bijna iedereen gebruikt puntjes na de cijfers, dus als je eerst splits naar kolommen met "." als scheidingsteken, heb je minder werk, voordeel is dan ook als je een kolom 6-A1 toevoegd, heb je dan meteen de scores ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja zo deed ik het dus uiteindelijk. Is er wellicht een manier om te sorteren op naam, in excel, waarbij hij de nummers ervoor negeert? (als je dan daarvoor even snel het aantal punten in de rij erachter zet, wat heel makkelijk is).
Eels werd toch regelmatig gedraaid destijds. Paranoid Android niet in mijn tijd, maar wel Creep...quote:Op maandag 7 mei 2012 11:37 schreef ohnikua het volgende:
ik ben het toch wel met Norrage eens hoor. Paranoid Android is een geweldig nummer, staat wellicht zelfs in mijn beste 5 ooit. Maar dat versta ik toch niet onder de categorie 90's alternative rock om op te dansen. Meeschreeuwen hooguit, maar dansen? Eels - Novocaine for the Soul nog minder zelfs.
Okay. Aangezien ik zo'n beetje meubilair was van de Kors in de jaren negentig weet ik nog wel wat nummers. Wat ik leuk vond in die tijd en soms nog wel eens luister.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:45 schreef Bookie65 het volgende:
[..]
Rockmuziek waarop gedanst wordt na rockconcerten (in kleine zalen tot HMH) of tenten als Korsakoff A'dam.
Tja dat krijg je toch bij genre top5'squote:Op maandag 7 mei 2012 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze editie van de top 5 heeft nu wel zo'n beetje alle fundament verloren.
The Breeders - Cannonball is al drie keer genoemd.quote:
En echt nog nooit van gehoordquote:Op maandag 7 mei 2012 15:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
The Breeders - Cannonball is al drie keer genoemd.
So? Draaide men vaak genoeg. Kerosene komt uit 86. Burning Inside uit 1988.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:17 schreef WeezerButler het volgende:
Human Fly was de 1e single van the Cramps. Dus eind jaren zeventig. Wel een vette track
Ja maar het ging om 90s songs, niet om songs die in de 90s gedraaid wordenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:30 schreef Ulx het volgende:
So? Draaide men vaak genoeg. Kerosene komt uit 86. Burning Inside uit 1988.
behoorlijk schaamteloos als je zoveel in Indie-topics post en je klassiekers niet kent.quote:
indie, dat is toch een man met baard en een acoustische gitaarquote:Op maandag 7 mei 2012 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
behoorlijk schaamteloos als je zoveel in Indie-topics post en je klassiekers niet kent.
Nee man, snap 't nou toch eens, dat is hipsterquote:Op maandag 7 mei 2012 15:36 schreef ranja het volgende:
[..]
indie, dat is toch een man met baard en een acoustische gitaar
Ow god, krijgen we dat weer. Verzin maar een ander onderwerp.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:32 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja maar het ging om 90s songs, niet om songs die in de 90s gedraaid worden
morgenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:39 schreef Ulx het volgende:
Ow god, krijgen we dat weer. Verzin maar een ander onderwerp.
In vaktermen: Een lul met een gitaar en een kut met een keyboard.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:36 schreef ranja het volgende:
[..]
indie, dat is toch een man met baard en een acoustische gitaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |