quote:Het is volgens mij de eerste keer in 19 jaar dat ik niet moest lachen tijdens de 2 minuten stilte :$
quote:Dominee adviseert ouders om hun "meisjesachtige" zoons een mep te verkopen
03-05-2012 | Nieuws
Sean Harris, dominee uit North Carolina, adviseert ouders om hun meisjesachtige zonen in elkaar te slaan en hun "slappe polsjes" te breken.
Dominee Sean Harris tijdens zijn preek: "Kan ik het duidelijker maken? Vaders, op het moment dat je je zoon ziet met een slappe pols, ga er naartoe en breek die pols. Gedraag je als een man. Sla hem eens hard. OK? Je moet je niet zo gedragen. Je bent door God als man op de wereld gezet en zo dien je je ook te gedragen."
"En als je dochter zich te mannelijk gedraagt, doe er wat aan. Zeg haar dat ze wel mag sporten, maar soms dient ze zich te gedragen als een meisje, lopen als een meisje en praten als een meisje. Ze moet mooi zijn, ze moet aantrekkelijk zijn. "
"Kan ik dat doen als ouder? Ja dat kan je wel degelijk. Ik geef je vanaf vandaag speciale dispensatie om dat te doen."
Na een storm van kritiek gaf Harris een verklaring waarin hij zei geen holebi's te hebben willen kwetsen en nam hij het advies om kinderen in elkaar te laten slaan terug. Maar hij is het nog steeds eens met de rest van zijn woorden, ' want homoseksualiteit is en blijft een gruwel in God's ogen.'
AN
He, Nienke.quote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:56 schreef Bos81 het volgende:
en weer thuis. Dit heeft toch een grote indruk op me achter gelaten..
Mijn kutje huiltquote:Hele huis is weer aan kant, alles gedweild, vaatwasser heeft gedraaid, wasjes gedaan, bed opgemaakt, rommel opgeruimd, gestoft, gestofzuigd, en ook nog eem soep gemaakt
Nu lekker op de bank, straks op tijd naar bed
Nee, vanwege de reacties in het livetopic.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:12 schreef Renesite het volgende:
Maar is dit een test, Benny? Hoezo 'ik weet genoeg' ?
Kreeg jij een halfstijfje van hem dan?
Neuhj? Wat dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, ook een mail van kandidaten gezocht?
quote:
quote:Gezocht: Wijs en/of Eigenwijs
Hallo Patrick,
Voor een spannende, nieuwe quiz is Talpa op zoek naar kandidaten.
Heb je een brede kennis en laat jij je niet snel van de wijs brengen?
Geef je nu op en wie weet win jij veel geld!
Stuur een mail met je foto naar talpaquiz@talpa.tv en vermeld daarbij je naam, leeftijd en telefoonnummer.
Ohw je moet openen? Tellen zeker?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Om 06.00 werken... de sadisten! Wel om 16.00 vrij
Morgenavond lekker in mijn brede armpjes slapenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, we krijgen gewoon zo vroeg vracht, joy o joy!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....wie doet er mee?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:24 schreef iBenny het volgende:
Dit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....wie doet er mee?
![]()
Viesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG.. meisje uit 1992 heeft een vriend uit 1971
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef Lutte het volgende:
René is stuk. Hij doettegen mijn opmerking over Ferry
dat is dan nieuw ofzoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk rond 11:00 altijd na de preview gtst. Tijdens het schoonmaken
Mogge!quote:
Zoiets zou het moeten zijn...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:56 schreef iBenny het volgende:
Rene, wat is je vogeltje in het kooitje? Ik dacht aan birdcage ofzo, maar dat kan dus niet...
/Draw something
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |