Fritsie.quote:
Ik ook niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Leerdam weet dus nog niet dat het EK in Litouwen wordt georganiseerd
Wordt het ook niet, is namelijk in Slowakije en Tschitsikistan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
dat doet ie straks.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:06 schreef Meneerik2 het volgende:
Heeft Leerdam het nog over zijn epische faal gehad?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Eventuele uitwijk naar Estlandquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Wordt het ook niet, is namelijk in Slowakije en Tschitsikistan.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:06 schreef Nober het volgende:
Wordt het ook niet, is namelijk in Slowakije en Tschitsikistan.
Leuk slim mens met een handicap, maar lang niet zo'n grote handicap als de huidige voorzitter van het FNV.quote:
Gewoon in Polen en Oekraine, altijd dat gezever over politieke situaties in landen waar het EK/WK/Olympische Spelen worden gehouden een maand van te voren moet maar eens afgelopen zijn, ik zeg opsluiten die lui!quote:
Volgende keer beter opletten op school: Israël ligt niet in Europa.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef inZanity het volgende:
Hypocriete lul die Barend.Als het EK in Israel zou worden georganiseerd zou ie het van harte toejuichen
Toch doen ze mee aan de EK kwalificatie net als Turkije.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende keer beter opletten op school: Israël ligt niet in Europa.
Toch doen ze wel mee aan het songfestival en de kwalificatiewedstrijden voor het EK.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Israël hoort bij de UEFA, jongeman.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ze doen wel mee aan de Europese toernooien en bijv. ook het songfestival.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe is het met de Anne Frank boom?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar ze doen wel mee aan de Europese toernooien en bijv. ook het songfestival.
Maar dan nog, Barend is vaak zat kritische geweest op Israël.
Weet ik, maar Israel ligt nog steeds niet in Europa.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef Kenju het volgende:
Maar ze doen wel mee aan de Europese toernooien en bijv. ook het songfestival.
Maar dan nog, Barend is vaak zat kritische geweest op Israël.
Ik praat nu ALS politicaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
alles maar doorschuiven he'oh, dat is niet mijn afdeling, heb ik niets mee te maken'
Maar dan is deze opmerking toch totaal overbodig in dezen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet ik, maar Israel ligt nog steeds niet in Europa.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ze organiseren wel een EK.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet ik, maar Israel ligt nog steeds niet in Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |