SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7-8-2011 - AZ - PSV , 3 - 1
13-8-2011 - PSV - RKC Waalwijk , 1 - 0
21-8-2011 - ADO Den Haag - PSV , 0 - 3
28-8-2011 - PSV - Excelsior , 6 - 1
11-9-2011 - VVV-Venlo - PSV , 3 - 3
18-9-2011 - PSV - Ajax , 2 - 2
24-9-2011 - PSV - Roda JC Kerkrade , 7 - 1
2-10-2011 - NEC - PSV , 0 - 2
15-10-2011 - PSV - FC Utrecht , 1 - 0
23-10-2011 - Vitesse - PSV ,1 - 1
29-10-2011 - FC Twente - PSV , 2 - 2
6-11-2011 - PSV - Heracles Almelo , 4 - 1
19-11-2011 - De Graafschap - PSV , 1 - 3
26-11-2011 - PSV - FC Groningen , 6 - 1
4-12-2011 - Feyenoord - PSV , 2 - 0
10-12-2011 - PSV - NAC Breda , 1 - 0
18-12-2011 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 5
22-1-2012 - FC Utrecht - PSV , 1 - 1
27-1-2012 - PSV - Vitesse , 3 - 1
5-2-2012 - Heracles Almelo - PSV , 1 - 1
12-2-2012 - PSV - De Graafschap , 4 - 1
19-2-2012 - FC Groningen - PSV , 3 - 0
26-2-2012 - PSV - Feyenoord , 3 - 2
4-3-2012 - PSV - FC Twente , 2 - 6
11-3-2012 - NAC Breda - PSV , 3 - 1
18-3-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5 - 1
25-3-2012 - Ajax - PSV , 2 - 0
31-3-2012 - PSV - VVV-Venlo , 2 - 0
11-4-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 2 - 1
14-4-2012 - PSV - AZ , 3 - 2
22-4-2012 - PSV - NEC , 2 - 1
29-4-2012 - Roda JC Kerkrade - PSV , 1 - 3
2-5-2012 - PSV - ADO Den Haag
6-5-2012 - Excelsior - PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18-8-2011 - SV Ried - PSV , 0 - 0
25-8-2011 - PSV - SV Ried , 5 - 0
15-9-2011 - PSV - Legia Warschau , 1 - 0
29-9-2011 - Rapid Boekarest - PSV , 1 - 3
20-10-2011 - Hapoel Tel Aviv - PSV , 0 - 1
3-11-2011 - PSV - Hapoel Tel Aviv , 3 - 3
30-11-2011 - Legia Warschau - PSV , 0 - 3
15-12-2011 - PSV - Rapid Boekarest , 2 - 1
16-2-2012 - Trabzonspor - PSV ,1 - 2
23-2-2012 - PSV - Trabzonspor , 4 - 1
8-3-2012 - Valencia - PSV , 4 - 2
15-3-2012 - PSV - Valencia , 1 - 1
21-9-2011 - VVSB - PSV , 0 - 8
26-10-2011 - PSV - FC Lisse , 3 - 0
22-12-2011 - FC Twente - PSV , 1 - 2
2-2-2012 - PSV - NEC , 3 - 2
21-3-2012 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 3
08-04-2012 - PSV - Heracles , 3 - 0
1. Dries Mertens - 19
2. Ola Toivonen - 16
3. Tim Matavz - 11
4. Georgino Wijnaldum - 8
5. Jeremain Lens - 7
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hoe kan dat 7 zijn? Dszudzak (14), Afellay (3) en Amrabat (1) zijn samen 18 miljoen tegenover de 28 miljoen geïnvesteerd. Afgezien van alle bedragen die aan de strijkstok is blijven hangen vanwege commissiesquote:
Nee Ajax komt dan juist positief uit. Er is qua transfers veel meer binnen gekomen dan uitgegaan. Suarez, De Zeeuw en Stekelenburg leveren meer op dan Boerrigter, Janssen en Sigthorsson kosten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daardoor kwamen we uit bij ca. 7 miljoen voor PSV en, uit het hoofd, net iets meer dan 8 miljoen voor Ajax.
Je vergeet Maza en nog iemand.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe kan dat 7 zijn? Dszudzak (14), Afellay (3) en Amrabat (1) zijn samen 18 miljoen tegenover de 28 miljoen geïnvesteerd. Afgezien van alle bedragen die aan de strijkstok is blijven hangen vanwege commissies
Ben benieuwd. Over het algemeen is Thijs Slegers toch wel goed geïnformeerd en heb hem nog nooit op een fout kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:03 schreef mrstylo het volgende:
twitter:benspoorenberg twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 19:14:04@thijsslegers denk je ook dat narsingh voor ajax kiest ? reageer retweet
twitter:twitter:Rooney87Ronald twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 19:48:49@thijsslegers waarom denk je dat Narsingh niet voor Ajax kiest? reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 19:50:59@Rooney87Ronald aanwijzigingen reageer retweet
Laatste tijd wel wat meer, toen wist die knakker van ED meer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Over het algemeen is Thijs Slegers toch wel goed geïnformeerd en heb hem nog nooit op een fout kunnen betrappen.
Meestal als die knakker van het ED goed zat, had Slegers het al een maand eerder geroepen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Laatste tijd wel wat meer, toen wist die knakker van ED meer.
er was toch vaker iets met opstellingen? Dat ze beide iets anders zeiden en dat die van ED het keer op keer goed had?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Meestal als die knakker van het ED goed zat, had Slegers het al een maand eerder geroepen.
De draai van Narsingh in dat interview wat wel opmerkelijk
De laatste keer dat we het hier uitgebreid vergeleken hadden zat Slegers helemaal goed en die ED gast op meerdere plekken fout. Afgelopen weekend had Slegers Bouma er niet in, weet niet wat die gast van het ED had.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef Adames het volgende:
[..]
er was toch vaker iets met opstellingen? Dat ze beide iets anders zeiden en dat die van ED het keer op keer goed had?
Of was dat slechts een incident.
Daarnaast zijn Simons, Salcido en Maza samen ook voor meer dan 6 miljoen verkocht. De salarissen en persoonlijke commissies waren overigens ook vele malen hoger dan voor de jongens die aangekocht zijn. Dan kom je al een heel eind.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe kan dat 7 zijn? Dszudzak (14), Afellay (3) en Amrabat (1) zijn samen 18 miljoen tegenover de 28 miljoen geïnvesteerd. Afgezien van alle bedragen die aan de strijkstok is blijven hangen vanwege commissies
Simons en Salcido zijn van 2010, niet te ver terug gaan. Maar inderdaad, met Maza (rond de 3 miljoen dus) kom je uit op een investering van 7 miljoen netto. Dat zal toch wel echt het hoogste zijn van de eredivisie dit jaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarnaast zijn Simons, Salcido en Maza samen ook voor meer dan 6 miljoen verkocht. De salarissen en persoonlijke commissies waren overigens ook vele malen hoger dan voor de jongens die aangekocht zijn. Dan kom je al een heel eind.
Als hij het over aanwijzingen heeft lijkt dat mij aannemelijk dat PSV achter de schermen al met Heerenveen in onderhandelingen is, hij heeft immers connecties binnen PSV en niet bij een andere club.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
Maar er staat ook niet dat hij voor PSV kiest, staat alleen dat Thijs denkt dat het niet voor Ajax is.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Simons en Salcido zijn van 2010, niet te ver terug gaan.
Volgens mij hebben zij gelijk, want dat is het standaard lijstje wat voorbij komt.quote:Carlos Salcido: 2.5 miljoen euro, Fulham
Balazs Dzsudzsak: 14 miljoen euro, Anzhi
Ibrahim Afellay: 3 miljoen euro, FC Barcelona
Timmy Simons: 1 miljoen euro, Nurnberg
Maza Rodriguez: 2.5 miljoen euro, Stuttgart
Deze bedragen, met opgeteld extra bonussen, zorgen voor de transferopbrengsten waaruit onze club nu kan putten om de selectie te versterken.
http://www.psvultras.nl/?p=8214
Maar Salcido en Simons zijn wel transferopbrengsten van het seizoen 10-11. Of ze moeten het geld pas een hele tijd later gekregen hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij hebben zij gelijk, want dat is het standaard lijstje wat voorbij komt.
Of bewaard. Ik kan me zo niet herinneren welke basisspeler er voor hen in de plaats is gekomen. Misschien dat ze er wat huurcenten voor Berg voor hebben gebruik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar Salcido en Simons zijn wel transferopbrengsten van het seizoen 10-11. Of ze moeten het geld pas een hele tijd later gekregen hebben.
Er kwam ook nog een miljoen bij omdat Valencia Champions League haalde wat in het contract met Koeman was opgenomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij hebben zij gelijk, want dat is het standaard lijstje wat voorbij komt.
Marcelo en Vukovic? Waren ook niet gratis. En voor Berg werd ook 1 miljoen betaald voor de huur.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Of bewaard. Ik kan me zo niet herinneren welke basisspeler er voor hen in de plaats is gekomen. Misschien dat ze er wat huurcenten voor Berg voor hebben gebruik.
En die knaken voor Amrabat door een clausule toen hij binnen Turkije van club wisselde?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Er kwam ook nog een miljoen bij omdat Valencia Champions League haalde wat in het contract met Koeman was opgenomen.
Yup ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En die knaken voor Amrabat door een clausule toen hij binnen Turkije van club wisselde?
Als je niet inhoudelijk een beetje normaal doet gaat er geen hond reageren, aap. Discussieren prima, maar je zet jezelf op deze manier buitenspel. Meedoen of optyfen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:31 schreef Cara het volgende:
waarom denken mensen uberhaupt dat psv een kans heeft met het halen van narsingh?
het is een serieuze vraag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je niet inhoudelijk een beetje normaal doet gaat er geen hond reageren, aap. Discussieren prima, maar je zet jezelf op deze manier buitenspel. Meedoen of optyfen.
Is hij dan van club gewisseld in Turkijequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En die knaken voor Amrabat door een clausule toen hij binnen Turkije van club wisselde?
Hier en daar zal er wat betaald en ontvangen zijn, maar je komt met al die transfers een heel eind in de miljoenen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Marcelo en Vukovic? Waren ook niet gratis. En voor Berg werd ook 1 miljoen betaald voor de huur.
Volgens mij heeft PSV vorig seizoen ook meer uitgegeven dan ontvangen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hier en daar zal er wat betaald en ontvangen zijn, maar je komt met al die transfers een heel eind in de miljoenen.
Weet ik niet zeker, ik geloof dat er sprake was dat hij verkast was. Werd toen aangehaald door die situatie met rober.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Is hij dan van club gewisseld in Turkije
Volgens mij zit hij nog steeds bij Kayserispor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker, ik geloof dat er sprake was dat hij verkast was. Werd toen aangehaald door die situatie met rober.
Zou kunnen. Dit seizoen zit de club weer in de hoogste categorie van de KNVB, dus er zit progressie in.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Volgens mij heeft PSV vorig seizoen ook meer uitgegeven dan ontvangen.
Ok, in dat geval heeft Ajax net zoveel kans als PSV. Dat zijn de twee ploegen waar hij afgelopen weekend mee kwam.quote:
Ja, maar dat is natuurlijk dankzij dat gemeentegeld en de herstructurering en opwaardering van sponsors. Niet door uitgaande transfers.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou kunnen. Dit seizoen zit de club weer in de hoogste categorie van de KNVB, dus er zit progressie in.
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk dankzij dat gemeentegeld en de herstructurering en opwaardering van sponsors. Niet door uitgaande transfers.
Ajax lijkt niet de hoofdprijs te willen betalen. Het is ook een gok om Narsingh te nemen. VOlgens mij waren er berichten van max 3 miljoen. Blijkbaar gaat PSV verder dan dat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:36 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ok, in dat geval heeft Ajax net zoveel kans als PSV. Dat zijn de twee ploegen waar hij afgelopen weekend mee kwam.
Dus eigenlijk is het gewoon een stomme vraag. En ja, dat hij toevallig in de jeugd van Ajax heeft gespeeld, wil per definitie niet zeggen dat hij ook die club kiest.
Eens. Al heeft Ajax twee pluspunten die PSV (nog) niet heeft. CL voetbal en als thuisbasis de geboorte en woonplaats van Narsingh.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:36 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ok, in dat geval heeft Ajax net zoveel kans als PSV. Dat zijn de twee ploegen waar hij afgelopen weekend mee kwam.
Dus eigenlijk is het gewoon een stomme vraag. En ja, dat hij toevallig in de jeugd van Ajax heeft gespeeld, wil per definitie niet zeggen dat hij ook die club kiest.
Al heeft hij bij PSV wel minder concurrentie op zijn positie, bij Ajax wordt hij opzij gezet als hij niet goed genoeg is volgens de trainerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eens. Al heeft Ajax twee pluspunten die PSV (nog) niet heeft. CL voetbal en als thuisbasis de geboorte en woonplaats van Narsingh.
maar PSV heeft toch zeker het geld niet om met die biedingen van ajax mee te doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:36 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Je kan zoveel pluspunten hebben, uiteindlijk zal Hveen akkoord moeten gaan met het bod en niet Narsingh zelf.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eens. Al heeft Ajax twee pluspunten die PSV (nog) niet heeft. CL voetbal en als thuisbasis de geboorte en woonplaats van Narsingh.
Hangt er vanaf hoever men wil gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef Cara het volgende:
[..]
maar PSV heeft toch zeker het geld niet om met die biedingen van ajax mee te doen?
Mwa, ik zie Lens als een betere concurrent dan wat er nu bij Ajax op rechts heeft rond gelopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Al heeft hij bij PSV wel minder concurrentie op zijn positie, bij Ajax wordt hij opzij gezet als hij niet goed genoeg is volgens de trainer
Als Ola en Pietertje weggaat zeker wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef Cara het volgende:
[..]
maar PSV heeft toch zeker het geld niet om met die biedingen van ajax mee te doen?
Ow, dat staat buiten kijf hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan zoveel pluspunten hebben, uiteindlijk zal Hveen akkoord moeten gaan met het bod en niet Narsingh zelf.
Beide natuurlijk. Maar Heerenveen zal zeker moeilijk doen als het gaat om een binnenlandse transfer van een belangrijke speler. Zeker als Heerenveen zich enigszins ziet als concurrent van PSV.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan zoveel pluspunten hebben, uiteindlijk zal Hveen akkoord moeten gaan met het bod en niet Narsingh zelf.
Mooi man, dat is inderdaad wat Heerenveen weer zal gaan vragenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Ola en Pietertje weggaat zeker wel.
Ik denk 10 miljoen
Maar ik ben benieuwd of hij uberhaupt weggaat. VBasten wil niet hetzelfde hebben als Koeman. Dat ineens alle bepalende spelers weg zijn als hij begint.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Beide natuurlijk. Maar Heerenveen zal zeker moeilijk doen als het gaat om een binnenlandse transfer van een belangrijke speler. Zeker als Heerenveen zich enigszins ziet als concurrent van PSV.
quote:
Zou erg dom zijn om zoveel geld uit te gaan geven aan weer een aanvaller, je zou toch zeggen dat PSV de les nu wel geleerd zou hebben?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Ola en Pietertje weggaat zeker wel.
Ik denk 10 miljoen
Die kan goed weg gaan, hij speelt (zoals veel spelers bij PSV) niet echt op zijn sterke positie. Mooi daar het buitenland waar 4-4-2 meer wordt gespeeld zou hem goed doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mwa, ik zie Lens als een betere concurrent dan wat er nu bij Ajax op rechts heeft rond gelopen.
Heerenveen heeft weinig te willen met dat aflopende contract. Ze kunnen het niet veroorloven dat hij transfervrij vertrekt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar ik ben benieuwd of hij uberhaupt weggaat. VBasten wil niet hetzelfde hebben als Koeman. Dat ineens alle bepalende spelers weg zijn als hij begint.
Ik gok alleen hoeveel PSV krijgt van die 2. Wie weet gaat ie voor 5 weg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:43 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
Zou erg dom zijn om zoveel geld uit te gaan geven aan weer een aanvaller, je zou toch zeggen dat PSV de les nu wel geleerd zou hebben?
Ligt er maar aan hoe ver PSV gaat, als Brands zo goed onderhandelt als afgelopen zomer, dan gaat hij naar PSVquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar ik ben benieuwd of hij uberhaupt weggaat. VBasten wil niet hetzelfde hebben als Koeman. Dat ineens alle bepalende spelers weg zijn als hij begint.
PSV heeft in ieder geval laten zien een hoge prijs voor een aflopend contract te willen betalen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoe ver PSV gaat, als Brands zo goed onderhandelt als afgelopen zomer, dan gaat hij naar PSV
Als ajax en PSV tegen elkaar opbieden lijkt het me niet dat het maar bij 5 miljoen blijft. daarbij geteld dat hij een ajax fan is en PSV nu toch langzamerhand wel doorheeft dat miljoenen erdoorheen jassen voor aanvallers voor geen meter werkt, zie ik dit echt niet gebeuren. Jullie blijven maar geld wegpissen alsof het niets is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik gok alleen hoeveel PSV krijgt van die 2. Wie weet gaat ie voor 5 weg.
Ajax lijkt niet al te ver te willen gaan. Hoewel een nieuwe rechtsbuiten erg leuk zal zijn bij Ajax, is het niet zo dat die plek nu helemaal leeg is. Als Narsingh dan ook nog niet echt heeft kunnen bewijzen dat hij goed is in de kleine ruimte, is het ook nog eens een groot risico om meer dan 3 miljoen neer te leggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:46 schreef Cara het volgende:
[..]
Als ajax en PSV tegen elkaar opbieden lijkt het me niet dat het maar bij 5 miljoen blijft. daarbij geteld dat hij een ajax fan is en PSV nu toch langzamerhand wel doorheeft dat miljoenen erdoorheen jassen voor aanvallers voor geen meter werkt, zie ik dit echt niet gebeuren. Jullie blijven maar geld wegpissen alsof het niets is.
Met alle respect, dat moet je niet doen. Advocaat heeft een contract voor 1 jaar straks. dan ga je toch geen spelers halen die Advocaat wil? De trainer is een passant, dat moeten clubs toch eindelijk eens leren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Het is afwachten wat Advocaat voor spelers wilt.
Narsingh zal te jong zijn voor Advocaatquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Ben ik ook heel erg benieuwd naar. Misschien heeft ie nog suggesties voor spelers van een buitenlandse competitie of Rusland.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Gisteren zei Derkens dat dus, volgende week hopelijk meer duidelijkheid daarover. Als het goeie jongens zijn, why not?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met alle respect, dat moet je niet doen. Advocaat heeft een contract voor 1 jaar straks. dan ga je toch geen spelers halen die Advocaat wil? De trainer is een passant, dat moeten clubs toch eindelijk eens leren.
Dat hij voor een jaar tekent wil niet zeggen dat hij maar een jaar blijft. Als alles goed gaat tekent ie gewoon nog een jaar bij maar hij wil vanwege zijn leeftijd zich niet langer binden dan maximaal een jaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met alle respect, dat moet je niet doen. Advocaat heeft een contract voor 1 jaar straks. dan ga je toch geen spelers halen die Advocaat wil? De trainer is een passant, dat moeten clubs toch eindelijk eens leren.
Inderdaad een groot voordeel van zo'n trainer ten opzichte van Cocu. Als je TD nauwelijks een netwerk heeft, dan is het in ieder geval fijn dat een trainer dat wel heeft. Alleen moet je uitkijken dat het geen Martin Jol-achtige aankopen worden. Niet dat ik weet dat Advocaat dat heeft gedaan in het verleden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ben ik ook heel erg benieuwd naar. Misschien heeft ie nog suggesties voor spelers van een buitenlandse competitie of Rusland.
Daar heb je gelijk in. Het is altijd nog maar afwachten of zulke spelers hier ook slagen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad een groot voordeel van zo'n trainer ten opzichte van Cocu. Als je TD nauwelijks een netwerk heeft, dan is het in ieder geval fijn dat een trainer dat wel heeft. Alleen moet je uitkijken dat het geen Martin Jol-achtige aankopen worden. Niet dat ik weet dat Advocaat dat heeft gedaan in het verleden.
Als er binnen heel de technische staf draagvlak is voor een nieuwe aankoop dan is het prima. Anders heeft de trainer toch gewoon pech. Zit je met een speler met een contract van 4 jaar, terwijl daarna de trainer die hem gehaald heeft al weer weg is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gisteren zei Derkens dat dus, volgende week hopelijk meer duidelijkheid daarover. Als het goeie jongens zijn, why not?
Hetzelfde kan voor spelers en trainers met een langlopend contract gezegd worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat hij voor een jaar tekent wil niet zeggen dat hij maar een jaar blijft.
Die zat toch in de lappenmand of traint hij inmiddels weer?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Russiche competitie is bijna klaar toch?
Misschien kan PSV Dzudszak lenen
Je mag in een kalenderjaar of seizoen toch niet voor meer dan 2 clubs uitkomen? Indien je post serieus wasquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Russiche competitie is bijna klaar toch?
Misschien kan PSV Dzudszak lenen
Geen flauw idee, ik weet alleen dat hij in Moskou speeltquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:59 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die zat toch in de lappenmand of traint hij inmiddels weer?
waarom blijft psv maar in het aanvallers potje graaien dan? het is toch duidelijk dat de verdediging dramatisch is?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax lijkt niet al te ver te willen gaan. Hoewel een nieuwe rechtsbuiten erg leuk zal zijn bij Ajax, is het niet zo dat die plek nu helemaal leeg is. Als Narsingh dan ook nog niet echt heeft kunnen bewijzen dat hij goed is in de kleine ruimte, is het ook nog eens een groot risico om meer dan 3 miljoen neer te leggen.
PSV is dan ook opzoek naar een rechtsback en ze hebben Zanka al gehaald.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef Cara het volgende:
[..]
waarom blijft psv maar in het aanvallers potje graaien dan? het is toch duidelijk dat de verdediging dramatisch is?
Aankomend verlies opvangen. Er moet veel gebeuren in dit team.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef Cara het volgende:
[..]
waarom blijft psv maar in het aanvallers potje graaien dan? het is toch duidelijk dat de verdediging dramatisch is?
oké, het verbaasd me gewoon ontzettend dat psv dan daarna, na het halen van een niet goedkope trainer + middenvelder nog de middelen heeft om ook nog eens tegen ajax op te gaan bieden voor een rechtsbuiten die het eigenlijk op dit moment niet nodig heeft. je helpt jezelf de vernieling in.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
PSV is dan ook opzoek naar een rechtsback en ze hebben Zanka al gehaald.
Van Bommel is transfervrij he?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:04 schreef Cara het volgende:
[..]
oké, het verbaasd me gewoon ontzettend dat psv dan daarna, na het halen van een niet goedkope trainer + middenvelder nog de middelen heeft om ook nog eens tegen ajax op te gaan bieden voor een rechtsbuiten die het eigenlijk op dit moment niet nodig heeft. je helpt jezelf de vernieling in.
Vorig jaar liep dat nog goed af met dat gemeentegeld, maar als je zo bezig blijft ga je de oude Feyenoord kant op.
Er zullen wat aanvallers weg gaan als PSV slim is. Als Toivonen en Lens weg gaan en je Narsingh en van Bommel haalt, dan ziet je team er gelijk wat evenwichtiger uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:04 schreef Cara het volgende:
[..]
oké, het verbaasd me gewoon ontzettend dat psv dan daarna, na het halen van een niet goedkope trainer + middenvelder nog de middelen heeft om ook nog eens tegen ajax op te gaan bieden voor een rechtsbuiten die het eigenlijk op dit moment niet nodig heeft. je helpt jezelf de vernieling in.
Vorig jaar liep dat nog goed af met dat gemeentegeld, maar als je zo bezig blijft ga je de oude Feyenoord kant op.
Alleen Issakson en Bakkal zijn zeker weg. De rest heeft allemaal nog een doorlopend contract.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:06 schreef Doublepain het volgende:
Engelaar
Issakson
Bakkal
Toivonen
Pieters
Manolev
gaan allemaal weg
Lens mag sowieso wel blijven, doet het goed. Is een sterke speler, een strijder.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Er zullen wat aanvallers weg gaan als PSV slim is. Als Toivonen en Lens weg gaan en je Narsingh en van Bommel haalt, dan ziet je team er gelijk wat evenwichtiger uit.
Die gaan allemaal zeker weg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alleen Issakson en Bakkal zijn zeker weg. De rest heeft allemaal nog een doorlopend contract.
Van Bommel zal geen 2 miljoen vragen aan PSV gok ik. Hij wil zich toch via PSV gaan richten op het trainerschap enzo?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die kosten ook salaris en tekengeld hè
jij weet meer? Heeft er dan al een club voor Manolev zich gemeld? Dat ze weg mogen/moeten wil niet zeggen dat ze ook weggaan.quote:
Waar komt het vertrouwen in de huidige directie vandaan dan? Vorig jaar is er een behoorlijk potje van gemaakt. Ik zou ontzettend huiverig zijn met al dat rondgeslinger met geld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Er zullen wat aanvallers weg gaan als PSV slim is. Als Toivonen en Lens weg gaan en je Narsingh en van Bommel haalt, dan ziet je team er gelijk wat evenwichtiger uit.
Nee dat niet. Maar het zal wel een grootverdiener in de selectie zijn gok ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Van Bommel zal geen 2 miljoen vragen aan PSV gok ik. Hij wil zich toch via PSV gaan richten op het trainerschap enzo?
Óf PSV koopt spelers waar je ná dat ene jaar nog wat aan hebtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Waar komt het vertrouwen in de huidige directie vandaan dan? Vorig jaar is er een behoorlijk potje van gemaakt. Ik zou ontzettend huiverig zijn met al dat rondgeslinger met geld.
Je haalt een coach voor één jaar, die heeft wensen die ingewilligd moeten worden, na een jaar zit een nieuwe trainer met die erfenis en het spenderen gaat vrolijk door voordat er iemand verkocht is. Just wondering.
Ik vind hem een goede speler, maar als ik een PSV'er zou zijn zou ik toch blij zijn met een vertrek van hem. Zowel voor hem (hij kan beter dan dit) als voor de club (iets meer systeem in je ploeg zou wel fijn zijn).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lens mag sowieso wel blijven, doet het goed. Is een sterke speler, een strijder.
Manolev ging toch met zijn zaakwaarnemer zijn contract aanvechten aangezien die niet klopte?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
jij weet meer? Heeft er dan al een club voor Manolev zich gemeld? Dat ze weg mogen/moeten wil niet zeggen dat ze ook weggaan.
Daartegen gaat Isak weg, die verdient ook belachelijk veelquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar het zal wel een grootverdiener in de selectie zijn gok ik.
Klopt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daartegen gaat Isak weg, die verdient ook belachelijk veel
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Echt vies als SCH expres de laatste wedstrijd gaat verliezen.
Hopelijk winnen ze van Twente en gaan ze voor de 2de plek strijden.
Hopelijk wint Heracles gewoonquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heerenveen wint echt niet van Twente hoor. Dat wordt een heel saai gelijkspel gok ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lens kan het niveau dat PSV nastreeft (en dit seizoen zelden gehaald heeft) wel aan denk ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind hem een goede speler, maar als ik een PSV'er zou zijn zou ik toch blij zijn met een vertrek van hem. Zowel voor hem (hij kan beter dan dit) als voor de club (iets meer systeem in je ploeg zou wel fijn zijn).
Maar aangezien ik liever zie dat Ajax volgend jaar weer kampioen wordt, hoop ik natuurlijk dat er zo min mogelijk verandert.
Is puur en alleen afhankelijk van het resultaat van AZ tegen NEC.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja dat was hij wel van plan ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Manolev ging toch met zijn zaakwaarnemer zijn contract aanvechten aangezien die niet klopte?
Er moet toch wel iemand zijn daar die kan bedenken wat ik net zei, al is het Dickie die zijn bek opentrekt. Want tactiek en spelinzicht kan je die man niet ontzeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Waar komt het vertrouwen in de huidige directie vandaan dan? Vorig jaar is er een behoorlijk potje van gemaakt. Ik zou ontzettend huiverig zijn met al dat rondgeslinger met geld.
Je haalt een coach voor één jaar, die heeft wensen die ingewilligd moeten worden, na een jaar zit een nieuwe trainer met die erfenis en het spenderen gaat vrolijk door voordat er iemand verkocht is. (zoals hierboven aangegeven doorlopende contracten, wat als geen clubs interesse hebben?) Just wondering.
PSVers mogen niets zeggen met 2003 in het achterhoofdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Inderdaad,quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Van Bommel zal minimaal vragen wat de best betaalde PSV speler krijgt
Wil PSV geld vangen voor Pietertje en Ola. Dan moeten ze welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja dat was hij wel van plan ja.
Maar ik ben benieuwd of ze allemaal weggaan, helemaal omdat de meeste gewoon een doorlopend contract heeft.
Dost gaat 2x vlammenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heerenveen wint echt niet van Twente hoor. Dat wordt een heel saai gelijkspel gok ik.
Waarschijnlijk, maar aangezien die weg gaat spiegelen ze misschien niet aan hem. Maar ook Toivonen zal wel een grote spaarpot hebbenquote:
Ja, maar dan zit je nog met Engelaar en Manolev.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wil PSV geld vangen voor Pietertje en Ola. Dan moeten ze wel
Hoezo gaat hij weg? Contract tot zomer 2013..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar aangezien die weg gaat spiegelen ze misschien niet aan hem. Maar ook Toivonen zal wel een grote spaarpot hebben
Iedereen dacht ook al dat Engelaar dit seizoen weg zou gaan. Ik moet het nog maar zien hoor, met dat salaris zou hij best gewoon lekker willen blijven zitten en cashen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar aangezien die weg gaat spiegelen ze misschien niet aan hem. Maar ook Toivonen zal wel een grote spaarpot hebben
Oh, is dat nog een jaar ..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoezo gaat hij weg? Contract tot zomer 2013..
en advocaat wil narsingh perse hebben?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Er moet toch wel iemand zijn daar die kan bedenken wat ik net zei, al is het Dickie die zijn bek opentrekt. Want tactiek en spelinzicht kan je die man niet ontzeggen.
Manolev hebben ze laten bijtekenen zodat ze nu er geld voor kunnen krijgen. Anders was hij ook transfervrij, die gaat ook weg hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit je nog met Engelaar en Manolev.
geen flauw idee, ik bel niet dagelijks met hem. Bijna niemand hier heeft een idee van de beweegredenen van de directie, maar ik zou het alleen erg logisch om Narsingh te halen ipv Lens en Toivonen ook nog weg te doen. Hou je het veld veel groter doordat het middenveld wat stabieler is en je rechts wat breedte houdt. Want van de opkomende backs moet je het natuurlijk niet hebbenquote:
Probeer die maar eens te verkopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Manolev hebben ze laten bijtekenen zodat ze nu er geld voor kunnen krijgen. Anders was hij ook transfervrij, die gaat ook weg hoor
Mja, dan moet er wel een club zo gek zijn om een transfersom voor hem op tafel te leggen. Je had hem beter transfervrij de deur uit kunnen doen, dan was hij zeker weg. Als hij nu toch nog blijft is dat dubbel zuur voor PSV, want zijn nieuwe contract is qua salaris opgewaardeerd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Manolev hebben ze laten bijtekenen zodat ze nu er geld voor kunnen krijgen. Anders was hij ook transfervrij, die gaat ook weg hoor
argh, mijn punt. steek dan al je geld in goede opkomende backs (en centraal?) en stop de rest in de schuld. stabielere toekomst.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:17 schreef Adames het volgende:
[..]
geen flauw idee, ik bel niet dagelijks met hem. Bijna niemand hier heeft een idee van de beweegredenen van de directie, maar ik zou het alleen erg logisch om Narsingh te halen ipv Lens en Toivonen ook nog weg te doen. Hou je het veld veel groter doordat het middenveld wat stabieler is en je rechts wat breedte houdt. Want van de opkomende backs moet je het natuurlijk niet hebben
Die zullen na Vukovic zich nog wel eens een tweede keer bedenken of ze een verdediger van PSV nemen. Afgezien daarvan kan elke andere Nederlandse club nooit zijn salaris betalen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Past wel goed bij een ploeg als Roda ofzo.
Met dit team kom je niet ver, dat is toch wel duidelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:21 schreef Cara het volgende:
[..]
argh, mijn punt. steek dan al je geld in goede opkomende backs (en centraal?) en stop de rest in de schuld. stabielere toekomst.
ja dat snap ik, maar dat is mn hele punt. het kopen werkte niet, dus kijk nou uit. verkoop eerst spelers, versterk dán je selectie en kijk als laatst naar je aanval.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Met dit team kom je niet ver, dat is toch wel duidelijk.
Feyenoord had nog het mooie dat ze oude spelers met dure contracten en zonder restwaarde binnen haalden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:28 schreef Cara het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar dat is mn hele punt. het kopen werkte niet, dus kijk nou uit. verkoop eerst spelers, versterk dán je selectie en kijk als laatst naar je aanval.
Nu heb je een trainer voor een jaar die goed materiaal wil, een hele dure routinier zonder restwaarde en ga je opbieden tegen een concurrent met geld dat je nog niet hebt.
Dit is de omgekeerde weg en vertoont overeenkomsten met de fouten die Feyenoord gemaakt heeft.
En daarmee verdwijnt Toivonen zelf ook omdat hij op zijn kleine pikkie is getraptquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:28 schreef Doublepain het volgende:
Als vBommel tekent, gelijk Toivonen zijn band afpakken.
Is er al wat bekend over het nieuwe thuisetenue?
even goede vriendenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Feyenoord had nog het mooie dat ze oude spelers met dure contracten en zonder restwaarde binnen haalden.
Verder snap ik je, maar achter de schermen gebeurt genoeg. Als je gericht spelers kan kopen dan is daar niks mis mee. Alleen afgelopen jaar heeft PSV het inderdaad wat achterlijk aangepakt, hopelijk voor PSV en zijn supporters doen ze het dit jaar beter.
[..]
En daarmee verdwijnt Toivonen zelf ook omdat hij op zijn kleine pikkie is getrapt
quote:'Hiddink wil PSV's Hoofd Opleidingen Goes losweken bij PSV'
Volgens NUsport wil Guus Hiddink Jelle Goes, Hoofd Opleidingen bij PSV, losweken uit Eindhoven. PSV haalde Goes begin 2010 voor een contract voor vier seizoenen naar Eindhoven met als doel eindelijk weer een Hoofd Opleidingen te hebben die jaren zou kunnen werken aan verbetering van de jeugdopleiding. Goes sprak in oktober nog de ambitie uit om van PSV de beste jeugdopleiding van Nederland te maken.
PSV Netwerk
Guus Hiddink bevestigde in het blad de naam van Goes overigens niet. "Er wordt gewerkt aan een jeugdacademie, aan een echte voetbalopleiding voor Anzhi. Daar ga ik me ook tegenaan bemoeien. Ik heb al een Nederlander op het oog die prima hoofd opleidingen kan worden."
Aan zijn contract houden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]dit vind ik dus een kutstreek.
Ter compensatie moet hij ook Manolev en Engelaar voor de hoofdprijs kopen.
Zal vast zijn vanwege het Belgische Geldavocaatjequote:Op woensdag 2 mei 2012 11:43 schreef tja77 het volgende:
Heb ergens opgepikt dat Mertens allerminst blij is met de (eventuele) komst van van Bommel en Advocaat, iemand hier al iets over gehoord?
Waar heb je dat vandaan dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:43 schreef tja77 het volgende:
Heb ergens opgepikt dat Mertens allerminst blij is met de (eventuele) komst van van Bommel en Advocaat, iemand hier al iets over gehoord?
Vrijwel onmogelijk als iemand weg wil. Verder moet iedereen eens ophouden met huilen als kapitaalkrachtiger clubs mensen bij ons weghalen, we doen zelf niet anders.... Hypocriet gejank altijdquote:
Misschien omdat Driesje niet zo goed tegen weerstand kan, dat kreeg hij dit seizoen nauwelijks.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:43 schreef tja77 het volgende:
Zet hem maar op de tranfserlijst dan voor een leuk bedrag. Binnenkort zal Depay toch een basisplaats afdwingen op zijn positie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:43 schreef tja77 het volgende:
Ja zo lust ik ze ook welquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:42 schreef Buitendam het volgende:
Voor de gehele selectie, met uitzondering van Strootman, is ieder bod van 10+ miljoen een directe verkoop, wat mij betreft.
Klopt, en toch vond ik Dzsudzsak beter....quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Best renderende aankoop van afgelopen zomer, mag van mij nog wel even blijven. Uiteraard valt er voor het juiste bedrag overal over te praten maar dan denk ik al snel richting 25 miljoen eutjes
Anders, maar qua rendement zijn het allebei toppers.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:46 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Klopt, en toch vond ik Dzsudzsak beter....
Kende gij deh ni?quote:
PSV gaf hem dus al toestemming om bij Anzhi een presentatie te houden.....quote:
Niets zo opportunistisch als de voetballerij. 2 seizoenen geleden speelde Toivonen de eerste paar wedstrijden heel aardig en toen stond Liverpool al voor de deur met een bod van een miljoen of 10.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kende gij deh ni?
Mooie uitspraak maar totaal niet realistisch natuurlijk, 10 miljoen krijgen voor Marcelo, Derijk, Hutch, Manolev, Pieters, Tyton
Sowieso mooi als je Tyton voor dat bedrag kan weg doen nu, dan is hij verkocht voordat hij officieel PSV'er is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kende gij deh ni?
Mooie uitspraak maar totaal niet realistisch natuurlijk, 10 miljoen krijgen voor Marcelo, Derijk, Hutch, Manolev, Pieters, Tyton
Gast, Stekelenburg ging niet eens weg voor 10+, dan Tyton al helemaal niet.. of hij moet naar Rusland/Qatar gaan ofso, dan heb je gewoon geluk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Sowieso mooi als je Tyton voor dat bedrag kan weg doen nu, dan is hij verkocht voordat hij officieel PSV'er is.
Tja 10 miljoen voor Mertens.. is veel te weinig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niets zo opportunistisch als de voetballerij. 2 seizoenen geleden speelde Toivonen de eerste paar wedstrijden heel aardig en toen stond Liverpool al voor de deur met een bod van een miljoen of 10.
Figuren als Marcelo en Derijck gaan niet voor 10 miljoen weg nee, dat snap ik ook wel. Echter is een rare Russische club best in staat om er 10 neer te leggen voor Mertens. En da's degene met de mooiste cijfers tot nu toe, dus verder is alles (buiten Strootman) wat zo'n aanbieding krijgt wat mij betreft ex-PSV.
volgens mij betaalt Qatar nauwelijks hoge transfersommen, maar vooral hoge salarissenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast, Stekelenburg ging niet eens weg voor 10+, dan Tyton al helemaal niet.. of hij moet naar Rusland/Qatar gaan ofso, dan heb je gewoon geluk.
Nee, maar het zou een goede grap zijn. Hij is nu namelijk nog helemaal geen PSV'er toch.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast, Stekelenburg ging niet eens weg voor 10+, dan Tyton al helemaal niet.. of hij moet naar Rusland/Qatar gaan ofso, dan heb je gewoon geluk.
Voor 7 gehaald en dan voor 10 kunnen verkopen? Meteen en direct. Ongeacht hoeveel jaar er nog op zijn contract staat. Gokken op een hoger bedrag dan 10 is me iets teveel risico.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja 10 miljoen voor Mertens.. is veel te weinig.
Je hebt hem voor 7 gehaald.. contract van 4 of 5 jaar.
PSV heeft gewoon veel en veel te geld betaald bij al hun aankopen dat je gewoon echt 1 of 2 super verkopen moet hebben.
?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, maar het zou een goede grap zijn. Hij is nu namelijk nog helemaal geen PSV'er toch.
10 zou inderdaad geweldig zijn voor een speler als Mertens die al heel wat maanden weinig heeft gepresteerd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor 7 gehaald en dan voor 10 kunnen verkopen? Meteen en direct. Ongeacht hoeveel jaar er nog op zijn contract staat. Gokken op een hoger bedrag dan 10 is me iets teveel risico.
mwah, ik weet niet wat de status officieel is want PSV heeft Roda al laten weten de optie tot koop te lichten. Maar dat zal wel van de zomer pas officieel worden.quote:
Al langsgeweest?quote:Ruim drie weken na de bekerfinale tegen PSV heeft Remko Pasveer een opmerkelijk souvenir in zijn hoofd gevonden. De doelman van Heracles Almelo stuitte, tot zijn eigen verbazing, op een tand van Dries Mertens. Dat meldt althans teamgenoot Samuel Armenteros op Twitter. Hij plaatst er zelfs een foto van de bewuste tand bij.
Mertens kwam tijdens de bekerfinale in botsing met Pasveer toen hij de 2-0 maakte. De Belg verloor daarbij twee tanden. Deze waren spoorloos, tot Pasveer gisteravond iets voelde toen hij op zijn hoofd krabte. Hij toverde de tand tevoorschijn en nam deze de volgende dag mee naar de club om aan zijn teamgenoten te laten zien. ''Kan je het geloven? En dan te bedenken dat doktoren niets gezien hebben'', twittert Armenteros.
http://www.fcupdate.nl/vo(...)rtens-in-zijn-hoofd/
gelijk is ook al genoeg vandaag geloof ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:23 schreef Koenani het volgende:
beter verliest heerenveen, dan moeten ze volgende week sowieso winnen en geen rare fratsen van verliezen is gunstiger
inderdaad en dan AZ ook gelijk houden. Dan moeten ze thuis tegen Feyenoord. Hup Bas Dost, op naar de 35 treffers!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelijk is ook al genoeg vandaag geloof ik
zoals het nu is het prima
Jij bent zeker een feyenoord-fan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:21 schreef no1uknow het volgende:
Jammer, ik had nog wel even willen zien hoe PSV 2-3 zou gaan verliezen.
wacht ff een kwartier dan is dat helemaal duidelijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:37 schreef J.Doe het volgende:
Wat zijn de mogelijke scenario's dat PSV nog tweede kan worden?
Hoezo? Waarom zou Heerenveen niet van Feyenoord willen winnen als ze vandaag winnen van Twente?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:44 schreef Koenani het volgende:
dat is gunstigst voor psv voor tweede plek, tenzij az punten verliest
tenzij az punten verliest, dan staat heerenveen 4e en volgende week winnen nog steeds dus, dus dan kunnen ze gewoon winnen van feyenoobquote:
maar heerenveen staat virtueel 4equote:Op woensdag 2 mei 2012 21:50 schreef Coelho het volgende:
Ja, want verliezen van Feyenoord betekent dat plaats 5 voldoende is, gelijk tegen Feyenoord dan kunnen ze dus wel genaaid worden als AZ de laatste dag wint en winnen van Feyenoord is sowieso voldoende.
Dusss... Als Heerenveen niet ruim voor komt, zorgen ze er in de slotfase voor dat ze verliezen.
Heerenveen mag alleen niet gelijkspelen als ik het goed begrijp.....quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:53 schreef Zwansen het volgende:
Maar goed, als alles zo blijft is het altijd beter voor Heerenveen als ze winnen van Feyenoord. Dan eindigen ze sowieso 4e, met een kans op 3e plek als PSV verliest.
Denk wel dat Jans daar voor wil gaan.
Jawel, zolang PSV en AZ maar winnen, toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heerenveen mag alleen niet gelijkspelen als ik het goed begrijp.....
FYPquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel, zolang PSV en AZ maar niet winnen.
Verliezen is makkelijker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:54 schreef Coelho het volgende:
Heerenveen heeft het dus volledig in eigen hand. Het hoeft geen salonnederlaag te worden, als het maar geen remise wordt
Nee, als AZ wint staan ze boven Heerenveen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel, zolang PSV en AZ maar winnen, toch?
dat dus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, als AZ wint staan ze boven Heerenveen.
en dat..... als het lang gelijk blijft laten ze er gewoon eentje door. Zoiets zal het wel worden.quote:
Lijkt me niet. Het is topvoetbal, waarom zouden ze dan de eer boven een bak geld zetten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:58 schreef Koenani het volgende:
heerenveen wint volgende week gewoon, die spelen voor de eer en feyenoord voor alles met al die jonkies..
Mwah, Heerenveen heeft niks te verliezen. Ik zie ze niet beginnen om te verliezen. Alleen als het gelijk staat en AZ staat voor zal er wel een tegendoelpuntje vallen......quote:
Thuis tegen Groningen, dus 4-0 of zo...quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:56 schreef Zwansen het volgende:
Tegen wie moet AZ? Ik hoop lastige uitwedstrijd?
WTF ik snap er echt niets meer van.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:59 schreef Zwansen het volgende:
Maar wordt Heerenveen niet liever 3e met voorronde EL dan 5e en direct EL?
EL is echt kut.
Tegenstanders maken niet heel veel uit stond in een staatje in de krant vandaagquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:59 schreef Scarface88 het volgende:
Zonde van de CL ticket. PSV heeft nog een beschermde status binnen Europa dus de poulfase bereiken zou bijna een zekerheidje zijn. Feyenoord vliegt er bijna zeker uit aangezien ze tegen een lastige tegenstander zullen loten en er belangrijke spelers bij de club weg gaan.
niemand heeft direct ELquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:59 schreef Zwansen het volgende:
Maar wordt Heerenveen niet liever 3e met voorronde EL dan 5e en direct EL?
EL is echt kut.
Alsnog. De kans dat Feyenoord de poulfase bereikt is minimaal, de kansen voor PSV zijn veel groter. Niet dat ik het Feyenoord niet gun, ik gun ze het absoluut.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tegenstanders maken niet heel veel uit stond in een staatje in de krant vandaagPSV kan misschien ietsje gunstiger loten
De EL kampioen 2011/2012 welquote:
Hoeveel rondes je ervoor moet spelen dacht ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen 3e en 5e?
3e en 4e, normaal gesproken. Dat scheelt in welke ronde je instroomt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen 3e en 5e?
Even teruglezen en je ziet dat ze moeten zorgen dat ze niet gelijkspelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:03 schreef zerokil het volgende:
Heerenveen kan vrijuit spelen tegen Feyenoord, hoeft door remise AZ zondag niet te verliezen.
dan kunnen ze nog wel vrijuit spelen. Staat het 5 minuten voor tijd gelijk en AZ staat voor dan laten ze er gewoon eentje doorquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:05 schreef Coelho het volgende:
[..]
Even teruglezen en je ziet dat ze moeten zorgen dat ze niet gelijkspelen.
Feyenoord ja, maar het gaat om Heerenveenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:07 schreef Zwansen het volgende:
In het Feyenoord-topic zeggen ze dat er geen risico is voor Heerenveen. Zelfs als ze gelijkspelen (en PSV wint) hebben ze EL?
PSV wint:quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand niet alle mogelijke scenario´s uitzoeken, want nu snap ik er echt niets van.
JA ik zei dat omdat er nog vanalles kon gebeurenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:10 schreef J.Doe het volgende:
Dat is dus wat ik een tijdje geleden ook al zei. Maar iemand wees me erop dat ik beter n kwartier kon wachten, dan zou het duidelijker worden... Vooralsnu snap ik er helemaal niets meer van.
Krijgen de winkeliers weer nieuwe ruiten dit jaar?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:06 schreef Devv het volgende:
[LANDSKAMPIOEN 2011/2012] Feliciteer hier Ajax met nummer 31
Als PSV 2e wordt gaat de ticket naar Heracles (runner-up knvb beker) en moet Heerenveen idd PO Spelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Feyenoord ja, maar het gaat om HeerenveenAls PSV 2e wordt en Heerenveen 5e moeten ze volgens mij toch echt PO's spelen
uiteraard.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
Niks te schijt Twente. PSV heeft het aan zichzelf te danken en aan niemand anders.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
Niks te schijt Twente. PSV heeft het aan zichzelf te danken en aan niemand anders.
onder Cocu verloren ze ook nog een wedstrijd.quote:
Alleen tegen Ajax.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
onder Cocu verloren ze ook nog een wedstrijd.
RKC uit en nog ene.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
onder Cocu verloren ze ook nog een wedstrijd.
Als er iemand gedreven was, dan was het Fredje wel. Die man snakte naar een kampioenschap. De enige die je verwijten kan maken is het team. Het team wat onder Cocu ook schandalig verloor tegen RKC en het B-team van Ajax.quote:
gewoon netjes, zoals het hoortquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
Wie is trouwens die mongool die onder het PSV twitter account Ajax feliciteert met het kampioenschap
Beetje sportiviteit mag. De beste heeft gewonnen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
Wie is trouwens die mongool die onder het PSV twitter account Ajax feliciteert met het kampioenschap
Ik mag hen ook niet, maar als je 15 wedstrijden op rij wint, dan ben je verdiend kampioen. Beter dan die lamzakken die ik wekelijks sta aan te moedigen...quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
Helemaal met je eens, maar dat wil niet zeggen dat je ze uitbundig moet feliciteren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:25 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik mag hen ook niet, maar als je 15 wedstrijden op rij wint, dan ben je verdiend kampioen. Beter dan die lamzakken die ik wekelijks sta aan te moedigen...
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
De vrouw van Wijnaldum is trouwens gestopt met de pil.. hij krijgt hem er toch niet in.
De vrouw van Wijnaldum is trouwens gestopt met de pil.. hij krijgt hem er toch niet in.
Ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:30 schreef Tommeke het volgende:
Heeft iemand Dries Mertens al verteld dat vandaag dus de kampioenswedstrijd was?
Tegen RKC bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Mooi hoor 5-0. Maar doe dat gvd nou eens als het wél moet.
Wat, dan was PSV gewoon kampioen geweest.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:37 schreef Scarface88 het volgende:
Als je nou gewoon tegen een VVV of Heracles uit de kansen niet had verprutst dan had je nu dus gewoon Champions League gehad(er van uitgaande dat Excelsior uit wordt gewonnen zondag)
Ach niet alleen daar.. zelfs tegen Ajax (PSV thuis), bij Twente etc waren we beter maar maakte we de kansen niet af.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:37 schreef Scarface88 het volgende:
Als je nou gewoon tegen een VVV of Heracles uit de kansen niet had verprutst dan had je nu dus gewoon Champions League gehad(er van uitgaande dat Excelsior uit wordt gewonnen zondag)
Die rode kaart van Blom kan wel eens een hele dure zijn geweest.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach niet alleen daar.. zelfs tegen Ajax (PSV thuis), bij Twente etc waren we beter maar maakte we de kansen niet af.
Toch een probleem bij PSV, en de uitwedstrijden/druk.
als als als telt nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:37 schreef Scarface88 het volgende:
dat is mooi, laten we Blom de schuld gevenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die rode kaart van Blom kan wel eens een hele dure zijn geweest.
quote:
trolololololololoquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is mooi, laten we Blom de schuld geven
Dat is waar. Als telt niet in het voetbal.quote:
Blom heeft anders wel door de rode kaart het wedstrijd verloop bepaald, en nu aan het eind van de rit zijn dat gewoon hele dure punten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is mooi, laten we Blom de schuld geven
Je mag/moet niet verwachten dat Strootman dit elftal kan dragen op zijn leeftijd en pas bij PSV.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef Coelho het volgende:
In mijn ogen schort het aan de instelling van een deel van dit team. Helaas te veel mooi weer voetballers. En als de enige voetballer in je team met een beetje kloten (Strootman) dan na de winterstop met z'n eigen vorm aan het vechten is, dan verlies je wedstrijden op karakter.
Dat verwacht ik absoluut niet. Maar hij claimde die rol voor de winterstop door z'n spel. Alleen zie je dan helaas na de winterstop dat hij inderdaad nog de ervaring mist. Ik hoop dat Van Bommel die stabiliteit wel kan brengen komend jaar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je mag/moet niet verwachten dat Strootman dit elftal kan dragen op zijn leeftijd en pas bij PSV.
Zit in zoveel dingen bij PSV.
Laten we hopen dat het volgend jaar beter gaat.
Zo kan je voor iedere club wel een lijstje maken hè.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Blom heeft anders wel door de rode kaart het wedstrijd verloop bepaald, en nu aan het eind van de rit zijn dat gewoon hele dure punten.
Soortgelijke boodschap staat ook telkens in het feijenoord topic.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:37 schreef Scarface88 het volgende:
Ja ik snapte het ook niet, wat bedoelde hij ermee?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef Tarado het volgende:
Wat een vreemd mannetje die Labyad wat deed ie raar na zijn doelpunt
Wat speelde hij goed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef Tarado het volgende:
Wat een vreemd mannetje die Labyad wat deed ie raar na zijn doelpunt
Hahahahaquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
Het is wachten op de trolletjesgelukkig heeft die HMF een ban.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
Het is wachten op de trolletjesgelukkig heeft die HMF een ban.
lol.. Kapiteintje beat me to it.
Nee, dit niet, kon hier wel om lachen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U sad about that also bro?
Ok dan is 't goed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dit niet, kon hier wel om lachen.
Heb er al geld opgezet dat Feyenoord wint.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok dan is 't goed.
Maar hey...'t is nog niet gespeeld he. Oh...wacht. Heerenveen zal bewust willen verliezen.
Word je kampioen, vier je het op je zolderquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi jongens.
* Ajacied422 zwaait
Was een leuk seizoen weet je.
Gr gr
Goede constateringquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:30 schreef Doublepain het volgende:
Heracles, falers
Jammer dat we plek 2 niet pakken, zou handig zijn aangezien psv in top 20 staat in europa en dus beschermde status heeft. Maarja, had je maar moeten winnen in waalwijk, venlo, amsterdam, enschede, alkmaar etc.
Hier op fok snappen ze dat niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:30 schreef Doublepain het volgende:
zou handig zijn aangezien psv in top 20 staat in europa en dus beschermde status heeft.
Ik zie geen zolder. En kan ik het helpen dat ik 14 jaar ben?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Word je kampioen, vier je het op je zolder
Hoe sad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |