cultuurvakantie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik daar te zoeken heb.
boehoe...quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:51 schreef .Cake. het volgende:
Japan. Ja lijkt me wel geinig, maar voorlopig gaat dat niet gebeuren.
Oh en "Waar..." TT's --->
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:01 schreef robin007bond het volgende:
Mweh TT. Landen moeten trouwens altijd met een hoofdletter.
Ik wel, maar zal nooit gebeuren, te duur, te single, te oud, te krenterig, te lui.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik daar te zoeken heb.
Niku, Niku!quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:18 schreef .Cake. het volgende:
Ik zat alle liedjes die ik bezit random te luisteren komt ineens deze voorbij:
Ik wist niet eens dat ik hem had, dus had echt iets van "wtf luister ik nu weer?" Totdat ik hem herkende, heerlijk moment was dat![]()
Wou ik even delen met jullie.
Ik zal je iets verklappen. We gebruiken hoofdletters om dingen te accentueren. Om (geveinsd) respect of ontzag uit te drukken. Of gewoon omdat het er beter uitziet. Dat mag je zelf weten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:01 schreef robin007bond het volgende:
Kom een keer naar Delftquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Meisjes die veel jongens krijgen? Nooit gezien, moet ik zien
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:47 schreef Klipnap het volgende:
Wat een geniale Madoka cosplay
[ afbeelding ]
Kyuubey is echt een pooier!
(^-^)quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:03 schreef Klipnap het volgende:
Weet iemand nog mangawinkels in Den Haag?
Eindhoven schijnt de slimste stad te zijn, ook toevallig de stad met de meeste autisten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:10 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ben nu in delft. L en r om precies te zijn. veel mannelijke nerds in delft
Wat is dat voor FUBAR creatie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:30 schreef Klipnap het volgende:
/.:.:.://{.:{:.:.:.:.:.:.:/.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:\
/:.:.:/:;:.:.i:.:i:.:.:.:.:/:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:}:.:.:.:.:.:.:.:.}:.:.゙;.:.:.:.:.:.:.:.:.:.ヽ
/:.:.:/:.i.::λ:゙、:.:/:.:.:.:.:.:/:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:./i:.:.:.:.:.:.:.:ハ:.:.:i:.:.:.:.:`;:.:.:.:.:゙,
/:.:.:/:.:.{:.:.:.゙、:.:/:.:.:.:.:.:.i:.:./:./:.:.:.:.:.:./:/ !:.:.:.:.:.:.:.j i:.:.i:i:.:.:.:.:i:.:.:.:.:.:i
/:.://.:.:.:.:i:.:.:.:.,`j:.:.:.:.:.:.:.i:./:/:.:.:.:.:.:./:/ j:.:.:.:.:.:.:.:; i:.:i:.i:.:.:.:.:i:.:.:.:.i:.i
/:.:./ /.:.:.:.:.:i:.:.:.:.:.i:.:.:.:.:.:.:.l:.:.:/:.:.:.:.:.:/:/,,...ィ.:.:.:.:./:./、 j:.ハ:i:.:.:.:.:}:.:.:.:.!.:l
./.:./ /:.:.:.:.:.:λ:.:/i:.:.:.:.:.:.:.:l-/---≠7" /:.:.:.:.:/.:/ `ト、}i:.:.:.:.j!:.:.:.:.}:.}
/:.:/ /:.:.:.:.:.:.:.i:.゙{ l:.:.:.:.:.l:.:.i//:.:∠,,,_‐-、/:.:.:///,..-‐ノ j!}:.:.:/j:.:.:.:/!:;
./:./ /:.:.:.:.:.:.:/}:.:.`l:.:.:.:.:.:l:.:.y'斧戔亡㍉// ノ' ,xャ爰㍉、j:.:/:ノl:.:/ j/
:.:/ /:/:.:.:.:.:./_l,;,;,;,l:.:.:.:.:.:i:.{` 辷焏リ/ ナ==f、辷シ勿ノ'"/7}:.:j/ ノ
:/ // i:.:.:/ i.:.:.:.:.:.:i:.:.ト、::/::/::/::/ン ;. ゝ::/::/::/:/ノj {:/l
{ i:! {:/ !:.:.:.:.:.:ト.:i  ̄ ̄ `"'''''7" .ノノ:.:.j:.l
゙、 j:! ; ト、:.:.:.:.i`i\ ゝー- ァ / /:.:.:.:./:.l
\. il i `、:.:.:i > 、 `'''" ,.. ''"´ /;'.:.:.:/j:.j!
i { `:,:i ト、:.i `ァ-ィ'"/ / /:.:./ !:!
! ゙; lll \`ヽ、 ィ'"´{ f /:./ ノ'
! ! lll ! l //
i !jll l l /
* Blue_Panther_Ninja wil al te graag naar Japanquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja ik ben totaal geen reiziger maar ik MOET echt een keer naar Japan
Mijn moeder en zus zijn nu in China. China.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*hoi
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
* Blue_Panther_Ninja wil al te graag naar JapanMeeting in JapanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*hoi
Waar willen jullie heen dan, ik kom niet verder dan Tokyo of Osaka, maar zoals ik zei ik ben geen reiziger die alles moet zien
:')
Zeur niet, ik wil ook naar China!quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja ik ben totaal geen reiziger maar ik MOET echt een keer naar Japan
Mijn moeder en zus zijn nu in China. China.
Eens, edoch ben ik er wel mee eens.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:01 schreef robin007bond het volgende:
American Book Center heeft een vestiging in Den Haag.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:03 schreef Klipnap het volgende:
Weet iemand nog mangawinkels in Den Haag?
Bedanktquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Den Haag heeft een ABC.
Lange Poten 23
2511 CM Den Haag
is het adres. Ik ben er zelf nog nooit geweest maar als 'ie ook maar een beetje zoals die in Amsterdam is dan zal je er een aardige verzameling manga vinden --naar Nederlandse begrippen.
Oh god. Je bent een held.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:23 schreef Klipnap het volgende:
En ja, John Locke staat in mijn essay!![]()
Ik bedoel niet die gast uit Lost
China. Het land waar ik door mijn mening vervolgd kan wordenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zeur niet, ik wil ook naar China!
Het verste waar ik ben geweest is ''het eind van de wereld'' oftewel Portugal
Ik vind jouw taalgebruik altijd heel opmerkelijk. Vaak heel pedant, maar vaak ook dit soort dingenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
kk internet waarom staan ze er nu pas.
China(4x), Brazilië, Zwitserland, Tsjechië, Italië, Spanje(2x), Frankrijk (3x), Kreta, Duitsland (6x), België, Oostenrijk en Luxemburg. 1 keer in Nederland blijven lijkt me ook wel leuk, maar neeeeeee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
China. Het land waar ik door mijn mening vervolgd kan worden
Ik ben in België, Duitsland, Frankrijk, Curaçao, Griekenland, Spanje, Gran Canaria, Ibiza, Roemenië en Portugal op vakantie geweest.
Ik ben ook in keer in Nederland op vakantie gebleven, maar dat lukt me dus echt niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:01 schreef Easymodo het volgende:
[..]
China(4x), Brazilië, Zwitserland, Tsjechië, Italië, Spanje(2x), Frankrijk (3x), Kreta, Duitsland (6x), België, Oostenrijk en Luxemburg. 1 keer in Nederland blijven lijkt me ook wel leuk, maar neeeeeee.
Campings heb ik nog nooit meegemaakt. Lijkt me wel een keer grappig om ooit te doen, chillen met ome Henk en Ingrid.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben ook in keer in Nederland op vakantie gebleven, maar dat lukt me dus echt niet.
Kreta ben ik trouwens ook nog geweest. Die ben ik vergeten te melden.
Sowieso campings![]()
We zijn een keer uitgenodigd om met kennissen mee te gaan. Dat doen we dus NOOIT meer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:05 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Campings heb ik nog nooit meegemaakt. Lijkt me wel een keer grappig om ooit te doen, chillen met ome Henk en Ingrid.
Ik heb hem gedropt omdat hij slecht is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef Klipnap het volgende:
Heeft iemand OVA 2 van Kore wa Zombie al gezien? Net ontdekt dat hij al uit was
Lekker integreren met die gekke Hollanders. Met de arme zwaaien op de muziek van Wolter Kroes met Sjonnie en Anita. Dan de polonaise lopen en doen alsof alles zo 'gezellig' is. Laat maar ook, wat bezielde me.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We zijn een keer uitgenodigd om met kennissen mee te gaan. Dat doen we dus NOOIT meer.
Wees blij dat je het niet hebt meegemaakt. Sowieso, schreeuwende kids en gedeelde douches
China heeft trouwens echt last van een vastgoed-bubble. Dat gaat echt wel knappen. Ik denk zelfs dat ze gedwongen worden het een en ander te privatiseren.
Je bedoelt filler animequote:Op donderdag 3 mei 2012 19:38 schreef Easymodo het volgende:
Vandaag maar beginnen met een Shonen Anime: Fairy Tail
Tegenwoordig wordt dat zanger Rinus.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Lekker integreren met die gekke Hollanders. Met de arme zwaaien op de muziek van Wolter Kroes met Sjonnie en Anita. Dan de polonaise lopen en doen alsof alles zo 'gezellig' is. Laat maar ook, wat bezielde me.
Ik ben ook wel benieuwd. Ik denk dat ze in ieder geval het extreem keynesiaanse beleid (de overheid als motor van de economie) laten vallen voor een ander model.quote:Er zijn wel meer problemen in China, maar dat is inderdaad 1 van de grootste problemen. Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen.
Sapporo,sinds Januari 2007quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meeting in Japan
Waar willen jullie heen dan, ik kom niet verder dan Tokyo of Osaka, maar zoals ik zei ik ben geen reiziger die alles moet zien
Fairy Tail vond ik echt extreem slecht beginnen. Volgens mij is Soul Eater een veel betere shounen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:29 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Is het zo slecht of zijn er gewoon ontzettend veel fillers die ik kan overslaan?
Soul Eater had toch weer geen echt einde?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fairy Tail vond ik echt extreem slecht beginnen. Volgens mij is Soul Eater een veel betere shounen.
Manga niet,nee!quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
Soul Eater had toch weer geen echt einde?
Rinus, de horror! Je zou zo economie kunnen studeren op het HBO, lol.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt dat zanger Rinus.
[..]
Ik ben ook wel benieuwd. Ik denk dat ze in ieder geval het extreem keynesiaanse beleid (de overheid als motor van de economie) laten vallen voor een ander model.
Soul Eater was wel lachen en had veel droge humor. Fairy tail heb ik wat goede verhalen gehoord van mijn studiematen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fairy Tail vond ik echt extreem slecht beginnen. Volgens mij is Soul Eater een veel betere shounen.
Soul Eater zou ik de manga nog wel van willen lezen, ben benieuwd hoe het échte einde is, aangezien het anime-only einde beetje dafuq was.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Rinus, de horror! Je zou zo economie kunnen studeren op het HBO, lol.
[..]
Soul Eater was wel lachen en had veel droge humor. Fairy tail heb ik wat goede verhalen gehoord van mijn studiematen.
Vertel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Soul Eater zou ik de manga nog wel van willen lezen, ben benieuwd hoe het échte einde is, aangezien het anime-only einde beetje dafuq was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ik wacht op de versie van WhyNot.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:56 schreef .Cake. het volgende:
Gewoon, ik weet niet hoe het manga-einde gaat (en zou het enorm waarderen als het hier niet gespoiled zou worden) maar het anime eindeKan ik ook nog niet, de manga loopt nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de manga ook een tijd na de anime opgepakt, ben vanaf chapter 1 begonnen toen. Maar moet eerlijk zeggen dat het de laatste tijd steeds vager wordt (of omdat het een maandelijkse release is vergeet ik dingen van een paar chapters terug)
Vond de anime alleen wel heel goed, voorzover die de manga volgde. Daarna werd 't een stuk slechter.. Maar blijft 'n vermakelijke anime![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, tot aan dat stuk in de noordpool (dacht ik?) is het erg tof en daarna merk je gewoon dat er iets is veranderd in het schrijven.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:59 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Kan ik ook nog niet, de manga loopt nog
Ik heb de manga ook een tijd na de anime opgepakt, ben vanaf chapter 1 begonnen toen. Maar moet eerlijk zeggen dat het de laatste tijd steeds vager wordt (of omdat het een maandelijkse release is vergeet ik dingen van een paar chapters terug)
Vond de anime alleen wel heel goed, voorzover die de manga volgde. Daarna werd 't een stuk slechter.. Maar blijft 'n vermakelijke anime![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef Easymodo het volgende:
Soul Eater Toilet spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom in de wereld van het professioneel anime kijken. Die shit komt steeds vaker en vaker voor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:04 schreef Easymodo het volgende:
Ben net begonnen net fairy tail en begin nu al voice actors te herkennen. Die kat heeft dezelfde stem als Taiga, Louise, Nagi en Shana.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:06 schreef Klipnap het volgende:
De stats van de anime/manga topicreeks!Vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De stats van de anime/manga topicreeks!Aha, koel! Zat laatst te bedenken dat we wel weer eens een keer zoiets konden doen. Maar hij is niet recent, we zitten momenteel al op topic 222, terwijl deze 197 zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch leuk
En voor de jaren '90 generatie hier, kom net dit tegen op youtube.
Fuck. Yeah. Cake is weer 16!!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Zou heel goed kunnen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van het professioneel anime kijken. Die shit komt steeds vaker en vaker voor.
De stats van de anime/manga topicreeks!Alleen mijn oude account staat ertussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De stats van de anime/manga topicreeks!voornemen voor dit topic: minder postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De stats van de anime/manga topicreeks!Ik was mijn oude account alweer kwijt: TomoyaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It can't be helped!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
voornemen voor dit topic: minder posten
Economie is dan ook een interesse van me. Niet zo zeer als ICT en politiek, maar ook wel een beetje.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Rinus, de horror! Je zou zo economie kunnen studeren op het HBO, lol.
Die geluiden zijn té moe en irritant om menselijk te zijn.quote:
Die linker gaat nog wel, maar die rechter. Seriously, zou dat haar echte stem zijn?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die geluiden zijn té moe en irritant om menselijk te zijn.
De stats van de anime/manga topicreeks!damnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Gratz met de eerste plaatsquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
voornemen voor dit topic: minder posten
De stats van de anime/manga topicreeks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik sta potverdomme niet eens bij.![]()
Awww.quote:
FOK! heeft daar tegenwoordig toch ook beveiliging tegen? Als je meerdere keren op invoeren drukt krijg je een melding dat je even moet wachtenquote:
quote:
quote:
Give me a break. Weet ik veel dat het quoten soms moeilijk gaat, aangezien ik hier pas actief ben. You guys... I guess it can't be helped.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
FOK! heeft daar tegenwoordig toch ook beveiliging tegen? Als je meerdere keren op invoeren drukt krijg je een melding dat je even moet wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |