 
		 
			 
			
			
			 . Zodoende hebben de jongens nog geprobeerd de fiat aan te duwen maar dat faalde.
. Zodoende hebben de jongens nog geprobeerd de fiat aan te duwen maar dat faalde.  
  
  
  
  
   
  
			 
			
			
			 . Verder komen house_is_a_feeling en ik allebei uit Polen, dus dat maakt de fiat helemaal al speciaal wegens het sentiment
. Verder komen house_is_a_feeling en ik allebei uit Polen, dus dat maakt de fiat helemaal al speciaal wegens het sentiment   
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
  
			 
			
			
			
 
											 
			 
			
			
			 ) is ?
 ) is ?
											 
			 
			
			
			 
  Geinige velgen ook. Veel plezier ermee!
 Geinige velgen ook. Veel plezier ermee!   
  
  
											 
			 
			
			
			 .
.  
  
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 Echt een cool autootje dit!
 Echt een cool autootje dit!
											 
			 
			
			
			 
  
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 Doet me meteen denken aan dit:
 Doet me meteen denken aan dit: 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Olielekkage is als het goed is al opgelost, de dop zat er scheef op. Moest een beetje gebogen worden en weg is het probleem, tot nu toe danquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:42 schreef powerflux het volgende:
pas op met dat olieverbruik. de kans dat je met de snelheden die je hebt gereden een kering z'n laastse duwtje hebt gegeven is best aannemelijk, zeker als het ding jaren nouwelijks (degelijk) gereden heeft.
waar komt het vandaan?


Hij weegt precies 600, de breedte weet ik zo gauw niet uit mn hoofd; volgens de Poolse wiki 1,37quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef 2cv het volgende:
Wat weegt zo'n 126 eigenlijk ? En hoe breed is die ?
 
  
			 
			
			
			ik bedoelde de locatie van de lekkagequote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:35 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Olielekkage is als het goed is al opgelost, de dop zat er scheef op. Moest een beetje gebogen worden en weg is het probleem, tot nu toe dan
Waar het vandaan komt? Leszno, zo'n 150 km vanaf de Duitse grens in het midden van Polen
 
											 
			 
			
			
			Ohhh, haha. Nouja het begon vanaf de olie dop en liet uiteindelijk spetters over het hele blok heen achter.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:58 schreef powerflux het volgende:
[..]
ik bedoelde de locatie van de lekkage
 
			 
			
			
			 )
)
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 ):
):  
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Bedoel je die met die cirkel erop? Want de achterruitverwarming-knop zit op het dashboard linksonder. Die cirkel-hendel is om de sterkte van de luchtstroom te regelen; ventilator aan en hendel uitgetrokken is vol vermogen, ingedrukt is een flauw stroompje. Hendel ernaast is voor de bovenste ventilatie/blower.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:04 schreef monsterd. het volgende:
Oja, trouwens nog een vraagje. Iemand enig idee waar het eerste knopje voor dient (op de eerste foto links van de hendel voor de achteruitverwarming?)
 
 
 Op GPS heb ik hem op 102 gekregen met veel moeite, maar goed, het is geen ding om haast mee te hebben.
 Op GPS heb ik hem op 102 gekregen met veel moeite, maar goed, het is geen ding om haast mee te hebben.  We willen er eigenlijk nog chromen bumpers op, witte knipperglaasjes voor ipv oranje en misschien een dakdragertje.
 We willen er eigenlijk nog chromen bumpers op, witte knipperglaasjes voor ipv oranje en misschien een dakdragertje.
											 
			 
			
			
			
 
											 
			 
			
			
			 
  
											 
			 
			
			
			 
  
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Klinkt do-able..quote:Op maandag 14 mei 2012 21:39 schreef monsterd. het volgende:
Ik vraag me ook af en misschien klinkt het heel dom, maar is het mogelijk om de roest in de koplamp weg te werken door het op de schuren in de lamp en dan erover heen te gaan met chroomlak of vervormd het lichtbeeld dan alsnog heel veel?

 
											 
			 
			
			
			Kijk eens wat die chroomlak kost en vergelijk dat met de prijs van nieuwe koplampen. Ik denk dat je hooguit ¤5,- bespaart, jezelf een hoop werk op de hals haalt en het resultaat niet zeker is.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:39 schreef monsterd. het volgende:
Ik vraag me ook af en misschien klinkt het heel dom, maar is het mogelijk om de roest in de koplamp weg te werken door het op de schuren in de lamp en dan erover heen te gaan met chroomlak of vervormd het lichtbeeld dan alsnog heel veel?
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Nee, niemandquote:Op maandag 14 mei 2012 21:34 schreef monsterd. het volgende:
Een regata heeft ook wel wat ja!
Oja, Dingest ben je fiatje nog tegen gekomen op de foto's van de "fiat meet". Was dat eigenlijk nog leuk? Ik las dat er niet zo veel mensen op af waren gekomen?
Morgen komt als het goed is het pakketje van van der laan binnen. Kan dus van de week aan de slag met die stuurkogel.
 Alleen hij, ik en iemand die graag eentje uit Polen wil halen (heeft daar ook connecties). Was wel gezellig hoor, heb mij prima vermaakt tussen die oude Fiats en Lancia's
 Alleen hij, ik en iemand die graag eentje uit Polen wil halen (heeft daar ook connecties). Was wel gezellig hoor, heb mij prima vermaakt tussen die oude Fiats en Lancia's   
  
  
			 
			
			
			Klinkt opzich wel redelijk. Ook wel fijn dat er iemand is die er zoveel over weet je wat nuttigs kan zeggen over de staat van je autoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:44 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nee, niemandAlleen hij, ik en iemand die graag eentje uit Polen wil halen (heeft daar ook connecties). Was wel gezellig hoor, heb mij prima vermaakt tussen die oude Fiats en Lancia's

Maar ik heb daarna nog tot 20:00 uur bij 'Roefel' gezeten, we zijn de hele auto grondig bij langs gegaan. Hij was er best te spreken over: rijdt, stuurt, remt, koppelt en schakelt goed. Ziet er vrij netjes uit van binnen/buiten en bodem is erg hard. Alleen heeft hij veel binnen gestaan en is weinig gebruikt, daardoor is het één en ander uitgedroogd. De asflensen waren kurkdroog, die zijn ingesmeerd. Fuseepennen waren wel vet maar toch een beetje bijgedaan nog. Thermostaat was kapot, die is vervangen. Wel zijn (ik gok dan door die uitdroging) alle vier de wiellagers aan vervangen toe en de remschoenen zijn dun. Dus die willen we wel graag vervangen voordat we er 4000 km mee gaan rijden, en dat kost helaas wel het nodige. Laten we bij de garage doen want het aandraaien van de bouten komt nogal nauw, en anders sta je na een paar 100 km weer met kapotte lagers. Verder wat kleine dingetjes zoals bougiekabels en v-snaar vervangen, en het voetstuk van de carburateur want die trekt valse lucht aan waardoor hij backfired in de carburateur. Kleppen en ontsteking zijn goed (af)gesteld door ons, dus daar ligt het niet aan. En afhankelijk van het olieverbruik moet de achterste krukaskeerring vervangen worden. Is niet duur, kost gewoon even tijd om het blokje eraf te halen
Best nog wel een lijst dus, maar op zich na 22 jaar niets schokkends imho. Meeste is ook niet zo duur.
 . Ik denk dat de punten die je genoemd hebt ik zelf ook even moet controleren. Ik ga morgen misschien nog kijken naar de onderdelen die in Enter zijn blijven liggen.. Heb je toevallig enig idee wat hij nog precies had liggen? Heb bijvoorbeeld geen cilinderkoppen enzo nodig die hij heeft maar ben meer geinteresseerd in interieurdingen etc. Weet nog niet of het echt interessant is, de vriend van mijn moeder zou misschien mee gaan maar als het niet interessant genoeg is dan is het zonde van de tijd etc. Wacht nog op antwoord van die kerel dus
. Ik denk dat de punten die je genoemd hebt ik zelf ook even moet controleren. Ik ga morgen misschien nog kijken naar de onderdelen die in Enter zijn blijven liggen.. Heb je toevallig enig idee wat hij nog precies had liggen? Heb bijvoorbeeld geen cilinderkoppen enzo nodig die hij heeft maar ben meer geinteresseerd in interieurdingen etc. Weet nog niet of het echt interessant is, de vriend van mijn moeder zou misschien mee gaan maar als het niet interessant genoeg is dan is het zonde van de tijd etc. Wacht nog op antwoord van die kerel dus  
											 
			 
			
			
			
 Geeft mij een vrij gerust gevoel dat we hem zo kritisch hebben nagekeken, al is het jammer dat het alle vier de wiellagers zijn ipv slechts eentje. Ik heb ook een goede nieuwe Haynes bij hem gekocht (zou ik je sterk aanraden voor onderhoud, kost 25 euro). Op zich zou ik de wiellagers zelf kunnen, ziet er niet erg ingewikkeld uit, maar volgens het boek (en hem) moeten vooraan de asmoeren op een erg laag moment aangedraaid worden dat buiten het bereik van mijn momentsleutel valt, en achter moeten de binnenste asmoeren zo vast aangedraaid worden dat de remtrommel bij een bepaalde kracht begint te draaien. Dat ga ik dan niet op het gevoel doen als ik er daarna 4000 km mee in het buitenland moet rijden
  Geeft mij een vrij gerust gevoel dat we hem zo kritisch hebben nagekeken, al is het jammer dat het alle vier de wiellagers zijn ipv slechts eentje. Ik heb ook een goede nieuwe Haynes bij hem gekocht (zou ik je sterk aanraden voor onderhoud, kost 25 euro). Op zich zou ik de wiellagers zelf kunnen, ziet er niet erg ingewikkeld uit, maar volgens het boek (en hem) moeten vooraan de asmoeren op een erg laag moment aangedraaid worden dat buiten het bereik van mijn momentsleutel valt, en achter moeten de binnenste asmoeren zo vast aangedraaid worden dat de remtrommel bij een bepaalde kracht begint te draaien. Dat ga ik dan niet op het gevoel doen als ik er daarna 4000 km mee in het buitenland moet rijden   Gebruik van kleine ritten of alleen in het binnenland was anders geweest, dan had ik zelf een poging gedaan.
  Gebruik van kleine ritten of alleen in het binnenland was anders geweest, dan had ik zelf een poging gedaan. 
											 
			 
			
			
			 
  . Als ik goed zoek is er ook nog wel een digitale haynes te vinden denk ik zo.
. Als ik goed zoek is er ook nog wel een digitale haynes te vinden denk ik zo.  
  
											 
			 
			
			
			 En zoveel ruimte nemen die onderdelen niet in beslag hoor; die flensen zijn het grootste en ik denk niet veel groter dan een tennisbal
 En zoveel ruimte nemen die onderdelen niet in beslag hoor; die flensen zijn het grootste en ik denk niet veel groter dan een tennisbal  Maar goed, als je er verder alleen binnen Nederland mee blijft zal zo'n pakket niet absoluut noodzakelijk zijn, het is vooral voor de lange ritten handig.
 Maar goed, als je er verder alleen binnen Nederland mee blijft zal zo'n pakket niet absoluut noodzakelijk zijn, het is vooral voor de lange ritten handig. 
											 
			 
			
			
			 . Hier gaan we ook de wiellagers voor, remkabels en alle kleine dingetjes doen. Totale kosten inclusief aanschaf liggen nu op ongeveer 400-500 euro. Daar zit dan benzine voor de rit niet bij, maar eigenlijk valt het nog reuze mee.
. Hier gaan we ook de wiellagers voor, remkabels en alle kleine dingetjes doen. Totale kosten inclusief aanschaf liggen nu op ongeveer 400-500 euro. Daar zit dan benzine voor de rit niet bij, maar eigenlijk valt het nog reuze mee.  . Keertje 's avonds mee gereden, beeld versplinterd door de krassen.
. Keertje 's avonds mee gereden, beeld versplinterd door de krassen.  
											 
			 
			
			
			 .  Heb jii de wiellagers al laten doen?  Enig, dee van de kosten als de garage het doet?
.  Heb jii de wiellagers al laten doen?  Enig, dee van de kosten als de garage het doet?
											 
			 
			
			
			
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 ). Je krijgt dan in ieder geval een rood kenteken en dan zou je hem tijdelijk extra kunnen verzekeren. Maargoed, dat is afhankelijk van de auto die je koopt. Zorg ervoor dat de verzekering erop zit voordat je gaat rijden anders kun je nog wel eens problemen krijgen.
). Je krijgt dan in ieder geval een rood kenteken en dan zou je hem tijdelijk extra kunnen verzekeren. Maargoed, dat is afhankelijk van de auto die je koopt. Zorg ervoor dat de verzekering erop zit voordat je gaat rijden anders kun je nog wel eens problemen krijgen.  , wel met een geldige verzekering die de auto nog had.
, wel met een geldige verzekering die de auto nog had.
											 
			 
			
			
			 Kans is nog wel redelijk imho dat we toch weer naar delen van de ontsteking moeten kijken, de bobine of condensators of zo.
  Kans is nog wel redelijk imho dat we toch weer naar delen van de ontsteking moeten kijken, de bobine of condensators of zo. We gaan de auto beplakken en verder niet-permanent bewerken, zodat hij weer terug zou moeten kunnen naar zijn originele staat. We vonden het anders toch te zonde.
 We gaan de auto beplakken en verder niet-permanent bewerken, zodat hij weer terug zou moeten kunnen naar zijn originele staat. We vonden het anders toch te zonde.  Maar de Trabant haalt er wel 2 pk en 11 Nm meer koppel uit, dus het minste vermogen en de kleinste auto zouden we nog wel eens kunnen hebben
 Maar de Trabant haalt er wel 2 pk en 11 Nm meer koppel uit, dus het minste vermogen en de kleinste auto zouden we nog wel eens kunnen hebben   
											 
			 
			
			
			 
  
											 
			 
			
			
			
 
											 
			 
			
			
			 ivm met de kosten.
 ivm met de kosten.  
			 
			
			
			 Mocht ik deze week geen reactie van de verkoper verwachten dan start ik een geschil, moet als het goed is wat opleveren.
 Mocht ik deze week geen reactie van de verkoper verwachten dan start ik een geschil, moet als het goed is wat opleveren.
											 
			 
			
			
			 
 Als ik er morgen aan denk zal ik even kijken of dat lukt, maar op zich is er weinig aan te zien behalve dat hij knalt en een extra schok krijgt. En misschien dat het backfire bij het uitrollen in de versnelling in de uitlaat zit, maar dat kan ik moeilijk controleren want ik kan geen 80 km/u rennen om de boel van dichtbij te kunnen filmenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:28 schreef monsterd. het volgende:
Ik wacht deze maand ook maar met invoerenivm met de kosten.
Kun je eens een filmpje posten als die backfired? Weet niet of dat lukt? Misschien dat de vriend van mijn moeder het probleem herkent.
 
  
											 
			 
			
			
			 . Zal nog even kijken of ik ergens anders eraan kan komen, maar het is zonde want ik heb die Poolse kerel natuurlijk al wel betaald..
. Zal nog even kijken of ik ergens anders eraan kan komen, maar het is zonde want ik heb die Poolse kerel natuurlijk al wel betaald..  .
.
											 
			 
			
			
			 Daarbij reageert hij vrij direct op het gaspedaal, waardoor misschien meer ingespoten wordt dan hij direct kan verwerken. Sowieso is hij door zijn korte wielbasis en verouderde/beperkte vering ook heel hobbel-gevoelig voor oneffenheden.
 Daarbij reageert hij vrij direct op het gaspedaal, waardoor misschien meer ingespoten wordt dan hij direct kan verwerken. Sowieso is hij door zijn korte wielbasis en verouderde/beperkte vering ook heel hobbel-gevoelig voor oneffenheden.  
											 
			 
			
			
			Oh wat naar nou. Ik hoop niet dat 'ie je nu niks gaat sturen nu hij het geld heeft...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:01 schreef monsterd. het volgende:
Bah, ik wacht ook nog steeds op de lampen via de Poolse marktplaats.Mocht ik deze week geen reactie van de verkoper verwachten dan start ik een geschil, moet als het goed is wat opleveren.
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 .
 .
											 
			 
			
			
			Ze is Poolsquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:35 schreef zl7z het volgende:
Wat een mooi bakje. Ik ben jaloers.
Hoe heb je het qua taal geregeld bij onderhandeling? Ik weet hoe goed de talenkennis soms is van Polen.
 
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
  , maar die zitten niet op de fiat op dit moment. Had toen al gewone tubelessbanden met een binnenband op de oude velg gedaan.  Als ik een keer nog 2 goede velgen vindt dan wissel ik het dan wel.
, maar die zitten niet op de fiat op dit moment. Had toen al gewone tubelessbanden met een binnenband op de oude velg gedaan.  Als ik een keer nog 2 goede velgen vindt dan wissel ik het dan wel. 
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 . Daarnaast brandt het injectielampje. Het gisteren injectiereiniger erdoorheen gegooid, dus we zien het wel. Ga morgen nog even kijken of de bobines goed zijn en de compressie meten. Hoop niet dat een klep stuk is, want ik wil sowieso weinig geld in de cinquecento stoppen. Hij is vooral bedoeld als tussenauto voor mij en  "eersteervaringsgebakje" voor mijn zusje.
. Daarnaast brandt het injectielampje. Het gisteren injectiereiniger erdoorheen gegooid, dus we zien het wel. Ga morgen nog even kijken of de bobines goed zijn en de compressie meten. Hoop niet dat een klep stuk is, want ik wil sowieso weinig geld in de cinquecento stoppen. Hij is vooral bedoeld als tussenauto voor mij en  "eersteervaringsgebakje" voor mijn zusje.  Maargoed, we zullen zien. Ik weet iig dat 1 bougie stuk is. Hebben we vervangen maar het maakte geen verschil.
 Maargoed, we zullen zien. Ik weet iig dat 1 bougie stuk is. Hebben we vervangen maar het maakte geen verschil.  
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 zijn gisteren niet aan de remleidingen toegekomen maar de nieuwe iellager zit er wel op.   Post later nog wel wat nieuwe fotos.
  zijn gisteren niet aan de remleidingen toegekomen maar de nieuwe iellager zit er wel op.   Post later nog wel wat nieuwe fotos.
											 
			 
			
			
			 
  
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 .  150 euro verder en na al het werk van de vriend van mijn moeder is het dan gelukt. Het injectielampje brandt wel nog steeds, maar kan de ecu nog eens resetten om te kijken wat er gebeurd. Wel heeft hij nu hetzelfde probleem als de blauwe, namelijk zomaar voor stoplichten afslaan. Ineens hoor je de motor niet meer. Nou lag het in de 126 aan de contactpunten, maargoed de cinq is toch iets moderner dus het zal wel met de ontsteking te maken hebben. Klusje voor een andere keer. Tevens is de handrem ruk dus dat staat voor de cinq ook nog op de to-do-lijstje.
.  150 euro verder en na al het werk van de vriend van mijn moeder is het dan gelukt. Het injectielampje brandt wel nog steeds, maar kan de ecu nog eens resetten om te kijken wat er gebeurd. Wel heeft hij nu hetzelfde probleem als de blauwe, namelijk zomaar voor stoplichten afslaan. Ineens hoor je de motor niet meer. Nou lag het in de 126 aan de contactpunten, maargoed de cinq is toch iets moderner dus het zal wel met de ontsteking te maken hebben. Klusje voor een andere keer. Tevens is de handrem ruk dus dat staat voor de cinq ook nog op de to-do-lijstje.   
  . Als laatste moet sowieso de stuurspeling nagelopen worden, hij wijkt voor mijn gevoel te veel af zonder echt te sturen. Verder moet ik even kijken of ik nou toch een andere voorruit erin ga zetten of niet. Is afhankelijk van de mening van de apkkeurende garage. Zit er sowieso aan te denken om hem vooraf "vooraf" te laten keuren zodat ik zeker weet dat ik bij het RDW niet voor verrassingen kom te staan.
. Als laatste moet sowieso de stuurspeling nagelopen worden, hij wijkt voor mijn gevoel te veel af zonder echt te sturen. Verder moet ik even kijken of ik nou toch een andere voorruit erin ga zetten of niet. Is afhankelijk van de mening van de apkkeurende garage. Zit er sowieso aan te denken om hem vooraf "vooraf" te laten keuren zodat ik zeker weet dat ik bij het RDW niet voor verrassingen kom te staan.  
											 
			 
			
			
			 
  
			 
			
			
			

 ) erop en dat 'deukt' wat naar beneden. Dat eist 1 of 2 cruciale centimeters, en als we het terug duwden klapte het uiteindelijk weer naar beneden. Ik weet niet wat we gedaan hebben, maar de laatste tijd zit het ons niet meer in de weg in ieder geval.
) erop en dat 'deukt' wat naar beneden. Dat eist 1 of 2 cruciale centimeters, en als we het terug duwden klapte het uiteindelijk weer naar beneden. Ik weet niet wat we gedaan hebben, maar de laatste tijd zit het ons niet meer in de weg in ieder geval. 
											 
			 
			
			
			 Dat vond ik zelf iets te veel werk, dus nu maar een kaal dakje.
 Dat vond ik zelf iets te veel werk, dus nu maar een kaal dakje.   
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 . Is het ene gemaakt, gaat het andere stuk.  Nu is de remcilinder rechtsvoor stuk en benzinetank blijkt voorzien te zijn van een klein gaatje
. Is het ene gemaakt, gaat het andere stuk.  Nu is de remcilinder rechtsvoor stuk en benzinetank blijkt voorzien te zijn van een klein gaatje  :')
:') 
  
											 
			 
			
			
			 80e is op zich niet eens zo duur voor een brandstoftank, ook al is het maar een kleintje.
 80e is op zich niet eens zo duur voor een brandstoftank, ook al is het maar een kleintje.  
			 
			
			
			 In verhouding tot andere auto;s kost het geen drol natuurlijk Verder wil de vriend van mijn moeder niet lassen. Het is nu maar 1  klein gaatje maar bij de naden komen er steeds meer slechte stukken naar voren. Schiet niet op dus.
 In verhouding tot andere auto;s kost het geen drol natuurlijk Verder wil de vriend van mijn moeder niet lassen. Het is nu maar 1  klein gaatje maar bij de naden komen er steeds meer slechte stukken naar voren. Schiet niet op dus.
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			

 
											 
			 
			
			
			 
  
			 
			
			
			 . Met de hele buurt zo'n ding aanduwen etc. Wat een gezicht, een hele zwerm koters om een maluch aan te duwen
. Met de hele buurt zo'n ding aanduwen etc. Wat een gezicht, een hele zwerm koters om een maluch aan te duwen   
											 
			 
			
			
			Auto hoeft niet APK gekeurd te zijn om op kenteken te komen, ze kijken bij de keuring naar chassisnummer, juiste gewicht e.d.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:46 schreef monsterd. het volgende:
Eendagskenteken etc moet wel lukken. Ik maak me meer zorgen om het feit dat zij niet zomaar kunnen controleren of ik de rechtmatige eigenaar ben.
Trouwens, iemand enig idee hoe het zit met apk als ik het niet bij het RDW laat doen? Anders kan ik hem vooraf laten keuren bij een garage hier in de buurt en zodra hij de papieren heeft daar terugkomen.
 
			 
			
			
			Je kunt overigens tijdens het invoeren bij de RDW meteen een APK laten doen, mocht je er vertrouwen in hebben dat de auto er wel doorheen komt. Dan ben je meteen klaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:34 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Auto hoeft niet APK gekeurd te zijn om op kenteken te komen, ze kijken bij de keuring naar chassisnummer, juiste gewicht e.d.
Ik ben destijds met eendagsplaten en eendagsverzekering naar de RDW gereden en daar is de auto gekeurd voor de RDW.
Daarna doorgereden naar de garage en een APK laten doen.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			In theorie zijn de APK eisen natuurlijk hetzelfde...;). Ik kreeg bij de RDW niet de indruk dat ze strenger waren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:22 schreef monsterd. het volgende:
Nouja apk moet een fluitje van een cent worden met al die nieuwe onderdelen, ik denk alleen altijd dat het rdw nog een stuk strenger isdan een plaatselijke garage
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Ja kan idd, maar ik doe het liever bij mijn eigen garage.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je kunt overigens tijdens het invoeren bij de RDW meteen een APK laten doen, mocht je er vertrouwen in hebben dat de auto er wel doorheen komt. Dan ben je meteen klaar.

 
			 
			
			
			 
  
											 
			 
			
			
			 . Duimen maar dat het meevalt. Maartoch, 3600 km is toch een flinke eind voor zon kar.   Als ik er zelf op terugkijk heb ik ook mazzel dat ik probleemloos 1100 km heb afgelegd
 . Duimen maar dat het meevalt. Maartoch, 3600 km is toch een flinke eind voor zon kar.   Als ik er zelf op terugkijk heb ik ook mazzel dat ik probleemloos 1100 km heb afgelegd  
											 
			 
			
			
			 
  
  
											 
			 
			
			
			 
  .
. 
  
  
  
											 
			 
			
			
			
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |