quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef ReMcOrE het volgende:
niet de beste kwaliteit YT, maar die nummer heb ik altijd al mooi gevonden![]()
eens met Sethjequote:
geen van beidequote:
vanweer ineens Immeasuraby? omdat dit nummer op lijkt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
tom
(1 van?) de beste r3bels platengeen rawstijl-omdat-het-moet.
die reverse van immeasurably
die kicks van immeasurably
die effecten van immeasurably
die sfeer van immeasurably
immeasurably
Al die oude Donkey vinyls zijn pure klasse..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Immeasurably / Revolutions, wellicht de beste EP ooit![]()
jeweetz!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
godverdomme lekker man
rollende snares
dat uiteraard ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Al die oude Donkey vinyls zijn pure klasse..
Ruff
ik wist dat jij het zou diggen kerelquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef 16meter het volgende:
shed shaker noise maker we are the virgin takers
die lyrics mattie
ja, die mix luisterde ik laatst dus in de autoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:45 schreef 16meter het volgende:
Stond toch ook in de jubileum mix, dit plaatje?
wat?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:01 schreef 16meter het volgende:
Zie je wel Sander, ik herken m'n remuxxen wel.
Was een gezellig avondje trouwens, met de aanwezige ektez. Muzikaal gezien natuurlijk wel een groot fiasco.
Ctrl.alt.delete was wel een lichtpuntje, verder niet echt noemenswaardige platen gehoord.
Nog een vettere aftermovie, met fijne platen ipv die verschrikking van Blackquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vette aftermovie
Daar zijn die van mij niks bij
Dan wordt het tijd dat 't wel zo wordt he!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vette aftermovie
Daar zijn die van mij niks bij
Met Warphole was ik nog niet binnen, denk ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
wat?
ik heb 3 leuke nummers gehoord:
Beiden echt fijne nummertjes! Misschien beetje saai met een standaard kick maar de melodie van beiden is echt heerlijk!quote:
quote:
Dik!quote:
Dan heb ik zowat naast jou gestaan rechtsvoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook dit jaar nog een leuke aftermovie gemaakt. Alles gefilmd in dronken toestand
maandags wel een sitdown? bij ons wou niemand meedoen, saai volkquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook dit jaar nog een leuke aftermovie gemaakt. Alles gefilmd in dronken toestand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |