Dan had Feyenoord vandaag met 10-0 moeten winnen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
PSV speelt gelijk, Feijenoord verliest, PSV heeft beter doelsaldo...
Thanks. Maar los daarvan dacht ik dat als Heerenveen vandaag gelijkspel speelde, ze zeker wilden verliezen om PSV van de tweede plek af te houden. Daarom snapte ik het juichen niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:30 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik ga het proberen uit te leggen. We gaan ervan uit dat AZ en PSV zondag winnen dit betekent dat:
=> Als Heerenenveen wint van Feyenoord ze 4e worden ==> voorronde EL
=> gelijkspel wordt heerenveen 5e ==> playoffs
=> Als Feyenoord wint van Heerenveen wordt heerenveen 5e ==> voorronde EL
conclusie Heerenveen mag niet gelijkspelen.
Bij 0-0 in de 90e minuut kan heerenveen dan beter in eigen doel schieten. dat is dan wel weer gunstig
Lijkt me stug, na zo'n diagnose zit je niet triomfantelijk in De Kuip.quote:
Bij vertrek wel dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lijkt me stug, na zo'n diagnose zit je niet triomfantelijk in De Kuip.
Als ie wegblijft wordt er alleen maar meer gespeculeerdquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lijkt me stug, na zo'n diagnose zit je niet triomfantelijk in De Kuip.
Hij zegt daar dat het goed gaat en dat hij snel hoopt te gaan revalideren. Valt wel mee dan lijkt me.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:41 schreef SjaakBauer het volgende:
John wat ben je een held![]()
![]()
![]()
http://eredivisielive.nl/(...)eel-van-de-fans.html
Tja, je moet maar zo denken. Feyenoord heeft het nog in eigen handquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zou wel hard zijn. WTF.
Een zenuwonsteking had hij?
Er heerst een beetje een dubbel gevoel door dat AZ. Ben heel erg nerveus voor zondag.
Heb ook nog wel een hoopje op Excelsior.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, je moet maar zo denken. Feyenoord heeft het nog in eigen hand
En dat begint nu weerquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:46 schreef jakees het volgende:
[..]
Heb ook nog wel een hoopje op Excelsior.
hardlopen? Spoel niet wegquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef jakees het volgende:
Ok slaap zacht wankers! Ik ga nog even hardlopen en dromen over een CL plek.
Klinkt wel ernstigquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hopen dat hij volgend seizoen gewoon fit kan beginnen, waar het ook moge zijn.
Nee, we hebben er niet zo'n zin in, dus we gaan maar niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:56 schreef Outlined het volgende:
jullie gaan toch wel winnen in Heerenveen he!?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:00 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee, we hebben er niet zo'n zin in, dus we gaan maar niet.
Waarom zouden ze?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:21 schreef Cara het volgende:
ik ga me nu tot zondag lopen opvreten, heerenveen gaat vol voor de winst
Cabral droeg de goal op aan hem, met een hartje enzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:52 schreef Muto het volgende:
Guidetti. Hij was geemotioneerd na de 2-0 van Cabral hoorde ik?
Dat Gyan met de Cup mocht lopen was ook![]()
en een Planckquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Cabral droeg de goal op aan hem, met een hartje enzo
Misschien eigenlijk wel goed, als er geen spanning in de wedstrijd zit willen we het nog wel eens laten lopen....quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:21 schreef Cara het volgende:
ik ga me nu tot zondag lopen opvreten, heerenveen gaat vol voor de winst
die gaan er onbevangen erop knallen natuurlijk, niets te verliezen. staan ze zo na 50 mins voor met zo'n aanval, dan vind ik dat helemaal niet vreemd.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat zr er niet voor gaan.quote:
Serieus? Ik dacht altijd dat die 2 elkaar niet zo mochten..quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Cabral droeg de goal op aan hem, met een hartje enzo
Na de wedstrijd kwam John nog ff het veld en deed een boks met Cabralquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:25 schreef eight het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht altijd dat die 2 elkaar niet zo mochten..
Op de counter spelen dus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef Cara het volgende:
[..]
die gaan er onbevangen erop knallen natuurlijk, niets te verliezen. staan ze zo na 50 mins voor met zo'n aanval, dan vind ik dat helemaal niet vreemd.
Goede maten hoor. Zeker aan het begin.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:25 schreef eight het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht altijd dat die 2 elkaar niet zo mochten..
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ook jullie gefeliciteerd.
Prachtige prestatierespect.
Veel plezier met de voorronde CL, ik hoop dat jullie door komen.
Het was wel heel erg Oostblok countervoetbal inderdaad, maar als je zo'n goede verdediging hebt kan dat.quote:
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:28 schreef Scorpie het volgende:
Goed bezig heren. Ben benieuwd of jullie deze lijn kunnen voortzetten in de vCL.
the moves van Guidetti zijn toch een stuk beterquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:35 schreef Tyron het volgende:
Is Pieters niet wat voor Feyenoord?
[ afbeelding ]
Die heeft geen kampioenswedstrijd gespeeld zoals Pieters volgens een teamgenoot van hem.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:36 schreef eight het volgende:
[..]
the moves van Guidetti zijn toch een stuk beter
Wegens de sfeer? Die was ook echt helemaal niks inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:37 schreef Caland het volgende:
Lekker man.
Verder wel een boutwedstrijd zeg. Was er iemand overleden de eerste helft ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |