Toen was het rust volgens mijquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hiddink loopt ook gewoon bij de 2-0Daar heeft Steve McClaren dat dus van
Precies, en verder is dit inderdaad een aparte situatie maar het komt vrijwel elk seizoen voor dat er in de laatste speelrondes ploegen tegen elkaar spelen waar voor de één niks meer te winnen (of verliezen) valt terwijl er voor de ander nog grote belangen op het spel staan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat een competitie gaat over 34 wedstrijden en dat je het niet meer in eigen hand hebt zegt genoeg.
Word je derde.... dan is dat de plek die je verdiende. Zo simpel is het.
Maar er is toch nooit sfeer?quote:
volgens mij ben je de 9e die dat meldtquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:17 schreef The_Playmaker het volgende:
PSV moet niet zeuren over "competitievervalsing". In 2003 deden ze het zelf met Groningen (0-0 waarin nooit op doel werd geschoten door beide clubs) en Zwolle was de lul. Je had 33 wedstrijden de tijd om niet in deze positie te geraken dus niet zeuren.
Nooit op doel werd geschoten?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:17 schreef The_Playmaker het volgende:
PSV moet niet zeuren over "competitievervalsing". In 2003 deden ze het zelf met Groningen (0-0 waarin nooit op doel werd geschoten door beide clubs) en Zwolle was de lul. Je had 33 wedstrijden de tijd om niet in deze positie te geraken dus niet zeuren.
Ik wilde daarvoor zeggen nou toch weinig mensen die hem vandaag uitfluiten, kwam veel applaus voor zijn goal.. 3 seconden later veel gefluit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar er is toch nooit sfeer?
Wel mongolen die hem gaan uitfluiten net voordat hij de bal er mooi in knalt.
Ik meen me te herinneren dat PSV de eerste helft vol op de aanval speelde overigens, volgens mij nog met schot op de paal of lat. Toen het bij rust nog 0-0 stond kwamen beide teams met een, laten we zeggen, "iets minder aanvallende instelling het veld in".quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:17 schreef The_Playmaker het volgende:
Kezman was toen nogal op zoek naar extra goals toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat PSV de eerste helft vol op de aanval speelde overigens, volgens mij nog met schot op de paal of lat. Toen het bij rust nog 0-0 stond kwamen beide teams met een, laten we zeggen, "iets minder aanvallende instelling het veld in".Man man, dat was me een saaie 2e helft
Gouden schoen toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kezman was toen nogal op zoek naar extra goals toch?
In de eerste helft inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kezman was toen nogal op zoek naar extra goals toch?
ja zoiets staat me ook bijquote:
Klopt, bal op de lat en een doelpunt afgekeurd waardoor ik lange tijd dacht dat ze voor stonden... Sja, slecht zicht op het grote scherm op het Stationspleinquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat PSV de eerste helft vol op de aanval speelde overigens, volgens mij nog met schot op de paal of lat. Toen het bij rust nog 0-0 stond kwamen beide teams met een, laten we zeggen, "iets minder aanvallende instelling het veld in".Man man, dat was me een saaie 2e helft
Salonremises, die komen altijd keihard terugquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Klopt, bal op de lat en een doelpunt afgekeurd waardoor ik lange tijd dacht dat ze voor stonden... Sja, slecht zicht op het grote scherm op het Stationsplein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Salonremises, die komen altijd keihard terug
Weer een jaartje zonder Cl. Bijzonder vervelend voor de lampenstad.Goede man, dijenkletsen hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Weer een jaartje zonder Cl. Bijzonder vervelend voor de lampenstad.Mensen als jij, daar wordt je best moe vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Weer een jaartje zonder Cl. Bijzonder vervelend voor de lampenstad.Jammer voor je, PSV mag geen CL meer begroten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen natuurlijk altijd nog de ajax manier gebruiken als er paniek is. Gratis geld halen van de beurs en ze kapot laten vallen, ook na elk jaar weer meerdere waarschuwingen te krijgen.
Of gewoon je hele stadion te verkopen zoals ajax en in een huurpandje trekken in een kut industrie gebied aan de rand ergens bij IKEA met een hele zware huursubsidie erop.
Maar ja, dat zou ik aleen typen als ik zou reageren op een troll. Nu blijven het mijn gedachten![]()
onzin met onzin bestrijdenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:16 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Jammer voor je, PSV mag geen CL meer begroten.
Ze kunnen natuurlijk altijd nog de ajax manier gebruiken als er paniek is. Gratis geld halen van de beurs en ze kapot laten vallen, ook na elk jaar weer meerdere waarschuwingen te krijgen.
Of gewoon je hele stadion te verkopen zoals ajax en in een huurpandje trekken in een kut industrie gebied aan de rand ergens bij IKEA met een hele zware huursubsidie erop.
Maar ja, dat zou ik aleen typen als ik zou reageren op een troll. Nu blijven het mijn gedachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |