In theorie zijn de APK eisen natuurlijk hetzelfde...;). Ik kreeg bij de RDW niet de indruk dat ze strenger waren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:22 schreef monsterd. het volgende:
Nouja apk moet een fluitje van een cent worden met al die nieuwe onderdelen, ik denk alleen altijd dat het rdw nog een stuk strenger isdan een plaatselijke garage
Ja kan idd, maar ik doe het liever bij mijn eigen garage.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je kunt overigens tijdens het invoeren bij de RDW meteen een APK laten doen, mocht je er vertrouwen in hebben dat de auto er wel doorheen komt. Dan ben je meteen klaar.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat ik je al vanmiddag zei: chassis + alles wat nodig is om te rijden van een 356 nemen en daarbovenop je, nadat je het gespoten hebt in geel, carosserie van de 126 bovenop pleuren.
Wat kosten die dingen ? Tot nu toe vind ik de kosten per onderdeel wel meevallen geloof ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:38 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb ondertussen maar nieuwe draagarmen besteld en wat nieuwe rubbertjes erbij. Kosten lopen behoorlijk op nu helaas, maargoed dat moet ik er maar voor over hebben.
Wat is daar het voordeel van ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat ik je al vanmiddag zei: chassis + alles wat nodig is om te rijden van een 356 nemen en daarbovenop je, nadat je het gespoten hebt in geel, carosserie van de 126 bovenop pleuren.
Kost eigenlijk nog steeds niets vergeleken met modernere auto's, of wat andere klassiekers.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:36 schreef monsterd. het volgende:
Tja, het is verder idd fijn dat het kwa prijs meevalt, maar alles wat stuk kan, gaat ook stuk hier. En dan heb ik de afgelopen 3 maanden maar zo'n 600 meter met de 126 gereden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |