mag der niet meer in sinds ik met mn fiets er binnen ben gereden en geschreeuwd ONE LOVEEE ONE HEAAART LETS PLAY TOGETHER AND BEEEE AALRIGGGHTTquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet jij zo nodig zeggen, ga terug naar AH
Okquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:18 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
het zijn matties jonge, net als mn maten nestalgie Aldotheapache .Masturbatron Duke nukkem David hazelhoofd en Chuck norris
ok van jou betekend niets meer dan twee letters uit het latijnse alfabetquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef aspirantspierbundel het volgende:
ik geef toe dat de benaming kontvingeren fout is,
je gaat er meer kond
en dan ruik je
Al jouw post bij elkaar betekenen nog minderquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
ok van jou betekend niets meer dan twee letters uit het latijnse alfabet
Awhh, lief dat je zoveel van je fiets houdt, een voorwerp die een ene neuk geeft om je, ware liefdequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
mag der niet meer in sinds ik met mn fiets er binnen ben gereden en geschreeuwd ONE LOVEEE ONE HEAAART LETS PLAY TOGETHER AND BEEEE AALRIGGGHTT
post betekenen ook niets, het zijn meningen en reacties van verschillende mensen, zonder een hechte waarde, het gaat om het respect en al die shit toch .masturbatron?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:20 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Al jouw post bij elkaar betekenen nog minder [ afbeelding ]
Het is betekent met een t..quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
ok van jou betekend niets meer dan twee letters uit het latijnse alfabet
nee, ik riep het naar de mensen, mijn fiets is nu een stuk schroot, en ben nu al weer 3 fietsen verderquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh, lief dat je zoveel van je fiets houdt, een voorwerp die een ene neuk geeft om je, ware liefde
Als het om respect gaat betekent het dus ietsquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:21 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
post betekenen ook niets, het zijn meningen en reacties van verschillende mensen, zonder een hechte waarde, het gaat om het respect en al die shit toch .masturbatron?
/carequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is betekent met een t..
Zucht ik weet dat je pas in groep 1 zit, maar kom op
Zo mooiboyquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
nee, ik riep het naar de mensen, mijn fiets is nu een stuk schroot, en ben nu al weer 3 fietsen verder
posts zit geen respect in, de manier van omgang en waarde wel, als ik nu tegen je zeg dat ik je respecteer, dan zou dat gewoon een vette (zoals vet in patat ) leugen zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Als het om respect gaat betekend het dus iets [ afbeelding ]
Hoiquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:23 schreef Anno2012 het volgende:
Hallo ,ik ben nieuw hier.
hoe kan het dat je maanden droog staat terwijl je met K-cash bent?
Dit was een vraag aan angel-joy
Graag antwoorden
niks geen mooiboy, ben baas, net als nestalgie en .masturbatron en aldotheapachequote:
welke pagina,ik heb niet alles kunnen volgenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoi
Daar heb ik al antwoord op gegeven.
Ik adviseer u om even langs een opticien te gaan.
Gr.
omdat 22 graden onder 0quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:23 schreef Anno2012 het volgende:
Hallo ,ik ben nieuw hier.
hoe kan het dat je maanden droog staat terwijl je met K-cash bent?
Dit was een vraag aan angel-joy
Graag antwoorden
Groep 1quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is betekent met een t..
Zucht ik weet dat je pas in groep 1 zit, maar kom op
Je mag niet liegen van jouw mamaquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:23 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
posts zit geen respect in, de manier van omgang en waarde wel, als ik nu tegen je zeg dat ik je respecteer, dan zou dat gewoon een vette (zoals vet in patat ) leugen zijn
ik lieg, bedrieg, wat ga je eraan doen huh?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je mag niet liegen van jouw mama
Hup bedtijd, slaap kindje slaap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |