.
Ja zo klinkt het ook als ze een andere taal proberen te sprekenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Tweede seizoen van Mai-Otome heet ook Zwei
Ach, Japanners zien het als een soort sprookjestaal. Ik vond het heel kneuzig toen dat meisje in Fate/stay Night opeens Duits ging brabbelen
Moet je aan Kubo overlaten!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:01 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ja zo klinkt het ook als ze een andere taal proberen te sprekenMaar, schattig.
Over het algemeen heb je gelijk, maar er zijn uitzonderingen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:47 schreef Charlea het volgende:
[..]
ja nouja met sluttiness bedoel ik ook de mannelijke variant. Maar ik heb te weinig series gezien, vandaarIk moet nog veel leren. Maar bijv. bij The world god only knows (al is dat geen romance) zijn die meisjes vrij gemakkelijk over te halen. Maar dat hoort er natuurlijk bij.
Ik praat onzin, het is laat.
Valt inderdaad op. Legend of the Galactic Heroes is helemaal Pruisisch. Die namen zijn allemaal Pruisische namen en vaak worden tradities ook overgenomen. Wel leuk om te zienquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Tweede seizoen van Mai-Otome heet ook Zwei
Ach, Japanners zien het als een soort sprookjestaal. Ik vond het heel kneuzig toen dat meisje in Fate/stay Night opeens Duits ging brabbelen
Wacht maar af tot je bij een bepaald moment bent in Clannad. Daar wordt een zin Nederlands gesproken, maar dat faalt zo hardquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:01 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ja zo klinkt het ook als ze een andere taal proberen te sprekenMaar, schattig.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wacht maar af tot je bij een bepaald moment bent in Clannad. Daar wordt een zin Nederlands gesproken, maar dat faalt zo hard
Nederlands?Wat? Context? De enige buitenlandse film waarin dat gebeurt die ik gezien heb is ééntje uit de Bourne trilogie, maar dat was geen anime.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wacht maar af tot je bij een bepaald moment bent in Clannad. Daar wordt een zin Nederlands gesproken, maar dat faalt zo hard
"Deutsch is Dutch right?" Amerikanen..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, dan spreken ze Duits en denken ze dat het NL is
De context kan ik niet vertellen zonder spoiler.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:17 schreef Charlea het volgende:
[..]
Nederlands?Wat? Context? De enige buitenlandse film waarin dat gebeurt die ik gezien heb is ééntje uit de Bourne trilogie, maar dat was geen anime.
Net murumuru in ep16 ook weer; 'auf wiedersehen' maar het was meer 'auwiisea'
Dammit. Nu MOET ik het wel kijken na Mirai Nikki. Of gewoon 2 series tegelijk volgen. of 3. Lol.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De context kan ik niet vertellen zonder spoiler.
Het is eigenlijk meer Nederlands met een Duits accent.
Meerdere is altijd goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:25 schreef Charlea het volgende:
[..]
Dammit. Nu MOET ik het wel kijken na Mirai Nikki. Of gewoon 2 series tegelijk volgen. of 3. Lol.
pfft.. van de airing snap ik het, de series die al klaar zijn zou ik in1x afkijken t.b.h.quote:
Nah dan heb ik tenminste keus. Ik kijk bijv alleen s nachts Cardcaptor Sakura, omdat Youtube. Als ik even geen zin heb in Azumanga Daioh kijk ik bijv Chobits.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:44 schreef Charlea het volgende:
[..]
Is dat niet verwarrend en vermoeiend ):
Heel middelmatig, maar ik ben er maar 2 eps in. Ik houd vol!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:46 schreef mschol het volgende:
[..]
pfft.. van de airing snap ik het, de series die al klaar zijn zou ik in1x afkijken t.b.h.
hoe is kakashi girl meets girl overigens?
JA!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:44 schreef Charlea het volgende:
[..]
Het is het zeker waard.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:25 schreef Charlea het volgende:
[..]
Dammit. Nu MOET ik het wel kijken na Mirai Nikki. Of gewoon 2 series tegelijk volgen. of 3. Lol.
streamenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nah dan heb ik tenminste keus. Ik kijk bijv alleen s nachts Cardcaptor Sakura, omdat Youtube. Als ik even geen zin heb in Azumanga Daioh kijk ik bijv Chobits.
Niet echt!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:44 schreef Charlea het volgende:
[..]
Wat streamen via youtube zo leuk maakt is dat je het in bed kan kijken zonder gedoe met converteren. De meeste anime download ik wel, alleen die die ik niet via irc kan krijgen stream ik. Die torrents zijn zo vervelendquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:02 schreef mschol het volgende:
[..]
streamen
ik ga zometeen maar deze pc uitzetten en anime kijken
ik blijf te lang rond kutten i.p.v. meters maken met anime (wat hard nodig is met ruim 180 Plan to watch)
torrents zijn heul maal niet vervelend.. 's ochtends aanzetten, en 's avonds terugkomen en kijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat streamen via youtube zo leuk maakt is dat je het in bed kan kijken zonder gedoe met converteren. De meeste anime download ik wel, alleen die die ik niet via irc kan krijgen stream ik. Die torrents zijn zo vervelend
Ik moest twee weken wachten voordat NANA klaar was. Maar via youtube gekeken, want daarna was mijn computer kapot.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:26 schreef mschol het volgende:
[..]
torrents zijn heul maal niet vervelend.. 's ochtends aanzetten, en 's avonds terugkomen en kijken
zoek andere sources? 2 weken stil staan is wel beroerd namelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik moest twee weken wachten voordat NANA klaar was. Maar via youtube gekeken, want daarna was mijn computer kapot.
Heeft niets met NANA te maken overigens.
En dan staan er ook nog een paar stil, hana yori dango seizoen 2 staat al 2 weken stil
En steeds de neiging naar het downloadbalkje te staren
Het grote anime/manga topic #222: Waar we allemaal naar japan willenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind jouw taalgebruik altijd heel opmerkelijk. Vaak heel pedant, maar vaak ook dit soort dingen
Torrents zijn niet vervelend als ze goed geseed zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat streamen via youtube zo leuk maakt is dat je het in bed kan kijken zonder gedoe met converteren. De meeste anime download ik wel, alleen die die ik niet via irc kan krijgen stream ik. Die torrents zijn zo vervelend
Torrents zijn voor het plebs. Ik leech ook alleen zonder te seeden, omdat ik graag mensen hun bandbreedte leeg wil graaien en omdat ik het de andere torrentgebruikers niet gun.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:26 schreef mschol het volgende:
[..]
torrents zijn heul maal niet vervelend.. 's ochtends aanzetten, en 's avonds terugkomen en kijken
15. pfff. Is dat alles?quote:
wie zegt dat ik seed bij torrents?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 04:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Torrents zijn voor het plebs. Ik leech ook alleen zonder te seeden, omdat ik graag mensen hun bandbreedte leeg wil graaien en omdat ik het de andere torrentgebruikers niet gun.
Nieuwsgroepen en IRC
En soms torrents, maar het blijft wel inferieur aan IRC en nieuwsgroepen. Al blijven torrents altijd beter dan streamen.
Nee, alleen iPhone.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 03:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Torrents zijn niet vervelend als ze goed geseed zijn.
Youtube streamen zou ik nooit doen. Heb je geen laptop om 's nachts op te kijken?
10"? Lijkt me veels te kleinquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:10 schreef Easymodo het volgende:
Kijk nog wel eens anime op mijn tablet, wat heel goed te doen is. Daarvoor keek ik op mijn cheap ass mp4 speler wat het ontzettend goed deed.
Ik ben hier de enige die seed(t)?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 04:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Torrents zijn voor het plebs. Ik leech ook alleen zonder te seeden, omdat ik graag mensen hun bandbreedte leeg wil graaien en omdat ik het de andere torrentgebruikers niet gun.
Nieuwsgroepen en IRC
En soms torrents, maar het blijft wel inferieur aan IRC en nieuwsgroepen. Al blijven torrents altijd beter dan streamen.
Mijn schoolnetbookje (mn 4jaaroude laptop uit Aruba heeft een defect toetsenbord en werkt nauwelijks meer dankzij mijn ictexperimenten) is ook maar 11" ofzo maar is prima te doen.quote:
Nee, ik doe het ook. Robin is gewoon een luis (leech) op ons grote socialistische deelsysteem.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:10 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ik ben hier de enige die seed(t)?ik denk van och zonder seeders kon ik niet downloaden dus laat ik maar aardig zijn maar nee iedereen in dit torrent is rebels :p. Nieuwsgroepen? God hoe werkte dat ookalweer, kan je me een snelle tutorial geven?
Het plebs. ): ik woon naast het gooi. Die term. Ons soort mensch. Jakkiebah.
Nee, hij is gewoon aan het trollenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:10 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ik ben hier de enige die seed(t)?ik denk van och zonder seeders kon ik niet downloaden dus laat ik maar aardig zijn maar nee iedereen in dit torrent is rebels :p. Nieuwsgroepen? God hoe werkte dat ookalweer, kan je me een snelle tutorial geven?
tis een bloedzuiger, geen luisquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee, ik doe het ook. Robin is gewoon een luis (leech) op ons grote socialistische deelsysteem.
Bij de meeste torrentprogramma's doe je dat automatisch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:43 schreef Klipnap het volgende:
Ik weet niet eens hoe je moet seeden dus ik doe het ook niet
Na het downloaden seed je automatisch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:43 schreef Klipnap het volgende:
Ik weet niet eens hoe je moet seeden dus ik doe het ook niet
Nieuwsgroepen moet je voor betalen. IRC is perfect. Daar heb ik een guide voor geschreven die te vinden is in de OP. Enige verschil is dat je Xchat-WDK moet hebben in plaats van Xchat en dat Rizon al in de lijst met servers staat en je die dus niet hoeft toe te voegen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:10 schreef Charlea het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee, ik doe het ook. Robin is gewoon een luis (leech) op ons grote socialistische deelsysteem.
Luis werkt metaforisch beter, denk ik, als je je aan één torrent tegoed doet dan werkt de bloedzuiger-metafoor beter maar als je consequent luis-t dan ben je een luis in de pels van ons Grote Socialistische Deelsysteem.quote:
Ik maak misbruik van het systeem. Hahahaha.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Luis werkt metaforisch beter, denk ik, als je je aan één torrent tegoed doet dan werkt de bloedzuiger-metafoor beter maar als je consequent luis-t dan een luis in de pels van ons Grote Socialistische Deelsysteem.
was althans de achterliggende gedachte, ja ik weet dat leech het engelse woord voor bloedzuiger is
Niet helemaal, want tijdens het downloaden upload ik ook nog.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Volgens de overheid doe je het enige juiste en volgens stichting Brein besta je niet.
Ja, maar dat gaat volgens mij ten koste van je snelheid.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat kan je toch uitzetten als je wilt?
Zonde. DMC is echt veel leuker op een groter scherm.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:01 schreef Klipnap het volgende:
Nja Cardcptor Sakura is toch oud en heeft wel 70 afleveringenkan ik beter in bed kijken als ik toch niets te doen heb.
Heb DMC ook in de tuin op mijn mobiel gekeken.
DMC??alle 12 eps gekeken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zonde. DMC is echt veel leuker op een groter scherm.
Apple die houdt zijn schermen echt veel te klein trouwens.
We hebben het trouwens over Detroit Metal City en niet over Devil May Cry.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
DMC??alle 12 eps gekeken.
*konichiwa*
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eerste aflevering clannad was wat... chaotisch
Maar het ziet er wel leuk uit, leuke tekenstijl en characters lijken me ook wel leuk. Ik hoop dat het niet te veel comedy wordt en meer drama/school/sliceoflife. Zo maar eens verder gaan
Moet je wel erbij zeggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We hebben het trouwens over Detroit Metal City en niet over Devil May Cry.
Blij dat mijn maandelijks Supernews abbo sinds woensdag al betaald was,kan ik weer tot 2 Juni snel downloaden.Huidige HDD raakt wel vol straks.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 04:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen en IRC
Ken je Angel Densetsu? Schijnt net zoiets te zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zonde. DMC is echt veel leuker op een groter scherm.
Apple die houdt zijn schermen echt veel te klein trouwens.
Na al die goede verhalen ga ik het zeker volgen, tot after storyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vooral het begin is comedy. Daarna wordt het al veel meer drama.
Sowieso is After Story een en al drama, met uitzondering van de eerste paar episodes
Zegt me niets. Bedankt voor de suggestie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ken je Angel Densetsu? Schijnt net zoiets te zijn.
Tja, die stereotypes heb je inderdaad vaak. In Clannad zitten er ook een paar, maar de personages zijn verder goed uitgewerkt, dus dat vergeef ik ze.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Na al die goede verhalen ga ik het zeker volgen, tot after story
Ben sowieso wel fan van schoolseries, helaas zijn er vaak veel stereotype characters, de onverschillige mannelijke hoofdpersoon, schattige/verlegen meisje (evt. grote tieten), sukkelige vriend, etc
Jammer voor je.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:50 schreef Klipnap het volgende:
We gingen vandaag toch naar Zwolle ipv Den Haag. Wilde ik naar een mangawinkel (MangaMaze ofzo) was hij al weg
En mijn moeder heel overdreven zuchten en de hele tijd vragen "Waar is het dan?!?"quote:
Kom maar naar Den Haag dan!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En mijn moeder heel overdreven zuchten en de hele tijd vragen "Waar is het dan?!?"
Was ook een beetje een achterbuurt
Doe ik ook. Verdomme ik word naïef van de buitenwereld. M'n zolderkamertje is beter voor me dan ik dacht.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon aan het trollen. Ik seed ook gewoon, maar ik ga niet precies op m'n ratio letten. Als ik schijfruimte nodig heb dan gooi ik 'm er gewoon weer uit.
Ah dankje. Ik voel me niet beledigd, sorry beetje onduidelijk. Ik heb the hard way moeten leren dat grapjes over het elitevolk not done is in een elitebuurtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Na het downloaden seed je automatisch.
[..]
Nieuwsgroepen moet je voor betalen. IRC is perfect. Daar heb ik een guide voor geschreven die te vinden is in de OP. Enige verschil is dat je Xchat-WDK moet hebben in plaats van Xchat en dat Rizon al in de lijst met servers staat en je die dus niet hoeft toe te voegen.
Trouwens. Als ik het heb over het torrent plebs moet je me maar niet al te serieus nemen. Niet dat je je beledigd hoeft te voelen.
[..]
Hahaha.
ik haat de elitevolk als de pest.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:32 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ah dankje. Ik voel me niet beledigd, sorry beetje onduidelijk. Ik heb the hard way moeten leren dat grapjes over het elitevolk not done is in een elitebuurt(Eliza maakt hilarische kakkergrap: *krekelgeluid+dodelijke blikken*
Of nouja, wannabe elite. Boeit mij het. Even stereotype - denken hoor.
Ik denk eerder dat het gewoon niet zo'n goede grap was. Elitisme is niet meer wat het geweest is... je afzetten tegen het elitisme dat is pas elitair!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:32 schreef Charlea het volgende:
[..]
Eliza maakt hilarische kakkergrap: *krekelgeluid+dodelijke blikken*
hèt elitevolkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
ik haat de elitevolk als de pest.
Mijn grapjes zijn altijd hilarisch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het gewoon niet zo'n goede grap was. Elitisme is niet meer wat het geweest is... je afzetten tegen het elitisme dat is pas elitair!
Vanavond weer Kore wa Zombie kijkenquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:58 schreef .Cake. het volgende:
Ach, voor Gilgamesh zijn we toch allemaal waardeloze honden, dus waar praten we over met je elitevolk?
hangt ook sterk af welke series je kijkt. 5cm/s of hajime no ippo. dont give a fuck of ik hajime no ippo op een Klein scherm kijk of niet.quote:
Hotlinking is bad m'kay?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik wil deze dodenherdenking de tijd nemen om alle gestorven anime personages die niet kut zijn te herdenken.
[ afbeelding ]
Mecha anime film kijken met jouw broer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb Apollon nog niet gezien. Wat zou ik doen, anime-avond of met mijn broer TransformersDark
of
the
Moon
kijken?
Cheen zorchen, ze is overmeesterd door Mega Toby.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:39 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Mecha anime film kijken met jouw broer.
We keken net een stukje GTST. Wah! What was Nina going to do with the gun?
ik heb volgens mij een "traditie" gebroken: tijdens dodenherdenking zat ik in de bios bij de film safequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik wil deze dodenherdenking de tijd nemen om alle gestorven anime personages die niet kut zijn te herdenken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:55 schreef Qunix het volgende:
Naruto Shippuuden film 5 gepost.
Ziet er goed uit... Ga hem morgen maar kijken
Ik heb geen idee wie die man was die op de grond lag, maar ik weet wel dat 'Tobi is a good boy'.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Cheen zorchen, ze is overmeesterd door Mega Toby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later!
Ik heb een klein stukje gekeken. Een of andere vrachtwagen veranderde in een robot met een cape en ging tegen olifanten praten. Toen kwam er nog een robot waartegen hij zei: ''wegwezen, onbeduidende hielenlikker!''quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Transformers: Barf of the Moon is wel een redelijk leuke verstand-op-nul actiefilm. Maar zo te zien heb jij je keuze al gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat einde..dafuq?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
ik haat de elitevolk als de pest.
Haha. Ik maak altijd grapjes over 'het plebs' wanneer het niet moet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:32 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ah dankje. Ik voel me niet beledigd, sorry beetje onduidelijk. Ik heb the hard way moeten leren dat grapjes over het elitevolk not done is in een elitebuurt(Eliza maakt hilarische kakkergrap: *krekelgeluid+dodelijke blikken*
Of nouja, wannabe elite. Boeit mij het. Even stereotype - denken hoor.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:50 schreef Klipnap het volgende:
We gingen vandaag toch naar Zwolle ipv Den Haag. Wilde ik naar een mangawinkel (MangaMaze ofzo) was hij al weg
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef Charlea het volgende:
Wat ik heb geleerd na Mirai Nikki af te hebben gekeken;Mirai nikki... het idee was zo gaaf maar zo matig uitgewerkt allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat einde..dafuq?:')
Veel mindfucks. Het hele systeem.. zoveel verschillende manieren mogelijk waarop weer verschillende dingen niet zouden moeten kloppenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mirai nikki... het idee was zo gaaf maar zo matig uitgewerkt allemaal
SAMEN SPELEN SAMEN DELENquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:00 schreef Easymodo het volgende:
Doe een beetje seeden, a.u.b. Sharing is caring, right?
Damn, nu weet ik niet of ik hem nog verder moet kijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:32 schreef Charlea het volgende:
[..]
Veel mindfucks. Het hele systeem.. zoveel verschillende manieren mogelijk waarop weer verschillende dingen niet zouden moeten kloppen
Maar ach, het is okee. Een zeventje.
Onder andere.quote:
Als je het einde wil weten, doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Damn, nu weet ik niet of ik hem nog verder moet kijken.
seeden, geen probleem, mits juiste sites e.d.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:10 schreef Charlea het volgende:
[..]
Hmm.. ik hoor van mensen dat het einde tegenvalt, dus dat wordt hem denk ik niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef Charlea het volgende:
[..]
Onder andere.
[..]
Als je het einde wil weten, doen
Ik ga nu een random generator laten bepalen welke anime ik nu ga kijken want ik kan niet kiezen uit 19 titels
Misschien kunnen wij je helpenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef Charlea het volgende:
[..]
Onder andere.
[..]
Als je het einde wil weten, doen
Ik ga nu een random generator laten bepalen welke anime ik nu ga kijken want ik kan niet kiezen uit 19 titels
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:05 schreef mschol het volgende:
[..]
seeden, geen probleem, mits juiste sites e.d.AmateurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben we het daar een tijd geleden niet ook over gehad?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
IS het niet weer eens tijd voor een animé verkiezingDie hadden we een paar jaar terug.
HOE kun je angel beats aanraden als Steins ook in dezelfde lijst staat?! Steins!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij je helpen
Ik twijfel tussen Angel Beats, Steins; en Madoka
Hmm ik zou voor Angel Beats gaan
En FLCL heeft me wel iets moois gebracht: op de iPhone heb ik nu een mooie Haruhara Haruko-wallpaper.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:02 schreef Bakakame het volgende:
dat ik me maar over moet geven aan de drang dronken te posten en mezelf voor lul zal zetten
Dit!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:01 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hebben we het daar een tijd geleden niet ook over gehad?
Maar goed, regel het maar, ik stem wel
Ja ok, maar Angel Beats is heel leuk voor casual kijken. Steins; moet je echt achter elkaar kijken en is wat serieuzer. Hoewel Angel Beats ook een serieuze ondertoon heeft (voorgeschiedenis!).quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:03 schreef Bakakame het volgende:
[..]
HOE kun je angel beats aanraden als Steins ook in dezelfde lijst staat?! Steins!!!
Steins hoef je niet per se achter elkaar te kijken, sterker nog, als je het.niet achter elkaar kijkt (wel met anderen dan) is het nóg vetter, dab ga je met zn allen speculeren en supernais!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja ok, maar Angel Beats is heel leuk voor casual kijken. Steins; moet je echt achter elkaar kijken en is wat serieuzer. Hoewel Angel Beats ook een serieuze ondertoon heeft (voorgeschiedenis!).
Voor Madoka het zelfde.
quote:
quote:
Geen shoujo voor jou dus!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:11 schreef Klipnap het volgende:
Het einde van Angel Densetsu
"Dit meisje is begaafd in martial arts. Lees de manga om haar te leren kennen!"
De hele OVA is gewoon reclame voor de mangaalleen de helse KIEEEEEE-schreeuw was leuk.
1:50
Verder heel saai
En Baka, schaam je
Nu Madoka downloaden!
(ik moet nog Death Note zien)
Hij is uniek dus nee...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 08:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet er iemand eigenlijk films die qua verhaal en stijl op de films van die Hayao Miyazaki kerel lijken? Dan liefst specifiek jaren '80, maar met nieuwere films kan ik ook goed leven.
Zijn oeuvre heb ik inmiddels doorgespit en beviel zo goed dat ik dus wel meer films als die wil zien.
Tips?
Omdat 'ie bijdraagt aan de verdwijning van het lidwoord 'het'? Het is 'het volk' 'de elite' en 'het elite-volk' en 'de volks-elite'.quote:
Yang Wenli is teleurgesteld.quote:Je herinnert me er aan waarom ik zo'n hekel heb aan democratie. Het gaat mis als je mag beslissen over andermans portemonnee.
Hihi.twitter:kurogane_s twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 09:58:16http://t.co/9Hslq1Ae so, playing eroge actually helped a guy score with a girl ROFL. reageer retweet
Ik ben dan ook meer een Reinhard fanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat 'ie bijdraagt aan de verdwijning van het lidwoord 'het'? Het is 'het volk' 'de elite' en 'het elite-volk' en 'de volks-elite'.
[..]
Yang Wenli is teleurgesteld.
[ afbeelding ]
Ja dag. Steins;Gate is niet echt hardcore of zo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja ok, maar Angel Beats is heel leuk voor casual kijken. Steins; moet je echt achter elkaar kijken en is wat serieuzer. Hoewel Angel Beats ook een serieuze ondertoon heeft (voorgeschiedenis!).
Voor Madoka het zelfde.
Ja oke maar ik zou S;G ook niet echt voor tussendoor doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dag. Steins;Gate is niet echt hardcore of zo.![]()
Angel Beats is leuk, maar verschrikkelijk overgewaardeerd. Ongelofelijk veel plotholes en niet lekker uitgewerkt.
Eigenlijk had hij langer moeten zijn.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja oke maar ik zou S;G ook niet echt voor tussendoor doen![]()
Het ergste AB plothole was nog wel de tijdsparadoxSteins;Gate kun je gewoon bijna niet tussendoor kijken. Als je begint wil je namelijk niet meer stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daardoor is Angel Beats denk ikgeschikter.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Steins;Gate kun je gewoon bijna niet tussendoor kijken. Als je begint wil je namelijk niet meer stoppen.
Steins;Gate is vermakelijk otakuvermaak. Het is niet uitermate diepzinnig of complex.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Angel Beats is leuk, maar verschrikkelijk overgewaardeerd. Ongelofelijk veel plotholes en niet lekker uitgewerkt.
Steins;Gate was wel erg goed, maar zeker niet heel hardcore of serieus. Zeker niet de eerste episodes.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het ergste AB plothole was nog wel de tijdsparadoxIk heb ergens een verklaring daarvoor gelezen. Dat een dode pas rust kan vinden of reïncarneren als 'ie compleet is en anders rond zal dwalen totdat 'ie zijn verloren lichaamsdelen vindt. In het sjintoïsme of boeddhisme ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Repelsteeltju op 05-05-2012 12:29:54 ]“An interesting thing is a good thing.”
bij de eerste afleveringen wil je instant stoppen anders hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Steins;Gate kun je gewoon bijna niet tussendoor kijken. Als je begint wil je namelijk niet meer stoppen.
Eens, maar de muziek in Angel Beats was wel tof. Stein's;Gate is ook wel een beetje overgewaardeerd en had het gevoel dat daar ook wel wat plotholes in zaten, maar goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Steins;Gate was wel erg goed, maar zeker niet heel hardcore of serieus. Zeker niet de eerste episodes.
Wibblywobblytimeywimeyquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tijdreizen in fictie is altijd inconsequent.
[ afbeelding ]
Battle Royale! Je moet wel van gore houden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:03 schreef .Cake. het volgende:
Ben een beetje naar mangareaders aan het kijken op mijn nieuwe foon, wat zijn goede "test" gevallen? Mangatitels bedoel ik dan.
Wil niet ook nog helemaal into manga gaan, aan anime ben ik al genoeg tijd kwijt, maar wil iig Soul Eater en Welcome to the NHK in mangavorm hebben gelezen. En misschien Berserk, hoor ik ook veel goede dingen over de manga.
Ik vind die afbeelding een belediging voor de DW seriequote:
Monster is erg goed en volwassen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:03 schreef .Cake. het volgende:
Ben een beetje naar mangareaders aan het kijken op mijn nieuwe foon, wat zijn goede "test" gevallen? Mangatitels bedoel ik dan.
Wil niet ook nog helemaal into manga gaan, aan anime ben ik al genoeg tijd kwijt, maar wil iig Soul Eater en Welcome to the NHK in mangavorm hebben gelezen. En misschien Berserk, hoor ik ook veel goede dingen over de manga.
Ben nog bezig met de anime, dus dat is een no-go.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Monster is erg goed en volwassen.
Zonde, de manga schijnt veel beter te zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ben nog bezig met de anime, dus dat is een no-go.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |