abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111084913

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen, het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer eerst deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!

Lente 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 25-02-11
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #17
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
.Cake. oO<
Bakakame ):O
Qunix :)
Xaryna :9
ArcticBlizzard :6
SleepSub ;)
Denninho :@
Mschol :Y)
NeeEcht ~:)
Gaddle :Y
Robin007bond O+
Sinterklaaskapoentje })
Lithia :7
Klipnap *O*
Samael >:O
De_Ilias *)
RedBoyke :+
Blue_Panther_Ninja c_/
AnimeFan :D
gniffie o|O
Easymodo *;
DrNick ~O>
cablegunmaster :9~

Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
pi_111084962
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik daar te zoeken heb.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_111085048
quote:
11s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
cultuurvakantie?
pi_111085384
Als je maar niet je gitaar meeneemt, zoals Azunyan opmerkte is het klimaat daar niet goed voor instrumenten :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:51:48 #5
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111085718
Japan. Ja lijkt me wel geinig, maar voorlopig gaat dat niet gebeuren.

Oh en "Waar..." TT's ---> :r
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:52:36 #6
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111085743
Misschien volgend jaar, maar denk het niet. Althans, kleine kans. Had vorig jaar de kans om daar naartoe te gaan, maar dat was meer een studie trip en had geen zin om zoiets tijdens mijn studie te gaan doen.

[ Bericht 47% gewijzigd door Easymodo op 03-05-2012 14:59:59 ]
pi_111085852
quote:
15s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:51 schreef .Cake. het volgende:
Japan. Ja lijkt me wel geinig, maar voorlopig gaat dat niet gebeuren.

Oh en "Waar..." TT's ---> :r
boehoe...

japan, zou et ooit wel eens willen zien, maar zit er voorlopig echt niet in..
pi_111086115
Mweh TT. Landen moeten trouwens altijd met een hoofdletter.
pi_111086508
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:01 schreef robin007bond het volgende:
:O
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:10:24 #10
27648 Weakling
available in strong mint
pi_111086526
quote:
11s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik wel, maar zal nooit gebeuren, te duur, te single, te oud, te krenterig, te lui.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:18:07 #11
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111086847
Ik zat alle liedjes die ik bezit random te luisteren komt ineens deze voorbij:
Ik wist niet eens dat ik hem had, dus had echt iets van "wtf luister ik nu weer?" Totdat ik hem herkende, heerlijk moment was dat O+

Wou ik even delen met jullie.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_111087231
deze middag wakker geworden
daarna gekeken of ik mijn Znes emulator torrent binnen was
bleek die gestopt te zijn kijk ik naar wifi icoontje bleek dat ie niet verbonden was met mijn galaxy s wifi hotspot. ik vol paniek kijken naar mijn smartphone bleek ik geen connectie meer te hebben maar ik kon ook niet bellen of smsjes ontvangen. ik dacht dat mijn simkaart was afgesloten ofzo omdat ik meer dan 40GB verstookt heb op mijn mobiel internet terwijl ik maar 2GB maf gebruiken. dus ik die kaart eruit halen steek ik die in mijn usb modem nog altijd niks. steek ik een andere simkaart in mijn gsm vraagt die op rare wijze geen pin en krijgt die geen signaal.
ik weer helemaal in paniek denkend dat gsm kapot is en dat de antenne het nietmeer doet.
had zelfs uit pure wanhoop mijn prepaid kaart herladen voor 15 euro terwijl er nog 30 opstond.
(data is maar 1maand geldig maar had ingesteld dat ik een smsje krijg als ik betalend aan het surfen was en die kreeg ik maar niet dus bleef ik doorgaan :P )
voordeel van prepaid is dat ze nooit meer geld kunnen vragen dan dat er op je kaart staat
uiteindelijk bleek er panne te zijn bij een mast hier 8)7

en ik heb in mijn slaap een 2de wireless controller gekocht en een weegschaal

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2012 15:27:56 ]
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:35:20 #13
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111087697
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:18 schreef .Cake. het volgende:
Ik zat alle liedjes die ik bezit random te luisteren komt ineens deze voorbij:
Ik wist niet eens dat ik hem had, dus had echt iets van "wtf luister ik nu weer?" Totdat ik hem herkende, heerlijk moment was dat O+

Wou ik even delen met jullie.
Niku, Niku!
(ik heb hem ook op mijn iPhone O+ )
( vanaf 0:50 :P)
pi_111087918
FOK! meet in Tokyo
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:47:34 #15
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111088935
quote:
Ik zal je iets verklappen. We gebruiken hoofdletters om dingen te accentueren. Om (geveinsd) respect of ontzag uit te drukken. Of gewoon omdat het er beter uitziet. Dat mag je zelf weten.

En dat is ook waarom ze je op School aanleren om God te schrijven in plaats van god en Timboektoe in plaats van timboektoe.

:+
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:15:29 #17
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111089472
Nieuwe Jormungand (no. 4) staat op Animees!

Nu lekker verder spelen met de nieuwe mobiel! :)
ANIMEES.
- Scamp
pi_111089877
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:32 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Meisjes die veel jongens krijgen? Nooit gezien, moet ik zien :D
Kom een keer naar Delft :D
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:28:11 #19
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111091125
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:47 schreef Klipnap het volgende:
Wat een geniale Madoka cosplay :o
[ afbeelding ]
Kyuubey is echt een pooier!
Ik moest lachen.

Wat een hosselboy, die Kyuubey.
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:03:30 #21
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111091754
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:03 schreef Klipnap het volgende:
Weet iemand nog mangawinkels in Den Haag? :P
(^-^)

Den Haag

Stripboekhandel Walkin

Achter in de winkel is een vrij ruim aanbod van Manga, Hentai Manga's en Japanse tijdschriften. Je vind er ook een klein aanbod van bekende, populaire Anime.

Herengracht 13 2511 EG Den Haag tel 070-3646336 www.walkin.nl

De Haagsche Stripshop

Een vrij ruim aanbod van Manga's en wat enkele artboeken. Deze winkel kan ook eventueel manga's die ze niet op voorraad hebben, gratis voor je bestellen.

Wagenstraat 133 2512 AT Den Haag tel 070-3634115

De Gameshop

Op de bovenste etage vind je een zeer groot aanbod van populaire anime. Het personeel is erg vriendelijk en weet waar die het over heeft. Anime vanaf 20euro.

Schoolstraat 31 2511 AW Den Haag tel 070-3656523 www.gameshop.nl
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:10:45 #23
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111092037
quote:
9s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:25 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Kom een keer naar Delft :D
Ben nu in delft. L en r om precies te zijn. veel mannelijke nerds in delft
pi_111092219
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:10 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Ben nu in delft. L en r om precies te zijn. veel mannelijke nerds in delft
Eindhoven schijnt de slimste stad te zijn, ook toevallig de stad met de meeste autisten. :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:23:15 #25
246140 Klipnap
Petrowh <3
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2012 @ 17:25:22 #26
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_111092651
Ja ik ben totaal geen reiziger maar ik MOET echt een keer naar Japan :D
Mijn moeder en zus zijn nu in China. China :').
:')
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:30:33 #27
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111092887
     /.:.:.://{.:{:.:.:.:.:.:.:/.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:\
      /:.:.:/:;:.:.i:.:i:.:.:.:.:/:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:}:.:.:.:.:.:.:.:.}:.:.゙;.:.:.:.:.:.:.:.:.:.ヽ
     /:.:.:/:.i.::λ:゙、:.:/:.:.:.:.:.:/:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:./i:.:.:.:.:.:.:.:ハ:.:.:i:.:.:.:.:`;:.:.:.:.:゙,
     /:.:.:/:.:.{:.:.:.゙、:.:/:.:.:.:.:.:.i:.:./:./:.:.:.:.:.:./:/ !:.:.:.:.:.:.:.j i:.:.i:i:.:.:.:.:i:.:.:.:.:.:i
    /:.://.:.:.:.:i:.:.:.:.,`j:.:.:.:.:.:.:.i:./:/:.:.:.:.:.:./:/ j:.:.:.:.:.:.:.:;  i:.:i:.i:.:.:.:.:i:.:.:.:.i:.i
   /:.:./ /.:.:.:.:.:i:.:.:.:.:.i:.:.:.:.:.:.:.l:.:.:/:.:.:.:.:.:/:/,,...ィ.:.:.:.:./:./、 j:.ハ:i:.:.:.:.:}:.:.:.:.!.:l
  ./.:./ /:.:.:.:.:.:λ:.:/i:.:.:.:.:.:.:.:l-/---≠7" /:.:.:.:.:/.:/  `ト、}i:.:.:.:.j!:.:.:.:.}:.}
 /:.:/  /:.:.:.:.:.:.:.i:.゙{ l:.:.:.:.:.l:.:.i//:.:∠,,,_‐-、/:.:.:///,..-‐ノ j!}:.:.:/j:.:.:.:/!:;
./:./  /:.:.:.:.:.:.:/}:.:.`l:.:.:.:.:.:l:.:.y'斧戔亡㍉// ノ' ,xャ爰㍉、j:.:/:ノl:.:/ j/
:.:/  /:/:.:.:.:.:./_l,;,;,;,l:.:.:.:.:.:i:.{` 辷焏リ/   ナ==f、辷シ勿ノ'"/7}:.:j/ ノ
:/  // i:.:.:/    i.:.:.:.:.:.:i:.:.ト、::/::/::/::/ン ;. ゝ::/::/::/:/ノj {:/l
{   i:! {:/        !:.:.:.:.:.:ト.:i   ̄ ̄       `"'''''7" .ノノ:.:.j:.l
゙、  j:!  ;        ト、:.:.:.:.i`i\     ゝー- ァ     /  /:.:.:.:./:.l
\. il  i        `、:.:.:i   > 、  `'''" ,.. ''"´  /;'.:.:.:/j:.j!
   i  {       `:,:i ト、:.i     `ァ-ィ'"/    / /:.:./ !:!
     !        ゙; lll \`ヽ、  ィ'"´{     f  /:./ ノ'
       !          ! lll         !     l  //
      i        !jll           l     l  /
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:33:01 #28
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111093025
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:30 schreef Klipnap het volgende:
     /.:.:.://{.:{:.:.:.:.:.:.:/.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:\
      /:.:.:/:;:.:.i:.:i:.:.:.:.:/:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:}:.:.:.:.:.:.:.:.}:.:.゙;.:.:.:.:.:.:.:.:.:.ヽ
     /:.:.:/:.i.::λ:゙、:.:/:.:.:.:.:.:/:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:./i:.:.:.:.:.:.:.:ハ:.:.:i:.:.:.:.:`;:.:.:.:.:゙,
     /:.:.:/:.:.{:.:.:.゙、:.:/:.:.:.:.:.:.i:.:./:./:.:.:.:.:.:./:/ !:.:.:.:.:.:.:.j i:.:.i:i:.:.:.:.:i:.:.:.:.:.:i
    /:.://.:.:.:.:i:.:.:.:.,`j:.:.:.:.:.:.:.i:./:/:.:.:.:.:.:./:/ j:.:.:.:.:.:.:.:;  i:.:i:.i:.:.:.:.:i:.:.:.:.i:.i
   /:.:./ /.:.:.:.:.:i:.:.:.:.:.i:.:.:.:.:.:.:.l:.:.:/:.:.:.:.:.:/:/,,...ィ.:.:.:.:./:./、 j:.ハ:i:.:.:.:.:}:.:.:.:.!.:l
  ./.:./ /:.:.:.:.:.:λ:.:/i:.:.:.:.:.:.:.:l-/---≠7" /:.:.:.:.:/.:/  `ト、}i:.:.:.:.j!:.:.:.:.}:.}
 /:.:/  /:.:.:.:.:.:.:.i:.゙{ l:.:.:.:.:.l:.:.i//:.:∠,,,_‐-、/:.:.:///,..-‐ノ j!}:.:.:/j:.:.:.:/!:;
./:./  /:.:.:.:.:.:.:/}:.:.`l:.:.:.:.:.:l:.:.y'斧戔亡㍉// ノ' ,xャ爰㍉、j:.:/:ノl:.:/ j/
:.:/  /:/:.:.:.:.:./_l,;,;,;,l:.:.:.:.:.:i:.{` 辷焏リ/   ナ==f、辷シ勿ノ'"/7}:.:j/ ノ
:/  // i:.:.:/    i.:.:.:.:.:.:i:.:.ト、::/::/::/::/ン ;. ゝ::/::/::/:/ノj {:/l
{   i:! {:/        !:.:.:.:.:.:ト.:i   ̄ ̄       `"'''''7" .ノノ:.:.j:.l
゙、  j:!  ;        ト、:.:.:.:.i`i\     ゝー- ァ     /  /:.:.:.:./:.l
\. il  i        `、:.:.:i   > 、  `'''" ,.. ''"´  /;'.:.:.:/j:.j!
   i  {       `:,:i ト、:.i     `ァ-ィ'"/    / /:.:./ !:!
     !        ゙; lll \`ヽ、  ィ'"´{     f  /:./ ノ'
       !          ! lll         !     l  //
      i        !jll           l     l  /
Wat is dat voor FUBAR creatie?
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:34:59 #29
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111094080
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
* Blue_Panther_Ninja wil al te graag naar Japan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:% :'(

*hoi
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2012 @ 18:04:09 #31
pi_111094261
quote:
6s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

* Blue_Panther_Ninja wil al te graag naar Japan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:% :'(

*hoi
Meeting in Japan :+

Waar willen jullie heen dan, ik kom niet verder dan Tokyo of Osaka, maar zoals ik zei ik ben geen reiziger die alles moet zien :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 18:18:31 #32
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111094823
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zeur niet, ik wil ook naar China! :(
Het verste waar ik ben geweest is ''het eind van de wereld'' oftewel Portugal :')
pi_111095050
quote:
Eens, edoch ben ik er wel mee eens.

Misschien volgend jaar eind augustus en begin november.
pi_111095334
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:03 schreef Klipnap het volgende:
Weet iemand nog mangawinkels in Den Haag? :P
American Book Center heeft een vestiging in Den Haag.

Lange Poten 23
2511 CM
Den Haag
pi_111095916
Den Haag heeft een ABC.

Lange Poten 23
2511 CM Den Haag

is het adres. Ik ben er zelf nog nooit geweest maar als 'ie ook maar een beetje zoals die in Amsterdam is dan zal je er een aardige verzameling manga vinden --naar Nederlandse begrippen.
  donderdag 3 mei 2012 @ 18:56:06 #36
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111096107
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 18:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Den Haag heeft een ABC.

Lange Poten 23
2511 CM Den Haag

is het adres. Ik ben er zelf nog nooit geweest maar als 'ie ook maar een beetje zoals die in Amsterdam is dan zal je er een aardige verzameling manga vinden --naar Nederlandse begrippen.
Bedankt :P En anderen ook!
pi_111096236
kk internet waarom staan ze er nu pas. :(
  donderdag 3 mei 2012 @ 19:38:49 #38
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111098258

Vandaag maar beginnen met een Shonen Anime: Fairy Tail
pi_111098875
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:23 schreef Klipnap het volgende:
En ja, John Locke staat in mijn essay! *O*
Ik bedoel niet die gast uit Lost :X
Oh god. Je bent een held. _O_
pi_111098947
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 18:18 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Zeur niet, ik wil ook naar China! :(
Het verste waar ik ben geweest is ''het eind van de wereld'' oftewel Portugal :')
China. Het land waar ik door mijn mening vervolgd kan worden :')

Ik ben in België, Duitsland, Frankrijk, Curaçao, Griekenland, Spanje, Gran Canaria, Ibiza, Roemenië en Portugal op vakantie geweest.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2012 19:58:27 ]
pi_111099045
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 18:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
kk internet waarom staan ze er nu pas. :(
Ik vind jouw taalgebruik altijd heel opmerkelijk. Vaak heel pedant, maar vaak ook dit soort dingen :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:01:31 #42
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111099531
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 19:51 schreef robin007bond het volgende:

[..]

China. Het land waar ik door mijn mening vervolgd kan worden :')

Ik ben in België, Duitsland, Frankrijk, Curaçao, Griekenland, Spanje, Gran Canaria, Ibiza, Roemenië en Portugal op vakantie geweest.
China(4x), Brazilië, Zwitserland, Tsjechië, Italië, Spanje(2x), Frankrijk (3x), Kreta, Duitsland (6x), België, Oostenrijk en Luxemburg. 1 keer in Nederland blijven lijkt me ook wel leuk, maar neeeeeee.
pi_111099604
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:01 schreef Easymodo het volgende:

[..]

China(4x), Brazilië, Zwitserland, Tsjechië, Italië, Spanje(2x), Frankrijk (3x), Kreta, Duitsland (6x), België, Oostenrijk en Luxemburg. 1 keer in Nederland blijven lijkt me ook wel leuk, maar neeeeeee.
Ik ben ook in keer in Nederland op vakantie gebleven, maar dat lukt me dus echt niet.

Kreta ben ik trouwens ook nog geweest. Die ben ik vergeten te melden. :P

Sowieso campings :') :r
Dat vind ik altijd typisch van die Henk en Ingrid vakanties.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2012 20:04:42 ]
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:05:18 #44
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111099729
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:03 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik ben ook in keer in Nederland op vakantie gebleven, maar dat lukt me dus echt niet.

Kreta ben ik trouwens ook nog geweest. Die ben ik vergeten te melden. :P

Sowieso campings :') :r
Campings heb ik nog nooit meegemaakt. Lijkt me wel een keer grappig om ooit te doen, chillen met ome Henk en Ingrid.
pi_111099782
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:05 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Campings heb ik nog nooit meegemaakt. Lijkt me wel een keer grappig om ooit te doen, chillen met ome Henk en Ingrid.
We zijn een keer uitgenodigd om met kennissen mee te gaan. Dat doen we dus NOOIT meer. :')

Wees blij dat je het niet hebt meegemaakt. Sowieso, schreeuwende kids en gedeelde douches :r

China heeft trouwens echt last van een vastgoed-bubble. Dat gaat echt wel knappen. Ik denk zelfs dat ze gedwongen worden het een en ander te privatiseren.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2012 20:09:24 ]
pi_111099981
Duitsland, België en Frankrijk.
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:15:54 #47
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111100366
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef Klipnap het volgende:
Heeft iemand OVA 2 van Kore wa Zombie al gezien? Net ontdekt dat hij al uit was :P
Ik heb hem gedropt omdat hij slecht is.
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:26:37 #49
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111100931
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

We zijn een keer uitgenodigd om met kennissen mee te gaan. Dat doen we dus NOOIT meer. :')

Wees blij dat je het niet hebt meegemaakt. Sowieso, schreeuwende kids en gedeelde douches :r

China heeft trouwens echt last van een vastgoed-bubble. Dat gaat echt wel knappen. Ik denk zelfs dat ze gedwongen worden het een en ander te privatiseren.
Lekker integreren met die gekke Hollanders. Met de arme zwaaien op de muziek van Wolter Kroes met Sjonnie en Anita. Dan de polonaise lopen en doen alsof alles zo 'gezellig' is. Laat maar ook, wat bezielde me.

Er zijn wel meer problemen in China, maar dat is inderdaad 1 van de grootste problemen. Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen.
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:27:58 #50
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_111101013
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 19:38 schreef Easymodo het volgende:

Vandaag maar beginnen met een Shonen Anime: Fairy Tail
Je bedoelt filler anime
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:29:10 #51
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111101071
quote:
12s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef gniffie het volgende:

[..]

Je bedoelt filler anime
Is het zo slecht of zijn er gewoon ontzettend veel fillers die ik kan overslaan?
pi_111101288
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Lekker integreren met die gekke Hollanders. Met de arme zwaaien op de muziek van Wolter Kroes met Sjonnie en Anita. Dan de polonaise lopen en doen alsof alles zo 'gezellig' is. Laat maar ook, wat bezielde me.
Tegenwoordig wordt dat zanger Rinus. ;(
quote:
Er zijn wel meer problemen in China, maar dat is inderdaad 1 van de grootste problemen. Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen.
Ik ben ook wel benieuwd. Ik denk dat ze in ieder geval het extreem keynesiaanse beleid (de overheid als motor van de economie) laten vallen voor een ander model.
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:32:53 #53
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_111101290
Volgens mij volgde de anime de manga totaal niet. Maar dat kan iemand anders je in dit topic denk ik beter vertellen :s) . Ik ben er namelijk na 10 eps mee gestopt, niks voor mij
pi_111101314
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Meeting in Japan :+

Waar willen jullie heen dan, ik kom niet verder dan Tokyo of Osaka, maar zoals ik zei ik ben geen reiziger die alles moet zien :P
Sapporo,sinds Januari 2007 O+

* Blue_Panther_Ninja is Ninja Gaiden 2 Sigma demo en Modern Warfare 2 aan het spelen,in HD nog wel:9
pi_111101345
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:29 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Is het zo slecht of zijn er gewoon ontzettend veel fillers die ik kan overslaan?
Fairy Tail vond ik echt extreem slecht beginnen. Volgens mij is Soul Eater een veel betere shounen.
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:34:15 #56
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_111101380
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Fairy Tail vond ik echt extreem slecht beginnen. Volgens mij is Soul Eater een veel betere shounen.
Soul Eater had toch weer geen echt einde?
pi_111101549
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef gniffie het volgende:

[..]

Soul Eater had toch weer geen echt einde?
Manga niet,nee! :+
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:41:34 #58
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111101804
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Tegenwoordig wordt dat zanger Rinus. ;(

[..]

Ik ben ook wel benieuwd. Ik denk dat ze in ieder geval het extreem keynesiaanse beleid (de overheid als motor van de economie) laten vallen voor een ander model.
Rinus, de horror! Je zou zo economie kunnen studeren op het HBO, lol.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Soul Eater was wel lachen en had veel droge humor. Fairy tail heb ik wat goede verhalen gehoord van mijn studiematen.
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:53:00 #59
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111102438
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:41 schreef Easymodo het volgende:

[..]

[..]

Soul Eater was wel lachen en had veel droge humor. Fairy tail heb ik wat goede verhalen gehoord van mijn studiematen.
Soul Eater zou ik de manga nog wel van willen lezen, ben benieuwd hoe het échte einde is, aangezien het anime-only einde beetje dafuq was.
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:53:52 #60
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111102488
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:53 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Soul Eater zou ik de manga nog wel van willen lezen, ben benieuwd hoe het échte einde is, aangezien het anime-only einde beetje dafuq was.
Vertel.
pi_111102614
Wat is deze episode van Apollon rete tof _O_ _O_ _O_ _O_
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:56:43 #62
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111102661
Gewoon, ik weet niet hoe het manga-einde gaat (en zou het enorm waarderen als het hier niet gespoiled zou worden) maar het anime einde

SPOILER
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:57:12 #63
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111102683
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef Qunix het volgende:
Wat is deze episode van Apollon rete tof _O_ _O_ _O_ _O_
Ik wacht op de versie van WhyNot.
ANIMEES.
- Scamp
pi_111102813
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:56 schreef .Cake. het volgende:
Gewoon, ik weet niet hoe het manga-einde gaat (en zou het enorm waarderen als het hier niet gespoiled zou worden) maar het anime einde

SPOILER
Kan ik ook nog niet, de manga loopt nog ;)

Ik heb de manga ook een tijd na de anime opgepakt, ben vanaf chapter 1 begonnen toen. Maar moet eerlijk zeggen dat het de laatste tijd steeds vager wordt (of omdat het een maandelijkse release is vergeet ik dingen van een paar chapters terug)

Vond de anime alleen wel heel goed, voorzover die de manga volgde. Daarna werd 't een stuk slechter.. Maar blijft 'n vermakelijke anime :Y ^O^
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:01:19 #65
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111102926
Soul Eater Toilet spoiler
SPOILER
pi_111102927
Die nieuwe opening van Naruto... Is dat The Blue Hearts? Ik vind hem wel leuk.
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:01:46 #67
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111102952
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:59 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Kan ik ook nog niet, de manga loopt nog ;)

Ik heb de manga ook een tijd na de anime opgepakt, ben vanaf chapter 1 begonnen toen. Maar moet eerlijk zeggen dat het de laatste tijd steeds vager wordt (of omdat het een maandelijkse release is vergeet ik dingen van een paar chapters terug)

Vond de anime alleen wel heel goed, voorzover die de manga volgde. Daarna werd 't een stuk slechter.. Maar blijft 'n vermakelijke anime :Y ^O^
Precies, tot aan dat stuk in de noordpool (dacht ik?) is het erg tof en daarna merk je gewoon dat er iets is veranderd in het schrijven.
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:02:28 #68
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111103010
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef Easymodo het volgende:
Soul Eater Toilet spoiler
SPOILER
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:04:45 #69
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111103173
Ben net begonnen net fairy tail en begin nu al voice actors te herkennen. Die kat heeft dezelfde stem als Taiga, Louise, Nagi en Shana.

Soundtrack is wel vet.
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:05:55 #70
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111103250
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:04 schreef Easymodo het volgende:
Ben net begonnen net fairy tail en begin nu al voice actors te herkennen. Die kat heeft dezelfde stem als Taiga, Louise, Nagi en Shana.
Welkom in de wereld van het professioneel anime kijken. Die shit komt steeds vaker en vaker voor.
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:06:21 #71
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111103280
De stats van de anime/manga topicreeks!
SPOILER
pi_111103491
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:06 schreef Klipnap het volgende:
SPOILER
Vet! :D
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:11:13 #73
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111103573
quote:
SPOILER
Aha, koel! Zat laatst te bedenken dat we wel weer eens een keer zoiets konden doen. Maar hij is niet recent, we zitten momenteel al op topic 222, terwijl deze 197 zegt.

Maar toch leuk :)

En voor de jaren '90 generatie hier, kom net dit tegen op youtube.

Fuck. Yeah. Cake is weer 16!!
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:15:09 #74
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111103812
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:05 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Welkom in de wereld van het professioneel anime kijken. Die shit komt steeds vaker en vaker voor.
Zou heel goed kunnen.
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:15:46 #75
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_111103855
quote:
SPOILER
Alleen mijn oude account staat ertussen.
pi_111104089
quote:
SPOILER
voornemen voor dit topic: minder posten ;(
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:21:31 #77
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111104153
quote:
SPOILER
Ik was mijn oude account alweer kwijt: Tomoya
It can't be helped!
pi_111104164
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef mschol het volgende:

[..]

:D!

Valt op... En "Wie hebben in de meeste verschillende delen van deze reeks gepost?" is apart :o

Hij is trouwens niet actueel.
pi_111104439
I love you, from my heart. I love you forever with you.

Die eerste Amagami SS intro. Dat engrish faalt zo hard, maar stiekem is het best een leuke intro. :')

Klik ik overigens bijna op de 'Respect' knop onderin :')

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2012 21:28:05 ]
pi_111104578
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:41 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Economie is dan ook een interesse van me. Niet zo zeer als ICT en politiek, maar ook wel een beetje.

Ik vind de Austrian Business Cycle wel interessant. Met Bolkesteijn (moderator hier op AEX) had ik ook best leuke praatjes op de POLMeet.
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:30:01 #81
246140 Klipnap
Petrowh <3
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:31:03 #82
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111104664
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:30 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Die geluiden zijn té moe en irritant om menselijk te zijn.
Die linker gaat nog wel, maar die rechter. Seriously, zou dat haar echte stem zijn?
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:54:03 #83
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_111106033
quote:
SPOILER
damn :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:55:37 #84
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_111106143
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef mschol het volgende:

[..]

Gratz met de eerste plaats >:)
pi_111106265
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef wdn het volgende:

[..]

Gratz met de eerste plaats >:)
conclusie: ik kijk te weinig en post teveel? ;(
  donderdag 3 mei 2012 @ 22:22:04 #86
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111109216
quote:
SPOILER
:o
Ik sta potverdomme niet eens bij. _O-
pi_111109773
Je bent te nieuw! HAHA!
pi_111109993
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:55 schreef robin007bond het volgende:
Je bent te nieuw! HAHA!
Zal wel. :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:00:43 #91
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111110040
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:22 schreef Klipnap het volgende:
Een nieuwe 4chan banner! O+
[ afbeelding ]
Awww. :D

IT CAN'T BE HELPED

YOU’VE BEEN HIT BY THE

|^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
| KAWAII TRUCK | ‘|”“”;.., ___.
|_…_…______===|= _|__|…, ] |
”(@ )’(@ )”“”“*|(@ )(@ )*****(@    ⊂(゚Д゚⊂⌒) NO KAWAII TRUCK NO!!!
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:03:26 #92
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111110185
Dubbelpost, it can't be helped!
pi_111110382
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:03 schreef Easymodo het volgende:
Onzin.
pi_111110443
quote:
zei hij 3 minuten later :{w
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:07:55 #95
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111110454
quote:
13s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:06 schreef Qunix het volgende:

[..]

Onzin.
Hoe doe je dat, een bericht verwijderen. Ben je een wizard?
pi_111110462
quote:
FOK! heeft daar tegenwoordig toch ook beveiliging tegen? Als je meerdere keren op invoeren drukt krijg je een melding dat je even moet wachten :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:10:41 #97
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111110629
quote:
13s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:06 schreef Qunix het volgende:

[..]

Onzin.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:07 schreef mschol het volgende:

[..]

zei hij 3 minuten later :{w
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

FOK! heeft daar tegenwoordig toch ook beveiliging tegen? Als je meerdere keren op invoeren drukt krijg je een melding dat je even moet wachten :P
Give me a break. Weet ik veel dat het quoten soms moeilijk gaat, aangezien ik hier pas actief ben. You guys... I guess it can't be helped.
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:11:08 #98
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111110651
Ah, ik quote mezelf in plaats van dat ik mijn bericht wijzig.
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:11:34 #99
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111110678
Ah, ik quote mezelf in plaats van dat ik mijn bericht wijzig.

Edit: what the...
pi_111110745
Je weet het zelf ook donders goed.
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:12:56 #101
333374 Lithia
Too serious
pi_111110773
quote:
8s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

:o
Ik sta potverdomme niet eens bij. _O-
Mijn beide accounts staan er nog in. _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:00 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Awww. :D

IT CAN'T BE HELPED

YOU’VE BEEN HIT BY THE

|^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
| KAWAII TRUCK | ‘|”“”;.., ___.
|_…_…______===|= _|__|…, ] |
”(@ )’(@ )”“”“*|(@ )(@ )*****(@    ⊂(゚Д゚⊂⌒) NO KAWAII TRUCK NO!!!
awesome! _O_
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:13:57 #102
354073 Charlea
te hipster voor die stringz.
pi_111110846
Hallo iedereen *kruipt onder steen vandaan* ik heb mezelf vandaag afgesloten van de buitenwereld om 10 eps Mirai Nikki en 3 eps Hiiro no Kakera te kijken en te slapen.

lang leve vakantie :O
pi_111111013
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef Charlea het volgende:
Hallo iedereen *kruipt onder steen vandaan* ik heb mezelf vandaag afgesloten van de buitenwereld om 10 eps Mirai Nikki en 3 eps Hiiro no Kakera te kijken en te slapen.

60 afleveringen van Bleach kijken in 1 week,dat is pas wreed! :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:17:22 #104
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111111022
quote:

Mijn zusje heeft ook al vakantie, what a drag.

Trouwens, de muziek van fairy tail is geweldig.
pi_111111113
quote:

Nice. Wordt het een beetje beter? Mirai Nikki werd na een tijdje wat minder. Althans, dat gevoel had ik :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:19:29 #106
354073 Charlea
pi_111111164
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik heb alle mensen 'OMGZ WE MOETEN ECHT AFSPREKEN IN DE VAKANTIE!!111!!1!1' eerst moeten afwerken, dan blijft er nauwelijks tijd over ): Waarom zijn vakanties ook altijd maar 1 week. Sigh.
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:20:43 #107
354073 Charlea
pi_111111231
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nice. Wordt het een beetje beter? Mirai Nikki werd na een tijdje wat minder. Althans, dat gevoel had ik :P
Hmja ben net dus na ep 15 gestopt om even pauze te houden. Ik vond het in het begin juist saai omdat ik dat wss ook in de manga had gelezen = voorspelbaar. Maarja sommige dingen zijn gewoon té slecht en ongeloofwaardig. Maar ik blijf kijken :')

De OP van Hiiro no Kakera is trouwens prachtig o_O En de eerste OP van Mirai Nikki was ook goed, maar de tweede is veel minder :(
pi_111111287
quote:

[..]

60 afleveringen in een week? pff :{w

52 afleveringen Eureka 7 in 2 dagen :7
pi_111111301
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:19 schreef Charlea het volgende:

[..]

Ik heb alle mensen 'OMGZ WE MOETEN ECHT AFSPREKEN IN DE VAKANTIE!!111!!1!1' eerst moeten afwerken, dan blijft er nauwelijks tijd over ): Waarom zijn vakanties ook altijd maar 1 week. Sigh.
Als ik terug in Nederland ben heb ik nog maar 2 dagen vakantie over. Daar gaan mijn plannen dus voor een lekkere animevakantie :'(

Overigens zijn vrienden soms zo vervelend. Ik vind het wel fijn dat ik ze heb, maar sommige vrienden van me zijn zo opdringerig met afspreken. Soms heb je ook gewoon tijd voor jezelf nodig.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Mijn zusje heeft ook al vakantie, what a drag.

Trouwens, de muziek van fairy tail is geweldig.
Hmm...

Ik heb gewoon geen zin meer in van die lange shounen series. Ze zijn ook gewoon veel te verslavend.
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:21:55 #110
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111111310
quote:

[..]

Niet slecht, maar ken mensen die de hele Naruto serie in 1 week hebben afgekeken. You're a hundred years too early to...
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:24:21 #111
354073 Charlea
pi_111111448
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Als ik terug in Nederland ben heb ik nog maar 2 dagen vakantie over. Daar gaan mijn plannen dus voor een lekkere animevakantie :'(

Overigens zijn vrienden soms zo vervelend. Ik vind het wel fijn dat ik ze heb, maar sommige vrienden van me zijn zo opdringerig met afspreken. Soms heb je ook gewoon tijd voor jezelf nodig.

[..]

Hmm...

Ik heb gewoon geen zin meer in van die lange shounen series. Ze zijn ook gewoon veel te verslavend.
Wie gaat er dan ook naar Curaçao in zo'n lullig vakantieweekje x)
Jep, vaak ook allemaal tegelijk. Degenen die niet bij mij op school zitten moeten dan allemaal in de vakantie worden gepropt, lol. Ach het is wel fijn om ze te hebben. Ben allang blij dat ik geen heel vriendennetwerk hoef te maintainen van 60 man omdat dat social elite is ofzo.
Is ook de reden waarom ik (nog) geen Bleach, Naruto, One Piece etc kijk.
pi_111111460
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:20 schreef Charlea het volgende:

[..]

Hmja ben net dus na ep 15 gestopt om even pauze te houden. Ik vond het in het begin juist saai omdat ik dat wss ook in de manga had gelezen = voorspelbaar. Maarja sommige dingen zijn gewoon té slecht en ongeloofwaardig. Maar ik blijf kijken :')

De OP van Hiiro no Kakera is trouwens prachtig o_O En de eerste OP van Mirai Nikki was ook goed, maar de tweede is veel minder :(
Ik vind de tweede OP van Mirai Nikki ook wel vet.

Die Hiirno no Kakera heb ik nooit van gehoord eerlijk gezegd. De beoordelingen zijn niet zo goed, maar laat maar weten of jij het wat vindt. Ik hou namelijk wel van romance, maar het moet wel een beetje realistisch blijven.
pi_111111484
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:19 schreef Charlea het volgende:

[..]

Dat was zomer 2007 :*
pi_111111588
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef Charlea het volgende:

[..]

Jep, vaak ook allemaal tegelijk. Degenen die niet bij mij op school zitten moeten dan allemaal in de vakantie worden gepropt, lol. Ach het is wel fijn om ze te hebben. Ben allang blij dat ik geen heel vriendennetwerk hoef te maintainen van 60 man omdat dat social elite is ofzo.
Tja. De laatste tijd spreek ik vooral met echt goede vrienden af en stop ik met veel mensen af te spreken. Je houdt anders gewoon te weinig tijd voor jezelf over.

Hmm.. Als ik jou was zou ik Bleach, Naruto en One Piece overslaan. One Piece en Naruto gaan nog wel, maar allemaal worden ze verpest door fillers. Een leukere serie in het genre vind ik Fullmetal Alchemist.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef mschol het volgende:

[..]

60 afleveringen in een week? pff :{w

52 afleveringen Eureka 7 in 2 dagen :7
Eureka Seven heb ik in een weekje afgekeken. Dat was zo een verslavende bazenserie _O_
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:27:17 #115
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111111597
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef Charlea het volgende:

[..]

Maar Nurutu is really cool!

Oh en de zangeres van de OP van Mirai Nikki. :Y
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:28:42 #116
354073 Charlea
pi_111111665
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik vind de tweede OP van Mirai Nikki ook wel vet.

Die Hiirno no Kakera heb ik nooit van gehoord eerlijk gezegd. De beoordelingen zijn niet zo goed, maar laat maar weten of jij het wat vindt. Ik hou namelijk wel van romance, maar het moet wel een beetje realistisch blijven.
Ja? Nou misschien omdat ik hem nu maar een keer heb gezien moet ik er aan wennen, 't is wel opvallend eerst rood dan blauw.

Vooral omdat het een reverse harem titel was die ik nog niet kende dacht ik ach let's try. De eerste drie eps zijn wel oké maar erg sloom en vrij onrealistisch, monsters en alles. Maar daar is het hele verhaal ook op gebaseerd zo'n beetje. Wel leuk tot nu toe, maar kan nog niet veel zeggen. Volgens de reviews was het spel waar het op is gebaseerd nóg slomer en zal het wel sneller gaan naarmate de anime vordert, er komen namelijk nog 23 eps.

Maaaar aangezien het bij reverse harem gaat om een meisjespooier weet ik niet of het wat voor jou is?
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Dat was zomer 2007 :*
Watte?
pi_111111722
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
Hmm.. Als ik jou was zou ik Bleach, Naruto en One Piece overslaan. One Piece en Naruto gaan nog wel, maar allemaal worden ze verpest door fillers.
al die series worden verpest door fillers en/of herhalende actie's (zovan: dat kunstje hebben we in een ander sausje eerder gezien)
erg jammer
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:30:10 #118
354073 Charlea
pi_111111745
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Maar Nurutu is really cool!

Oh en de zangeres van de OP van Mirai Nikki. :Y
Je bent geweldig. Christus die letters/tekens in dat font, ik krijg al dyslexie als ik er naar kijk :'(
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:31:44 #119
354073 Charlea
pi_111111841
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef mschol het volgende:

[..]

al die series worden verpest door fillers en/of herhalende actie's (zovan: dat kunstje hebben we in een ander sausje eerder gezien)
erg jammer
Dat dacht ik dus ook, en, vergeef me voor de vergelijking, het doet me denken aan series als GTST ofzo. Fillerfiller herhalingherhaling. Vandaar m'n besluit eerst kleinere series te kijken :)
pi_111111843
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:28 schreef Charlea het volgende:

[..]

Ja? Nou misschien omdat ik hem nu maar een keer heb gezien moet ik er aan wennen, 't is wel opvallend eerst rood dan blauw.

Vooral omdat het een reverse harem titel was die ik nog niet kende dacht ik ach let's try. De eerste drie eps zijn wel oké maar erg sloom en vrij onrealistisch, monsters en alles. Maar daar is het hele verhaal ook op gebaseerd zo'n beetje. Wel leuk tot nu toe, maar kan nog niet veel zeggen. Volgens de reviews was het spel waar het op is gebaseerd nóg slomer en zal het wel sneller gaan naarmate de anime vordert, er komen namelijk nog 23 eps.

Maaaar aangezien het bij reverse harem gaat om een meisjespooier weet ik niet of het wat voor jou is?
Hmm. Dan twijfel ik heel erg. Ik kan dan denk ik beter beginnen aan Nodame Cantabile.

Verder maakt het me niet zo veel uit of de protagonist een man of vrouw is, maar ik kan er erg slecht tegen als ze zich allemaal als sletten en pooiers gaan gedragen.

Daarom denk ik dat Nodame Cantabile ook meer voor mij is. Dat is geen harem, maar meer een gewone romance :P
pi_111111868
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Niet slecht, maar ken mensen die de hele Naruto serie in 1 week hebben afgekeken. You're a hundred years too early to...
I know that,het was dan ook een single core! :D
pi_111111990
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef mschol het volgende:

[..]

erg jammer
Precies. Ik vind het leuke series om mee te beginnen (makkelijk, toegankelijk, actie), maar om heel de tijd te kijken...

Ik snap ook niet waarom er zo veel mensen zijn die niet anders dan dat soort series kunnen kijken. Als je bijvoorbeeld op Aniway kijkt, daar zijn seinen anime bijna een soort van taboe. Of dan zijn er mensen 'TE WEINIG ACTIE XD SAAI xd'. Moet je maar kijken in dat 'Top 5 favoriete anime'-topic.

Fuck this gay earth.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2012 23:36:08 ]
pi_111112078
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:31 schreef Charlea het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook, en, vergeef me voor de vergelijking, het doet me denken aan series als GTST ofzo. Fillerfiller herhalingherhaling. Vandaar m'n besluit eerst kleinere series te kijken :)
zowel naruto als one piece heb ik onofficeel gedropt...
bleach anime is nu afgelopen (met 360 eps ofzo) dus die wil ik nog wel afkijken, maar zolang er geen einde aan de serie komt en de serie is +200 eps zal ik em niet snel meer oppakken..
fairy tale verwacht ik van dat hij ook naruto/bleach style 300+ afleveringen wordt en daar speelt de gedachte ook al mee om em te droppen...
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:37:40 #124
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111112182
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:30 schreef Charlea het volgende:

[..]

Je bent geweldig. Christus die letters/tekens in dat font, ik krijg al dyslexie als ik er naar kijk :'(
:@

Pluspunten bij die series zijn de soundtracks (vooral bij Bleach).

Maar ik ga, later!
pi_111112226
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:37 schreef Easymodo het volgende:

[..]

:@

Pluspunten bij die series zijn de soundtracks (vooral bij Bleach).

Maar ik ga, later!
nu al? pfft
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:39:51 #126
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111112309
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:38 schreef mschol het volgende:

[..]

nu al? pfft
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik moet morgen vroeg op. It can't be helped!
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:40:08 #127
354073 Charlea
pi_111112329
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm. Dan twijfel ik heel erg. Ik kan dan denk ik beter beginnen aan Nodame Cantabile.

Verder maakt het me niet zo veel uit of de protagonist een man of vrouw is, maar ik kan er erg slecht tegen als ze zich allemaal als sletten en pooiers gaan gedragen.

Daarom denk ik dat Nodame Cantabile ook meer voor mij is. Dat is geen harem, maar meer een gewone romance :P
Meisje + meerdere jongens gebaseerd op een (volgensmij) otome spel wordt al snel reverse harem genoemd ^^ Ik weet er tot nu toe te weinig over, maar it's your choice C:

There's a fine line between romance and sluttiness.. althans van wat ik heb gezien wat anime betreft :(
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:41:18 #128
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111112383
Saa einzuh zwei duhrei
Ik dacht eerst: wat zingt dat mens op het begin van de Mirai Nikki OP? Bleek dat ze probeerde de Romeinse goden uit te spreken _O-
Dan is de Pokemon rap toch beter gelukt.
pi_111112491
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:40 schreef Charlea het volgende:

[..]

Meisje + meerdere jongens gebaseerd op een (volgensmij) otome spel wordt al snel reverse harem genoemd ^^ Ik weet er tot nu toe te weinig over, maar it's your choice C:

There's a fine line between romance and sluttiness.. althans van wat ik heb gezien wat anime betreft :(
sluttiness: dat zijn toch hoofdzakelijk de hentai series denk ik dan..

of kan je andere series noemen waar je dat vindt waar een vrouw een hoofdpersonage is, en meerdere mannelijke vrienden heeft?
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:45:11 #130
354073 Charlea
pi_111112580
Toch maar besloten om Mirai Nikki half verder te kijken.

HAHAHAH HET BEGIN VAN EP 16 WTF
SPOILER
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:47:29 #131
354073 Charlea
pi_111112692
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:43 schreef mschol het volgende:

[..]

sluttiness: dat zijn toch hoofdzakelijk de hentai series denk ik dan..

of kan je andere series noemen waar je dat vindt waar een vrouw een hoofdpersonage is, en meerdere mannelijke vrienden heeft?
ja nouja met sluttiness bedoel ik ook de mannelijke variant. Maar ik heb te weinig series gezien, vandaar :') Ik moet nog veel leren. Maar bijv. bij The world god only knows (al is dat geen romance) zijn die meisjes vrij gemakkelijk over te halen. Maar dat hoort er natuurlijk bij.
Ik praat onzin, het is laat. |:(
pi_111112786
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:41 schreef Klipnap het volgende:
Saa einzuh zwei duhrei
Ik dacht eerst: wat zingt dat mens op het begin van de Mirai Nikki OP? Bleek dat ze probeerde de Romeinse goden uit te spreken _O-
Romeinse goden??Waarom niet Griekse goden!? _O-
pi_111112894
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:47 schreef Charlea het volgende:

[..]

ja nouja met sluttiness bedoel ik ook de mannelijke variant. Maar ik heb te weinig series gezien, vandaar :') Ik moet nog veel leren. Maar bijv. bij The world god only knows (al is dat geen romance) zijn die meisjes vrij gemakkelijk over te halen. Maar dat hoort er natuurlijk bij.
tja.. dat meisjes vrij gemakkelijk over te halen zijn in anime is een vaststaand feit..

ik mis trouwens de wekelijkse dosis lege-posts-met-kwijl-plaatjes..
viel de episode tegen? :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:52:30 #134
354073 Charlea
pi_111112935
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:41 schreef Klipnap het volgende:
Saa einzuh zwei duhrei
Hebben Japanners btw een fascinatie voor Duits of is het toeval dat er vaak 'eins zwei drei' in series voorkomt?

Ik vind het Engrish in de tweede OP anders ook niet erg geslaagd. Noch in bijv. The world god only knows. Het duurde even voor ik door had dat het ENGELS was wat ze zongen.
pi_111112937
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:45 schreef Charlea het volgende:
Toch maar besloten om Mirai Nikki half verder te kijken.

HAHAHAH HET BEGIN VAN EP 16 WTF
SPOILER
niks mis mee toch? tis beetje erg flauw maarja, moet kunnen :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:53:25 #136
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111112974
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Romeinse goden??Waarom niet Griekse goden!? _O-
Zeus uit Griekenland heet Jupiter in Rome. Athena heet Minerva in Rome. Diana heet Artemis in Rome.

Ja, dit leer je op het Gymnasium :')
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:53:32 #137
354073 Charlea
pi_111112979
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:52 schreef mschol het volgende:

[..]

niks mis mee toch? tis beetje erg flauw maarja, moet kunnen :P
Ik weet niet waarom maar ik moest keihard lachen en dat is voor mij zeldzaam XD gewoon zo droog. Mijn humor. :@
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:55:19 #138
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111113041
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:52 schreef Charlea het volgende:

[..]

Hebben Japanners btw een fascinatie voor Duits of is het toeval dat er vaak 'eins zwei drei' in series voorkomt?

Ik vind het Engrish in de tweede OP anders ook niet erg geslaagd. Noch in bijv. The world god only knows. Het duurde even voor ik door had dat het ENGELS was wat ze zongen.
Tweede seizoen van Mai-Otome heet ook Zwei :')
Ach, Japanners zien het als een soort sprookjestaal. Ik vond het heel kneuzig toen dat meisje in Fate/stay Night opeens Duits ging brabbelen :')
pi_111113274
Waar kon ik ook alweer Disgaea voor ~25 euro halen? :+

The Hut is weer wazig bezig. 8)7
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:01:11 #140
354073 Charlea
pi_111113295
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ach, Japanners zien het als een soort sprookjestaal. Ik vond het heel kneuzig toen dat meisje in Fate/stay Night opeens Duits ging brabbelen :')
Ja zo klinkt het ook als ze een andere taal proberen te spreken :'( Maar, schattig.
pi_111113372
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:01 schreef Charlea het volgende:

[..]

Ja zo klinkt het ook als ze een andere taal proberen te spreken :'( Maar, schattig.
Moet je aan Kubo overlaten!! :*
pi_111113459
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:47 schreef Charlea het volgende:

[..]

Over het algemeen heb je gelijk, maar er zijn uitzonderingen.

Is dat trouwens niet gewoon inherent aan het harem genre? :P
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Valt inderdaad op. Legend of the Galactic Heroes is helemaal Pruisisch. Die namen zijn allemaal Pruisische namen en vaak worden tradities ook overgenomen. Wel leuk om te zien :P
pi_111113538
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:01 schreef Charlea het volgende:

[..]

Wacht maar af tot je bij een bepaald moment bent in Clannad. Daar wordt een zin Nederlands gesproken, maar dat faalt zo hard :P
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:08:51 #144
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111113574
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wacht maar af tot je bij een bepaald moment bent in Clannad. Daar wordt een zin Nederlands gesproken, maar dat faalt zo hard :P
_O-
Of Samurai Champloo natuurlijk.
pi_111113717
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:08 schreef Klipnap het volgende:

[..]

_O-
Of Samurai Champloo natuurlijk.
Of Hollywood films!! :P
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:17:33 #146
354073 Charlea
pi_111113863
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nederlands?Wat? Context? De enige buitenlandse film waarin dat gebeurt die ik gezien heb is ééntje uit de Bourne trilogie, maar dat was geen anime.

Net murumuru in ep16 ook weer; 'auf wiedersehen' maar het was meer 'auwiisea'
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:17:46 #147
246140 Klipnap
Petrowh <3
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:18:58 #148
354073 Charlea
pi_111113914
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:17 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nee, dan spreken ze Duits en denken ze dat het NL is :P
"Deutsch is Dutch right?" Amerikanen..
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:20:10 #149
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111113949
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:18 schreef Charlea het volgende:

[..]

"Deutsch is Dutch right?" Amerikanen..
Ook bij James Bond hoor. Diamonds are Forever.
pi_111114007
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:17 schreef Charlea het volgende:

[..]

Nederlands?Wat? Context? De enige buitenlandse film waarin dat gebeurt die ik gezien heb is ééntje uit de Bourne trilogie, maar dat was geen anime.

Net murumuru in ep16 ook weer; 'auf wiedersehen' maar het was meer 'auwiisea'
De context kan ik niet vertellen zonder spoiler.

Het is eigenlijk meer Nederlands met een Duits accent. :P
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:25:22 #151
354073 Charlea
pi_111114101
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:22 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De context kan ik niet vertellen zonder spoiler.

Het is eigenlijk meer Nederlands met een Duits accent. :P
Dammit. Nu MOET ik het wel kijken na Mirai Nikki. Of gewoon 2 series tegelijk volgen. of 3. Lol.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:25:35 #152
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111114112
Ik luister hier Highest Life uit Angel Beats. Spontane oorkanker bij het "la, la la la" gedeelte. Al is Ui's Character Song van K-On nog slechter.
pi_111114247
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:25 schreef Charlea het volgende:

[..]

Dammit. Nu MOET ik het wel kijken na Mirai Nikki. Of gewoon 2 series tegelijk volgen. of 3. Lol.
Meerdere is altijd goed. :D
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:31:11 #154
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111114343
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:31 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik volg nu 15 :@
15 tegelijk? :o :D
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:34:53 #156
246140 Klipnap
Petrowh <3
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:44:00 #157
354073 Charlea
pi_111114598
quote:

[..]

Is dat niet verwarrend en vermoeiend ):
pi_111114663
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:34 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Waarvan 7 airing :@
Kijk maar op mijn MAL :P
pfft.. van de airing snap ik het, de series die al klaar zijn zou ik in1x afkijken t.b.h. :P
hoe is kakashi girl meets girl overigens?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:48:15 #159
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111114711
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:44 schreef Charlea het volgende:

[..]

Nah dan heb ik tenminste keus. Ik kijk bijv alleen s nachts Cardcaptor Sakura, omdat Youtube. Als ik even geen zin heb in Azumanga Daioh kijk ik bijv Chobits.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:48:55 #160
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111114727
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:46 schreef mschol het volgende:

[..]

pfft.. van de airing snap ik het, de series die al klaar zijn zou ik in1x afkijken t.b.h. :P
hoe is kakashi girl meets girl overigens?
Heel middelmatig, maar ik ben er maar 2 eps in. Ik houd vol! :P
pi_111114873
quote:

[..]

JA!

Daarom ben ik daar ook mee gestopt. Ik heb mijn maximum nu op 7 series tegelijk gezet. Er zijn series die geen rode draad hebben (Lucky Star, K-ON!) dus die kun je makkelijk tussendoor kijken.

Vroeger keek ik ook erg veel dingen tegelijkertijd, maar dat gaat fout. Op ten duur raak je soms de draad kwijt en moet je daarom een serie opnieuw kijken. Helaas is een extreem goede serie als Legend of the Galactic heroes daar slachtoffer van geworden.
pi_111114892
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:25 schreef Charlea het volgende:

[..]

Het is het zeker waard. :P
pi_111115051
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:48 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nah dan heb ik tenminste keus. Ik kijk bijv alleen s nachts Cardcaptor Sakura, omdat Youtube. Als ik even geen zin heb in Azumanga Daioh kijk ik bijv Chobits.
streamen ;(

ik ga zometeen maar deze pc uitzetten en anime kijken :P
ik blijf te lang rond kutten i.p.v. meters maken met anime (wat hard nodig is met ruim 180 Plan to watch) :s)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 01:09:43 #164
354073 Charlea
pi_111115268
Hmmm ik zal proberen een balans te vinden, maar nu eerst onder de spreekwoordelijke wol kruipen en genieten van mijn laatste vakantiedaagjes als jonge scholiere.

Aka; welterusten O+
pi_111115428
quote:

[..]

Niet echt!! :D
  vrijdag 4 mei 2012 @ 01:22:05 #166
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111115539
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 01:02 schreef mschol het volgende:

[..]

streamen ;(

ik ga zometeen maar deze pc uitzetten en anime kijken :P
ik blijf te lang rond kutten i.p.v. meters maken met anime (wat hard nodig is met ruim 180 Plan to watch) :s)
Wat streamen via youtube zo leuk maakt is dat je het in bed kan kijken zonder gedoe met converteren. De meeste anime download ik wel, alleen die die ik niet via irc kan krijgen stream ik. Die torrents zijn zo vervelend ;(
  vrijdag 4 mei 2012 @ 01:23:44 #167
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111115634
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 01:22 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Wat streamen via youtube zo leuk maakt is dat je het in bed kan kijken zonder gedoe met converteren. De meeste anime download ik wel, alleen die die ik niet via irc kan krijgen stream ik. Die torrents zijn zo vervelend ;(
torrents zijn heul maal niet vervelend.. 's ochtends aanzetten, en 's avonds terugkomen en kijken w/
  vrijdag 4 mei 2012 @ 01:31:42 #169
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111115741
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 01:26 schreef mschol het volgende:

[..]

torrents zijn heul maal niet vervelend.. 's ochtends aanzetten, en 's avonds terugkomen en kijken w/
Ik moest twee weken wachten voordat NANA klaar was. Maar via youtube gekeken, want daarna was mijn computer kapot.
Heeft niets met NANA te maken overigens.
En dan staan er ook nog een paar stil, hana yori dango seizoen 2 staat al 2 weken stil :')
En steeds de neiging naar het downloadbalkje te staren :'(
pi_111115833
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 01:31 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik moest twee weken wachten voordat NANA klaar was. Maar via youtube gekeken, want daarna was mijn computer kapot.
Heeft niets met NANA te maken overigens.
En dan staan er ook nog een paar stil, hana yori dango seizoen 2 staat al 2 weken stil :')
En steeds de neiging naar het downloadbalkje te staren :'(
zoek andere sources? 2 weken stil staan is wel beroerd namelijk :o
pi_111115943
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 01:23 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Wut? 27?!? :o
I don't know! :+
  vrijdag 4 mei 2012 @ 01:48:16 #172
246140 Klipnap
Petrowh <3
  vrijdag 4 mei 2012 @ 01:53:23 #173
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111116131
Grrrr, door mijn haperende internet verbinding kan ik dit topic niet bijhouden. Dus daarom reageer ik maar op iets ouds in de hoop dat het nog een beetje relevant is als het aan komt, als het überhaupt aankomt

quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 19:53 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik vind jouw taalgebruik altijd heel opmerkelijk. Vaak heel pedant, maar vaak ook dit soort dingen :P
Het grote anime/manga topic #222: Waar we allemaal naar japan willen
Zijn veroorzaakt door een lag. Ze waren allemaal eerder geplaatst dan er staat. Ik dacht dat de eerste niet aangekomen was dus stuurde er een tweede niet zo lang achterna, met min of meer dezelfde inhoud. Toen ik zag dat ze er alle twee stonden beiden later dan gehoopt. Was de derde gericht aan mijn internet verbinding die haperde. Een beetje zoals je doet als er een irritant kind over je schouder aan het meekijken is en je 'rot op!' intypt om hem duidelijk te maken dat je wil dat 'ie oprot.

Spanje, Minnesota, New York, Vermont, Connecticut, België, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Sicilië en Italie. Heb ik ooit aangedaan. Nooit buiten Europa en de VSA geweest.
pi_111116426
België is de enige land waar ik 3x er naar toe ben geweest(als inwoner van Nederland natuurlijk). :+
pi_111116823
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 01:22 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Torrents zijn niet vervelend als ze goed geseed zijn. :P

Youtube streamen zou ik nooit doen. Heb je geen laptop om 's nachts op te kijken?
pi_111116897
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 01:26 schreef mschol het volgende:

[..]

Torrents zijn voor het plebs. Ik leech ook alleen zonder te seeden, omdat ik graag mensen hun bandbreedte leeg wil graaien en omdat ik het de andere torrentgebruikers niet gun.

Nieuwsgroepen en IRC _O_

En soms torrents, maar het blijft wel inferieur aan IRC en nieuwsgroepen. Al blijven torrents altijd beter dan streamen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2012 04:01:39 ]
  vrijdag 4 mei 2012 @ 07:43:10 #177
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_111117339
quote:

[..]

15. pfff. Is dat alles?
Ik zal me van verder commentaar onthouden :+
pi_111118436
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 04:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Torrents zijn voor het plebs. Ik leech ook alleen zonder te seeden, omdat ik graag mensen hun bandbreedte leeg wil graaien en omdat ik het de andere torrentgebruikers niet gun.

Nieuwsgroepen en IRC _O_

En soms torrents, maar het blijft wel inferieur aan IRC en nieuwsgroepen. Al blijven torrents altijd beter dan streamen.
wie zegt dat ik seed bij torrents? ;)
(en nee, die 500kb upload noem ik niet seeden)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:32:38 #180
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111120313
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 03:29 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Torrents zijn niet vervelend als ze goed geseed zijn. :P

Youtube streamen zou ik nooit doen. Heb je geen laptop om 's nachts op te kijken?
Nee, alleen iPhone.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:58:58 #181
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111121051
Ik heb Arakawa Under the Bridge gedeeltelijk op mijn telefoon gekeken. Daarna heb ik het helemaal opnieuw gekeken omdat op zijn klein scherm kijken gewoon niet 'tzelfde is.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:01:23 #182
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111121138
Nja Cardcptor Sakura is toch oud en heeft wel 70 afleveringen :{w kan ik beter in bed kijken als ik toch niets te doen heb.
Heb DMC ook in de tuin op mijn mobiel gekeken.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:10:31 #183
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111121413
Kijk nog wel eens anime op mijn tablet, wat heel goed te doen is. Daarvoor keek ik op mijn cheap ass mp4 speler wat het ontzettend goed deed.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:48:18 #184
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_111124702
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:10 schreef Easymodo het volgende:
Kijk nog wel eens anime op mijn tablet, wat heel goed te doen is. Daarvoor keek ik op mijn cheap ass mp4 speler wat het ontzettend goed deed.
10"? Lijkt me veels te klein :P
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:10:34 #185
354073 Charlea
pi_111128389
quote:

[..]

Nieuwsgroepen en IRC _O_

Ik ben hier de enige die seed(t)? :( ik denk van och zonder seeders kon ik niet downloaden dus laat ik maar aardig zijn maar nee iedereen in dit torrent is rebels :p. Nieuwsgroepen? God hoe werkte dat ookalweer, kan je me een snelle tutorial geven?

Het plebs. ): ik woon naast het gooi. Die term. Ons soort mensch. Jakkiebah.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:11:49 #186
354073 Charlea
pi_111128450
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:48 schreef wdn het volgende:

[..]

Mijn schoolnetbookje (mn 4jaaroude laptop uit Aruba heeft een defect toetsenbord en werkt nauwelijks meer dankzij mijn ictexperimenten) is ook maar 11" ofzo maar is prima te doen.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:19:53 #187
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111128831
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:10 schreef Charlea het volgende:

[..]

Ik ben hier de enige die seed(t)? :( ik denk van och zonder seeders kon ik niet downloaden dus laat ik maar aardig zijn maar nee iedereen in dit torrent is rebels :p. Nieuwsgroepen? God hoe werkte dat ookalweer, kan je me een snelle tutorial geven?

Nee, ik doe het ook. Robin is gewoon een luis (leech) op ons grote socialistische deelsysteem.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:31:22 #188
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_111129370
quote:

[..]

Nee, hij is gewoon aan het trollen :P . Ik seed ook gewoon, maar ik ga niet precies op m'n ratio letten. Als ik schijfruimte nodig heb dan gooi ik 'm er gewoon weer uit.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:37:08 #189
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111129676
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:19 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Nee, ik doe het ook. Robin is gewoon een luis (leech) op ons grote socialistische deelsysteem.
tis een bloedzuiger, geen luis
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:43:43 #190
246140 Klipnap
Petrowh <3
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:44:40 #191
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111130008
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:43 schreef Klipnap het volgende:
Ik weet niet eens hoe je moet seeden dus ik doe het ook niet :@
Bij de meeste torrentprogramma's doe je dat automatisch.
pi_111130056
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:43 schreef Klipnap het volgende:
Ik weet niet eens hoe je moet seeden dus ik doe het ook niet :@
Na het downloaden seed je automatisch. :P
quote:

[..]

Nieuwsgroepen moet je voor betalen. IRC is perfect. Daar heb ik een guide voor geschreven die te vinden is in de OP. Enige verschil is dat je Xchat-WDK moet hebben in plaats van Xchat en dat Rizon al in de lijst met servers staat en je die dus niet hoeft toe te voegen.

Trouwens. Als ik het heb over het torrent plebs moet je me maar niet al te serieus nemen. Niet dat je je beledigd hoeft te voelen. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:19 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Hahaha.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2012 14:47:22 ]
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:48:36 #193
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111130180
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:37 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

tis een bloedzuiger, geen luis
Luis werkt metaforisch beter, denk ik, als je je aan één torrent tegoed doet dan werkt de bloedzuiger-metafoor beter maar als je consequent luis-t dan ben je een luis in de pels van ons Grote Socialistische Deelsysteem.
was althans de achterliggende gedachte, ja ik weet dat leech het engelse woord voor bloedzuiger is
pi_111130295
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:48 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Luis werkt metaforisch beter, denk ik, als je je aan één torrent tegoed doet dan werkt de bloedzuiger-metafoor beter maar als je consequent luis-t dan een luis in de pels van ons Grote Socialistische Deelsysteem.
was althans de achterliggende gedachte, ja ik weet dat leech het engelse woord voor bloedzuiger is
Ik maak misbruik van het systeem. Hahahaha.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:52:15 #195
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111130349
Volgens de overheid doe je het enige juiste en volgens stichting Brein besta je niet. :D
pi_111130401
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Volgens de overheid doe je het enige juiste en volgens stichting Brein besta je niet. :D
Niet helemaal, want tijdens het downloaden upload ik ook nog.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:54:10 #197
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111130420
Dat kan je toch uitzetten als je wilt?
pi_111130456
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat kan je toch uitzetten als je wilt?
Ja, maar dat gaat volgens mij ten koste van je snelheid.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:55:46 #199
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111130487
* heeft iets nieuws geleerd vandaag. *
pi_111130610
Oh. En ik ga vandaag weer op weg naar Nederland.

Eindelijk!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:09:37 #201
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_111130962
Dat meisje wat Naru inspreekt bij E7:AO is mijn favoriete VA geworden O+ .
pi_111131598
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:01 schreef Klipnap het volgende:
Nja Cardcptor Sakura is toch oud en heeft wel 70 afleveringen :{w kan ik beter in bed kijken als ik toch niets te doen heb.
Heb DMC ook in de tuin op mijn mobiel gekeken.
Zonde. DMC is echt veel leuker op een groter scherm.

Apple die houdt zijn schermen echt veel te klein trouwens. :P
pi_111131728
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

DMC??alle 12 eps gekeken. *O*

*konichiwa*
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2012 @ 15:31:02 #204
pi_111131807
Eerste aflevering clannad was wat... chaotisch :P
Maar het ziet er wel leuk uit, leuke tekenstijl en characters lijken me ook wel leuk. Ik hoop dat het niet te veel comedy wordt en meer drama/school/sliceoflife. Zo maar eens verder gaan :)
pi_111131829
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

DMC??alle 12 eps gekeken. *O*

*konichiwa*
We hebben het trouwens over Detroit Metal City en niet over Devil May Cry. :P
pi_111131858
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eerste aflevering clannad was wat... chaotisch :P
Maar het ziet er wel leuk uit, leuke tekenstijl en characters lijken me ook wel leuk. Ik hoop dat het niet te veel comedy wordt en meer drama/school/sliceoflife. Zo maar eens verder gaan :)
*O*

Vooral het begin is comedy. Daarna wordt het al veel meer drama.

Sowieso is After Story een en al drama, met uitzondering van de eerste paar episodes :P
pi_111131864
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

We hebben het trouwens over Detroit Metal City en niet over Devil May Cry. :P
Moet je wel erbij zeggen. o|O

quote:

[..]

Nieuwsgroepen en IRC _O_

Blij dat mijn maandelijks Supernews abbo sinds woensdag al betaald was,kan ik weer tot 2 Juni snel downloaden.Huidige HDD raakt wel vol straks. :9
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:35:44 #208
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111131981
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ken je Angel Densetsu? Schijnt net zoiets te zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2012 @ 15:38:22 #209
pi_111132078
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

*O*

Vooral het begin is comedy. Daarna wordt het al veel meer drama.

Sowieso is After Story een en al drama, met uitzondering van de eerste paar episodes :P
Na al die goede verhalen ga ik het zeker volgen, tot after story O+

Ben sowieso wel fan van schoolseries, helaas zijn er vaak veel stereotype characters, de onverschillige mannelijke hoofdpersoon, schattige/verlegen meisje (evt. grote tieten), sukkelige vriend, etc
pi_111132094
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:35 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ken je Angel Densetsu? Schijnt net zoiets te zijn.
Zegt me niets. Bedankt voor de suggestie. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Na al die goede verhalen ga ik het zeker volgen, tot after story O+

Ben sowieso wel fan van schoolseries, helaas zijn er vaak veel stereotype characters, de onverschillige mannelijke hoofdpersoon, schattige/verlegen meisje (evt. grote tieten), sukkelige vriend, etc
Tja, die stereotypes heb je inderdaad vaak. In Clannad zitten er ook een paar, maar de personages zijn verder goed uitgewerkt, dus dat vergeef ik ze.

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2012 15:40:29 ]
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:50:34 #211
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111134836
We gingen vandaag toch naar Zwolle ipv Den Haag. Wilde ik naar een mangawinkel (MangaMaze ofzo) was hij al weg :(
pi_111135547
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:50 schreef Klipnap het volgende:
We gingen vandaag toch naar Zwolle ipv Den Haag. Wilde ik naar een mangawinkel (MangaMaze ofzo) was hij al weg :(
Jammer voor je. :*
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:10:03 #213
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111135585
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Jammer voor je. :*
En mijn moeder heel overdreven zuchten en de hele tijd vragen "Waar is het dan?!?"
Was ook een beetje een achterbuurt ;(
pi_111135845
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:10 schreef Klipnap het volgende:

[..]

En mijn moeder heel overdreven zuchten en de hele tijd vragen "Waar is het dan?!?"
Was ook een beetje een achterbuurt ;(
Kom maar naar Den Haag dan! :P
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:27:40 #215
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111136272
IJzersterke aflevering van Sakamichi no Apollon! Ga er direct aan werken!
ANIMEES.
- Scamp
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:30:08 #216
354073 Charlea
pi_111136351
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:31 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Nee, hij is gewoon aan het trollen :P . Ik seed ook gewoon, maar ik ga niet precies op m'n ratio letten. Als ik schijfruimte nodig heb dan gooi ik 'm er gewoon weer uit.
Doe ik ook. Verdomme ik word naïef van de buitenwereld. M'n zolderkamertje is beter voor me dan ik dacht.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:32:00 #217
354073 Charlea
pi_111136432
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:45 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Na het downloaden seed je automatisch. :P

[..]

Nieuwsgroepen moet je voor betalen. IRC is perfect. Daar heb ik een guide voor geschreven die te vinden is in de OP. Enige verschil is dat je Xchat-WDK moet hebben in plaats van Xchat en dat Rizon al in de lijst met servers staat en je die dus niet hoeft toe te voegen.

Trouwens. Als ik het heb over het torrent plebs moet je me maar niet al te serieus nemen. Niet dat je je beledigd hoeft te voelen. :P

[..]

Hahaha.
Ah dankje. Ik voel me niet beledigd, sorry beetje onduidelijk. Ik heb the hard way moeten leren dat grapjes over het elitevolk not done is in een elitebuurt :( (Eliza maakt hilarische kakkergrap: *krekelgeluid+dodelijke blikken*
Of nouja, wannabe elite. Boeit mij het. Even stereotype - denken hoor.
pi_111136789
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:32 schreef Charlea het volgende:

[..]

Ah dankje. Ik voel me niet beledigd, sorry beetje onduidelijk. Ik heb the hard way moeten leren dat grapjes over het elitevolk not done is in een elitebuurt :( (Eliza maakt hilarische kakkergrap: *krekelgeluid+dodelijke blikken*
ik haat de elitevolk als de pest. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 04-05-2012 17:48:55 ]
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:46:54 #219
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111136942
quote:

[..]

Eliza maakt hilarische kakkergrap: *krekelgeluid+dodelijke blikken*
Ik denk eerder dat het gewoon niet zo'n goede grap was. Elitisme is niet meer wat het geweest is... je afzetten tegen het elitisme dat is pas elitair!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:55:17 #220
354073 Charlea
pi_111137194
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

hèt elitevolk :P

Ach tussen elke bevolkingsgroep zitten leuke en minder leuke mensen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:46 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het gewoon niet zo'n goede grap was. Elitisme is niet meer wat het geweest is... je afzetten tegen het elitisme dat is pas elitair!
Mijn grapjes zijn altijd hilarisch.

Nee, dat is voor arbeiders. (True story, ik hoor soms dingen..)
pi_111137226
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:55 schreef Charlea het volgende:

[..]

hèt elitevolk :P

Ook goed :+
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:58:27 #222
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111137303
Ach, voor Gilgamesh zijn we toch allemaal waardeloze honden, dus waar praten we over met je elitevolk?
ANIMEES.
- Scamp
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:19:33 #223
63613 outcast_within
of toch niet
pi_111137924
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:27:43 #224
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111138170
quote:
Vanavond weer Kore wa Zombie kijken _O_
Vorige ep was het best van het seizoen, die daarvoor waren heel flauw :X
Vanaaf weer een goeie?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:33:48 #225
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111138350
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:58 schreef .Cake. het volgende:
Ach, voor Gilgamesh zijn we toch allemaal waardeloze honden, dus waar praten we over met je elitevolk?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:10:30 #226
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111139730
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:48 schreef wdn het volgende:

[..]

hangt ook sterk af welke series je kijkt. 5cm/s of hajime no ippo. dont give a fuck of ik hajime no ippo op een Klein scherm kijk of niet.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:23:53 #227
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111140329
Ik wil deze dodenherdenking de tijd nemen om alle gestorven anime personages die niet kut zijn te herdenken.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:45:04 #228
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111141252
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik wil deze dodenherdenking de tijd nemen om alle gestorven anime personages die niet kut zijn te herdenken.
[ afbeelding ]
Hotlinking is bad m'kay?

Apollon 4 staat op Animees! Straks heb je lekker een minuut om in alle stilte te lezen!

... of gaat die te ver?
ANIMEES.
- Scamp
  vrijdag 4 mei 2012 @ 20:32:51 #229
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111143450
Ik heb Apollon nog niet gezien. Wat zou ik doen, anime-avond of met mijn broer Transformers :r Dark :r of :r the :r Moon :r kijken?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 20:39:38 #230
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111143793
Transformers: Barf of the Moon is wel een redelijk leuke verstand-op-nul actiefilm. Maar zo te zien heb jij je keuze al gemaakt.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 20:39:46 #231
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111143802
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb Apollon nog niet gezien. Wat zou ik doen, anime-avond of met mijn broer Transformers :r Dark :r of :r the :r Moon :r kijken?
Mecha anime film kijken met jouw broer.

We keken net een stukje GTST. Wah! What was Nina going to do with the gun?
pi_111144742
Naruto Shippuuden film 5 gepost.
Ziet er goed uit... Ga hem morgen maar kijken :)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:18:29 #233
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111146165
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 20:39 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Mecha anime film kijken met jouw broer.

We keken net een stukje GTST. Wah! What was Nina going to do with the gun?
Cheen zorchen, ze is overmeesterd door Mega Toby.
pi_111147470
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb volgens mij een "traditie" gebroken: tijdens dodenherdenking zat ik in de bios bij de film safe
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:40:26 #235
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111147506
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 20:55 schreef Qunix het volgende:
Naruto Shippuuden film 5 gepost.
Ziet er goed uit... Ga hem morgen maar kijken :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:18 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Cheen zorchen, ze is overmeesterd door Mega Toby.
Ik heb geen idee wie die man was die op de grond lag, maar ik weet wel dat 'Tobi is a good boy'.

SPOILER
Later!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:43:01 #236
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111147626
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 20:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Transformers: Barf of the Moon is wel een redelijk leuke verstand-op-nul actiefilm. Maar zo te zien heb jij je keuze al gemaakt.
Ik heb een klein stukje gekeken. Een of andere vrachtwagen veranderde in een robot met een cape en ging tegen olifanten praten. Toen kwam er nog een robot waartegen hij zei: ''wegwezen, onbeduidende hielenlikker!''
En Buzz Aldrin kwam ook nog even langs met zijn ''geheime missie''.
Ik kon het niet meer aanzien.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:10:45 #237
246140 Klipnap
Petrowh <3
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:31:58 #238
354073 Charlea
pi_111150668
Wat ik heb geleerd na Mirai Nikki af te hebben gekeken;

SPOILER
En dat einde..dafuq?
pi_111150842
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

:') :') :') :')

Je herinnert me er aan waarom ik zo'n hekel heb aan democratie. Het gaat mis als je mag beslissen over andermans portemonnee.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2012 22:40:58 ]
pi_111151550
quote:

[..]

Haha. Ik maak altijd grapjes over 'het plebs' wanneer het niet moet.

Bij mijn krantenwijk konden ze dat niet zo waarderen ;(
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2012 @ 22:57:14 #241
pi_111152044
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:50 schreef Klipnap het volgende:
:').
Ik ontdekte in Utrecht een manga/comics winkel maar hij was helaas dicht. ;(
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2012 @ 22:58:24 #242
pi_111152112
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef Charlea het volgende:
Wat ik heb geleerd na Mirai Nikki af te hebben gekeken;

SPOILER
En dat einde..dafuq?
Mirai nikki... het idee was zo gaaf maar zo matig uitgewerkt allemaal
  vrijdag 4 mei 2012 @ 23:00:06 #243
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111152211
Doe een beetje seeden, a.u.b. Sharing is caring, right?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 23:32:57 #244
354073 Charlea
pi_111154036
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Mirai nikki... het idee was zo gaaf maar zo matig uitgewerkt allemaal
Veel mindfucks. Het hele systeem.. zoveel verschillende manieren mogelijk waarop weer verschillende dingen niet zouden moeten kloppen :'(

Maar ach, het is okee. Een zeventje.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 23:33:12 #245
354073 Charlea
pi_111154047
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 23:00 schreef Easymodo het volgende:
Doe een beetje seeden, a.u.b. Sharing is caring, right?
SAMEN SPELEN SAMEN DELEN :D

Oh god why.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 23:34:01 #246
63613 outcast_within
of toch niet
pi_111154086
Hebben we het over aids?
pi_111154473
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 23:32 schreef Charlea het volgende:

[..]

Veel mindfucks. Het hele systeem.. zoveel verschillende manieren mogelijk waarop weer verschillende dingen niet zouden moeten kloppen :'(

Maar ach, het is okee. Een zeventje.
Damn, nu weet ik niet of ik hem nog verder moet kijken. :P
  vrijdag 4 mei 2012 @ 23:53:38 #248
354073 Charlea
pi_111154970
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 23:34 schreef outcast_within het volgende:
Hebben we het over aids?
Onder andere.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Damn, nu weet ik niet of ik hem nog verder moet kijken. :P
Als je het einde wil weten, doen :P

Ik ga nu een random generator laten bepalen welke anime ik nu ga kijken want ik kan niet kiezen uit 19 titels :')
pi_111155425
quote:

[..]

seeden, geen probleem, mits juiste sites e.d.
SPOILER
pi_111155428
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef Charlea het volgende:

[..]

Onder andere.

[..]

Ik ga nu een random generator laten bepalen welke anime ik nu ga kijken want ik kan niet kiezen uit 19 titels :')
Hmm.. ik hoor van mensen dat het einde tegenvalt, dus dat wordt hem denk ik niet.

Hopen dat het Clannad wordt :P
  zaterdag 5 mei 2012 @ 00:24:46 #251
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111156238
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef Charlea het volgende:

[..]

Onder andere.

[..]

Misschien kunnen wij je helpen :D

Ik twijfel tussen Angel Beats, Steins; en Madoka :P
Hmm ik zou voor Angel Beats gaan :P

En FLCL heeft me wel iets moois gebracht: op de iPhone heb ik nu een mooie Haruhara Haruko-wallpaper.
pi_111156521
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 00:05 schreef mschol het volgende:

[..]

seeden, geen probleem, mits juiste sites e.d.
SPOILER
Amateur :P
  † In Memoriam † zaterdag 5 mei 2012 @ 00:32:18 #253
pi_111156527
IS het niet weer eens tijd voor een animé verkiezing :D Die hadden we een paar jaar terug.
pi_111156600
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 00:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Amateur :P
  zaterdag 5 mei 2012 @ 01:01:32 #255
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111157595
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 00:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
IS het niet weer eens tijd voor een animé verkiezing :D Die hadden we een paar jaar terug.
Hebben we het daar een tijd geleden niet ook over gehad?

Maar goed, regel het maar, ik stem wel ;)
ANIMEES.
- Scamp
pi_111157626
HALLO NACHTTREINELIJK REIZEN IS STOM DUS GA IK HIER MET JULLIE PRATEN IS ER IEMAND HALLO?!?!?
En nu even het topic doorlezen om te zien of ik wat toe kan voegen of dat ik me maar over moet geven aan de drang dronken te posten en mezelf voor lul zal zetten ^O^
pi_111157667
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 00:24 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Misschien kunnen wij je helpen :D

Ik twijfel tussen Angel Beats, Steins; en Madoka :P
Hmm ik zou voor Angel Beats gaan :P

En FLCL heeft me wel iets moois gebracht: op de iPhone heb ik nu een mooie Haruhara Haruko-wallpaper.
[ afbeelding ]
HOE kun je angel beats aanraden als Steins ook in dezelfde lijst staat?! Steins!!!
  zaterdag 5 mei 2012 @ 01:03:43 #258
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111157676
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 01:02 schreef Bakakame het volgende:
dat ik me maar over moet geven aan de drang dronken te posten en mezelf voor lul zal zetten ^O^
:Y
ANIMEES.
- Scamp
pi_111157686
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 01:01 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Hebben we het daar een tijd geleden niet ook over gehad?

Maar goed, regel het maar, ik stem wel ;)
Dit! :)
pi_111157924
Op verzoek dan maar een post, woot!

Komt allen naar de meet voor (live dronken SC van) mij! Geloof me, het is heel leuk, tenminste, dat is mijn mening. Maar als ik het leuk heb, hebben jullie t vast ook leuk!
Belangrijke vraag: waar is iedereen?!
Belangrijkere vraag: welk station is dit, moet ik er al uit? :{
  zaterdag 5 mei 2012 @ 01:12:01 #261
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111157955
quote:
4s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 01:03 schreef Bakakame het volgende:

[..]

HOE kun je angel beats aanraden als Steins ook in dezelfde lijst staat?! Steins!!!
Ja ok, maar Angel Beats is heel leuk voor casual kijken. Steins; moet je echt achter elkaar kijken en is wat serieuzer. Hoewel Angel Beats ook een serieuze ondertoon heeft (voorgeschiedenis!).
Voor Madoka het zelfde.
pi_111157962
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 00:34 schreef mschol het volgende:

[..]

Raad eens hoeveel ik heb voor torrents? :*
pi_111158117
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 01:12 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ja ok, maar Angel Beats is heel leuk voor casual kijken. Steins; moet je echt achter elkaar kijken en is wat serieuzer. Hoewel Angel Beats ook een serieuze ondertoon heeft (voorgeschiedenis!).
Voor Madoka het zelfde.
Steins hoef je niet per se achter elkaar te kijken, sterker nog, als je het.niet achter elkaar kijkt (wel met anderen dan) is het nóg vetter, dab ga je met zn allen speculeren en supernais!

Overigens wil ik de issue wat betreft torrents en seeden bij deze even oplossen:
Seeden is oké olé olé *O*
Zelf seed ik tot n ratio van 5 voor films, batches etc, voor series die wekelijks uit komen seed ik tot ratio 5 of tot ik de volgende aflevering binnen heb. Tenzij het n goede serie is, dan gewoon tot ratio 5 :)
pi_111158136
Oh en madoka moet ik nog zien :@
pi_111158266
Mocht het hard gaan en mocht ik per ongeluk de laatste post hebben deze avond, kan iemand anders dan n nieuw topic openen? Ik zit nu op mn mobiel dus dat wordt dan namelijk heel lastig
  zaterdag 5 mei 2012 @ 01:32:06 #266
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111158534
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 01:17 schreef Bakakame het volgende:
Oh en madoka moet ik nog zien :@
:{w

Losert.
ANIMEES.
- Scamp
pi_111158749
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 01:32 schreef .Cake. het volgende:

[..]

:{w

Losert.
:'( huuuuuuhuhuhuhuuuh
SPOILER
  zaterdag 5 mei 2012 @ 02:11:09 #268
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111159296
Het einde van Angel Densetsu :')
"Dit meisje is begaafd in martial arts. Lees de manga om haar te leren kennen!"
De hele OVA is gewoon reclame voor de manga :') alleen de helse KIEEEEEE-schreeuw was leuk.
1:50 :P

Verder heel saai :O

En Baka, schaam je :{w
Nu Madoka downloaden!
(ik moet nog Death Note zien :@ )
pi_111160392
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 02:11 schreef Klipnap het volgende:
Het einde van Angel Densetsu :')
"Dit meisje is begaafd in martial arts. Lees de manga om haar te leren kennen!"
De hele OVA is gewoon reclame voor de manga :') alleen de helse KIEEEEEE-schreeuw was leuk.
1:50 :P

Verder heel saai :O

En Baka, schaam je :{w
Nu Madoka downloaden!
(ik moet nog Death Note zien :@ )
Geen shoujo voor jou dus! :+
pi_111161028
Weet er iemand eigenlijk films die qua verhaal en stijl op de films van die Hayao Miyazaki kerel lijken? Dan liefst specifiek jaren '80, maar met nieuwere films kan ik ook goed leven.

Zijn oeuvre heb ik inmiddels doorgespit en beviel zo goed dat ik dus wel meer films als die wil zien.

Tips?
  zaterdag 5 mei 2012 @ 08:52:30 #271
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_111161148
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 08:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet er iemand eigenlijk films die qua verhaal en stijl op de films van die Hayao Miyazaki kerel lijken? Dan liefst specifiek jaren '80, maar met nieuwere films kan ik ook goed leven.

Zijn oeuvre heb ik inmiddels doorgespit en beviel zo goed dat ik dus wel meer films als die wil zien.

Tips?
Hij is uniek dus nee...

Misschien ...

The Girl Who Leapt Through Time (Mamoru Hosoda)
5 Centimeters per Second (Makoto Shinkai)
Whisper of the Heart (Yoshifumi Kondô)

maar ik denk niet dat het er op zal lijken (maar wel de moeite waard om te kijken :+ )
  zaterdag 5 mei 2012 @ 11:06:44 #272
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111162533
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:

[..]

:') :') :') :')
Omdat 'ie bijdraagt aan de verdwijning van het lidwoord 'het'? Het is 'het volk' 'de elite' en 'het elite-volk' en 'de volks-elite'.
quote:
Je herinnert me er aan waarom ik zo'n hekel heb aan democratie. Het gaat mis als je mag beslissen over andermans portemonnee.
Yang Wenli is teleurgesteld.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 11:30:57 #273
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111162912
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 04:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Geen shoujo voor jou dus! :+
?
Het is geen shoujo-anime hoor.

[ Bericht 3% gewijzigd door Klipnap op 05-05-2012 11:41:30 ]
  zaterdag 5 mei 2012 @ 11:37:11 #274
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111163011
kurogane_s twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 09:58:16 http://t.co/9Hslq1Ae so, playing eroge actually helped a guy score with a girl ROFL. reageer retweet
Hihi. :+ :')
pi_111163380
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 11:06 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Omdat 'ie bijdraagt aan de verdwijning van het lidwoord 'het'? Het is 'het volk' 'de elite' en 'het elite-volk' en 'de volks-elite'.

[..]

Yang Wenli is teleurgesteld.
[ afbeelding ]
Ik ben dan ook meer een Reinhard fan :P

Groeten uit Schiphol

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2012 11:55:30 ]
pi_111163478
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 01:12 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Voor Madoka het zelfde.
Ja dag. Steins;Gate is niet echt hardcore of zo. :P

Angel Beats is leuk, maar verschrikkelijk overgewaardeerd. Ongelofelijk veel plotholes en niet lekker uitgewerkt.

Eigenlijk had hij langer moeten zijn.

Steins;Gate was wel erg goed, maar zeker niet heel hardcore of serieus. Zeker niet de eerste episodes.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2012 12:03:05 ]
  zaterdag 5 mei 2012 @ 12:03:03 #277
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111163560
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 12:00 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Angel Beats is leuk, maar verschrikkelijk overgewaardeerd. Ongelofelijk veel plotholes en niet lekker uitgewerkt.

Ja oke maar ik zou S;G ook niet echt voor tussendoor doen :P

Het ergste AB plothole was nog wel de tijdsparadox
SPOILER
pi_111163604
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 12:03 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ja oke maar ik zou S;G ook niet echt voor tussendoor doen :P

SPOILER
Steins;Gate kun je gewoon bijna niet tussendoor kijken. Als je begint wil je namelijk niet meer stoppen.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 12:06:18 #279
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111163625
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 12:05 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Steins;Gate kun je gewoon bijna niet tussendoor kijken. Als je begint wil je namelijk niet meer stoppen.
En daardoor is Angel Beats denk ikgeschikter.
Episode 2 _O_
pi_111163867
Die high tension ep vond ik leuk van angel beats.
9999 cute-oh
  zaterdag 5 mei 2012 @ 12:21:22 #281
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111163924
quote:

[..]

Steins;Gate was wel erg goed, maar zeker niet heel hardcore of serieus. Zeker niet de eerste episodes.
Steins;Gate is vermakelijk otakuvermaak. Het is niet uitermate diepzinnig of complex.

Ik wist helemaal niet dat Angel Beats erg gewaardeerd was. En ik ben er van overtuigd geraakt dat meer afleveringen de problemen die Angel Beats had nooit opgelost zouden hebben.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 12:03 schreef Klipnap het volgende:

[..]

SPOILER
Ik heb ergens een verklaring daarvoor gelezen. Dat een dode pas rust kan vinden of reïncarneren als 'ie compleet is en anders rond zal dwalen totdat 'ie zijn verloren lichaamsdelen vindt. In het sjintoïsme of boeddhisme ofzo.
SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door Repelsteeltju op 05-05-2012 12:29:54 ]
pi_111163973
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 12:05 schreef robin007bond het volgende:

[..]

bij de eerste afleveringen wil je instant stoppen anders hoor :Y
  zaterdag 5 mei 2012 @ 12:29:09 #283
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zaterdag 5 mei 2012 @ 12:32:21 #284
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111164154
Ik vond de humor van de eerste afleveringen van Steins;Gate juist het beste aan de serie. Met name de uitbarstingen van Okabe Rintarou's Hououin Kyouma persona maakte de serie voor mij.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 12:48:12 #285
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111164522
quote:

[..]

Eens, maar de muziek in Angel Beats was wel tof. Stein's;Gate is ook wel een beetje overgewaardeerd en had het gevoel dat daar ook wel wat plotholes in zaten, maar goed.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 13:04:56 #286
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111164972
Tijdreizen in fictie is altijd inconsequent.
pi_111165267
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tijdreizen in fictie is altijd inconsequent.
[ afbeelding ]
Wibblywobblytimeywimey :D
  zaterdag 5 mei 2012 @ 14:03:56 #288
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111166535
Ben een beetje naar mangareaders aan het kijken op mijn nieuwe foon, wat zijn goede "test" gevallen? Mangatitels bedoel ik dan.

Wil niet ook nog helemaal into manga gaan, aan anime ben ik al genoeg tijd kwijt, maar wil iig Soul Eater en Welcome to the NHK in mangavorm hebben gelezen. En misschien Berserk, hoor ik ook veel goede dingen over de manga.
ANIMEES.
- Scamp
  zaterdag 5 mei 2012 @ 14:17:05 #289
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111166904
Probeer eens Onani Master Kurosawa, :3

Verder is er nog Solanin, Cat Street, Usagi Drop, Welcome to the NHK, Yotsuba& etc etc
  zaterdag 5 mei 2012 @ 14:28:23 #290
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111167221
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:03 schreef .Cake. het volgende:
Ben een beetje naar mangareaders aan het kijken op mijn nieuwe foon, wat zijn goede "test" gevallen? Mangatitels bedoel ik dan.

Wil niet ook nog helemaal into manga gaan, aan anime ben ik al genoeg tijd kwijt, maar wil iig Soul Eater en Welcome to the NHK in mangavorm hebben gelezen. En misschien Berserk, hoor ik ook veel goede dingen over de manga.
Battle Royale! Je moet wel van gore houden.
School Rumble manga is ook leuk.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 14:30:12 #291
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zaterdag 5 mei 2012 @ 14:37:40 #292
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_111167487
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:30 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vind die afbeelding een belediging voor de DW serie :+
  zaterdag 5 mei 2012 @ 14:55:36 #293
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111168053
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:03 schreef .Cake. het volgende:

Monster is erg goed en volwassen.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 14:57:48 #295
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111168068
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:55 schreef Klipnap het volgende:
Kijkt iemand trouwens nog IJsbeer Cafe? :P
Ehhh? Nani?
pi_111168102
Oh, en nu ik thuis ben gelijk beginnen aan Fate/Zero _O_
  zaterdag 5 mei 2012 @ 14:59:54 #297
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111168125
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:57 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Monster is erg goed en volwassen.
Ben nog bezig met de anime, dus dat is een no-go.
ANIMEES.
- Scamp
pi_111168140
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:59 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ben nog bezig met de anime, dus dat is een no-go.
Zonde, de manga schijnt veel beter te zijn :P
pi_111168156
Ik heb.. het alleenrecht
pi_111168161
op...
pi_111168167
de lapo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')