Fritsie.quote:
Ik ook niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Leerdam weet dus nog niet dat het EK in Litouwen wordt georganiseerd
Wordt het ook niet, is namelijk in Slowakije en Tschitsikistan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
dat doet ie straks.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:06 schreef Meneerik2 het volgende:
Heeft Leerdam het nog over zijn epische faal gehad?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Eventuele uitwijk naar Estlandquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Wordt het ook niet, is namelijk in Slowakije en Tschitsikistan.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:06 schreef Nober het volgende:
Wordt het ook niet, is namelijk in Slowakije en Tschitsikistan.
Leuk slim mens met een handicap, maar lang niet zo'n grote handicap als de huidige voorzitter van het FNV.quote:
Gewoon in Polen en Oekraine, altijd dat gezever over politieke situaties in landen waar het EK/WK/Olympische Spelen worden gehouden een maand van te voren moet maar eens afgelopen zijn, ik zeg opsluiten die lui!quote:
Volgende keer beter opletten op school: Israël ligt niet in Europa.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef inZanity het volgende:
Hypocriete lul die Barend.Als het EK in Israel zou worden georganiseerd zou ie het van harte toejuichen
Toch doen ze mee aan de EK kwalificatie net als Turkije.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende keer beter opletten op school: Israël ligt niet in Europa.
Toch doen ze wel mee aan het songfestival en de kwalificatiewedstrijden voor het EK.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Israël hoort bij de UEFA, jongeman.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ze doen wel mee aan de Europese toernooien en bijv. ook het songfestival.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe is het met de Anne Frank boom?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar ze doen wel mee aan de Europese toernooien en bijv. ook het songfestival.
Maar dan nog, Barend is vaak zat kritische geweest op Israël.
Weet ik, maar Israel ligt nog steeds niet in Europa.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef Kenju het volgende:
Maar ze doen wel mee aan de Europese toernooien en bijv. ook het songfestival.
Maar dan nog, Barend is vaak zat kritische geweest op Israël.
Ik praat nu ALS politicaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
alles maar doorschuiven he'oh, dat is niet mijn afdeling, heb ik niets mee te maken'
Maar dan is deze opmerking toch totaal overbodig in dezen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet ik, maar Israel ligt nog steeds niet in Europa.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ze organiseren wel een EK.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet ik, maar Israel ligt nog steeds niet in Europa.
Welk EK?quote:
Klopt. Iedereen maakt fouten, maar geef dan iig toe dat je fout zat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:15 schreef Travel. het volgende:
Kom op, hij moet nu gewoon mans genoeg zijn om te zeggen dat het gewoon dom van hem was. Punt.
Hij maakt het nu alleen maar ergerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt. Iedereen maakt fouten, maar geef dan iig toe dat je fout zat.
Oh. Wist ik niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:17 schreef inZanity het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)tbal_onder_21_-_2013
Zit ook in de musicalscene. Daar lopen wel een paar lekkere kippen rond....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:17 schreef chufi het volgende:
Ik zat tig jaren geleden ooit in de metro tegenover John...Hij had toen wel een lekker wijf bij hem )niet zn vrouw volgens mij)
Daar ga je geen hond over horen want Israël is heilig, de volgende keer dat je weer wat hoort over boycotten is de Olympische Winterspelen in Rusland 2014.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)tbal_onder_21_-_2013
Precies, te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar ga je geen hond over horen want Israël is heilig, de volgende keer dat je weer wat hoort over boycotten is de Olympische Winterspelen in Rusland 2014.
Klopt, bij Van Gendt was het gewoon onhandigheid en een gebrek aan kennis. Leerdam was aan het jokkebrokken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:20 schreef MilaNL het volgende:
En het grote verschil is natuurlijk ook dat Leerdam er feiten bij heeft verzonnen en dus gewoon stond te liegen. De rest loog in ieder geval niet.
Wat als Dion Graus of Fleur Agema zoiets was overkomen en bij P&W had gezeten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:21 schreef Meneerik2 het volgende:
P&W zijn veel te soft. Maak hem af, hij liegt dat hij barst. Enkel Barend (iemand die ik normaal niet kan uitstaan) is kritisch
die hadden teruggebeten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat als Dion Graus of Fleur Agema zoiets was overkomen en bij P&W had gezeten?
t kan verkerenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
Barend is vandaag de krutische vragen steller.
Niet?quote:
ze hebben die Bosman ook soft behandeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat als Dion Graus of Fleur Agema zoiets was overkomen en bij P&W had gezeten?
Als je maar niet de portefeuille buitenlandse zaken hebt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Helemaal niet erg dat je NIET weet dat Sharon al bijna 10 jaar in coma ligt?
Jij bent wel een Israël liefhebber hequote:
Basiskennis. Al helemaal voor elke politicus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:24 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Als je maar niet de portefeuille buitenlandse zaken hebt.
Ik ben bang van niet,quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Jij bent wel een Israël liefhebber heHoop dat dat wat verder gaat dan Feyenoord-Ajax verhoudingen
Is die hem nog nooit afgenomen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:24 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Als je maar niet de portefeuille buitenlandse zaken hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:18 schreef henkde_j het volgende:
Ik had hem eens per ongeluk aan de telefoon![]()
Verkeerd verbonden.
Nee, hij heeft een vrouw en een moeder en Geke...quote:
Waarom zou mijn haat richting Israel ook maar iet met voetbal te maken kunnen hebben? Buiten dat er bij Ajax wekelijks een zooitje debiele pubers met zo'n verfoelijke vlag staan te wapperen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jij bent wel een Insraël liefhebber heHoop dat dat wat verder gaat dan Feyenoord-Ajax verhoudingen
Hij heeft vast d'r looprek gejatquote:
Dit soort mongolen misschienquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou mijn haat richting Israel ook maar iet met voetbal te maken kunnen hebben? Buiten dat er bij Ajax wekelijks een zooitje debiele pubers met zo'n verfoelijke vlag staan te wapperen?
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:27 schreef marcodej het volgende:
Hij had gewoon moeten zeggen:
[ afbeelding ]
en niet zo'n quasi-emotioneel lulverhaal ophangen.
Zoveel mogelijkheden!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:28 schreef Eenskijken het volgende:
Nee, hij had moeten zeggen:
[ afbeelding ]
Alsof dat ook maar iets met de Israelische bezetting te maken heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dit soort mongolen misschien?
Sowieso. Ajax en FeyenoordMaar dat doet nu niet ter zake
Of tegen de journalist:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:28 schreef Eenskijken het volgende:
Nee, hij had moeten zeggen:
[ afbeelding ]
Ook niet nodig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:30 schreef Confetti het volgende:
Pauw en Witteman![]()
![]()
Lafaards![]()
Ze durven hem echt niet aan te pakken.
He, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:29 schreef inZanity het volgende:
Alsof dat ook maar iets met de Israelische bezetting te maken heeft.Tevens heb ik een hekel aan Israel en niet aan joden, dus gaat die vlieger sowieso al niet op.
Dus je hebt een hekel aan een land? Hoe dom is dat dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar iets met de Israelische bezetting te maken heeft.Tevens heb ik een hekel aan Israel en niet aan joden, dus gaat die vlieger sowieso al niet op.
Dit dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:31 schreef MilaNL het volgende:
"verdient alle applaus"
..
..
wait for it..
..
nee.
Ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dus je hebt een hekel aan een land?
Leg uit!quote:
Oh en waarom wel niet dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dus je hebt een hekel aan een land? Hoe dom is dat dan?
Sowieso zijn Israël en Joden bijna niet los van elkaar te zien.
Middelbaar onderwijs noemt men toch ook scholieren?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:33 schreef Travel. het volgende:
[..]
Scholieren...tot groep 8 dus.... niet zo heel gek dus.
Maarja als je 15 bent.. hij is al 10 jaar dood, dat krijg je dan niet echt mee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
overigens extreem bedroevend dat scholieren niet eens weten wie Fortuyn is..
na groep acht heb je geen scholieren?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:33 schreef Travel. het volgende:
[..]
Scholieren...tot groep 8 dus.... niet zo heel gek dus.
Nog meer scholieren hebben geen benul wie Dijkstal, Borst en Melkert waren...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
overigens extreem bedroevend dat scholieren niet eens weten wie Fortuyn is..
Hmm dan is het wel treurig, maar het verbaast mij toch niksquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Middelbaar onderwijs noemt men toch ook scholieren?
Klopt. Ook MBO'ers van in de 20 dusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Middelbaar onderwijs noemt men toch ook scholieren?
Maar als je ze vraagt welk nummer er op 1 stond in de top40 toen ze 5 waren dan weten ze dat weer welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maarja als je 15 bent.. hij is al 10 jaar dood, dat krijg je dan niet echt mee.
Ik ben ook net 16, dat is toch gewoon algemene kennis?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die moeten ook snel in de vergetelheidquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog meer scholieren hebben geen benul wie Dijkstal, Borst en Melkert waren...
sterker nog, hbo'ers zijn ook scholieren. officieel zijn alleen wo mensen student.quote:
twitter:KustawBessems twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 23:23:06Oh wat pijnlijk dit. En dat bemoedigende geknik van Klijnsma erbij #leerdam #penw reageer retweet
twitter:KustawBessems twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 23:27:49Oh PvdA'tje, PvdA'tje wat blijft je toch weinig bespaard #leerdam #klijnsma #dappervanjohn #penw reageer retweet
Pow als bron nemen voor wat dan ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)moord_door_mosl.html
Kennis van de jeugd.
Gaan we weerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
sterker nog, hbo'ers zijn ook scholieren. officieel zijn alleen wo mensen student.
Epic, thanks.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Programma 'Westbroek!' van RTV Utrecht
Als je 15 bent weet je toch ook wie hitler wasquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoe kun je een hekel hebben aan een land? Heb je dan een hekel aan de mensen die erin wonen? De politici? De soldaten die in het leger zitten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Leg uit!
[..]
Oh en waarom wel niet dan?
Pim was geen premier of iets, dus niet overdrijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:36 schreef Klauz het volgende:
[..]
Als je 15 bent weet je toch ook wie hitler was
het is gewoon zoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Gaan we weerMet je officieel
Wel een van de eerste Nederlandse politici in LANGE tijd die vermoord werd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:37 schreef Travel. het volgende:
[..]
Pim was geen premier of iets, dus niet overdrijven.
Linkje naar het wetsartikel dat dit officieel bepaald heeft?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het is gewoon zoen ik zit zelf niet op de uni he
toch heb ik liever dat scholieren weten wie hitler was dan fortuyn tbh...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:38 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Wel een van de eerste Nederlandse politici in LANGE tijd die vermoord werd.
Liever die tweederangs schilder dan de grootste Nederlander aller tijden kennen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
toch heb ik liever dat scholieren weten wie hitler was dan fortuyn tbh...
Scholieren horen gewoon beide historische figuren te kennen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:39 schreef Eenskijken het volgende:
Nee hoor. Hogeschool ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
sterker nog, hbo'ers zijn ook scholieren. officieel zijn alleen wo mensen student.
Ik zie Boskamp dr al op d'r billen petsen terwijl hij een biertje drinktquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:38 schreef marcodej het volgende:
Ik zou haar wel als tante willen hebben. En dat Johan Boskamp dan mijn oom is.
Dan zou je een jaar of 3 moeten zijn, want Jetta is nog niet zo oud hoor.quote:
Ik heb liever dat scholieren meer dan één feit kunnen onthouden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Pff hoezo. Pedo. Voor een beetje suf dansen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:40 schreef Rens-Reith het volgende:
Whahaha die meisjes waren hoogstens 16 jaar. Want het is van 12 t/m 16 haha. Ik kijk dat stukje nu terug!
HENKIE PEDO!
Ik heb een hekel aan het land. Vanwege alle talloze misdaden en schendingen van mensen en internationale rechten die zij op hun geweten hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoe kun je een hekel hebben aan een land? Heb je dan een hekel aan de mensen die erin wonen? De politici? De soldaten die in het leger zitten?
Israël is de staat van de Joden. Alles waar die staat op gebaseerd is is terug te leiden naar de Joodse bevolking.
ze is nog jonger dan mn moederquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan zou je een jaar of 3 moeten zijn, want Jetta is nog niet zo oud hoor.
Nee man grapje! Geniale kerel, die aflevering is echt epic!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pff hoezo. Pedo. Voor een beetje suf dansen?
wehehe ja die heb ik ook wel eens gelezenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:42 schreef Klauz het volgende:
Copycat (fokker) heeft wel mooie verhalen over komproe volgens mij
Ik geef m geen ongelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:40 schreef Rens-Reith het volgende:
Whahaha die meisjes waren hoogstens 16 jaar. Want het is van 12 t/m 16 haha. Ik kijk dat stukje nu terug!
HENKIE PEDO!
Jetta is jonger dan ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
tehfuck ik dacht dat ze 70 ofzo was....
jetta dus he
Van dorp, is het daar eigenlijk meequote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:44 schreef inZanity het volgende:
Ik denk dat het programma voortaan als Pauw, Barend en Witteman door het leven zal gaan.
Ja, dan heb je toch een hekel aan de mensen die dat doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het land. Vanwege alle talloze misdaden en schendingen van mensen en internationale rechten die zij op hun geweten hebben.
Dat heb ik je al verteld. Israël is de staat van de Joden. Bijna onlosmakelijk met elkaar verbonden.quote:Maar ga je me nog vertellen waarom joden en Israël niet los van elkaar gezien kunnen worden?
Er zijn een paar bevolkingsgroepen die daar anders over schijnen te denken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dat heb ik je al verteld. Israël is de staat van de Joden. Bijna onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Tjoh, boefje. En bedankt voor de linkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Howard Komproe na ruzie met vriendin aangehouden
Klopt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, dan heb je toch een hekel aan de mensen die dat doen?
[..]
Nee dat heb je niet verteld. Waarom zouden joden en Israël onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn? Veel joden voelen zich inderdaad verbonden met Israel(hoe walgelijk dat ook is) maar lang niet allemaal hoor. Sterker, er zijn genoeg joden die helemaal niets met Israël hebben of er zelfs een afkeer van hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik je al verteld. Israël is de staat van de Joden. Bijna onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Waarom? Toch niet voor de lol mag ik hopen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:48 schreef AryaMehr het volgende:
Israel? Ga er binnen een jaar heen. Ik zal ze de groeten van je doen InZanity!
Je haat de VS ook?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het land. Vanwege alle talloze misdaden en schendingen van mensen en internationale rechten die zij op hun geweten hebben.
Israël de staat van de joden? Dat blijkt wel uit hun apartheid en discriminatie beleid die ze daar in uitvoering brengen ja.
Maar ga je me nog vertellen waarom joden en Israël niet los van elkaar gezien kunnen worden?
Jawel, gewoon voor de lol als toerist.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:50 schreef inZanity het volgende:
Waarom? Toch niet voor de lol mag ik hopen?
Uiteraard.quote:
Bah.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jawel, gewoon voor de lol als toerist.
Normaal eerteklas lul. Maar nu erg scherpquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
Barend is opvallend relaxed. Stelt ook nog eens de juiste vragen.
Op wie doel je nou?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:52 schreef golfer het volgende:
Nee hoor, die Feyenoorder is echt geen racist en heeft geen hekel aan joden of Ajax, maar.....
Ik heb er ooit nog een leuke Sabra aan de haak geslagen tijdens 1 van mijn bezoeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:52 schreef AryaMehr het volgende:
Mooi land, mooie vrouwen en veel historie. Wat wil je nog meer?
Als we het hier over het joodse volk hebben misschien niet. Maar als we hier over joden hebben als in de religieuze bevolkingsgroep dan waag ik dat toch echt te betwijfelen. Israël is namelijk het beloofde land voor joodse gelovigen. En derhalve bijna niet los te zien van Israël.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:49 schreef inZanity het volgende:
Nee dat heb je niet verteld. Waarom zouden joden en Israël onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn? Veel joden voelen zich inderdaad verbonden met Israel(hoe walgelijk dat ook is) maar lang niet allemaal hoor. Sterker, er zijn genoeg joden die helemaal niets met Israël hebben of er zelfs een afkeer van hebben.
Mooie historie? Tyf op man mafkees. Een historie van misdaden en walgelijkheid zul je bedoelen. Mensen die voor de lol dat land bezoeken zijn in mijn ogen medeschuldig aan alle misdaden die dat walgelijke land pleegt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mooi land, mooie vrouwen en veel historie. Wat wil je nog meer?
Wie denk je? Hoeveel mensen posten er nu met een F'noord logo in hun user-icon.quote:
En daar ga je nog steeds mee?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:53 schreef golfer het volgende:
Ik heb er ooit nog een leuke Sabra aan de haak geslagen tijdens 1 van mijn bezoeken.
Jammer toch dat ze Rotterdam niet na het bombardement gewoon zo gelaten hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mooie historie? Tyf op man mafkees. Een historie van misdaden en walgelijkheid zul je bedoelen. Mensen die voor de lol dat land bezoeken zijn in mijn ogen medeschuldig aan alle misdaden die dat walgelijke land pleegt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mooie historie? Tyf op man mafkees. Een historie van misdaden en walgelijkheid zul je bedoelen. Mensen die voor de lol dat land bezoeken zijn in mijn ogen medeschuldig aan alle misdaden die dat walgelijke land pleegt.
Nee hoor, dat was 40 jaar geleden.quote:
Zijn er ook onderwerpen waar Peter geen verstand van heeft?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Peter R. uitnodigen en Johan thuis laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiste stad van Nederlandquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer toch dat ze Rotterdam niet na het bombardement gewoon zo gelaten hebben.
Was een stuk beter zo.
Spanningen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat een trolletje ben jij. De historie van de hele wereld heeft zich daar afgespeeld. Dat kun je gewoon los zien van politieke spanningen van de laatste 50-60 jaar.
Mooie historie inderdaad. Enig idee hoeveel wereldrijken en culturen zich daar gevestigd hebben? Men zou volgens jouw logica dus ook landen als Duitsland moeten boycotten, vanwege zijn gewelddadige geschiedenis? Ik heb eerlijk gezegd schijt aan welke mensen jij er voor verantwoordelijk houdt. Ik zie Israel als democratische, enigszins liberale en seculiere land in een regio waarin achterlijkheid zegeviert.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:54 schreef inZanity het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:56 schreef OverRated het volgende:
Morgen Ajax uitzending
Yups!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen-avond even ons kampioenschap vieren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
twitter:_Aafke_ twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 23:50:05Ik heb niet gauw medelijden met PvdA persdienst maar ik wens ze sterkte.Die moeten momenteel geloof ik met hoofd tegen muur staan te bonken. reageer retweet
Duitsland is dan ook verleden tijd. Israël is helaas de orde van de dag. Toch een wezenlijk verschil.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mooi historie inderdaad. Enig idee hoeveel wereldrijken en culturen zich daar gevestigd hebben? Men zou volgens jouw logica dus ook landen als Duitsland moeten boycotten, vanwege zijn gewelddadige geschiedenis? Ik heb eerlijk gezegd schijt aan welke mensen jij er voor verantwoordelijk houdt.
Tering. Dit is wel een héle slechte troll.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zie Israel als democratische, enigszins liberale en seculiere land in een regio waarin achterlijkheid zegeviert.
Het zijn allemaal hele rustige jongens.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
De moeder van die verdachte:
Hij is een rustige jongen en ik weet dat hij niets verkeerd doet.__________!!!!!!!!!
Ik had het puur over de geschiedenis van bepaalde landen. Niet zozeer over de werkelijkheid van vandaag.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:00 schreef inZanity het volgende:
Duitsland is dan ook verleden tijd. Israël is helaas de orde van de dag. Toch een wezenlijk verschil.
Er mogen een hoop zaken in Israel veranderen, maar vergeleken met de landen eromheen is Israel een oase van beschaving. Bezoek één willekeurig islamitisch land en doe dan vervolgens eens Israel aan. Een wereld van verschil.quote:Tering. Dit is wel een héle slechte troll.![]()
Nogal een walgelijke post.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer toch dat ze Rotterdam niet na het bombardement gewoon zo gelaten hebben.
Was een stuk beter zo.
Ja, daarom heeft de politie al foto's van die twee jongens in het bestand.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
De moeder van die verdachte:
Hij is een rustige jongen en ik weet dat hij niets verkeerd doet.__________!!!!!!!!!
Het één hoeft het ander nog niet uit te sluiten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:16 schreef SillyWalks het volgende:
Ja, daarom heeft de politie al foto's van die twee jongens in het bestand.
Is dat die Real Madrid fan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:11 schreef Omnifacer het volgende:
Ah, iNZanity is er. Ik ga lekker slapen, dit wordt niks.
Dat maakt me niet zo veel uit. Dat hij hier de extremist uithangt bevalt me minder. Geen mijn portie maar aan fikkiequote:
Hij heeft Copycat een keer proberen te verleiden met een geil dansje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:06 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu.
'De bekende komiek Howard Komproe.'
Had nog nooit van hem gehoord.
Waarom Peter R. de Vriesquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:30 schreef golfer het volgende:
Vanavond spreken Ajaxkenners en -liefhebbers Jaap de Groot (Telegraaf), Viggo Waas, Martin Koolhoven en Peter R. de Vries over het kampioenschap.
Maar even overslaan dus, Ajaxquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:30 schreef golfer het volgende:
Vanavond spreken Ajaxkenners en -liefhebbers Jaap de Groot (Telegraaf), Viggo Waas, Martin Koolhoven en Peter R. de Vries over het kampioenschap.
Die mag wel vaker aanschuiven als het over Ajax gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |