quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat ik je al vanmiddag zei: chassis + alles wat nodig is om te rijden van een 356 nemen en daarbovenop je, nadat je het gespoten hebt in geel, carosserie van de 126 bovenop pleuren.
Wat kosten die dingen ? Tot nu toe vind ik de kosten per onderdeel wel meevallen geloof ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:38 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb ondertussen maar nieuwe draagarmen besteld en wat nieuwe rubbertjes erbij. Kosten lopen behoorlijk op nu helaas, maargoed dat moet ik er maar voor over hebben.
Wat is daar het voordeel van ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat ik je al vanmiddag zei: chassis + alles wat nodig is om te rijden van een 356 nemen en daarbovenop je, nadat je het gespoten hebt in geel, carosserie van de 126 bovenop pleuren.
Kost eigenlijk nog steeds niets vergeleken met modernere auto's, of wat andere klassiekers.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:36 schreef monsterd. het volgende:
Tja, het is verder idd fijn dat het kwa prijs meevalt, maar alles wat stuk kan, gaat ook stuk hier. En dan heb ik de afgelopen 3 maanden maar zo'n 600 meter met de 126 gereden
Nouja heb de vorige ook bij de gewone 126 shop besteld en daar was niets mee aan de hand. De laatste zendig was alleen een beetje rampzalig. De doos waarin het binnen kwam was al helemaal beschadigd door transport. Ook had ik drie flesjes remolie besteld die alle drie zijn gaan lekken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:39 schreef 2cv het volgende:
Kan je niet gewoon standaard keerringen bestellen ? Doe ik ook altijd. Wel bij professionele leveranciers. Want om een goede keerring zo te vervormen heb je aardig wat kracht nodig wat een beetje impliceert dat dit pudding-keerrringen zijn.
Motorblok was vastgelopen toch ofzo? Hopen dat het goedkomtquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:58 schreef Dingest het volgende:
Schiet eindelijk wel een beetje op![]()
Bij mij ligt de motor er nu uit, plan is ermee naar de verzamelaar te gaan om samen proberen te achterhalen wat er aan mankeert. Zuigerveren lijken nog steeds een goede gok. Waarschijnlijk moet hij dus zover uit elkaar dat het iig handiger is om hem even uit de auto te hebben.
Heel veel succes. Ik weet uit de cinq dat als de compressie niet klopt je altijd veel werk eraan hebt om te bepalen wat er nou aan de hand is.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:55 schreef Dingest het volgende:
Ik weet niet wat we precies hebben, voor zover ik na kan gaan serieuze compressie-issues in ieder geval. Mogelijk verlepte zuigerveren dus, maar dat moeten we nog gaan uitzoeken.
ik begrijp dat je er niet mee rond rijd, ik ben ooit 1 dag onverzekerd geweest door een misverstand met de tussenpersoon en een maand later kreeg ik al een mooie boete van 400 euro. mijn auto heeft die dag ook alleen maar binnen gestaanquote:Op zondag 9 september 2012 22:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Monsterd hier, ik rijd er niet mee rond hoor. Hij staat op eigen terrein maar ik kan nog helemaal niets omdat ik de papieren nog niet ontvangen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |