Fritsie.quote:
Ik ook niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Leerdam weet dus nog niet dat het EK in Litouwen wordt georganiseerd
Wordt het ook niet, is namelijk in Slowakije en Tschitsikistan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
dat doet ie straks.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:06 schreef Meneerik2 het volgende:
Heeft Leerdam het nog over zijn epische faal gehad?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Eventuele uitwijk naar Estlandquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Wordt het ook niet, is namelijk in Slowakije en Tschitsikistan.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:06 schreef Nober het volgende:
Wordt het ook niet, is namelijk in Slowakije en Tschitsikistan.
Leuk slim mens met een handicap, maar lang niet zo'n grote handicap als de huidige voorzitter van het FNV.quote:
Gewoon in Polen en Oekraine, altijd dat gezever over politieke situaties in landen waar het EK/WK/Olympische Spelen worden gehouden een maand van te voren moet maar eens afgelopen zijn, ik zeg opsluiten die lui!quote:
Volgende keer beter opletten op school: Israël ligt niet in Europa.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef inZanity het volgende:
Hypocriete lul die Barend.Als het EK in Israel zou worden georganiseerd zou ie het van harte toejuichen
Toch doen ze mee aan de EK kwalificatie net als Turkije.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende keer beter opletten op school: Israël ligt niet in Europa.
Toch doen ze wel mee aan het songfestival en de kwalificatiewedstrijden voor het EK.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Israël hoort bij de UEFA, jongeman.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ze doen wel mee aan de Europese toernooien en bijv. ook het songfestival.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe is het met de Anne Frank boom?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar ze doen wel mee aan de Europese toernooien en bijv. ook het songfestival.
Maar dan nog, Barend is vaak zat kritische geweest op Israël.
Weet ik, maar Israel ligt nog steeds niet in Europa.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef Kenju het volgende:
Maar ze doen wel mee aan de Europese toernooien en bijv. ook het songfestival.
Maar dan nog, Barend is vaak zat kritische geweest op Israël.
Ik praat nu ALS politicaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
alles maar doorschuiven he'oh, dat is niet mijn afdeling, heb ik niets mee te maken'
Maar dan is deze opmerking toch totaal overbodig in dezen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet ik, maar Israel ligt nog steeds niet in Europa.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ze organiseren wel een EK.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet ik, maar Israel ligt nog steeds niet in Europa.
Welk EK?quote:
Klopt. Iedereen maakt fouten, maar geef dan iig toe dat je fout zat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:15 schreef Travel. het volgende:
Kom op, hij moet nu gewoon mans genoeg zijn om te zeggen dat het gewoon dom van hem was. Punt.
Hij maakt het nu alleen maar ergerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt. Iedereen maakt fouten, maar geef dan iig toe dat je fout zat.
Oh. Wist ik niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:17 schreef inZanity het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)tbal_onder_21_-_2013
Zit ook in de musicalscene. Daar lopen wel een paar lekkere kippen rond....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:17 schreef chufi het volgende:
Ik zat tig jaren geleden ooit in de metro tegenover John...Hij had toen wel een lekker wijf bij hem )niet zn vrouw volgens mij)
Daar ga je geen hond over horen want Israël is heilig, de volgende keer dat je weer wat hoort over boycotten is de Olympische Winterspelen in Rusland 2014.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)tbal_onder_21_-_2013
Precies, te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar ga je geen hond over horen want Israël is heilig, de volgende keer dat je weer wat hoort over boycotten is de Olympische Winterspelen in Rusland 2014.
Klopt, bij Van Gendt was het gewoon onhandigheid en een gebrek aan kennis. Leerdam was aan het jokkebrokken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:20 schreef MilaNL het volgende:
En het grote verschil is natuurlijk ook dat Leerdam er feiten bij heeft verzonnen en dus gewoon stond te liegen. De rest loog in ieder geval niet.
Wat als Dion Graus of Fleur Agema zoiets was overkomen en bij P&W had gezeten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:21 schreef Meneerik2 het volgende:
P&W zijn veel te soft. Maak hem af, hij liegt dat hij barst. Enkel Barend (iemand die ik normaal niet kan uitstaan) is kritisch
die hadden teruggebeten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat als Dion Graus of Fleur Agema zoiets was overkomen en bij P&W had gezeten?
t kan verkerenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
Barend is vandaag de krutische vragen steller.
Niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |