Ze moeten niet persé verliezen, net zoals PSV niet persé hoefde gelijk te spelen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Elke keer die onzin dat ploegen erop inhaken, dat er een pact wordt gesloten, een deal wordt gemaakt. Dat is helemaal niet zo, want Heerenveen zal feyenoord geen strobreed in de weg gaan liggen. Gewoon een paar blunders, want Heerenveen mag geen punten afsnoepen. tuurlijk gaat het om een situatie die door omstandigheden is gecreeerd, maar PERSE moeten verliezen, vind ik nog altijd net iets anders als een salonremise.
Derde voorronde is makkelijk voor ons.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:57 schreef Chase_Utley het volgende:
aight1:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-even-moeilijk.dhtml
Hoe ga jij dit dan weerleggen? Aangezien je zo stellig NIET roept.
Ik schat Nordsjaelland toch lager in dan een CSKA Moskou of Dinamo Kiev. Op de andere teams kan ik helaas niet inhoudelijk ingaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:57 schreef Chase_Utley het volgende:
aight1:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-even-moeilijk.dhtml
Hoe ga jij dit dan weerleggen? Aangezien je zo stellig NIET roept.
Ja en ik schat Fenerbahce weer hoger in dan Panathinaikos.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:00 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik schat Nordsjaelland toch lager in dan een CSKA Moskou of Dinamo Kiev. Op de andere teams kan ik helaas niet inhoudelijk ingaan.
Komt uit artikel zelf dus wel een voordeel in de eerste ronde. Wel raar dat je jezelf als journalist tegenspreekt in je artikel....quote:Voordeeltje
Alleen in de derde voorronde, wanneer PSV als geplaatste club het Deense FC Nordsjaelland of het Roemeense Rapid Boekarest kan treffen, hebben de Eindhovenaren een voordeeltje
Hij spreekt zich zelf niet tegen, want het gaat uiteindelijk om die laatste ronde. Die moet je doorkomen om in de CL te komen. En die is voor PSV even lastig als voor Feyenoord qua tegenstanders.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:03 schreef ser het volgende:
[..]
Komt uit artikel zelf dus wel een voordeel in de eerste ronde. Wel raar dat je jezelf als journalist tegenspreekt in je artikel....
Maar je moet daar ook eerst komen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij spreekt zich zelf niet tegen, want het gaat uiteindelijk om die laatste ronde. Die moet je doorkomen om in de CL te komen. En die is voor PSV even lastig als voor Feyenoord qua tegenstanders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Mwha ook laatste ronde is 'makkelijker' de geplaatste teams zijn wel iets beter dan de ongeplaatste. Maar het gaat sowieso moeilijk worden wie er ook gaat. Ook kunnen de tegenstanders nog veranderen aangezien competities nog lopen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij spreekt zich zelf niet tegen, want het gaat uiteindelijk om die laatste ronde. Die moet je doorkomen om in de CL te komen. En die is voor PSV even lastig als voor Feyenoord qua tegenstanders.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je moet daar ook eerst komen.Daar heeft PSV meer kans op dan Feyenoord.
Daar heb je gelijk in. Maar als je alsnog niet door de laatste voorronde komt heb je er weinig aan gehad he. Het resultaat is dan namelijk hetzelfde: Geen CL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Tegen een Napoli of Malaga gaat PSV weinig kans hebben hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:07 schreef ser het volgende:
[..]
Mwha ook laatste ronde is 'makkelijker' de geplaatste teams zijn wel iets beter dan de ongeplaatste. Maar het gaat sowieso moeilijk worden wie er ook gaat. Ook kunnen de tegenstanders nog veranderen aangezien competities nog lopen.
Dat is onzin, want Feyenoord moet 4 keer een goede dag hebben terwijl PSV maar 2. Dus resultaat kan ook anders verlopen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar als je alsnog niet door de laatste voorronde komt heb je er weinig aan gehad he. Het resultaat is dan namelijk hetzelfde: Geen CL.
Lille is volgend ook niets hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegen een Napoli of Malaga gaat PSV weinig kans hebben hoor.
En ook een Lille is niets minder dan de geplaatste ploegen.
Maar ze halen er vast wel nieuwe spelers voor terug met een bepaald basisniveau dat voor de Nederlandse clubs ondenkbaar is. En bij PSV zullen er ook vast wel spelers vertrekken toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lille is volgend ook niets hoor.
Worden leeg gekocht, net als Napoli.
Schijnbaar te moeilijk voor jou, want hetgeen je zegt, raakt kant noch wal.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:57 schreef Cara het volgende:
[..]
Ze moeten niet persé verliezen, net zoals PSV niet persé hoefde gelijk te spelen.
PSV én Heerenveen hebben hier allebei nog gewoon de optie om de winnen en ALLEBEI kiezen ze er voor dat NIET te doen. Hoe moeilijk is het nou? Mijn god
Gast Heerenveen kan ook winnen met hetzelfde resultaat en dat is EL. Ze moeten dus WINNEN of VERLIEZEN.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Schijnbaar te moeilijk voor jou, want hetgeen je zegt, raakt kant noch wal.
Het gaat hier om Heerenveen en Feyenoord (niet PSV), en Feyenoord kiest er niet voor om te winnen Feyenoord MOET winnen, willen ze voorronde CL in eigen hand houden.
Heerenveen MOET verliezen, want een eventueel gelijkspel of overwinning kost Feyenoord punten. Niks afspraken, niks deal of pact. En als het Feyenoord punten kost, krijgt Heracles dat EL ticket, en mag Heerenveen de plays offs in, wat ze bij een nederlaag tegen Feyenoord niet hoeven.
Weet je dat zeker? Want als PSV 2e wordt, krijgt Heracles dat EL ticket dat ze dankzij de verloren beker finale hebben binnengesleept.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gast Heerenveen kan ook winnen met hetzelfde resultaat en dat is EL. Ze moeten dus WINNEN of VERLIEZEN.
Ja, want als ze winnen blijft Heerenveen minimaal 4e. En dat is ook gewoon een Europees ticket.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Want als PSV 2e wordt, krijgt Heracles dat EL ticket dat ze dankzij de verloren beker finale hebben binnengesleept.
Ja want dan staan ze sowieso boven AZ. Als Feyenoord wint staat PSV derde en dan geeft de plaats waar Heerenveen eindigt (wanneer AZ dan ook wint) dan ook recht op EL.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Want als PSV 2e wordt, krijgt Heracles dat EL ticket dat ze dankzij de verloren beker finale hebben binnengesleept.
Maar als er geen verschil is waarom zijn er dan seeded en non seeded teams? En de non seeded teams zijn over het algemeen minder dan de seeded teams.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar ze halen er vast wel nieuwe spelers voor terug met een bepaald basisniveau dat voor de Nederlandse clubs ondenkbaar is. En bij PSV zullen er ook vast wel spelers vertrekken toch?
Maar goed, blijven jullie maar volhouden dat jullie een veel makkelijkere loting in de laatste voorronde zullen hebben als seeded club.
PSV kan ook verliezen en dan worden ze 3dequote:Op donderdag 3 mei 2012 15:19 schreef tja77 het volgende:
Ik dacht juist dat winst van Heerenveen niet goed was voor Heerenveen, vanwege het ticket dat Heracles zou krijgen op het moment dat PSV 2e wordt. En omdat Heracles dan een EL ticket kreeg, zou Heerenveen via de play-offs een EL af moeten dwingen.
nee winst is wrs. beter omdat ze dan later instromen in de EL.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:19 schreef tja77 het volgende:
Ik dacht juist dat winst van Heerenveen niet goed was voor Heerenveen, vanwege het ticket dat Heracles zou krijgen op het moment dat PSV 2e wordt. En omdat Heracles dan een EL ticket kreeg, zou Heerenveen via de play-offs een EL af moeten dwingen.
Er vanuitgaande dat PSV wint natuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV kan ook verliezen en dan worden ze 3de
Omdat de clubs die nu goed zijn Malaga, Gladbach, Lille en Napoli meer concurrentie hebben voor Europees voetbal ieder jaar dan CSKA Moskou, Dinamo Kiev en Panathinaikos. Die clubs zitten vaker bij de eerste 2 in hun competitie dan dat Malaga, Gladbach en Lille bij de top 4 van hun land zitten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:19 schreef ser het volgende:
[..]
Maar als er geen verschil is waarom zijn er dan seeded en non seeded teams? En de non seeded teams zijn over het algemeen minder dan de seeded teams.
Zeg niet dat het makkelijk wordt maar kans is groter om het te halen.
Nop want bij Winst dan zijn ze sowieso boven AZ, dus EL plaats. Al wordt PSV derde.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:19 schreef tja77 het volgende:
zo, nu je het snapt, ben je dan wel bereid om te zeggen dat dit gewoon selectieve verontwaardiging is van veel psv'ers? al zijn er idd een paar die gewoon PSV zelf de schuld geven, waarvoor huldequote:Op donderdag 3 mei 2012 15:19 schreef tja77 het volgende:
Nee, want als ik had geweten dat Heerenveen bij een overwinning gebaat zou zijn, had ik er nooit moeilijk over gedaan. Het ging me om de regels van de KNVB waardoor ik (onterecht) dacht dat Heerenveen bij een nederlaag beter af was, dan bij een overwinning.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:22 schreef Cara het volgende:
[..]
zo, nu je het snapt, ben je dan wel bereid om te zeggen dat dit gewoon selectieve verontwaardiging is van veel psv'ers? al zijn er idd een paar die gewoon PSV zelf de schuld geven, waarvoor hulde
Ik snap je redenatie niet. Maar laat maar zitten geplaatst is over het algemeen sterker maar dat weet je nooit totdat je tegen ze speelt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat de clubs die nu goed zijn Malaga, Gladbach, Lille en Napoli meer concurrentie hebben voor Europees voetbal ieder jaar dan CSKA Moskou, Dinamo Kiev en Panathinaikos. Die clubs zitten vaker bij de eerste 2 in hun competitie dan dat Malaga, Gladbach en Lille bij de top 4 van hun land zitten.
Clubs als Dinamo Kiev en Panathinaikos doen ieder jaar wel mee aan europees voetbal, daardoor hebben ze ook best veel punten op de lijst. Clubs als Napoli en Malaga hebben de afgelopen 5 jaar minder Europees gespeeld en ook minder punten daardoor gehaald. Dan is het logisch dat je ongeplaatst bent.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:33 schreef ser het volgende:
[..]
Ik snap je redenatie niet. Maar laat maar zitten geplaatst is over het algemeen sterker maar dat weet je nooit totdat je tegen ze speelt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie die Verhoeven kijken dan, die ziet zichzelf al een 'kleine' snack eten van die schaal...
Aha nu is het duidelijk wat je bedoelde.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Clubs als Dinamo Kiev en Panathinaikos doen ieder jaar wel mee aan europees voetbal, daardoor hebben ze ook best veel punten op de lijst. Clubs als Napoli en Malaga hebben de afgelopen 5 jaar minder Europees gespeeld en ook minder punten daardoor gehaald. Dan is het logisch dat je ongeplaatst bent.
Maar bijvoorbeeld Malaga is een seizoen geleden overgenomen door een Sjeik, daardoor konden ze betere spelers halen. Nu ze op de rand staan om CL te halen heeft die club natuurlijk nog meer aantrekkingskracht gewonnen voor potentiele versterkingen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:42 schreef ser het volgende:
[..]
Aha nu is het duidelijk wat je bedoelde.
Maar omdat je minder punten hebt wordt je als zwakker gezien. Aangezien je door Europese wedstrijden ook sterker wordt. Ervaring, andere ambiance/reizen etc. en die punten heb je 'verdient' door je optredens in het verleden. Geen harde garanties maar toch wel een graadmeter hoe sterk een club is.
twitter:iwanvanduren twitterde op donderdag 03-05-2012 om 15:23:41Even KNVB gepolst. 'Heerenveen heeft alle belang bij winst: Dan stromen ze in augustus pas Europees in. Bij verlies al drie weken eerder.' reageer retweet
twitter:iwanvanduren twitterde op donderdag 03-05-2012 om 15:36:35KNVB: 'We hebben niets gehoord van PSV. We sturen zelf ook geen extra waarnemers. Wij gaan ervan uit dat Heerenveen gewoon wil winnen.' reageer retweet
Dan nog vind ik Malaga geen sterke club, maar ik snap wat je bedoelt. Kijk naar Manchester City duurde ook even voordat ze met de top mee konden draaien. Maar eerlijk is eerlijk zwakker wordt je er meestal niet van als er een zak geld komt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld Malaga is een seizoen geleden overgenomen door een Sjeik, daardoor konden ze betere spelers halen. Nu ze op de rand staan om CL te halen heeft die club natuurlijk nog meer aantrekkingskracht gewonnen voor potentiele versterkingen.
En een Napoli schat ik sowieso samen met Tottenham het hoogste in van alle clubs die in de voorronde uitkomen.
Malaga lijkt mij wel een stukje sterker dan PSV. Niveau van Valencia zeg maar, en je weet hoe dat ging.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:49 schreef ser het volgende:
[..]
Dan nog vind ik Malaga geen sterke club, maar ik snap wat je bedoelt. Kijk naar Manchester City duurde ook even voordat ze met de top mee konden draaien. Maar eerlijk is eerlijk zwakker wordt je er meestal niet van als er een zak geld komt.
Ja, alsof ze het gaan toegeven dat ze expres gaan verliezenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:46 schreef mrstylo het volgende:
twitter:iwanvanduren twitterde op donderdag 03-05-2012 om 15:23:41Even KNVB gepolst. 'Heerenveen heeft alle belang bij winst: Dan stromen ze in augustus pas Europees in. Bij verlies al drie weken eerder.' reageer retweet
twitter:iwanvanduren twitterde op donderdag 03-05-2012 om 15:36:35KNVB: 'We hebben niets gehoord van PSV. We sturen zelf ook geen extra waarnemers. Wij gaan ervan uit dat Heerenveen gewoon wil winnen.' reageer retweet
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, alsof ze het gaan toegeven dat ze expres gaan verliezenkom op zeg.
Dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, alsof ze het gaan toegeven dat ze expres gaan verliezenkom op zeg.
Haal maar vast die tissues in huis jongens want we worden gewoon 3e.
Weet ik niet jammer dat we dat nooit te weten zullen komenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Malaga lijkt mij wel een stukje sterker dan PSV. .
In Eindhoven was Valencia weinig indrukwekkendquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Malaga lijkt mij wel een stukje sterker dan PSV. Niveau van Valencia zeg maar, en je weet hoe dat ging.
Tja, ik had toen ook niet het idee dat ze er erg veel zin in hadden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In Eindhoven was Valencia weinig indrukwekkend
Snap ook niet waar PSV zich druk om maakt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:46 schreef mrstylo het volgende:
Het was meer dat in Valencia PSV in de eerste helft gewoon enorm zwak was. Ik vond het allemaal weinig indrukwekkend van Valencia. Als je er een goed PSV met degelijke organisatie neerzet dan ben je niks minder dan Valencia. Zoals Ajax bijvoorbeeld de laatste maanden draait hadden ze prima van Valencia kunnen winnen. Het het beter draaiende PSV wat we de laatste tijd met vlagen zien had ook prima door kunnen gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, ik had toen ook niet het idee dat ze er erg veel zin in hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |