Heerenveen kan nog door AZ worden ingehaald. Ze worden dan 5e ipv 4e.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:10 schreef Fuszy het volgende:
Wel smerig van AZ. Had ze liever zien winnen, maar hoe zit dat nu met Heerenveen? Het maakt toch niet uit wat ze nu doen?
Heerenveen moet winnen of verliezen om Europees voetbal veilig te stellen. Als ze gelijkspelen en PSV en AZ winnen, dan wordt PSV 2e, en gaat het EL-ticket van de beker naar Heracles. Omdat Heerenveen dan 5e is, moeten ze play-offs spelen. Wint Heerenveen, dan blijven ze 4e, en hebben ze dus zeker EL. Verliest Heerenveen, dan worden ze 5e, maar omdat Feyenoord dan 2e is en PSV 3e, is Heerenveen als nummer 5 ook zeker van EL-voetbal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:10 schreef Fuszy het volgende:
Wel smerig van AZ. Had ze liever zien winnen, maar hoe zit dat nu met Heerenveen? Het maakt toch niet uit wat ze nu doen?
Ja, maar dan wint Feyenoord en eindigt PSV op de derde plek. Dus het ticket voor de EL wordt een plek verschoven naar plek 5.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:11 schreef Zwansen het volgende:
Als Heerenveen verliest worden ze toch mogelijk 5e en dus playoffs? Dus lijkt me dat Heerenveen sowieso wil winnen?
Ja want dan wordt Feyenoord 2e en PSV pakt het beker-EL ticket dus gaan de competitie EL tickets naar de volgende op de ranglijstquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:11 schreef Zwansen het volgende:
Als Heerenveen verliest worden ze toch mogelijk 5e en dus playoffs? Dus lijkt me dat Heerenveen sowieso wil winnen?
Europees voetbal is voor Heerenveen natuurlijk wel belangrijker dan geen Europees voetbalquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:12 schreef Zwansen het volgende:
Wordt je niet veel liever 3e of 4e dan 5e? Schijt aan die kut-EL.
Ze kunnen gewoon proberen te winnen en als het 5 minuten voor tijd gelijk staat alsnog eentje doorlaten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:14 schreef SjaakBauer het volgende:
Heerenveen gaat geen risico nemen op een gelijkspel, gaat dus gewoon salonoverwinning voor Feijenoord worden
Ja, maar dan maak je dan kans veel groter dat het gelijk wordt. Ze willen die kans gewoon vermijdenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon proberen te winnen en als het 5 minuten voor tijd gelijk staat alsnog eentje doorlaten.
hoezo? iemand van Feyenoord zal hem toch wel tussen de palen krijgen van Feyenoord als iedereen van Heerenveen aan de kant gaatquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja, maar dan maak je dan kans veel groter dat het gelijk wordt. Ze willen die kans gewoon vermijden
Is opzichtig spelbederf wat volgens mij gewoon bestraft kan worden door de KNVB. Maar wanneer ze gewoon verliezen zijn er 2 winnaars op het veld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo? iemand van Feyenoord zal hem toch wel tussen de palen krijgen van Feyenoord als iedereen van Heerenveen aan de kant gaat
Dan hadden ze er nog steeds 20 te weinig gehad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dus? Met je hogere wiskunde? Had Feijenoord er niet gewoon nog 3 bij moeten prikken??![]()
Nu kan Twente niet meer boven Heerenveen komen, dus hun vijfde plek is veilig. Als Feyenoord 2de wordt, dan geeft de vijfde plek ook directe plaatsing op EL.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef exile79 het volgende:
Waarom werd er in de kuip gejuicht voor Heerenveen? Gelijkspel was toch nog beter geweest voor Feijenoord?
Nee want dan had Heerenveen nog 6e kunnen worden, dat kan nu niet meerquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef exile79 het volgende:
Waarom werd er in de kuip gejuicht voor Heerenveen? Gelijkspel was toch nog beter geweest voor Feijenoord?
Fer met zn sportieve verbetering toch ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef exile79 het volgende:
Neequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:25 schreef exile79 het volgende:
Komt er in elk geval op neer dat Heerenveen wil winnen zondag.
Waarom niet? Als een ploeg geen baat heeft bij verliezen of gelijkspelen willen ze altijd winnen.quote:
Ik ga het proberen uit te leggen. We gaan ervan uit dat AZ en PSV zondag winnen dit betekent dat:quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:27 schreef exile79 het volgende:
Dan schiet mij maar lek. Ik heb het geprobeerd, maar ik snap het nu dus nog steeds niet haha.
Maar als ze aan gaan vallen wordt de kans groter dat het gelijk wordt. Heerenveen zal die kans gewoon willen ontwijkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom niet? Als een ploeg geen baat heeft bij verliezen of gelijkspelen willen ze altijd winnen.
Dat lijkt me het meest waarschijnlijke scenario...quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon proberen te winnen en als het 5 minuten voor tijd gelijk staat alsnog eentje doorlaten.
Hebben we nog steeds, alleen gedeeld met Ajaxquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef Merkie het volgende:
Jammer van die tegengoal, anders hadden we de beste verdediging gehad.
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 02-05-2012 om 22:27:09#Cabral: ,,John belde mij vanmiddag om 3 uur met vervelend nieuws, waar ik verder niets over wil zeggen. Het was emotioneel vandaag." reageer retweet
Dafuq hoe erg is het met Johnny?twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 02-05-2012 om 22:29:09#Koeman: ,,De ziekte van John is niet 1,2,3 weg. Voor mij is vandaag ook best emotioneel." reageer retweet
Ben benieuwd, dit lijkt me zo niets te maken hebben met het verblijf van Guidetti bij Feyenoord.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:34 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 02-05-2012 om 22:27:09#Cabral: ,,John belde mij vanmiddag om 3 uur met vervelend nieuws, waar ik verder niets over wil zeggen. Het was emotioneel vandaag." reageer retweet
Dafuq hoe erg is het met Johnny?twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 02-05-2012 om 22:29:09#Koeman: ,,De ziekte van John is niet 1,2,3 weg. Voor mij is vandaag ook best emotioneel." reageer retweet
Waarom? Wat zou daar het nut van zijn? Reken het even voor ons uit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Balen dat ze er niet nog 3 bij hebben geprikt....
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Hij heeft MSquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:34 schreef SjaakBauer het volgende:
PSV speelt gelijk, Feijenoord verliest, PSV heeft beter doelsaldo...quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? Wat zou daar het nut van zijn? Reken het even voor ons uit.
Dan had Feyenoord dus 7x extra moeten scoren, minimaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
PSV speelt gelijk, Feijenoord verliest, PSV heeft beter doelsaldo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |