quote:
nee! ik doe dat niet! het is gwn kk goor en onsmakelijk!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je mag bekennen niemand die boos wordt.
Ik hoorde dat je vader het deed en dat jij het dan moest aflikken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
nee! ik doe dat niet! het is gwn kk goor en onsmakelijk!
ik moet niksquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:40 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Mannen die dit niet doen, moeten dringen een kopie halen van==>
'' Terug naar de basis, of waarom vrouwen op oermannen vallen.''
omg, ga niet kinderachtig doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:41 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je vader het deed en dat jij het dan moest aflikken.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ja en daarna vreet ze ze op kutchinezen
lijkt me ook een vrij natuurlijke reactie op jeukquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:49 schreef smitjew het volgende:
wat is daar erg aan beetje aan je anus krabben ?
Meid, ben je ongesteld?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ja en daarna vreet ze ze op kutchinezen
Arme jijquote:
Ik heb geen katquote:
Viespeuk dus daarom zijn mn katten soms weg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meid, ben je ongesteld?
[..]
Arme jij
[..]
Ik heb geen kat
met vochtige toilet doekjes is fijn als je jeuk heb, of als je scherp hebt gegetenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:50 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
lijkt me ook een vrij natuurlijke reactie op jeuk
Nee, ze zijn weg omdat ze zat zijn dat ze geneukt worden door jou, omdat je anders forever alone bentquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Viespeuk dus daarom zijn mn katten soms weg.
Dat doet echt pijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ze zijn weg omdat ze zat zijn dat ze geneukt worden door jou, omdat je anders forever alone bent
80% van 0 is 0quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
nee haal wel vaak mn handen onder mn oksels en ruik er dan aan, 80% procent van de mensen die ik ken, doen dat ook
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde forever alone met jouw handen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
80% van een vis is een vis zonder staart
moet echt erg zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde forever alone met jouw handen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Misschien wil die vis gekontvingert worden
waarom? ik las in een ander topic dat cash ook al bij vaak bij je thuis isgeweest.. waarom sta je dan droog?quote:
Nee vandaag is het links, moet het wel in balans houden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet tegen jou, ga met jouw rechterhand spelen joh
Stalkerquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
waarom? ik las in een ander topic dat cash ook al bij vaak bij je thuis isgeweest.. waarom sta je dan droog?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:03 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Wie is Cash?
ik dacht dat ik de enige was?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:03 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Wie is Cash?
ik dacht dat ik de enige was?
Oh Oké, doei.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee vandaag is het links, moet het wel in balans houden.
nee geen stalker, mijn geheugen werkt gewoon nog primaquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stalker
Ik bedoelde KwadeAfdonk, ik sta niet droog.
geweldige opmerking je wint dit prachtige t shirtquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Boehoee?
Sorry schattie, maar Cash is gewoon lekkerder, en zijn pik is groter, dus ja
als je echt al seks had gehad wist je stiekum ook wel dat de grootte van een penis van de man eigelijk helemaal niet belangrijk is voor de vrouw voor goede seksquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Boehoee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Boehoee?
Zo hey, 47 mmquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]hoeveel mm ik wed dat hij niet tegen mijn 47 mm op kan.
Ahh oke dacht alquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:06 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
nee geen stalker, mijn geheugen werkt gewoon nog prima
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:07 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
als je echt al seks had gehad wist je stiekum ook wel dat de grootte van een penis van de man eigelijk helemaal niet belangrijk is voor de vrouw voor goede seksVoelde jij het verschil dan tussen de lul van k-cash en tong80?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:07 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
als je echt al seks had gehad wist je stiekum ook wel dat de grootte van een penis van de man eigelijk helemaal niet belangrijk is voor de vrouw voor goede seksDan vraag je het aan Cash, bedankt voor je serieuze antwoord, ik wist het alleen 3 jaar geleden ook al aangezien ik naar school ga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als dat zo is dan verdiend ze toch dit prachtige t shirtquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Voelde jij het verschil dan tussen de lul van k-cash en tong80?
Lekker hoor :S :Squote:Op woensdag 2 mei 2012 23:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Als hij slap is he xd wat denk jij wel niet, als hij stijf is, is hij 7.94 mm
u mad?quote:
Op wat voor school vertellen ze dat het niet uitmaakt welke maat luk k-cash heeft?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:10 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
als dat zo is dan verdiend ze toch dit prachtige t shirt [ afbeelding ]
einzzquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Op wat voor school vertellen ze dat het niet uitmaakt welke maat luk k-cash heeft?
Op mijn school vertelde ze alleen maar hoe vaak Kim Holland is uitgehold.
ik heb nog nooit aan een andere lul gezeten dan m'n eigen, dus je poging tot grappig proberen te doen is bij deze mislukt jongetjequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Voelde jij het verschil dan tussen de lul van k-cash en tong80?
Serieus erop ingaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:12 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
ik heb nog nooit aan een andere lul gezeten dan m'n eigen, dus je poging tot grappig proberen te doen is bij deze mislukt jongetje
geen idee waarschijnelijk einz=1=!quote:
jij en je vriendje die niet eens een bankrekening heeft einzeinzeinzquote:
Die speciale scholen voor minderbegaafde mensen ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Op wat voor school vertellen ze dat het niet uitmaakt welke maat luk k-cash heeft?
Op mijn school vertelde ze alleen maar hoe vaak Kim Holland is uitgehold.
ROC is.toch gewoon goed?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:15 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Die speciale scholen voor minderbegaafde mensen ook
ga een bankrekening aanvragen gek, of geef je nu alle schuld weer aan de rabobank?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:15 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Die speciale scholen voor minderbegaafde mensen ook
lijkt mij legaalquote:
Wat heb jij met bankrekeningen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:16 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
ga een bankrekening aanvragen gek, of geef je nu alle schuld weer aan de rabobank?
Moet jij zo nodig zeggen, ga terug naar AHquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:16 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
ga een bankrekening aanvragen gek, of geef je nu alle schuld weer aan de rabobank?
het zijn matties jonge, net als mn maten nestalgie Aldotheapache .Masturbatron Duke nukkem David hazelhoofd en Chuck norrisquote:
mag der niet meer in sinds ik met mn fiets er binnen ben gereden en geschreeuwd ONE LOVEEE ONE HEAAART LETS PLAY TOGETHER AND BEEEE AALRIGGGHTTquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet jij zo nodig zeggen, ga terug naar AH
Okquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:18 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
het zijn matties jonge, net als mn maten nestalgie Aldotheapache .Masturbatron Duke nukkem David hazelhoofd en Chuck norris
ok van jou betekend niets meer dan twee letters uit het latijnse alfabetquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef aspirantspierbundel het volgende:
ik geef toe dat de benaming kontvingeren fout is,
je gaat er meer kond
en dan ruik je
Al jouw post bij elkaar betekenen nog minderquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
ok van jou betekend niets meer dan twee letters uit het latijnse alfabet
Awhh, lief dat je zoveel van je fiets houdt, een voorwerp die een ene neuk geeft om je, ware liefdequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
mag der niet meer in sinds ik met mn fiets er binnen ben gereden en geschreeuwd ONE LOVEEE ONE HEAAART LETS PLAY TOGETHER AND BEEEE AALRIGGGHTT
post betekenen ook niets, het zijn meningen en reacties van verschillende mensen, zonder een hechte waarde, het gaat om het respect en al die shit toch .masturbatron?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:20 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Al jouw post bij elkaar betekenen nog minder [ afbeelding ]
Het is betekent met een t..quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
ok van jou betekend niets meer dan twee letters uit het latijnse alfabet
nee, ik riep het naar de mensen, mijn fiets is nu een stuk schroot, en ben nu al weer 3 fietsen verderquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh, lief dat je zoveel van je fiets houdt, een voorwerp die een ene neuk geeft om je, ware liefde
Als het om respect gaat betekent het dus ietsquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:21 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
post betekenen ook niets, het zijn meningen en reacties van verschillende mensen, zonder een hechte waarde, het gaat om het respect en al die shit toch .masturbatron?
/carequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is betekent met een t..
Zucht ik weet dat je pas in groep 1 zit, maar kom op
Zo mooiboyquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
nee, ik riep het naar de mensen, mijn fiets is nu een stuk schroot, en ben nu al weer 3 fietsen verder
posts zit geen respect in, de manier van omgang en waarde wel, als ik nu tegen je zeg dat ik je respecteer, dan zou dat gewoon een vette (zoals vet in patat ) leugen zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Als het om respect gaat betekend het dus iets [ afbeelding ]
Hoiquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:23 schreef Anno2012 het volgende:
Hallo ,ik ben nieuw hier.
hoe kan het dat je maanden droog staat terwijl je met K-cash bent?
Dit was een vraag aan angel-joy
Graag antwoorden
niks geen mooiboy, ben baas, net als nestalgie en .masturbatron en aldotheapachequote:
welke pagina,ik heb niet alles kunnen volgenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoi
Daar heb ik al antwoord op gegeven.
Ik adviseer u om even langs een opticien te gaan.
Gr.
omdat 22 graden onder 0quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:23 schreef Anno2012 het volgende:
Hallo ,ik ben nieuw hier.
hoe kan het dat je maanden droog staat terwijl je met K-cash bent?
Dit was een vraag aan angel-joy
Graag antwoorden
Groep 1quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is betekent met een t..
Zucht ik weet dat je pas in groep 1 zit, maar kom op
Je mag niet liegen van jouw mamaquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:23 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
posts zit geen respect in, de manier van omgang en waarde wel, als ik nu tegen je zeg dat ik je respecteer, dan zou dat gewoon een vette (zoals vet in patat ) leugen zijn
ik lieg, bedrieg, wat ga je eraan doen huh?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je mag niet liegen van jouw mama
Hup bedtijd, slaap kindje slaap.
homo grapjes over mij maken vind ik gewoon niet grappig, ook niet in ONZ, sorry als ik je humor niks aan vindquote:
oeh, ik mag je nieuwe UI welquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:26 schreef Dimens het volgende:
Zoveel postst van A-J en nog steeds geen DM.
Jammer.
Onzeker over je geaardheid?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:26 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
homo grapjes over mij maken vind ik gewoon niet grappig, ook niet in ONZ, sorry als ik je humor niks aan vind
Lees je ff terug.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:25 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
welke pagina,ik heb niet alles kunnen volgen
Als mensen zichzelf baas noemen zijn ze losersquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
niks geen mooiboy, ben baas, net als nestalgie en .masturbatron en aldotheapache
Oh. Deze is nog van Halloween.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:26 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
oeh, ik mag je nieuwe UI wel
nee je bent loser als je denkt dat je alles bent, als je baas bent, dan heb je die titel verdiend, niet door je zelf maar door anderenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lees je ff terug.
[..]
Als mensen zichzelf baas noemen zijn ze losers
duurt nog wel ff vier het niet eens, kijk wel horror van a tot z maar bij ons vieren ze alleen nog sint maartenquote:
Uh nee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:28 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
nee je bent loser als je denkt dat je alles bent, als je baas bent, dan heb je die titel verdiend, niet door je zelf maar door anderen
uhh Jaquote:
Ik ga ook met mijn lampion langs de deuren voor appels en rozijnen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:29 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
duurt nog wel ff vier het niet eens, kijk wel horror van a tot z maar bij ons vieren ze alleen nog sint maarten
ik heb zin telkens weer die appels tegen hun koppen aan te smijten, of m'n sigaar in hun lampions te gooienquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga ook met mijn lampion langs de deuren voor appels en rozijnen.
een lampion gebruiken en geen AK-47quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga ook met mijn lampion langs de deuren voor appels en rozijnen.
ik ben baas cause ik win deze discussiequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oehoe, je gaat met een 15 jarige in een niettes welles discussie, hoe baas ben je dan
wat is mis met hitlers buzzsaw?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:31 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
een lampion gebruiken en geen AK-47
de koude loop van een AK-47 kan toch ook dienst doen bij het topic onderwerp?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:31 schreef Anno2012 het volgende:
van kontvingeren naar een AK-47
dit gaat fout jongens
Oke, ik ga mijn tijd niet hier aan verspillen, denk lekker wat je wilt, droom zacht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:31 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
ik ben baas cause ik win deze discussie
alles gaat fout op fok, al sinds de eerste post hier is gemaaktquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:31 schreef Anno2012 het volgende:
van kontvingeren naar een AK-47
dit gaat fout jongens
zacht zal ik niet dromen, heb de metmichel koptelefoon op me hoofd met fearfm op de achtergrondquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oke, ik ga mijn tijd niet hier aan verspillen, denk lekker wat je wilt, droom zacht.
ik keek ff naar je signature wtf is een smabal?quote:
Er staat nog nooit zo diep, zie mn volgende post ( zit namelijk op htc )quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
ik ga er zegmaar een paar mm in , waar het jeukt
Maar jij gaat diep voor het plezier deriveer ik uit je post?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:34 schreef Nestalgie het volgende:
Beter houden we het ontopic, hoe diep gaan jullie?
Ik nooit super diep maar krijg altijd wel daarna last van aambeien
welke Wildfire? Desire hd?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Er staat nog nooit zo diep, zie mn volgende post ( zit namelijk op htc )
heb ik ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:37 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
ik voel toch echt de neiging meer met mn hand onder mijn oksels
nee, ik niet echt,quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
heb ik ook
en een komvorm met je handen maken en daar een scheet in laten en dan ruiken
ja inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:40 schreef Anno2012 het volgende:
gewoon scheet laten onder de lakens,en dan ruiken, is nog beter
Sensation XEquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:38 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
welke Wildfire? Desire hd?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
ik keek ff naar je signature wtf is een smabal?
Deze man weetquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:40 schreef Anno2012 het volgende:
gewoon scheet laten onder de lakens,en dan ruiken, is nog beter
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:15 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)an-het-diertje.dhtml
Haha tuurlijk nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:50 schreef Warmaster88 het volgende:
Hallon,
hoe gaat dat dan zo? tussen te poepen?
gr gr Henk!
Watjequote:Op donderdag 3 mei 2012 10:15 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ben er sinds kort mee gestopt, het werd een verslaving.
En dan hoeft het voor mij ook echt niet meer hoor!
Wel pics, of minstens een paintquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:27 schreef Geester het volgende:
Zeker.. Alleen is mijn vinger vacuum gezogen en moest ik die eraf zagen.. De combinatie van kontplasma met bloed deed mij lichtelijk overgeven. Die geurcombinatie echter deed mij een boner krijgen dus ging ik fappen en alles tegelijk. De vinger zit er nog een beetje in hij verteerd wel langzaam en als ie in de wc val zal ik em oppakken
beginnersfout lijkt mequote:Op donderdag 3 mei 2012 11:27 schreef Geester het volgende:
Zeker.. Alleen is mijn vinger vacuum gezogen en moest ik die eraf zagen.. De combinatie van kontplasma met bloed deed mij lichtelijk overgeven. Die geurcombinatie echter deed mij een boner krijgen dus ging ik fappen en alles tegelijk. De vinger zit er nog een beetje in hij verteerd wel langzaam en als ie in de wc val zal ik em oppakken
ik hoorde dat Johnny nog wat geld hadquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, AJ doet het voor of met geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |