abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:12:12 #151
165633 eriksd
The grand facade...
pi_111118274
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 08:48 schreef Pek het volgende:

[..]

Dus weer een dode door jarenlang falend beleid.

bron: Nu.nl
Nee, een dode door tuig.
Los daarvan is het een illusie dat je iedereen op het rechte pad kan houden, er zitten altijd rotte appels tussen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:16:47 #152
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_111118369
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:12 schreef eriksd het volgende:

[..]

Nee, een dode door tuig.
Los daarvan is het een illusie dat je iedereen op het rechte pad kan houden, er zitten altijd rotte appels tussen.
Toch lijkt het me goed om wel de vinger aan de pols te houden bij lui die al vroeg laten zien dat ze ontsporen. Maar het beleid daarop kan anders. Minder praatsessies en meer controle en dwang. Zeg ik als leek.
Life is what you make it.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:17:43 #153
165633 eriksd
The grand facade...
pi_111118387
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:16 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Toch lijkt het me goed om wel de vinger aan de pols te houden bij lui die al vroeg laten zien dat ze ontsporen. Maar het beleid daarop kan anders. Minder praatsessies en meer controle en dwang. Zeg ik als leek.
Het lijkt mij goed om sommige mensen als verloren te beschouwen en er ook geen moeite meer voor te doen.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:20:38 #154
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_111118447
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:17 schreef eriksd het volgende:

[..]

Het lijkt mij goed om sommige mensen als verloren te beschouwen en er ook geen moeite meer voor te doen.
het rotte is dat ze weer vrij komen over tien jaar, die turk is een luie looser, maar die Georgiër is een beest, dat zie je aan die kop

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 04-05-2012 09:58:28 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_111118720
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:10 schreef N.icka het volgende:

[..]

Niet iedereen is te helpen hoor ,dat wil niet zeggen dat de dode door falend beleid komt. Sommige jongens zijn nu eenmaal gedraggestoord en onbehandelbaar
Ik denk dat er duizenden zo niet tienduizenden van dit soort jongens zijn, vroeg begonnen in de criminaliteit en niet te corrigeren door de instanties.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:59:34 #156
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_111119338
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:33 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Ik denk dat er duizenden zo niet tienduizenden van dit soort jongens zijn, vroeg begonnen in de criminaliteit en niet te corrigeren door de instanties.
Zolang ze oude vrouwtjes beroven of meisje in de prostitutie houden, dan merk je er niet veel van, ze dromen van een Mercedes en derg
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_111119736
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:10 schreef N.icka het volgende:

[..]

Niet iedereen is te helpen hoor ,dat wil niet zeggen dat de dode door falend beleid komt. Sommige jongens zijn nu eenmaal gedraggestoord en onbehandelbaar
Of psychopaten of mensen zonder geweten of mensen zonder empathie.

FOK zit er vol mee :')

Maar ik neem aan dat die niet allemaal grondig zijn ''onderzocht'' en dat waren deze jongens
toch wel?

Dus dan wordt er toch ergens ''gefaald'' of niet dan?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:15:07 #158
165633 eriksd
The grand facade...
pi_111119821
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Of psychopaten of mensen zonder geweten of mensen zonder empathie.

FOK zit er vol mee :')

Maar ik neem aan dat die niet allemaal grondig zijn ''onderzocht'' en dat waren deze jongens
toch wel?

Dus dan wordt er toch ergens ''gefaald'' of niet dan?
Hoezo? Wat doet jou denken dat je mensen altijd naar goeddunken kan kneden? Sommige mensen zijn notoir verziekt, slecht tot op het bot. Kan je wel eindeloze cursussen ertegenaan gooien, dat gaat niet helpen. Falen de instanties dan? Nee, het is gewoon onbegonnen werk.
Bis bis bis
pi_111119941
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:15 schreef eriksd het volgende:

[..]

Hoezo? Wat doet jou denken dat je mensen altijd naar goeddunken kan kneden? Sommige mensen zijn notoir verziekt, slecht tot op het bot. Kan je wel eindeloze cursussen ertegenaan gooien, dat gaat niet helpen. Falen de instanties dan? Nee, het is gewoon onbegonnen werk.
Ja, ze hebben gefaald door ze weer ''los'' te laten.

Gewoon opsluiten, op water en brood en de sleutel weggooien, of van mijn part een spuitje,
Dit soort mensen zijn inderdaad ''verziekt'' tot op het bod, daar heb je groot gelijk in, dus daar
is niets meer mee te beginnen.

Sorry hoor, zal wel hard klinken maar ik kan geen medelijden voelen met dit soort mensen
wel met het slachtoffer en zijn nabestaande.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:20:56 #160
165633 eriksd
The grand facade...
pi_111119990
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, ze hebben gefaald door ze weer ''los'' te laten.

Gewoon opsluiten, op water en brood en de sleutel weggooien, of van mijn part een spuitje,
Dit soort mensen zijn inderdaad ''verziekt'' tot op het bod, daar heb je groot gelijk in, dus daar
is niets meer mee te beginnen.

Sorry hoor, zal wel hard klinken maar ik kan geen medelijden voelen met dit soort mensen
wel met het slachtoffer en zijn nabestaande.
Dat mag dus niet, lijkt mij de instanties neit aan te rekenen. Ben verder met je eens dat sommige mensen niet de kans moeten krijgen vrij rond te lopen.
Bis bis bis
pi_111120046
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:20 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dat mag dus niet, lijkt mij de instanties neit aan te rekenen. Ben verder met je eens dat sommige mensen niet de kans moeten krijgen vrij rond te lopen.
Nah... zijn we het toch redelijk eens, scheelt toch...
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:30:37 #162
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_111120252
quote:
Juwelierkillers al vroeg ontspoord
AMSTERDAM - Zeker negen hulpinstanties zijn bezig geweest met de twee verdachten van de roofmoord in Den Haag.

Het AD heeft rapportages in handen over de twee 19-jarige verdachten. Uit de documenten rijst het beeld op van twee jongeren die afgleden van spijbelende pubers die niet onder de indruk waren van straf, tot jongeren op wie hulpverleners nauwelijks vat hadden.

Een van de twee, Sandro G., werd al voor zijn 14e opgepakt en veroordeeld voor illegaal wapenbezit. Een jaar later werd hij voor de tweede keer veroordeeld. De ander, Ziya B. kwam ook al op zijn 14e in aanraking met justitie.

Hans Beelen, directeur van Bureau Jeugdzorg Haaglanden wil dat probleemjongeren tot hun 23e worden begeleid, in plaats van de huidige 18 jaar.
En toch zijn er mensen die vinden dat je ze na het jatten van de tweede autoradio niet hard mogen straffen. Want we zijn zo lekker sociaal. Rechtstaat mijn reet...... na tweede veroordeling direct ledematen afhakken.
pi_111120490
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:59 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Zolang ze oude vrouwtjes beroven of meisje in de prostitutie houden, dan merk je er niet veel van, ze dromen van een Mercedes en derg
Tenzij jij zelf zo'n oud vrouwtje of meisje bent....
pi_111120567
We moeten eens af van het idee dat iedere mens uniek is en dat we bij iedereen inborst kunnen veranderen. Dat is niet zo.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_111120574
9 instanties en geen steek opgeschoten. Dan heeft het meer zin om die instanties op te heffen dan om ze nog langer de gelegenheid te geven om zinloos met elkaar te babbelen over zorgtrajecten en reintegratie mogelijkheden.

De instantie die er namelijk wel wat aan kan doen is de politie. Oppakken, cel in en wasknijpers maken om je verblijf mede van te betalen.
pi_111120819
Ik (en bijna iedereen die ik er over spreek en hoor) wil dit soort lui graag opruimen.

Zeker na de beelden , zo ook van dat debiele "interview".

Maar omdat dat niet haalbaar is , in ieder geval lang , heel lang opbergen.

Ik vrees ook dat dit soort meedogenloos tuig zich steeds vaker hier ter lande zal gaan manifesteren.

Open grenzen , Oostblok en zo.

U weet wel.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:14:05 #167
117098 Hathor
Effe niet
pi_111121535
Die Georgische varkenskop heeft uit angst per ongeluk twee keer de trekker overgehaald? Ja, hij zag er ook inderdaad heel bang uit op die beelden, een beetje advocaat zal dit vast wel in goede banen kunnen leiden voor dit arme slachtoffer van onze meedogenloze maatschappij.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:33:15 #168
3542 Gia
User under construction
pi_111122241
Hij had geldproblemen, snap dat dan. Is de schuld van de maatschappij, omdat je tegenwoordig niet meer op je 18de een bijstandsuitkering krijgt van een honderd of zes.
pi_111122501
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:33 schreef Gia het volgende:
Hij had geldproblemen, snap dat dan. Is de schuld van de maatschappij, omdat je tegenwoordig niet meer op je 18de een bijstandsuitkering krijgt van een honderd of zes.
ik weet niet of dat soort types daar tevreden mee zijn. Sommige mensen denken het recht te hebben op een profvoetballers-levensstijl zonder zelf talent te hebben.
pi_111122578
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:40 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik weet niet of dat soort types daar tevreden mee zijn. Sommige mensen denken het recht te hebben op een profvoetballers-levensstijl zonder zelf talent te hebben.
Wie kunnen we daar nu eens de schuld van gaan geven?
Het is toch verdomme wat, je hele leven hoor je dat iedereen gelijk is en in de praktijk blijkt dat toch niet zo te zijn. :(
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_111122701
Wie heeft de link van het interview met die jongen? Ben overigens super benieuwd hoelang deze jongens gaan zitten.

Ik geloof eigenlijk best dat die jongen uit angst de trekker heeft overgehaald. Of is dit weer naïef gedacht? :P
pi_111122744
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:46 schreef Ziba het volgende:
Wie heeft de link van het interview met die jongen? Ben overigens super benieuwd hoelang deze jongens gaan zitten.

Ik geloof eigenlijk best dat die jongen uit angst de trekker heeft overgehaald. Of is dit weer naïef gedacht? :P
nou als je naar de beelden kijkt lijkt dat wel zo ja, dat joch schudde en trilde alsof ie een geest zag
pi_111122807
voor straf moet de overheid maar eens bezuinigen op deze zogeheten "instanties" ipv de btw verhogen en eigen risico verdubbelen :( stelletje lamlendige lullen
pi_111123547
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:47 schreef .Masturbatron. het volgende:

[..]

nou als je naar de beelden kijkt lijkt dat wel zo ja, dat joch schudde en trilde alsof ie een geest zag
misschien hadden ze verwacht dat de juwelier met een glimlach al zijn geld zou overhandigen? En ze dan uitzwaaien aan de deur?
pi_111123552
Ik vraag mij af of er cijfers bekend zijn over de resultaten van jeugdzorg en soortgelijke instanties.
Sommige figuren zijn met de zachte hand niet te helpen en als maatschappij moet je ook mogelijkheden hebben om met harde hand op te treden.
Uithuisplaatsing in een internaat met een super streng regime zou voor dit soort jongens goed zijn. Mogelijkheid om ze tot hun 23e daar te laten. Verplicht volgen van opleiding en tucht en discipline. Zakgeld en vrijheid op basis van gedrag. Niet meewerken is geen zakgeld en vrijheid, leer je maar te gedragen, als je ouders je dat niet bijbrengen dan moeten anderen dat maar doen.
pi_111123712
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:12 schreef utrecht1970 het volgende:

Uithuisplaatsing in een internaat met een super streng regime zou voor dit soort jongens goed zijn. Mogelijkheid om ze tot hun 23e daar te laten. Verplicht volgen van opleiding en tucht en discipline. Zakgeld en vrijheid op basis van gedrag. Niet meewerken is geen zakgeld en vrijheid, leer je maar te gedragen, als je ouders je dat niet bijbrengen dan moeten anderen dat maar doen.
daar is toch al ervaring mee dat dat ook niet helpt?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:35:05 #177
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_111124230
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:46 schreef Ziba het volgende:

wat denk je zelf??
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:50:31 #178
165633 eriksd
The grand facade...
pi_111124775
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:12 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vraag mij af of er cijfers bekend zijn over de resultaten van jeugdzorg en soortgelijke instanties.
Sommige figuren zijn met de zachte hand niet te helpen en als maatschappij moet je ook mogelijkheden hebben om met harde hand op te treden.
Gewoon lekker in de cel stoppen.
Bis bis bis
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:26:05 #179
8372 Bastard
Persona non grata
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:38:50 #180
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_111129771
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:33 schreef Gia het volgende:
Daarom wil je als maatschappij dit soort parasieten niet hebben, maar hey, laten we hem knuffelen in plaats van veroordelen want hij heeft het echt helemaal niet makkelijk hoor ;)

Ik hoop op eigen rechter spelen bij vrijkomst cq verlof ..... mensen die zeggen dat je het recht niet in eigen hand mag nemen: fuck you ;)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 20:07:45 #181
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_111142286
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:38 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Daarom wil je als maatschappij dit soort parasieten niet hebben, maar hey, laten we hem knuffelen in plaats van veroordelen want hij heeft het echt helemaal niet makkelijk hoor ;)

Ik hoop op eigen rechter spelen bij vrijkomst cq verlof ..... mensen die zeggen dat je het recht niet in eigen hand mag nemen: fuck you ;)
Als het mijn vader zou zijn, ja dan kreeg ik hem een keer
pi_111142340
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 20:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Als het mijn vader zou zijn, ja dan kreeg ik hem een keer
Nee je moet ze vergeven, dat is mooi!!! O+
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_111145662
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]
Nee, ik denk dat het heel sterk is wanneer je kunt zeggen dat die jongens jouw emoties niet waard zijn. Het is minachting.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 04-05-2012 21:18:50 ]
Don't you love her madly?
pi_111148616
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat het heel sterk is wanneer je kunt zeggen dat die jongens jouw emoties niet waard zijn. Het is minachting.
Onzin. Wanneer iemand mijn vrouw/kind doodmaakt door zo iets zal ik niet rusten tot ik de dader hoogstpersoonlijk van onder tot boven open gesneden heb.

Dat slappe gelul altijd (daarmee doel ik niet op deze vrouw, die moet voor haar kinderen zorgen, maar op mannen die als 'man' dit soort gedrag toejuichen).
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_111151551
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Onzin. Wanneer iemand mijn vrouw/kind doodmaakt door zo iets zal ik niet rusten tot ik de dader hoogstpersoonlijk van onder tot boven open gesneden heb.

Dat slappe gelul altijd (daarmee doel ik niet op deze vrouw, die moet voor haar kinderen zorgen, maar op mannen die als 'man' dit soort gedrag toejuichen).
Maar waarom zijn alleen gevoelens zoals de jouwe goed dan?

Wat betreft dat van onder tot boven opensnijden; ik kan me die gevoelens indenken maar ik persoonlijk zie de dood niet als de ultieme straf. Want na het sterven is het gedaan. Ik zou zelf liever zien dat iemand de rest van zijn/haar leven op een of andere manier moet boeten voor zo'n daad.
pi_111152417
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:46 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Maar waarom zijn alleen gevoelens zoals de jouwe goed dan?

Wat betreft dat van onder tot boven opensnijden; ik kan me die gevoelens indenken maar ik persoonlijk zie de dood niet als de ultieme straf. Want na het sterven is het gedaan. Ik zou zelf liever zien dat iemand de rest van zijn/haar leven op een of andere manier moet boeten voor zo'n daad.
precies
sluit ze samen met de ratten op in je kelder op water en brood en schiet elke week op hun benen en armen
laat ze maar lijden
pi_111152776
Ik heb geen kelder :@
pi_111153134
Maar nu weer een beetje serieus: ik zou ook niet goed weten wat voor een straf hoor. Misschien gewoon gevangenisstraf want ik vraag me af of de verhalen dat de gevangenissen zo luxe zijn van de langgestraften afkomen...
In ieder geval denk ik niet dat de dood een straf is. Voor nabestaanden ja.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 23:23:13 #189
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_111153462
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 23:17 schreef Lovechild het volgende:
Maar nu weer een beetje serieus: ik zou ook niet goed weten wat voor een straf hoor. Misschien gewoon gevangenisstraf want ik vraag me af of de verhalen dat de gevangenissen zo luxe zijn van de langgestraften afkomen...
In ieder geval denk ik niet dat de dood een straf is. Voor nabestaanden ja.
de nabestaanden die daders hebben beschermt mogen wat mij betreft dezelfde straf krijgen
en wat mij betreft is die straf levenslang in een gevangenis in peru...

[ Bericht 2% gewijzigd door vincerusso op 04-05-2012 23:34:10 ]
pi_111158061
Het is maar goed dat wij in Nederland het spreken van recht uit hebben besteed aan mensen die daarvoor hebben gestudeerd en die ook volledig vrij zijn om uit te spreken wat ze willen.

Ik snap de emoties wel en deel ze deels ook wel, maar met recht hebben ze niet veel te maken.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_111158288
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 23:03 schreef .Masturbatron. het volgende:

[..]

precies
sluit ze samen met de ratten op in je kelder op water en brood en schiet elke week op hun benen en armen
laat ze maar lijden
En jij vind Breivik vast een griezel?

On topic gewoon 30 jaar cel.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_111160232
Waren jullie op de hoogte dat deze juwelier (Stratmann) in 2010 bij de rijdende rechter is geweest? Hij heeft het al heel kort over een eerdere overval en dat hij niet met zijn adresgegevens op internet wil ivm het risico op een overval/inbraak.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1000596

De aflevering gaat vooral over de adresgegevens op een forum. Toch interessant om een beeld te krijgen van het slachtoffer.

Kwam het in dit topic niet tegen, de eerdere 3 delen hebben ik niet gelezen.
pi_111160396
Ik begrijp de overvallers ook wel, het zijn waarschijnlijk jongens die net als ik op de wereld zijn gezet zonder dat de ouders enige financiële verantwoordelijkheid over ze namen. Aan de onderkant van de samenleving is het moeilijk om jezelf staande te houden, en een overval om snel aan geld te komen verleidelijk. Helaas voor hen en de juwelier liep deze verkeerd af.
  Moderator zaterdag 5 mei 2012 @ 04:39:14 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_111160431
wat een onzin
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 08:15:05 #195
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111160877
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Stoere vent hoor.
The truth was in here.
pi_111160919
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 08:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Stoere vent hoor.
Ga ze knuffelen, bloemist.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 08:21:04 #197
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111160922
ik hoop dat hier medeplichtigheid niet opgaat, iets wat ze van mij uit de wet mogen slopen net zoals in de VS... iedereen die erbij was dezelfde straf
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_111160956
Ben bang dat dat hier niet opgaat. Tweede man zal niet meer dan jaar of 7 krijgen schat ik....
  zaterdag 5 mei 2012 @ 08:28:46 #199
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111160973
dan zal het nog een feest worden in de rechtbank :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_111161003
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')