Nee, een dode door tuig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:48 schreef Pek het volgende:
[..]
Dus weer een dode door jarenlang falend beleid.
bron: Nu.nl
Toch lijkt het me goed om wel de vinger aan de pols te houden bij lui die al vroeg laten zien dat ze ontsporen. Maar het beleid daarop kan anders. Minder praatsessies en meer controle en dwang. Zeg ik als leek.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, een dode door tuig.
Los daarvan is het een illusie dat je iedereen op het rechte pad kan houden, er zitten altijd rotte appels tussen.
Het lijkt mij goed om sommige mensen als verloren te beschouwen en er ook geen moeite meer voor te doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toch lijkt het me goed om wel de vinger aan de pols te houden bij lui die al vroeg laten zien dat ze ontsporen. Maar het beleid daarop kan anders. Minder praatsessies en meer controle en dwang. Zeg ik als leek.
het rotte is dat ze weer vrij komen over tien jaar, die turk is een luie looser, maar die Georgiër is een beest, dat zie je aan die kopquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het lijkt mij goed om sommige mensen als verloren te beschouwen en er ook geen moeite meer voor te doen.
Ik denk dat er duizenden zo niet tienduizenden van dit soort jongens zijn, vroeg begonnen in de criminaliteit en niet te corrigeren door de instanties.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:10 schreef N.icka het volgende:
[..]
Niet iedereen is te helpen hoor ,dat wil niet zeggen dat de dode door falend beleid komt. Sommige jongens zijn nu eenmaal gedraggestoord en onbehandelbaar
Zolang ze oude vrouwtjes beroven of meisje in de prostitutie houden, dan merk je er niet veel van, ze dromen van een Mercedes en dergquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:33 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik denk dat er duizenden zo niet tienduizenden van dit soort jongens zijn, vroeg begonnen in de criminaliteit en niet te corrigeren door de instanties.
Of psychopaten of mensen zonder geweten of mensen zonder empathie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:10 schreef N.icka het volgende:
[..]
Niet iedereen is te helpen hoor ,dat wil niet zeggen dat de dode door falend beleid komt. Sommige jongens zijn nu eenmaal gedraggestoord en onbehandelbaar
Hoezo? Wat doet jou denken dat je mensen altijd naar goeddunken kan kneden? Sommige mensen zijn notoir verziekt, slecht tot op het bot. Kan je wel eindeloze cursussen ertegenaan gooien, dat gaat niet helpen. Falen de instanties dan? Nee, het is gewoon onbegonnen werk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of psychopaten of mensen zonder geweten of mensen zonder empathie.
FOK zit er vol mee![]()
Maar ik neem aan dat die niet allemaal grondig zijn ''onderzocht'' en dat waren deze jongens
toch wel?
Dus dan wordt er toch ergens ''gefaald'' of niet dan?
Ja, ze hebben gefaald door ze weer ''los'' te laten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoezo? Wat doet jou denken dat je mensen altijd naar goeddunken kan kneden? Sommige mensen zijn notoir verziekt, slecht tot op het bot. Kan je wel eindeloze cursussen ertegenaan gooien, dat gaat niet helpen. Falen de instanties dan? Nee, het is gewoon onbegonnen werk.
Dat mag dus niet, lijkt mij de instanties neit aan te rekenen. Ben verder met je eens dat sommige mensen niet de kans moeten krijgen vrij rond te lopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ze hebben gefaald door ze weer ''los'' te laten.
Gewoon opsluiten, op water en brood en de sleutel weggooien, of van mijn part een spuitje,
Dit soort mensen zijn inderdaad ''verziekt'' tot op het bod, daar heb je groot gelijk in, dus daar
is niets meer mee te beginnen.
Sorry hoor, zal wel hard klinken maar ik kan geen medelijden voelen met dit soort mensen
wel met het slachtoffer en zijn nabestaande.
Nah... zijn we het toch redelijk eens, scheelt toch...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat mag dus niet, lijkt mij de instanties neit aan te rekenen. Ben verder met je eens dat sommige mensen niet de kans moeten krijgen vrij rond te lopen.
En toch zijn er mensen die vinden dat je ze na het jatten van de tweede autoradio niet hard mogen straffen. Want we zijn zo lekker sociaal. Rechtstaat mijn reet...... na tweede veroordeling direct ledematen afhakken.quote:Juwelierkillers al vroeg ontspoord
AMSTERDAM - Zeker negen hulpinstanties zijn bezig geweest met de twee verdachten van de roofmoord in Den Haag.
Het AD heeft rapportages in handen over de twee 19-jarige verdachten. Uit de documenten rijst het beeld op van twee jongeren die afgleden van spijbelende pubers die niet onder de indruk waren van straf, tot jongeren op wie hulpverleners nauwelijks vat hadden.
Een van de twee, Sandro G., werd al voor zijn 14e opgepakt en veroordeeld voor illegaal wapenbezit. Een jaar later werd hij voor de tweede keer veroordeeld. De ander, Ziya B. kwam ook al op zijn 14e in aanraking met justitie.
Hans Beelen, directeur van Bureau Jeugdzorg Haaglanden wil dat probleemjongeren tot hun 23e worden begeleid, in plaats van de huidige 18 jaar.
Tenzij jij zelf zo'n oud vrouwtje of meisje bent....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Zolang ze oude vrouwtjes beroven of meisje in de prostitutie houden, dan merk je er niet veel van, ze dromen van een Mercedes en derg
ik weet niet of dat soort types daar tevreden mee zijn. Sommige mensen denken het recht te hebben op een profvoetballers-levensstijl zonder zelf talent te hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:33 schreef Gia het volgende:
Hij had geldproblemen, snap dat dan. Is de schuld van de maatschappij, omdat je tegenwoordig niet meer op je 18de een bijstandsuitkering krijgt van een honderd of zes.
Wie kunnen we daar nu eens de schuld van gaan geven?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik weet niet of dat soort types daar tevreden mee zijn. Sommige mensen denken het recht te hebben op een profvoetballers-levensstijl zonder zelf talent te hebben.
nou als je naar de beelden kijkt lijkt dat wel zo ja, dat joch schudde en trilde alsof ie een geest zagquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:46 schreef Ziba het volgende:
Wie heeft de link van het interview met die jongen? Ben overigens super benieuwd hoelang deze jongens gaan zitten.
Ik geloof eigenlijk best dat die jongen uit angst de trekker heeft overgehaald. Of is dit weer naïef gedacht?
misschien hadden ze verwacht dat de juwelier met een glimlach al zijn geld zou overhandigen? En ze dan uitzwaaien aan de deur?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:47 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
nou als je naar de beelden kijkt lijkt dat wel zo ja, dat joch schudde en trilde alsof ie een geest zag
daar is toch al ervaring mee dat dat ook niet helpt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:12 schreef utrecht1970 het volgende:
Uithuisplaatsing in een internaat met een super streng regime zou voor dit soort jongens goed zijn. Mogelijkheid om ze tot hun 23e daar te laten. Verplicht volgen van opleiding en tucht en discipline. Zakgeld en vrijheid op basis van gedrag. Niet meewerken is geen zakgeld en vrijheid, leer je maar te gedragen, als je ouders je dat niet bijbrengen dan moeten anderen dat maar doen.
wat denk je zelf??quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:46 schreef Ziba het volgende:
Ik geloof eigenlijk best dat die jongen uit angst de trekker heeft overgehaald. Of is dit weer naïef gedacht?
Gewoon lekker in de cel stoppen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:12 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vraag mij af of er cijfers bekend zijn over de resultaten van jeugdzorg en soortgelijke instanties.
Sommige figuren zijn met de zachte hand niet te helpen en als maatschappij moet je ook mogelijkheden hebben om met harde hand op te treden.
Uithuisplaatsing in een internaat met een super streng regime zou voor dit soort jongens goed zijn. Mogelijkheid om ze tot hun 23e daar te laten. Verplicht volgen van opleiding en tucht en discipline. Zakgeld en vrijheid op basis van gedrag. Niet meewerken is geen zakgeld en vrijheid, leer je maar te gedragen, als je ouders je dat niet bijbrengen dan moeten anderen dat maar doen.
Daarom wil je als maatschappij dit soort parasieten niet hebben, maar hey, laten we hem knuffelen in plaats van veroordelen want hij heeft het echt helemaal niet makkelijk hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:33 schreef Gia het volgende:
Hij had geldproblemen, snap dat dan. Is de schuld van de maatschappij, omdat je tegenwoordig niet meer op je 18de een bijstandsuitkering krijgt van een honderd of zes.
Als het mijn vader zou zijn, ja dan kreeg ik hem een keerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:38 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Daarom wil je als maatschappij dit soort parasieten niet hebben, maar hey, laten we hem knuffelen in plaats van veroordelen want hij heeft het echt helemaal niet makkelijk hoor
Ik hoop op eigen rechter spelen bij vrijkomst cq verlof ..... mensen die zeggen dat je het recht niet in eigen hand mag nemen: fuck you![]()
Nee je moet ze vergeven, dat is mooi!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als het mijn vader zou zijn, ja dan kreeg ik hem een keer
Nee, ik denk dat het heel sterk is wanneer je kunt zeggen dat die jongens jouw emoties niet waard zijn. Het is minachting.quote:
Onzin. Wanneer iemand mijn vrouw/kind doodmaakt door zo iets zal ik niet rusten tot ik de dader hoogstpersoonlijk van onder tot boven open gesneden heb.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het heel sterk is wanneer je kunt zeggen dat die jongens jouw emoties niet waard zijn. Het is minachting.
Maar waarom zijn alleen gevoelens zoals de jouwe goed dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Onzin. Wanneer iemand mijn vrouw/kind doodmaakt door zo iets zal ik niet rusten tot ik de dader hoogstpersoonlijk van onder tot boven open gesneden heb.
Dat slappe gelul altijd (daarmee doel ik niet op deze vrouw, die moet voor haar kinderen zorgen, maar op mannen die als 'man' dit soort gedrag toejuichen).
preciesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar waarom zijn alleen gevoelens zoals de jouwe goed dan?
Wat betreft dat van onder tot boven opensnijden; ik kan me die gevoelens indenken maar ik persoonlijk zie de dood niet als de ultieme straf. Want na het sterven is het gedaan. Ik zou zelf liever zien dat iemand de rest van zijn/haar leven op een of andere manier moet boeten voor zo'n daad.
de nabestaanden die daders hebben beschermt mogen wat mij betreft dezelfde straf krijgenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:17 schreef Lovechild het volgende:
Maar nu weer een beetje serieus: ik zou ook niet goed weten wat voor een straf hoor. Misschien gewoon gevangenisstraf want ik vraag me af of de verhalen dat de gevangenissen zo luxe zijn van de langgestraften afkomen...
In ieder geval denk ik niet dat de dood een straf is. Voor nabestaanden ja.
En jij vind Breivik vast een griezel?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:03 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
precies
sluit ze samen met de ratten op in je kelder op water en brood en schiet elke week op hun benen en armen
laat ze maar lijden
Stoere vent hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Onzin. Wanneer iemand mijn vrouw/kind doodmaakt door zo iets zal ik niet rusten tot ik de dader hoogstpersoonlijk van onder tot boven open gesneden heb.
Dat slappe gelul altijd (daarmee doel ik niet op deze vrouw, die moet voor haar kinderen zorgen, maar op mannen die als 'man' dit soort gedrag toejuichen).
Ga ze knuffelen, bloemist.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |