Mooi wel dat die gast nog even zegt dat het dus wel aan haar ligt.quote:
Dan ga jij maar met haar in de auto zitten...kun je nog even genieten van haar pookgedrag voordat je de kist ingaat.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Niet eens doorhebben dat je 2 auto geraakt heb.
*afscheids brief schrijven doet*quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan ga jij maar met haar in de auto zitten...kun je nog even genieten van haar pookgedrag voordat je de kist ingaat.
Shanti dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Monique of Iris komt in de finale. Ben ik heilig van overtuigd
Klopt inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Boulevard 1945
Sowieso is dat wel een kutpunt met die voorrang voor fietsers.
Ze moeten een keer als oefening rijles doen in een vrachtauto dan snappen ze helemaal niks meer van stapelen en splitsen met 16 versnellingenquote:
Bazen tv vorige week stond er iets 4 cm verkeerd ofzoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een pitstopje met opsporing verzocht en dan weer De Rijdende Rechter
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
werkelijk, hoe kun je zo slecht rijden. en nog belangrijker: welke rijschool en rijexaminator laat zulke mensen het papiertje halen?
Monique ramt gewoon de hekken bij het Arc d'Triomphe.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef tralalala het volgende:
Deze groep wil je echt niet loslaten in Parijs
Wanhopige examinatoren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
werkelijk, hoe kun je zo slecht rijden. en nog belangrijker: welke rijschool en rijexaminator laat zulke mensen het papiertje halen?
Ach, zo lekker kloten over een overpaadjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Bazen tv vorige week stond er iets 4 cm verkeerd ofzo
Wel in het frans op de auto zetten dat het de slechtste chauffeur isquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Monique ramt gewoon de hekken bij het Arc d'Triomphe.
Ik ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Toen Iris de motor sloopte, ik had het niet meer
le pire pilote des Pays-Basquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wel in het frans op de auto zetten dat het de slechtste chauffeur is
In het begin dacht ik van niet, maar nu eigenlijk welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, dit seizoen is nog leuker als vorig jaar.![]()
Pim mis ik eigenlijk neit
Had je die aflevering ook gezien van. Die oude man die voor een aantrekkelijke prijs een wind scherm op het balkon kon laten plaatsen en vervolgens als huiskamer ingericht. En toen het tapijt begon te rotten op het balkon de rijdende rechter erbij gehaaldquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, zo lekker kloten over een overpaadje
Ik kon niet meer normaal lachenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ookWordt vast een De TV draait door fragmentje
Zou goed kunnen..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:25 schreef DaMart het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre de exit van opa Jean een vooropgezet plan was om niet weer te hoeven zeggen dat de bejaarde beter zijn rijbewijs kan inleveren![]()
. .
Ik zie een woordgrapquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:25 schreef Dekatria het volgende:
Echt, Iris weerkrijg gewoon echt het idee dat ze het expres doet. Fucking rookpluim waar die van de Moerdijk nog een puntje aan kan zuigen en dan nog gaan er geen alarmbellen rinkelen
Meneer Wooninck dan en zijn hengel!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Had je die aflevering ook gezien van. Die oude man die voor een aantrekkelijke prijs een wind scherm op het balkon kon laten plaatsen en vervolgens als huiskamer ingericht. En toen het tapijt begon te rotten op het balkon de rijdende rechter erbij gehaald
Jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Had je die aflevering ook gezien van. Die oude man die voor een aantrekkelijke prijs een wind scherm op het balkon kon laten plaatsen en vervolgens als huiskamer ingericht. En toen het tapijt begon te rotten op het balkon de rijdende rechter erbij gehaald
het was slechts de koppelingquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Toen Iris de motor sloopte, ik had het niet meer
lache toch. Volgens mij kreeg ruben op het laatst ook iets meer ruimte er was mee geknipt met die beeldenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maar dat file parkeren sloeg echt nergens op hoorecht te krap.
dat weet ik wel zeker. Hij heeft die auto er echt niet in één keer in gekregen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:31 schreef WcPot het volgende:
[..]
lache toch. Volgens mij kreeg ruben op het laatst ook iets meer ruimte er was mee geknipt met die beelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |