zag ik die niet op tv?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
Allemaal zaken die je als 40+er gewoon nog blijkt te kunnen doen en beleven!
De huidige generatie ouwere jongeren is nog niet zo bejaard!
[ afbeelding ]
Ik zie hem nog steeds in de OP, maar hij is wel weer aan vervanging toe.quote:
Of Ajax?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Maar wat gaat het worden, Go Ahead of Feyenoord?
geen van beidenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Maar wat gaat het worden, Go Ahead of Feyenoord?
Ja idd , een andere 40+ mag wel eens de aandacht krijgen....quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie hem nog steeds in de OP, maar hij is wel weer aan vervanging toe.
Nou nou, moet dat nou? Dat kind wordt snel genoeg (half)wees zonder dat de natuur daarbij geholpen wordt.quote:
Pm even een foto van jezelf naar KT, dan ben jij aan de beurtquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja idd , een andere 40+ mag wel eens de aandacht krijgen....
Heeft ie alweer een mokkel op jong gezet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nou, moet dat nou? Dat kind wordt snel genoeg (half)wees zonder dat de natuur daarbij geholpen wordt.
Net zo als die van jou van de netquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pm even een foto van jezelf naar KT, dan ben jij aan de beurt
Alweer? Z'n andere 2 kinderen zijn al jaren volwassen.... maar kennelijk was het Jet haar grootste wens een kind van hem te krijgen, dus hij heeft sinds februari een 3de kind.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft ie alweer een mokkel op jong gezet?
De net? Het is het netquote:
Kanonne, nog een kort pittig kapsel ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
Zo goed? Ik googlede op ''lekker wijf 40+''
Ik vond de opties van Leandra een stuk beterquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
Zo goed? Ik googlede op ''lekker wijf 40+''
en hakken van 10 cm.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kanonne, nog een kort pittig kapsel ook
Spontaan biseksueel?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:48 schreef Leandra het volgende:
Ah, inmiddels Courtney Cox, die ziet er idd wel goed uit...
Ja, gewoon het idee dat ze allebei van de eerst helft van de jaren 60 zijn, en je dus ongegeneerd "oeh, lekker ding" kunt denkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond de opties van Leandra een stuk beter
Nee, maar in tegenstelling tot Courtney mankeer ik niets aan mijn ogen, en ik hoef me niet seksueel aangetrokken te voelen om te kunnen beoordelen of iemand er goed uitziet.quote:
Zonder dat ze je een oud vies wijf vindenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gewoon het idee dat ze allebei van de eerst helft van de jaren 60 zijn, en je dus ongegeneerd "oeh, lekker ding" kunt denken
En dan nog zo hier en daar wat niet erkende.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alweer? Z'n andere 2 kinderen zijn al jaren volwassen.... maar kennelijk was het Jet haar grootste wens een kind van hem te krijgen, dus hij heeft sinds februari een 3de kind.
Ik heb jaren een relatie gehad met iemand van 1973, dus ik vind zelfs de eerste helft van de jaren 70 acceptabelquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonder dat ze je een oud vies wijf vinden![]()
Al vind ik tweede helft van de jaren 60 ook nog wel acceptabel.
Ja, vast wel, maar dat telt niet mee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dan nog zo hier en daar wat niet erkende.
Ik weet het ook best hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar in tegenstelling tot Courtney mankeer ik niets aan mijn ogen, en ik hoef me niet seksueel aangetrokken te voelen om te kunnen beoordelen of iemand er goed uitziet.
Mannen die zeggen dat ze "niet kunnen zien" of een andere man er goed uitziet liegen ook dat ze barsten, dat weten ze best.
True, hoewel ik bij de gemiddelde Hollywood actrice van boven de 40 er al bijna van onder de indruk ben als ze zich niet aan alle kanten hebben laten verbouwen, en volgens mij is Courtney op dat vlak nog redelijk naturel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het ook best hoorMaar het blijft subjectief.
Ik ook, maar of de buitenwereld dat ook vindtquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb tijden een relatie gehad met iemand van 1973, dus ik vind zelfs de eerste helft van de jaren 70 acceptabel
Ja lekker ...quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:41 schreef Leandra het volgende:
Kan er niet een keer een lekker ding in de OP ofzo?
Deze: [ afbeelding ]
Of deze: [ afbeelding ]
Al die belegen oude kerels ben ik nou wel zat.... mag er volgende keer weer een lekker 40+ wijf in
Destijds was ons leeftijdsverschil veel "groter" (we waren in de 20), en een deel van de buitenwereld was het er idd niet zo mee eens, en tegen de tijd dat ze er geen drama meer van maakten was de relatie voorbijquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar of de buitenwereld dat ook vindt![]()
Tijd voor de mand, veel plezier nog
Bradd Pitt is wel een mooie man, Clooney heeft een beetje vreemde kin, die ziet er in 2D beter uit dan in 3Dquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar in tegenstelling tot Courtney mankeer ik niets aan mijn ogen, en ik hoef me niet seksueel aangetrokken te voelen om te kunnen beoordelen of iemand er goed uitziet.
Mannen die zeggen dat ze "niet kunnen zien" of een andere man er goed uitziet liegen ook dat ze barsten, dat weten ze best.
Kleiner dan 1.68 m.?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is best wel klein in het echt.
Nee, daar heb ik dan weer niks mee, ik ben de tijd voorbij dat ik denk dat ik een foute vent wel goed kan krijgen, en Robbie blijft fout.quote:
Ik heb helemaal niet de ambitie om Robbie goed te krijgenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik dan weer niks mee, ik ben de tijd voorbij dat ik denk dat ik een foute vent wel goed kan krijgen, en Robbie blijft fout.
Nee, maar hij heeft zo'n Engels achterbuurt uiterlijk, gewoon te fout om nog leuk te vinden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet de ambitie om Robbie goed te krijgen![]()
Nu weg is!
Dat zegt me nog niet zoveel, want ik weet niet hoe groot jij bent.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met steunzolen net iets groter volgens mij?
Kom je uit de kast nu?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
Het lijkt me alleen onmogelijk om robbie te temmen, maar hij lijkt me best lief.
Ow wacht nu snap ik je pas.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft zo'n Engelse achterbuurt uiterlijk, gewoon te fout om nog leuk te vinden.
(voor mij dan)
Nou, vooruit dan maar...quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mij wel, ik val op vrouwen, dus ik wil een vrouw.
Achjoh, ik ben toch uitgehengeld.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar...
Blijft toch jammer dat er in deze vijver geen vissen voor je zitten.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hij mag die van mij wel overnemen. Die ga ik binnenkort toch inruilen voor een jongere.
Ojeee en weet de oudere dat al?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hij mag die van mij wel overnemen. Die ga ik binnenkort toch inruilen voor een jongere.
Mailen, SMSen, Whatsappen, DM, PM, link naar dit topic, mogelijkheden zat lijkt mequote:Op donderdag 3 mei 2012 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik krijg er geen woord meer tussen.
Sorry Piet, vertelquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik krijg er geen woord meer tussen.
Ah dus je was wel aan het vissen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Deze hengel hier moet wel voorzien worden van nieuw visdraad denk ik...
Koop zo'n mooi fluoriserend blinkertje om der aan te doen. Dan happen ze wel !quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Deze hengel hier moet wel voorzien worden van nieuw visdraad denk ik...
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tja daar kan je niks tegen doen dat is overmacht
Keb vandaag een blinkertje gekocht (Een broek bij de men at work)quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:33 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Koop zo'n mooi fluoriserend blinkertje om der aan te doen. Dan happen ze wel !
Kijk, da zijn de blinkertjes.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb vandaag een blinkertje gekocht (Een broek bij de men at work)
Tsja, hoort erbij... Ik ben nog steeds niet helemaal uit de hormonster-modus, en mijn zoon is 17 maanden, ik heb nu al medelijden met m'n lief als ik straks in de overgang komquote:
Ja, ik show het blinkertje wel bij het stappen,vissen maar zonder visdraad kan ik niet hengelen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:38 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Kijk, da zijn de blinkertjes.
En nu dat blinkertje showen tijdens het stappen.
Hier zien we der toch niks van
Ja netten uitgooien, maar dat vinden de vissen niet fijn. Die hebben dan geen aas. En volgens de wet mag je geen vissen vangen als ze onvrijwillig gevangen worden. Ze moeten wel zelf bijten zegmaar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:43 schreef Leandra het volgende:
Er zijn meer manieren om te vissen dan alleen met een hengel
Kom op hé.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, ik show het blinkertje wel bij het stappen,vissen maar zonder visdraad kan ik niet hengelen.
Tjah.. Deze visser is leeg.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:45 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Kom op hé.
Een beetje visser heeft altijd wat reservedraad in zijn koffertje zitten en in alle maten..
En anders trek je maar een veter uit je schoen met een veiligheidsspeld eraan.
Dan vraag je toch of ze de ene dag wil zeiken over de vuilnisemmer die je niet in de kliko geleegd hebt, en de andere dag over je ondergoed en sokken die je niet in de wasmand gooit, hoppatee; afwisselend gezeik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wil wel graag een beetje afwisselend gezeik aan mijn kop, zoveel is dat toch niet gevraagd?
Het is niet alleen dat ik het probleem niet begrijp, maar ik vind het ronduit triest dat tweequote:Op donderdag 3 mei 2012 00:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb geen last van je, je gaat je gang maar
Ik begrijp het probleem ook niet echt
Had mij maar wakker gemaakt, ik had al een uur op mijn werk willen zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 06:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik ging om ong. 1 uur slapen en was om 6 uur weer wakkerwekker stond om 6.40.
Dus dat is voor mijn doen al heel wat, dat doorslapen
huhquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat ik het probleem niet begrijp, maar ik vind het ronduit triest dat twee
zogenaamde ''volwassen'' vrouwen zo weinig inlevingsvermogen hebben zodat ze een jongen van
19 jaar die g.v.d. hun zoon had kunnen zijn, zo de grond in gaan trappen.
Een van mijn favoriete bands ditquote:
Ik vind jouw reactie wel erg lullig. Ik probeerde het eerst nog te sussen en vervolgens word ik "aangevallen" door iemand die 19 is. Ik kan mij beter verplaatsen in anderen dan je kunt vermoeden dus dat is best wel lullig als je dat zo stelt. Daarnaast had hij mijn zoon kunnen zijn ware het niet dat ik geen kinderen kan krijgen omdat ex nummer 1 mij heeft opgezadeld met kanker door een soa door te geven, omdat die zo nodig buiten de deur moest eten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat ik het probleem niet begrijp, maar ik vind het ronduit triest dat twee
zogenaamde ''volwassen'' vrouwen zo weinig inlevingsvermogen hebben zodat ze een jongen van
19 jaar die g.v.d. hun zoon had kunnen zijn, zo de grond in gaan trappen.
kingtoppie had al eens bekend niet erg begrepen te worden door zijn eigen moeder. tja hij
heeft ook nog 3 zussen maar daar kan hij dus ook weinig mee.
Hij zit met levensvragen om het maar even serieus te zeggen, denk hier misschien antwoord te
kunnen vinden, omdat hier tenslotte ''volwassen' mensenposten krijg je die zooi over je heen.
Best treurig als je er goed over nadenkt
Wouw, slaap jij zo weinig dan? Ik wou dat ik dat kon..quote:Op donderdag 3 mei 2012 06:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik ging om ong. 1 uur slapen en was om 6 uur weer wakkerwekker stond om 6.40.
Dus dat is voor mijn doen al heel wat, dat doorslapen
nee, maar ik zat hier aan te denkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk daar ook over. Heb je al een recept?
en op wie lijk je zelf?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete bands ditMensen vinden mij op richard ashcroft lijken.
Soort tapas voor op stokbrood?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, maar ik zat hier aan te denken![]()
Pesto met 7-blad en walnoten
Benodigd:
200 gr groenblad
100 gr walnoot of pijnboompit
2 teentjes knoflook
Takje rozemarijn
Enkele eetlepels olijfolie
1 theelepel witte wijnazijn of citroensap
100 gr. geraspte oude kaas of parmezaan
Peper en zout
Bereiden:
Rooster de noten
was het 7-blad
maal de noten in een mixer
voeg toe: knoflook, olijfolie, rozemarijnnaaldjes, kaas, peper en zout
tot slot een beetje azijn of citroensap
laat het goed doormalen tot het een fijne massa is
Doe het in een potje. Het kan ook worden ingevroren voor de winter
Verrukkelijk met stokbrood.
Nooit meer dan 4 a 5 uur aan een stuk door nee... sinds ik ooit wisselende diensten werkte in het verpleeghuis. Ik doe wel kleine dutjes tussendoor, blijf ook wel altijd liggen als ik vrij ben en val dan nog wel even in slaap.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:16 schreef Mickeys het volgende:
Wouw, slaap jij zo weinig dan? Ik wou dat ik dat kon..
uiteraard is dat gruwelijk voor je, maar daar heeft Kingtoppie natuurlijk niets meer te maken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik vind jouw reactie wel erg lullig. Ik probeerde het eerst nog te sussen en vervolgens word ik "aangevallen" door iemand die 19 is. Ik kan mij beter verplaatsen in anderen dan je kunt vermoeden dus dat is best wel lullig als je dat zo stelt. Daarnaast had hij mijn zoon kunnen zijn ware het niet dat ik geen kinderen kan krijgen omdat ex nummer 1 mij heeft opgezadeld met kanker door een soa door te geven, omdat die zo nodig buiten de deur moest eten.
En je laatste regel klopt helemaal. Voor iedereen treurig want ook iemand van 19 jaar als ook mensen van 40+ worden geacht volwassen te zijn.
Dus verplaatsen in iedereen is misschien hier wel het beste antwoord, ongeacht of iemand 15, 19, 35, 50 of 80 is. Maakt helemaal niets uit.
Voor zover mijn laatste reactie op iets wat 2 dagen geleden is gebeurd.
Jezus Mick, wat ergquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:16 schreef Mickeys het volgende:
dat ik geen kinderen kan krijgen omdat ex nummer 1 mij heeft opgezadeld met kanker door een soa door te geven, omdat die zo nodig buiten de deur moest eten.
Niet erg, leren mee omgaan en het is al zo lang geleden johquote:
Toch kut Mickeysquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niet erg, leren mee omgaan en het is al zo lang geleden joh
Oh, powernappen kan ik ook al niet, slaap dan meteen uren achter elkaar en voel me dan nog beroerder.. ben toch wel lichtelijk jaloersquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nooit meer dan 4 a 5 uur aan een stuk door nee... sinds ik ooit wisselende diensten werkte in het verpleeghuis. Ik doe wel kleine dutjes tussendoor, blijf ook wel altijd liggen als ik vrij ben en val dan nog wel even in slaap.
En als ik gewerkt heb doe ik na het eten even een kleine powernap, dan hou ik het wel vol.
Als ik dat niet doe na het eten stort ik om 22 of 23 helemaal in en lig dan vervolgens om 4 uur klaarwakker en daar heb ik ook geen zin an
quote:
Alweer? hahahahaquote:
Tja, kan gevoelig liggen inderdaad.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:47 schreef sacha het volgende:
nou ehm, het was iets met kankerkut maar dat kan echt niet
Snel weer vergeten!quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:55 schreef Karzai het volgende:
Hallo
Ik heb even gelurkt
Het begint allemaal wat duidelijker te worden
Ik ben wel vaker vroeg maar ik heb niet altijd zin om hier iets neer te zettenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Snel weer vergeten!
en welkom, wat ben je vroeg?
Ah, dacht dat je hier al een behoorlijk tijdje kwam.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:02 schreef Karzai het volgende:
Deze sc is ook nog een beetje nieuw voor me
Spiegels die liegen vaak,naar de man toe !!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor ik kom net kijkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah, dacht dat je hier al een behoorlijk tijdje kwam.
deze als in 'deze'quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:02 schreef Karzai het volgende:
Deze sc is ook nog een beetje nieuw voor me
Lol, neuh, valt wel mee. Maar eigenlijk moet het weer opgehoogd worden maar dat is voor later zorg en de klimop snoeien tot die uiteindelijk helemaal weg is. Ben al tijdje bezig en begint echt wel op iets te lijken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee hoor ik kom net kijken
Maar het gaat hier ook niet zo snel, ik hop ook meestal tussen verschillen sc's ik kijk gewoon waar er iets te beleven valt.
Maarreh ligt je tuin er erg slecht bij? niet dubbelzinnig bedoelt overigens![]()
De bovenstequote:Op donderdag 3 mei 2012 18:08 schreef sacha het volgende:
[..]
deze als in 'deze'
of
deze als in 'ik hou van gratis'
of
deze als in 'ik ben net 40 en heb koudwatervrees'
vragen, vragen, vragen
Hehehe. er zal ook wel iets gewoon eetbaars zijn dan hoor. en wanneer weet ik ook nog niet en hier is in Almerequote:Op donderdag 3 mei 2012 18:11 schreef sacha het volgende:
oh, en wat betreft de barbeknoei (wat ik overigens haaaaaaaaaat) hangt er vanaf wanneer en waar
Een boot kapen? en dan? die op een trailer de straat in komen rijden? hahaha Leuk!quote:
nee, onder dwang naar Almere Haven varen en dan in de trein springenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Een boot kapen? en dan? die op een trailer de straat in komen rijden? hahaha Leuk!
woehahaha... Maar in Haven IN of VOOR of OP de trein springen zal lastig worden, die komt daar niet, maar je kan redelijk dichtbij aanmerenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:25 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, onder dwang naar Almere Haven varen en dan in de trein springen![]()
wel goed lezen hoor, ik schrijf IN de trein springen, ervoor springen zou ik doen als ik zelf in Almere zou wonen maar dat is alweer een garpje![]()
zal wel sjiek staan zon trailer met boot voor de deurquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Een boot kapen? en dan? die op een trailer de straat in komen rijden? hahaha Leuk!
Mwah!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
zal wel sjiek staan zon trailer met boot voor de deur
Wie het kleine niet eert en zoquote:
Altijd meer dan ik. heb heel veel maar niet een bootjequote:
Oh ja en dan trekken we allemaal hetzelfde pakje aan en gaan zo achter elkaar bij de deur staanquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:42 schreef Deisyy het volgende:
Een likje verf en hij is weer als nieuw![]()
[ afbeelding ]
Ik ook niet hoor....Ik heb nog wel een klein opblaasbadje..Zo'n peuter ding, maar ik denk niet dat dat blijft drijven met mij erinquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Altijd meer dan ik. heb heel veel maar niet een bootje
Ow gezellig. Kostschool gevoel weer even oprakelenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja en dan trekken we allemaal hetzelfde pakje aan en gaan zo achter elkaar bij de deur staan
Iedereen komt met eigen boot en trailerquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:45 schreef Mickeys het volgende:
Woehahahha, ze zien jullie hier in de straat aankomen. Wat een bekijks
Goh, zat jij in 1922 al op die school en je leeft nu nog?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Die met dat pijltje ben ik
Nee, dit een post uit het hiernamaals.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh, zat jij in 1922 al op die school en je leeft nu nog?
Oké, kruip dan nu maar weer onder je (graf)steen terug.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, dit een post uit het hiernamaals.
Ja idd..quote:
Of onder een palletquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, kruip dan nu maar weer onder je (graf)steen terug.
Humor komt met de jarenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:57 schreef Mickeys het volgende:
Jullie zijn echt erg, maar wel om te lachen dan
Ah, zou dat het zijn?quote:
ja!quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Of onder een pallet
Ik kwam hem tegen in een andere reeks
Nog iets te zeiken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:21 schreef chufi het volgende:
Het commentaar verdwijnt hier onder mn ogen
Te rusten dan maar alvastquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:24 schreef Mickeys het volgende:
Heb het te laat gemaakt gisteravond en dat merk ik nu.. Dan maar boven nog wat tv kijken en werken aan mijn beauty slaapje..
Veel plezier nog
Snoezelmodes
quote:
quote:
Verkeerde denkquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wil wel graag een beetje afwisselend gezeik aan mijn kop, zoveel is dat toch niet gevraagd?
Elke ochtend is het weer een verassing.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar jij moet het weer afwisselend hebben.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elke ochtend is het weer een verassing.
Ik heb mijn huis getimmerd uit pallets.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Of onder een pallet
Ik kwam hem tegen in een andere reeks
quote:
Mijn vrouw heeft last van hormonaal gezeik, ik ben de moeilijkste niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:53 schreef Aleandra het volgende:
Ik was even in de war gebracht![]()
Zat nog steeds met mijn gedachten bij het 'hormonale gezeik' van Piet_Piraat maar der is weer een wereld voor me open gegaan.![]()
Loop je daar nog steeds over te zeikenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft last van hormonaal gezeik, ik ben de moeilijkste niet.
ja schat, heb ik een dikke kont?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
OMG een topic vol met hormonaal overstuurde vrouwen.
Kom, stel je niet aan manquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dan voel jij je meteen thuisquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Daar heeft die van mij gelukkig al lang geen last meer van.quote:
Nou die zet ik niet op internetquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar vliegen de hormonen in de rondte vanavond
Piet zijn vrouw toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef sacha het volgende:
het is allemaal Piet z'n schuld, die begon [ afbeelding ]
Oh nee daar zijn we te oud voorquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat soort hormonen waren het volgens mij niet
Piet kan het ook niet helpen, die is alleen maar slachtoffer.quote:
Zielig toch voor die mannen hequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Piet kan het ook niet helpen, die is alleen maar slachtoffer.
Heel zielig, ze moeten het allemaal maar verduren die hormonenquote:
1 keer was genoeg voor mijquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel zielig, ze moeten het allemaal maar verduren die hormonen
Een robot van microsoft?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef chufi het volgende:
Nu op zoek naar hormoonloze vrouw, zonder gevoelens, geweten en verleden. Met een goed baan en een vette bankrekening ... Ja zoiets
Het moet tenslotte wel leuk blijven
En jij denkt dat je weet wat ik wil?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:07 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is het makkelijker om een vent te laten ombouwen dan om zo'n vrouw te vinden...
quote:
Maar het past wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef chufi het volgende:
Nu op zoek naar hormoonloze vrouw, zonder gevoelens, geweten en verleden. Met een goed baan en een vette bankrekening ... Ja zoiets
dat soort dingen wil ik helemaal niet weten van je vrouwquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw beetje paarden fokken en ze gaan soppen.
Ehm boven mijn post stond je eisenlijstje:quote:
Patty Brard misschien iets voor je....quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef chufi het volgende:
Die heeft ook een sterrertje ... Eens bellen met Patquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Patty Brard misschien iets voor je....![]()
Patty Brard en het moet leuk blijvenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Patty Brard misschien iets voor je....![]()
Oplossing hebben we al gevonden ... Patty Brard alhoewel die bankrekening ....quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm boven mijn post stond je eisenlijstje:
Een hormoonloze vrouw, zonder gevoelens, geweten en verleden. Met een goed baan en een vette bankrekening.
Dat gaat m niet worden, dan moet je een vent laten ombouwen
Mannen zijn nog redelijk voorspelbaar, vrouwen daarentegen....;quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef sacha het volgende:
[..]
dat soort dingen wil ik helemaal niet weten van je vrouw
Er zit vast wel 1 tussen die me niet serieus neemt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:30 schreef allesbeterweter het volgende:
Vrouwen tja ,die zijn er genoeg maar of ze idd ook op jou zitten te wachten chufi......
Ik zou juist hopen een op vrouw die je wel serieus 'neemt'.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef chufi het volgende:
Er zit vast wel 1 tussen die me niet serieus neemt.
ja, vreselijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mannen zijn nog redelijk voorspelbaar, vrouwen daarentegen....;
Of ik daar echt op zit te wachten ... Ook jij niet golferquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou juist hopen een op vrouw die je wel serieus 'neemt'.
viespeukquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou juist hopen een op vrouw die je wel serieus 'neemt'.
Kijk, het had even wat posts nodig, maar uiteindelijk staat het er dan toch gewoon;quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Of ik daar echt op zit te wachten ... Ook jij niet golferLeandra heeft gewoon gelijk ... die zijn er niet ....
A dirty mind is a joy forever!quote:
Tatjana is weer vrij toch? Ja ook al eens aan lopen denkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:40 schreef Leandra het volgende:
Kijk, het had even wat posts nodig, maar uiteindelijk staat het er dan toch gewoon;
"Leandra heeft gelijk"![]()
Tatjana is een leukere voor je... Brard is gewoon een reldel.
das nog beterquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk, het had even wat posts nodig, maar uiteindelijk staat het er dan toch gewoon;
"Leandra heeft GEWOON gelijk"![]()
doe jij dat lopend?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Tatjana is weer vrij toch? Ja ook al eens aan lopen denken
Je zocht er toch één met geld?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Tatjana is weer vrij toch? Ja ook al eens aan lopen denken
Dat is idd een andere optie PPquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik neem gewoon weer een 25 jarige en die Tatjana zoekt het maar uit.
Ik denk trouwens dat jullie wel een leuk stel zouden zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kent me te goed ... Bedankt Leandra, morgen ga ik dr nummer zoeken
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat jullie wel een leuk stel zouden zijn
weer?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik neem gewoon weer een 25 jarige en die Tatjana zoekt het maar uit.
Niet weer beginnen ....quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Piet worden ze kennelijk snel hormonaal....
Ligt de kleine nu te slapen bedoel je ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah.... laat me nou nog even, morgen zit ik weer tegen m'n lief te zeiken, hebben jullie geen last meer van me
Ja, al uren... maar ik merk wel dat ik het niet gezellig vind om een leeg bed in te stappen, dus als ik in S'veen ben terwijl N in zijn huis is dan maak ik het iedere keer te laatquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt de kleine nu te slapen bedoel je ?
Ik moet er nog niet aan denken oma te worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten totdat ik opa ben.
Juist morgen moet ik om 7 uur op de zaak zijn , zou graag langer blijven ouwehoeren hier maar ik ga er wel zo vandoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, al uren... maar ik merk wel dat ik het niet gezellig vind om een leeg bed in te stappen, dus als ik in S'veen ben terwijl N in zijn huis is dan maak ik het iedere keer te laat![]()
Helaas wordt de kleine 's morgens op een normale tijd wakker
En met een beetje pech 's nachts ook nog eens...
Ja, verstandig...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist morgen moet ik om 7 uur op de zaak zijn , zou graag langer blijven ouwehoeren hier maar ik ga er wel zo vandoor
Ik wil er niet aan denken , misschien ben ik het al wel maar heb ik hem nooit erkendquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten totdat ik opa ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |