ah oke, wat doe je nu voor werk?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben nu in de afrondende fase van een HBO-opleiding naast mn fulltime baan. En ik ben ook nog een beetje financieel gebonden aan deze job
Hey Avuso, wij kennen elkaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:42 schreef Avuso. het volgende:
Ik haak ook maar even in...
Kom net terug van rondje lopen met Evy. Ik heb net les 7 (<5km) gedaan en dat ging lekker. Maar deze week wel een stuk benauwder dan voorheen. Maar ach beetje voorbereiden op de zomer kan denk ik ook geen kwaat
http://runkeeper.com/user/vaneijden/
Dat is nou precies het probleem van hardlopers, die hebben vaak een buik (dan heb ik het natuurlijk over de recreatieve lopers)quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou een loperslichaam wel prefereren boven mijn huidige lichaam. M'n buik (en dat is zo'n echte hangbuikzwijnbuik) wil maar niet weg (ook niet als ik 10km minder weeg dan nu, helaas) en als ik hem door 3/4 keer per week hardlopen kwijt zou kunnen raken...dat zou tof zijn
al denk ik niet dat mijn lichaam het daar mee eens is
Werk nu (als burger) voor Defensie, meer in de bedrijfsmatige processenwereld. Iets totaal anders dus...quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
ah oke, wat doe je nu voor werk?
Ik heb in ieder geval de pt opleiding gedaan via fittvak. Eerste fitness trainer A en daarna meteen B. En B staat gelijk aan personal trainer, de opleidingen bestonden uit 1 keer in de week naar school en voor de rest zelfstudie. Ik volgende deze opleidingen naast 60 uur in de week in de horeca werken en dat ging eigenlijk best prima.
Daarna is het een kwestie van netwerken en steeds meer uren in als pt gaan werken naast je huidige baan. Net zolang tot je helemaal over kunt stappen.
Dat doe ik er dan ook bij, en ook dát helpt niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat is nou precies het probleem van hardlopers, die hebben vaak een buik (dan heb ik het natuurlijk over de recreatieve lopers)
Je valt wel af van hardlopen maar je wordt er niet echt heel veel strakker van, je zult zien dat een paar uurtjes in de week krachttraining al heel wat extra's zal doen.
Het enige wat je kunt verliezen is het geld dat de opleidingen kosten (ze zijn niet goedkoop, aan de andere kant de master die ik wil gaan doen is 22.000 euro dus eigenlijk zijn de opleidingen best goedkoopquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Werk nu (als burger) voor Defensie, meer in de bedrijfsmatige processenwereld. Iets totaal anders dus...
Ik zou dolgraag de stap willen maken, maar ik weet ook niet of ik het durf. mietje...
ben je zo blessure gevoelig dan? ik merk het bij mezelf wel heel erg, zelfs in die mate dat het kleine buikje dat ik had nu gewoon weg isquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou een loperslichaam wel prefereren boven mijn huidige lichaam. M'n buik (en dat is zo'n echte hangbuikzwijnbuik) wil maar niet weg (ook niet als ik 10km minder weeg dan nu, helaas) en als ik hem door 3/4 keer per week hardlopen kwijt zou kunnen raken...dat zou tof zijn
al denk ik niet dat mijn lichaam het daar mee eens is
een sixpack maak je 80% in de keuken hequote:Op donderdag 3 mei 2012 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ook dat. maar ik bedoelde dat m'n buik gewoon hardnekkig is en dus niet weg gaat, ookal ren ik 3/4 keer in de week.
Tja ik val niet echt af, maar ik word wel platter. M'n broeken zitten nu namelijk te losquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat is nou precies het probleem van hardlopers, die hebben vaak een buik (dan heb ik het natuurlijk over de recreatieve lopers)
Je valt wel af van hardlopen maar je wordt er niet echt heel veel strakker van, je zult zien dat een paar uurtjes in de week krachttraining al heel wat extra's zal doen.
een platte buik dan, als je 3 x in de week hardloopt (ligt er ook aan hoelang) en prima kookt en eet doe je dan toch wat mis lijkt mij?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoef geen six pack. En ik eet en kook prima.
Ik denk dat wij daar allemaal op den duur op hopenquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik hoop dat dat platte buik-effect bij mij ook nog komt
KT doe ik ook, op m'n niet loop dagen ;-) , discipline heeft het bij mij ook een tijd lang aan ontbroken.... maar gaat nu goed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:20 schreef YUR het volgende:
Krachttrainen, dat moet ik inderdaad ook doen. En discipline trainen ook
Als je iedere week minimaal een beetje langer kunt lopen, dan loop je op een gegeven moment toch echt dat hele stuk in een keer. Gewoon geen haast hebben. Je beweegt, dat is het belangrijkste.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Misschien leg ik het verkeerd uitIk loop hetzelfde stuk. Maar ik kan dat stuk maar in etappes hardlopen. Helemaal houd ik gewoon niet vol. Want heb de conditie van een kreupel paard. Maar normaal zou je zeggen dat je de momenten dat je aan het hardlopen bent langer vol kan gaan houden. Maar dit is echt nog maar minimaal
en hoe vaak train je dan? Want ik ben zelf ook nog maar zeven weken bezig en loop al zo ontzettend veel meer. In elk geval schrijft iedereen altijd dat je met twee keer trainen misschien minimaal conditie opbouwt, maar je zou het drie keer per week moeten doen om echt goed vooruit te gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Misschien leg ik het verkeerd uitIk loop hetzelfde stuk. Maar ik kan dat stuk maar in etappes hardlopen. Helemaal houd ik gewoon niet vol. Want heb de conditie van een kreupel paard. Maar normaal zou je zeggen dat je de momenten dat je aan het hardlopen bent langer vol kan gaan houden. Maar dit is echt nog maar minimaal
Hoe lang doe je dat al?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zal wel te snel willen dan ik loop zo'n 2 tot 3x per week :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |