zag ik die niet op tv?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
Allemaal zaken die je als 40+er gewoon nog blijkt te kunnen doen en beleven!
De huidige generatie ouwere jongeren is nog niet zo bejaard!
[ afbeelding ]
Ik zie hem nog steeds in de OP, maar hij is wel weer aan vervanging toe.quote:
Of Ajax?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Maar wat gaat het worden, Go Ahead of Feyenoord?
geen van beidenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Maar wat gaat het worden, Go Ahead of Feyenoord?
Ja idd , een andere 40+ mag wel eens de aandacht krijgen....quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie hem nog steeds in de OP, maar hij is wel weer aan vervanging toe.
Nou nou, moet dat nou? Dat kind wordt snel genoeg (half)wees zonder dat de natuur daarbij geholpen wordt.quote:
Pm even een foto van jezelf naar KT, dan ben jij aan de beurtquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja idd , een andere 40+ mag wel eens de aandacht krijgen....
Heeft ie alweer een mokkel op jong gezet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nou, moet dat nou? Dat kind wordt snel genoeg (half)wees zonder dat de natuur daarbij geholpen wordt.
Net zo als die van jou van de netquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pm even een foto van jezelf naar KT, dan ben jij aan de beurt
Alweer? Z'n andere 2 kinderen zijn al jaren volwassen.... maar kennelijk was het Jet haar grootste wens een kind van hem te krijgen, dus hij heeft sinds februari een 3de kind.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft ie alweer een mokkel op jong gezet?
De net? Het is het netquote:
Kanonne, nog een kort pittig kapsel ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
Zo goed? Ik googlede op ''lekker wijf 40+''
Ik vond de opties van Leandra een stuk beterquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
Zo goed? Ik googlede op ''lekker wijf 40+''
en hakken van 10 cm.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kanonne, nog een kort pittig kapsel ook
Spontaan biseksueel?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:48 schreef Leandra het volgende:
Ah, inmiddels Courtney Cox, die ziet er idd wel goed uit...
Ja, gewoon het idee dat ze allebei van de eerst helft van de jaren 60 zijn, en je dus ongegeneerd "oeh, lekker ding" kunt denkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond de opties van Leandra een stuk beter
Nee, maar in tegenstelling tot Courtney mankeer ik niets aan mijn ogen, en ik hoef me niet seksueel aangetrokken te voelen om te kunnen beoordelen of iemand er goed uitziet.quote:
Zonder dat ze je een oud vies wijf vindenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gewoon het idee dat ze allebei van de eerst helft van de jaren 60 zijn, en je dus ongegeneerd "oeh, lekker ding" kunt denken
En dan nog zo hier en daar wat niet erkende.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alweer? Z'n andere 2 kinderen zijn al jaren volwassen.... maar kennelijk was het Jet haar grootste wens een kind van hem te krijgen, dus hij heeft sinds februari een 3de kind.
Ik heb jaren een relatie gehad met iemand van 1973, dus ik vind zelfs de eerste helft van de jaren 70 acceptabelquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonder dat ze je een oud vies wijf vinden![]()
Al vind ik tweede helft van de jaren 60 ook nog wel acceptabel.
Ja, vast wel, maar dat telt niet mee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dan nog zo hier en daar wat niet erkende.
Ik weet het ook best hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar in tegenstelling tot Courtney mankeer ik niets aan mijn ogen, en ik hoef me niet seksueel aangetrokken te voelen om te kunnen beoordelen of iemand er goed uitziet.
Mannen die zeggen dat ze "niet kunnen zien" of een andere man er goed uitziet liegen ook dat ze barsten, dat weten ze best.
True, hoewel ik bij de gemiddelde Hollywood actrice van boven de 40 er al bijna van onder de indruk ben als ze zich niet aan alle kanten hebben laten verbouwen, en volgens mij is Courtney op dat vlak nog redelijk naturel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het ook best hoorMaar het blijft subjectief.
Ik ook, maar of de buitenwereld dat ook vindtquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb tijden een relatie gehad met iemand van 1973, dus ik vind zelfs de eerste helft van de jaren 70 acceptabel
Ja lekker ...quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:41 schreef Leandra het volgende:
Kan er niet een keer een lekker ding in de OP ofzo?
Deze: [ afbeelding ]
Of deze: [ afbeelding ]
Al die belegen oude kerels ben ik nou wel zat.... mag er volgende keer weer een lekker 40+ wijf in
Destijds was ons leeftijdsverschil veel "groter" (we waren in de 20), en een deel van de buitenwereld was het er idd niet zo mee eens, en tegen de tijd dat ze er geen drama meer van maakten was de relatie voorbijquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar of de buitenwereld dat ook vindt![]()
Tijd voor de mand, veel plezier nog
Bradd Pitt is wel een mooie man, Clooney heeft een beetje vreemde kin, die ziet er in 2D beter uit dan in 3Dquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar in tegenstelling tot Courtney mankeer ik niets aan mijn ogen, en ik hoef me niet seksueel aangetrokken te voelen om te kunnen beoordelen of iemand er goed uitziet.
Mannen die zeggen dat ze "niet kunnen zien" of een andere man er goed uitziet liegen ook dat ze barsten, dat weten ze best.
Kleiner dan 1.68 m.?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is best wel klein in het echt.
Nee, daar heb ik dan weer niks mee, ik ben de tijd voorbij dat ik denk dat ik een foute vent wel goed kan krijgen, en Robbie blijft fout.quote:
Ik heb helemaal niet de ambitie om Robbie goed te krijgenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik dan weer niks mee, ik ben de tijd voorbij dat ik denk dat ik een foute vent wel goed kan krijgen, en Robbie blijft fout.
Nee, maar hij heeft zo'n Engels achterbuurt uiterlijk, gewoon te fout om nog leuk te vinden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet de ambitie om Robbie goed te krijgen![]()
Nu weg is!
Dat zegt me nog niet zoveel, want ik weet niet hoe groot jij bent.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met steunzolen net iets groter volgens mij?
Kom je uit de kast nu?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
Het lijkt me alleen onmogelijk om robbie te temmen, maar hij lijkt me best lief.
Ow wacht nu snap ik je pas.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft zo'n Engelse achterbuurt uiterlijk, gewoon te fout om nog leuk te vinden.
(voor mij dan)
Nou, vooruit dan maar...quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mij wel, ik val op vrouwen, dus ik wil een vrouw.
Achjoh, ik ben toch uitgehengeld.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar...
Blijft toch jammer dat er in deze vijver geen vissen voor je zitten.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hij mag die van mij wel overnemen. Die ga ik binnenkort toch inruilen voor een jongere.
Ojeee en weet de oudere dat al?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hij mag die van mij wel overnemen. Die ga ik binnenkort toch inruilen voor een jongere.
Mailen, SMSen, Whatsappen, DM, PM, link naar dit topic, mogelijkheden zat lijkt mequote:Op donderdag 3 mei 2012 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik krijg er geen woord meer tussen.
Sorry Piet, vertelquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik krijg er geen woord meer tussen.
Ah dus je was wel aan het vissen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Deze hengel hier moet wel voorzien worden van nieuw visdraad denk ik...
Koop zo'n mooi fluoriserend blinkertje om der aan te doen. Dan happen ze wel !quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Deze hengel hier moet wel voorzien worden van nieuw visdraad denk ik...
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tja daar kan je niks tegen doen dat is overmacht
Keb vandaag een blinkertje gekocht (Een broek bij de men at work)quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:33 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Koop zo'n mooi fluoriserend blinkertje om der aan te doen. Dan happen ze wel !
Kijk, da zijn de blinkertjes.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb vandaag een blinkertje gekocht (Een broek bij de men at work)
Tsja, hoort erbij... Ik ben nog steeds niet helemaal uit de hormonster-modus, en mijn zoon is 17 maanden, ik heb nu al medelijden met m'n lief als ik straks in de overgang komquote:
Ja, ik show het blinkertje wel bij het stappen,vissen maar zonder visdraad kan ik niet hengelen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:38 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Kijk, da zijn de blinkertjes.
En nu dat blinkertje showen tijdens het stappen.
Hier zien we der toch niks van
Ja netten uitgooien, maar dat vinden de vissen niet fijn. Die hebben dan geen aas. En volgens de wet mag je geen vissen vangen als ze onvrijwillig gevangen worden. Ze moeten wel zelf bijten zegmaar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:43 schreef Leandra het volgende:
Er zijn meer manieren om te vissen dan alleen met een hengel
Kom op hé.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, ik show het blinkertje wel bij het stappen,vissen maar zonder visdraad kan ik niet hengelen.
Tjah.. Deze visser is leeg.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:45 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Kom op hé.
Een beetje visser heeft altijd wat reservedraad in zijn koffertje zitten en in alle maten..
En anders trek je maar een veter uit je schoen met een veiligheidsspeld eraan.
Dan vraag je toch of ze de ene dag wil zeiken over de vuilnisemmer die je niet in de kliko geleegd hebt, en de andere dag over je ondergoed en sokken die je niet in de wasmand gooit, hoppatee; afwisselend gezeik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wil wel graag een beetje afwisselend gezeik aan mijn kop, zoveel is dat toch niet gevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |