quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ja en daarna vreet ze ze op kutchinezen
lijkt me ook een vrij natuurlijke reactie op jeukquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:49 schreef smitjew het volgende:
wat is daar erg aan beetje aan je anus krabben ?
Meid, ben je ongesteld?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ja en daarna vreet ze ze op kutchinezen
Arme jijquote:
Ik heb geen katquote:
Viespeuk dus daarom zijn mn katten soms weg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meid, ben je ongesteld?
[..]
Arme jij
[..]
Ik heb geen kat
met vochtige toilet doekjes is fijn als je jeuk heb, of als je scherp hebt gegetenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:50 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
lijkt me ook een vrij natuurlijke reactie op jeuk
Nee, ze zijn weg omdat ze zat zijn dat ze geneukt worden door jou, omdat je anders forever alone bentquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Viespeuk dus daarom zijn mn katten soms weg.
Dat doet echt pijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ze zijn weg omdat ze zat zijn dat ze geneukt worden door jou, omdat je anders forever alone bent
80% van 0 is 0quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
nee haal wel vaak mn handen onder mn oksels en ruik er dan aan, 80% procent van de mensen die ik ken, doen dat ook
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde forever alone met jouw handen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
80% van een vis is een vis zonder staart
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |