Waarom zouden ze?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:21 schreef Cara het volgende:
ik ga me nu tot zondag lopen opvreten, heerenveen gaat vol voor de winst
Cabral droeg de goal op aan hem, met een hartje enzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:52 schreef Muto het volgende:
Guidetti. Hij was geemotioneerd na de 2-0 van Cabral hoorde ik?
Dat Gyan met de Cup mocht lopen was ook![]()
en een Planckquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Cabral droeg de goal op aan hem, met een hartje enzo
Misschien eigenlijk wel goed, als er geen spanning in de wedstrijd zit willen we het nog wel eens laten lopen....quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:21 schreef Cara het volgende:
ik ga me nu tot zondag lopen opvreten, heerenveen gaat vol voor de winst
die gaan er onbevangen erop knallen natuurlijk, niets te verliezen. staan ze zo na 50 mins voor met zo'n aanval, dan vind ik dat helemaal niet vreemd.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat zr er niet voor gaan.quote:
Serieus? Ik dacht altijd dat die 2 elkaar niet zo mochten..quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Cabral droeg de goal op aan hem, met een hartje enzo
Na de wedstrijd kwam John nog ff het veld en deed een boks met Cabralquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:25 schreef eight het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht altijd dat die 2 elkaar niet zo mochten..
Op de counter spelen dus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef Cara het volgende:
[..]
die gaan er onbevangen erop knallen natuurlijk, niets te verliezen. staan ze zo na 50 mins voor met zo'n aanval, dan vind ik dat helemaal niet vreemd.
Goede maten hoor. Zeker aan het begin.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:25 schreef eight het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht altijd dat die 2 elkaar niet zo mochten..
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ook jullie gefeliciteerd.
Prachtige prestatierespect.
Veel plezier met de voorronde CL, ik hoop dat jullie door komen.
Het was wel heel erg Oostblok countervoetbal inderdaad, maar als je zo'n goede verdediging hebt kan dat.quote:
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:28 schreef Scorpie het volgende:
Goed bezig heren. Ben benieuwd of jullie deze lijn kunnen voortzetten in de vCL.
the moves van Guidetti zijn toch een stuk beterquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:35 schreef Tyron het volgende:
Is Pieters niet wat voor Feyenoord?
[ afbeelding ]
Die heeft geen kampioenswedstrijd gespeeld zoals Pieters volgens een teamgenoot van hem.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:36 schreef eight het volgende:
[..]
the moves van Guidetti zijn toch een stuk beter
Wegens de sfeer? Die was ook echt helemaal niks inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:37 schreef Caland het volgende:
Lekker man.
Verder wel een boutwedstrijd zeg. Was er iemand overleden de eerste helft ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |