Sinds wanneer is integreren bij jou een prioriteit?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent echt een Henk hè? De vaderlandse taal niet eens machtig
Nee, dat zijn de moslims!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry, mij hij wil mijn land kapot maken
Integrere.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Sinds wanneer is integreren bij jou een prioriteit?
Nee, die willen het land van waht vernielen.quote:
Maar hij heeft t toch gekocht ? (whehehehe)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry, mij hij wil mijn land kapot maken
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar hij heeft t toch gekocht ? (whehehehe)
Hij heeft zijn ziel verkocht aan zionistische rechts-extremisten,quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar hij heeft t toch gekocht ? (whehehehe)
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ken een leuke (matige) grap trouwens
Oh, sorry, ik was even in de war met een ander Nederland.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, die willen het land van waht vernielen.
Vertel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef De_Guidance het volgende:
Daarom lachte ik juist, nep-Leidenaar.quote:
Liever één moslim in de hand dan tien in de lucht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, die willen het land van waht vernielen.
Morge!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Daarom lachte ik juist, nep-Leidenaar.
Het was dan ook een compliment aan jou. Zo van 'jij kent ze'.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Daarom lachte ik juist, nep-Leidenaar.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef De_Guidance het volgende:
Djoek zal trots op je zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:15 schreef Picchia het volgende:
Ik moest overigens POLCAFE verwijderen omdat mijn TT anders niet paste.
Het spijt me, maar u articuleert dan ook niet zo duidelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het was dan ook een compliment aan jou. Zo van 'jij kent ze'.
Artikoeliert.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het spijt me, maar u articuleert dan ook niet zo duidelijk.
Racist.quote:
Dit is niet waar, ik gebruik het woord kansenjongeren niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:15 schreef TitusPullo het volgende:
Zouden er ook kansenjongeren zijn die het durven op te nemen tegen de harde kern van Feyenoord?, vroeg ik mij opeens af.
Dan worden Vlaanderen en Wallonië aparte EU-lidstaten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:23 schreef Picchia het volgende:
Als Vlaanderen en Wallonië onafhankelijk worden, dan wordt Brussel onafhankelijk omdat ze in Brussel weigeren samen te werken met Vlamingen. Blijkbaar geloven ze toch niet zo heel sterk in hun Europese eenwordingsideaal.
Het biedt de bioloog-jurist stof tot schrijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:22 schreef De_Guidance het volgende:
Ik haat kansenjongeren en de harde kern van Feyenoord.
(wat doe je dan in Rotterdam?)
JAWEL.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:24 schreef De_Guidance het volgende:
Wie zijn 'ze'?
Dat Belgen een taalstrijd hebben was allang bekend en het is niet dat de stad Brussel de EU heeft bedacht.
Kijk, daar gaat het mis. Dan moeten ze het eens worden over de scheidingsvoorwaardenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:23 schreef Picchia het volgende:
Als Vlaanderen en Wallonië onafhankelijk worden,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |