Teveel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als de BTW van 19 naar 21 procent gaat, hoeveel procent stijgt ie dan?
Als je voor de rest van mij afblijft dan kunnen we dat best regelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mag ik dan mee in je kleine tank?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:37 schreef waht het volgende:
[..]
Voor de kansarmen stijgt het met dik 200%. Laat die rijken met hun dikke nekken maar eens betalen.
Vind het wel mooi dat iedereen snapte wat er bedoeld werd in het nieuwsbericht, maar Piet topic na topic uit zijn slof schoot.quote:
Vroem, vroem!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je voor de rest van mij afblijft dan kunnen we dat best regelen.
Iedereen behalve jijquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind het wel mooi dat iedereen snapte wat er bedoeld werd in het nieuwsbericht, maar Piet topic na topic uit zijn slof schoot.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:37 schreef waht het volgende:
[..]
Voor de kansarmen stijgt het met dik 200%. Laat die rijken met hun dikke nekken maar eens betalen.
Nee jij!quote:
Hammertime!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:42 schreef waht het volgende:
Als eriksd nu 90kg weegt en 10 kg aankomt, hoeveel procent komt hij dan aan?
Nou en.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:46 schreef remlof het volgende:
Deze column geeft precies aan hoe ik erover denk: 'Fortuyn was vooral een politieke relnicht'
roken ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:46 schreef Picchia het volgende:
Producten die 100% plantaardig en lekker zijn :)
Planten eten plantaardig noemen.
Wat een verrassing. Even zitten hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:46 schreef remlof het volgende:
Deze column geeft precies aan hoe ik erover denk: 'Fortuyn was vooral een politieke relnicht'
Ik krijg daar altijd de neiging om op vrouwen te reageren met 'Zou je dat nou wel doen?'quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:46 schreef Picchia het volgende:
Producten die 100% plantaardig en lekker zijn :)
Planten eten plantaardig noemen.
Volgens mij was jij de grootste dikkerd op de meet.quote:
Met mijn BMI is niets mis.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij was jij de grootste dikkerd op de meet.
Dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij was jij de grootste dikkerd op de meet.
Kan je nog steeds een pens hebben. Hoppa!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |