quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik... heb... echt geen idee...![]()
Ik zou hem over zijn bolletje aaien.
Dat hij geen haar heeft komt door een ziekte. Lijkt me niet zo'n handige vraag.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Hoe oud was je toen je erachter kwam dat je je nooit meer hoefde te scheren?
quote:Collina contracted a severe form of alopecia, resulting in the permanent loss of all his facial hair, giving him his distinctive bald appearance and earning the nickname Kojak.
Dat. Volgens mij is het hem.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou vragen: Hey zat jij in die aflevering van Game Of Thrones? (Qarth)
Ik was serieus. Heb hem nooit een topper gevonden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
beetje serieuzere vragen mogen wel he
neequote:
Boeie, als z'n haar maar goed zit!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:49 schreef MRN89 het volgende:
Hoe kijkt u tegen het gebruik van camera beelden tijdens een wedstrijd aan ?
Leukquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:10 schreef Peterselieman het volgende:
Het interview is inmiddels geweest. Komende maandag meer hierover
Heb je dat interview met Ivo Niehe gezien jaren geleden?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:50 schreef tong80 het volgende:
Ben benieuwd.
Eens kijken hoe groot zijn ego echt is.
In het Olympisch Stadion, had ik het geweten dan was ik even langsgekomenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
het interview staat inmiddels hier te lezen: Collina geeft nog steeds rode kaarten
Ik vind het een saai interview eerlijk gezegd, had op wat spraakmakenders gehoopt.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
het interview staat inmiddels hier te lezen: Collina geeft nog steeds rode kaarten
Ik las ogen ipv egoquote:Op zondag 6 mei 2012 17:50 schreef tong80 het volgende:
Ben benieuwd.
Eens kijken hoe groot zijn ego echt is.
Er is door de interviewer een selectie van de vragen gemaakt en op basis van de antwoorden van Collina is dit verhaal er uit gekomenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:12 schreef Karina het volgende:
[..]
In het Olympisch Stadion, had ik het geweten dan was ik even langsgekomen
Wat is er nu gevraagd vanuit het topic? Of lees ik er langs?
OK het zit gewoon verwoven in het interview. Goed gedaan trouwensquote:Op maandag 7 mei 2012 15:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er is door de interviewer een selectie van de vragen gemaakt en op basis van de antwoorden van Collina is dit verhaal er uit gekomen
Jammer dat er geen kritische vragen werden gesteld.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
Ja hoezo ?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb je dat interview met Ivo Niehe gezien jaren geleden?
Vond je 'm daar arrogant in over komen?quote:
Als je je door Ivo Niehe laat interviewen heb je geen klein ego.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vond je 'm daar arrogant in over komen?
Geen klein ego hebben wil niet meteen zeggen dat hij arrogant is of een zeer groot ego heeft.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je je door Ivo Niehe laat interviewen heb je geen klein ego.
Nee hij was innemend. Maar als scheids vond ik hem te dominant.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen klein ego hebben wil niet meteen zeggen dat hij arrogant is of een zeer groot ego heeft.
En je hebt m'n vraag ontweken.
Maar kwam dat door z'n acties of door z'n uitstraling?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hij was innemend. Maar als scheids vond ik hem te dominant.
Het lijkt mij ook een zeer aardige man, warm van karakter.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:48 schreef Greys het volgende:
De interviewer en fotograaf van FOK! vonden hem in elk geval heel aardig begreep ik
Ik blijf erbij dat een scheidsrechter goed is als ie niet opvalt.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar kwam dat door z'n acties of door z'n uitstraling?
Elke scheids valt op vanwege het andere kleur shirt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat een scheidsrechter goed is als ie niet opvalt.
Google eens op Arie van Gemert.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Elke scheids valt op vanwege het andere kleur shirt.
In verleden behaalde resultaten enzovoorts.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Google eens op Arie van Gemert.
Dan zie je dat het niet altijd zo was.
mja, er waren erg strikte richtlijnen, wat het lastig maakte om hem een echte uitspraak te ontlokkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:16 schreef valleilijn het volgende:
Jammer dat er niks in is gekomen over het moderne scheidsen (elektronische hulpmiddelen, 5e man etc.), is dat niet aan bod gekomen in het gesprek?
Om eerlijk te zijn vind ik het een beetje een opendeuren-interview
Johan Derksen zegt dan altijd dat ie in zulke gevallen geen interviews doet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, er waren erg strikte richtlijnen, wat het lastig maakte om hem een echte uitspraak te ontlokken
Kan. Hij heeft makkelijk praten, omdat hij al veel mensen geïnterviewd heeft. Wij zitten niet in die luxe positie.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Johan Derksen zegt dan altijd dat ie in zulke gevallen geen interviews doet.
Juist wel, want FOK! hoeft niet wekelijks een blad te vullen om te overleven. Constant in de pas lopen vind ik niet des FOK!s, maar daar kan iedereen een ander idee bij hebben dus ik neem niemand iets kwalijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan. Hij heeft makkelijk praten, omdat hij al veel mensen geïnterviewd heeft. Wij zitten niet in die luxe positie.
Constant in de pas lopen doet FOK! dan ook alles behalvequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Juist wel, want FOK! hoeft niet wekelijks een blad te vullen om te overleven. Constant in de pas lopen vind ik niet des FOK!s, maar daar kan iedereen een ander idee bij hebben dus ik neem niemand iets kwalijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |