Boeiend.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Let op, zo alle boelers die normaal nooit in het ajax topic komen, Gaan opeens die-hard doen
Hoe vaak heb je dit nou al gezegdquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Let op, zo alle boelers die normaal nooit in het ajax topic komen, Gaan opeens die-hard doen
Nordin Amrabat , Lindgren , Walker, Hosetje als nieuwe Kluivert...quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle trommeljosti's terughalen wou ik als tt
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Interview met Frank in de VI was een prachtig stuk
quote:
Boerrigter dus banken en Sulejmani basis?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:45 schreef Stiggie het volgende:
Elia bij Ajax zou super zijn. Leuk spelertje man.
30.000 x beter dan sulejmani
yupquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:48 schreef gniffie het volgende:
[..]
Boerrigter dus banken en Sulejmani basis?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Interview met Frank in de VI was een prachtig stuk
Goed geprobeerdquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Kampioen?
Hoe kan Ajax nou weer winnen van het grote VVV?
Lokhoff gaat het ons echt lastig maken!quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Kampioen?
Hoe kan Ajax nou weer winnen van het grote VVV?
Ik zie hem vanwege deze 2 jaren ook nog wel Barcelona coachen over een tijdje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:29 schreef Syntix het volgende:
Frank de Boer![]()
In anderhalf jaar 2 keer kampioen
Represent.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat weet ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:58 schreef Amoeba het volgende:
Alhoewel ik hier wel eens vaker te vinden ben.
Sopcast deed even ontzettend traag. Had laatst ook een probleem met Vuze na het wijzigen van mijn stationspaden. Was even bang dat Sopcast het volgende slachtoffer was.quote:
Haha, gelukkig is dat niet zo, fijne wedstrijd ^_^.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sopcast deed even ontzettend traag. Had laatst ook een probleem met Vuze na het wijzigen van mijn stationspaden. Was even bang dat Sopcast het volgende slachtoffer was.
Vermeer mag er dan ook eentje maken van mij!quote:
http://www.zideo.nl/playzideo/6c4947536e56646fquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:12 schreef dieselnoi het volgende:
Die Siem de Jong maakt echt de lelijkste goals ooit
Feyenoord ajb, gun de boeren helemaal niks.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vermeer hattrick gaarne
maarum jongens, Feyenoord of PSV vCL?
13th Sopcast.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:21 schreef houdjemond het volgende:
Me stream heeft het er wel moeilijk mee zeg.
Heb sopcast even boos aangekeken en nu doet ie het weerquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:23 schreef Greedybastard het volgende:
Is dat groene balkje recht onderin wel vol?
Veel kijkplezier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb sopcast even boos aangekeken en nu doet ie het weer
Je moet ook alleen bier in je handen hebben, en niet klooien met je pc!quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:35 schreef Amoeba het volgende:
Kutzooi, reset ik per ongeluk m'n verbinding. Nu blijft hij op 2 hangen. Aidsdekut, laad, ik wil voetbal sehen.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef houdjemond het volgende:
In de 2de helft mag wel even iets meer gebeuren..
O dat. Ja dat is best wel stomquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gaan juichen omdat Feyenoord scoort ook al is het in hun nadeel
Dank! Zorgen jullie voor de 2de plek?quote:
Vast wel, maar tot nu toe ziet het er heel gezellig uit.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
totdat ze teveel gezopen hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vast wel, maar tot nu toe ziet het er heel gezellig uit.
Is ook niet zo heel moeilijk voor Denen. Ook andersom kan je als Nederlander makkelijk Deens leren.quote:
Ja klopt, al die spelers uit Scandinavië spreken vaak goed Nederlands.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is ook niet zo heel moeilijk voor Denen. Ook andersom kan je als Nederlander makkelijk Deens leren.
Afgesproken!quote:
Omdat de talen elkaar liggen en het niet al te moeilijk voor ze isquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja klopt, al die spelers uit Scandinavië spreken vaak goed Nederlands.
Zodra er mooie afbeeldingen beschikbaar zijn, maak ik een nieuwe, in de tussentijd:quote:
Dan hebben alle concurrenten opgegevenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:04 schreef GGMM het volgende:
Een speelronde eerder dan vorig jaar, als dit patroon zich doorzet zijn we over 33 jaar direct bij de start al kampioen.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:03 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Zodra er mooie afbeeldingen beschikbaar zijn, maak ik een nieuwe, in de tussentijd:
[ afbeelding ]
Zat er op te wachtenquote:
OP aangepast.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:03 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Zodra er mooie afbeeldingen beschikbaar zijn, maak ik een nieuwe, in de tussentijd:
[ afbeelding ]
De verslaggever zei net al dat ie dit jaar wel veilig van Enschede naar Amsterdam was gekomen.quote:
Ja vind ik ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef Sickert het volgende:
Mooie aan dit Kampioenschap is toch wel dat het hele team het heeft gedaan
Ajax
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De verslaggever zei net al dat ie dit jaar wel veilig van Enschede naar Amsterdam was gekomen.
Geen individu als Suarez of wat dan ook.quote:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaafquote:
En vergeet baas Frank de Boer niet! Hij heeft nooit geklaagd oid dat er zoveel blessures waren. Nergens op tv gezeurd, gewoon elke wedstrijd een opstelling gemaakt punt! Echt heel knap van Frank dit!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef Sickert het volgende:
Mooie aan dit Kampioenschap is toch wel dat het hele team het heeft gedaan
Ajax
Die foto is echt tof inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Moet toegeven mooi gedaan.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef mrstylo het volgende:
Even Ajax in elkaar slaan:Frusti.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die derde zit achter het medaillelint.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
Jammer wel dat Frank op tv verschijnt in een shirt met maar 2 sterren
Scherpquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
Jammer wel dat Frank op tv verschijnt in een shirt met maar 2 sterren
Dat dacht ik ook al, maar kan het niet zienquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die derde zit achter het medaillelint.
Ah zou idd zomaar kunnen ja!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die derde zit achter het medaillelint.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:16 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, maar kan het niet zien
Kun je toch zelf ook nagaanquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:19 schreef wieisboos het volgende:
Humberto gaat Engels praten tegen Siggy en hij praat gewoon Nederlands terug haha
Het eerste beeld waarom ik t zei was ie 2 seconden in beeld man.quote:
Ik heb jou nooit gezien hier..quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
Wie telt hoeveel successupporters er nu bij komen? A422?
HELEMAAL NIETS IN EINDHOVENquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgeletdaarnaast ben geen Ajacied.
Grootste fout in je leven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgeletdaarnaast ben geen Ajacied.
Eens!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Mogen ze hebben, dat JC-bord ook. Doe mij maar titels en CL-plaatsen
Oh is dat een prijs? Ga je daarmee de CL in dan?quote:
Basketbal belden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wonen in Israël en verspreid over de wereld. Dus?
Echt jij wil het zeggen om t zeggen maar het slaat nergens op vent!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh is dat een prijs? Ga je daarmee de CL in dan?![]()
Nogmaals: HELEMAAL NIETS IN EINDHOVEN.
Belden?quote:Basketbal belden.
Sorry heb wat alcohol op, wat jij niet mag van je ouders. Het is natuurlijk belde.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt jij wil het zeggen om t zeggen maar het slaat nergens op vent!
[..]
Belden?
Nee dat mag ik idd niet van ze.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry heb wat alcohol op, wat jij niet mag van je ouders. Het is natuurlijk belde.
En jij vindt de beker een echte prijs voor PSV? Wtf bereik je ermee?EL? Donder toch op man.
Helemaal niets in Eindhoven x10.
Terwijl ze 30 miljoen besteed hebben gewoon onder Feyenoord komen.
Denken dat ik niet nuchter ben omdat ik een "n" achter belde zette!!!!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dat mag ik idd niet van ze.
Ga maar lekker door met zuipen. Ik reageer wel weer op je als je nuchter bent.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Sorry zit mobieltje ben net in de metro.
Verstuurd vanaf mijn IPad.
Serieus? Dat is wel kut, maar het is wel een bazen filmquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef Tyron het volgende:
Ga morgen naar the Avengers, kan huldiging niet zien.
Kijk het wel terug hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel kut, maar het is wel een bazen filmmaar ik had het toch verzet als ik jou was.
Maar ook sinds Ooijer bij ons kwamquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:56 schreef Devv het volgende:
Dit is een goed voorteken. Telkens als de schaal valt, wordt Ajax weer kampioen.
Even later zag je hem wegduiken voor de camera met een broodje in z'n hand.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Humberto Tan tegen Janssen in de kleedkamer: "Hoe ziet een feestje eruit voor Janssen? Kroketje?"
Janssen: "Nou nee, geen kroketje. Misschien een frikadel. Ohnee, geen frikadel, ik ben te zwaar."
![]()
Zelfspot
Draait The Avengers niet in Pathé ArenA? Dan kan je het mooi combineren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef Tyron het volgende:
Ga morgen naar the Avengers, kan huldiging niet zien.
Al gereseveerdquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef Devv het volgende:
[..]
Draait The Avengers niet in Pathé ArenA? Dan kan je het mooi combineren.
quote:
Dankjequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:01 schreef Zandheks het volgende:
Als 010-aanhanger bij deze gefeliciteerd!
Altijdquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar dan al vijf wedstrijden van te voren, zoals het hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |