omdat 22 graden onder 0quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:23 schreef Anno2012 het volgende:
Hallo ,ik ben nieuw hier.
hoe kan het dat je maanden droog staat terwijl je met K-cash bent?
Dit was een vraag aan angel-joy
Graag antwoorden
Groep 1quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is betekent met een t..
Zucht ik weet dat je pas in groep 1 zit, maar kom op
Je mag niet liegen van jouw mamaquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:23 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
posts zit geen respect in, de manier van omgang en waarde wel, als ik nu tegen je zeg dat ik je respecteer, dan zou dat gewoon een vette (zoals vet in patat ) leugen zijn
ik lieg, bedrieg, wat ga je eraan doen huh?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je mag niet liegen van jouw mama
Hup bedtijd, slaap kindje slaap.
homo grapjes over mij maken vind ik gewoon niet grappig, ook niet in ONZ, sorry als ik je humor niks aan vindquote:
oeh, ik mag je nieuwe UI welquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:26 schreef Dimens het volgende:
Zoveel postst van A-J en nog steeds geen DM.
Jammer.
Onzeker over je geaardheid?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:26 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
homo grapjes over mij maken vind ik gewoon niet grappig, ook niet in ONZ, sorry als ik je humor niks aan vind
Lees je ff terug.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:25 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
welke pagina,ik heb niet alles kunnen volgen
Als mensen zichzelf baas noemen zijn ze losersquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
niks geen mooiboy, ben baas, net als nestalgie en .masturbatron en aldotheapache
Oh. Deze is nog van Halloween.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:26 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
oeh, ik mag je nieuwe UI wel
nee je bent loser als je denkt dat je alles bent, als je baas bent, dan heb je die titel verdiend, niet door je zelf maar door anderenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lees je ff terug.
[..]
Als mensen zichzelf baas noemen zijn ze losers
duurt nog wel ff vier het niet eens, kijk wel horror van a tot z maar bij ons vieren ze alleen nog sint maartenquote:
Uh nee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:28 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
nee je bent loser als je denkt dat je alles bent, als je baas bent, dan heb je die titel verdiend, niet door je zelf maar door anderen
uhh Jaquote:
Ik ga ook met mijn lampion langs de deuren voor appels en rozijnen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:29 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
duurt nog wel ff vier het niet eens, kijk wel horror van a tot z maar bij ons vieren ze alleen nog sint maarten
ik heb zin telkens weer die appels tegen hun koppen aan te smijten, of m'n sigaar in hun lampions te gooienquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga ook met mijn lampion langs de deuren voor appels en rozijnen.
een lampion gebruiken en geen AK-47quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga ook met mijn lampion langs de deuren voor appels en rozijnen.
ik ben baas cause ik win deze discussiequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oehoe, je gaat met een 15 jarige in een niettes welles discussie, hoe baas ben je dan
wat is mis met hitlers buzzsaw?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:31 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
een lampion gebruiken en geen AK-47
de koude loop van een AK-47 kan toch ook dienst doen bij het topic onderwerp?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:31 schreef Anno2012 het volgende:
van kontvingeren naar een AK-47
dit gaat fout jongens
Oke, ik ga mijn tijd niet hier aan verspillen, denk lekker wat je wilt, droom zacht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:31 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
ik ben baas cause ik win deze discussie
alles gaat fout op fok, al sinds de eerste post hier is gemaaktquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:31 schreef Anno2012 het volgende:
van kontvingeren naar een AK-47
dit gaat fout jongens
zacht zal ik niet dromen, heb de metmichel koptelefoon op me hoofd met fearfm op de achtergrondquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oke, ik ga mijn tijd niet hier aan verspillen, denk lekker wat je wilt, droom zacht.
ik keek ff naar je signature wtf is een smabal?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |