quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef ReMcOrE het volgende:
niet de beste kwaliteit YT, maar die nummer heb ik altijd al mooi gevonden![]()
eens met Sethjequote:
geen van beidequote:
vanweer ineens Immeasuraby? omdat dit nummer op lijkt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
tom
(1 van?) de beste r3bels platengeen rawstijl-omdat-het-moet.
die reverse van immeasurably
die kicks van immeasurably
die effecten van immeasurably
die sfeer van immeasurably
immeasurably
Al die oude Donkey vinyls zijn pure klasse..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Immeasurably / Revolutions, wellicht de beste EP ooit![]()
jeweetz!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
godverdomme lekker man
rollende snares
dat uiteraard ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Al die oude Donkey vinyls zijn pure klasse..
Ruff
ik wist dat jij het zou diggen kerelquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef 16meter het volgende:
shed shaker noise maker we are the virgin takers
die lyrics mattie
ja, die mix luisterde ik laatst dus in de autoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:45 schreef 16meter het volgende:
Stond toch ook in de jubileum mix, dit plaatje?
wat?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:01 schreef 16meter het volgende:
Zie je wel Sander, ik herken m'n remuxxen wel.
Was een gezellig avondje trouwens, met de aanwezige ektez. Muzikaal gezien natuurlijk wel een groot fiasco.
Ctrl.alt.delete was wel een lichtpuntje, verder niet echt noemenswaardige platen gehoord.
Nog een vettere aftermovie, met fijne platen ipv die verschrikking van Blackquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vette aftermovie
Daar zijn die van mij niks bij
Dan wordt het tijd dat 't wel zo wordt he!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vette aftermovie
Daar zijn die van mij niks bij
Met Warphole was ik nog niet binnen, denk ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
wat?
ik heb 3 leuke nummers gehoord:
Beiden echt fijne nummertjes! Misschien beetje saai met een standaard kick maar de melodie van beiden is echt heerlijk!quote:
quote:
Dik!quote:
Dan heb ik zowat naast jou gestaan rechtsvoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook dit jaar nog een leuke aftermovie gemaakt. Alles gefilmd in dronken toestand
maandags wel een sitdown? bij ons wou niemand meedoen, saai volkquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook dit jaar nog een leuke aftermovie gemaakt. Alles gefilmd in dronken toestand
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Tijdens een sit-down hartjes maken is pas echt de bom
quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Blijft inderdaad heul dik![]()
The golden years
Hij was te verwachtenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef ReMcOrE het volgende:
en dan MOET ik natuurlijk deze wel posten!![]()
vind ik leukquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef ReMcOrE het volgende:
en dan MOET ik natuurlijk deze wel posten!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Die is heel mooi, ja. Toen was de wildstylers voor mij echt de allerbeste produceerder.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Die titels waren nog wel lache ja
Daarna werden ze echter wel behoorlijk triest... "Ei met Ui"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat vind ik het mooie aan die hardstyle, gewoon even lekker knallen
als ik serieus wil nadenken over het leven ga ik wel techno luisteren.
soms kan ik gewoon zo hard genieten van oude hardstyle![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Dit weekend xxlerator met als afsluiter B-front, die pauperhardcore ga ik niet meemaken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een f*cking juweeltjesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef Sokz het volgende:
Kende dit nog helemaal niet (schande schande ..)
kan ik zeker wel waarderenquote:
Op elke foto heeft hij exact dezelfde gezichtsuitdrukking. Zelfs als ie op die controller ligt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
https://partyflock.nl/interview/220:Antonio_Dona_100_Tuneboy.html
restecp voor deze man![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
dat is een andere ja, hier heb je hem in redelijke kwaliteit: http://www9.zippyshare.com/v/81154161/file.html
een beetje googlen leert je dat niemand het weet... maar dat niels het een vette plaat is vindt
nu je het zegtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:46 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Op elke foto heeft hij exact dezelfde gezichtsuitdrukking. Zelfs als ie op die controller ligt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:39 schreef T-Force het volgende:
Sex on the streets! It isn't just the rhythm, it's the beat!
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:39 schreef T-Force het volgende:
Sex on the streets! It isn't just the rhythm, it's the beat!
De nr1 heeft pas 28 stemmen dus misschien dat je met Fear FM en wat artiesten met veel volgers best wat voor elkaar krijgt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:35 schreef StM het volgende:
Mja gaat er om wie de meeste stemmen krijgt dus heeft toch geen kans van slagen helaas...
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:42 schreef StM het volgende:
En nog een leuke Italiaanse dan maar omdat die in de suggesties staat:
Ik vrees dus dat ze echt voor iets speciaals willen gaan dat ze kunnen gebruiken in hun eigen promo campagnes en ik vrees dat (E)HS, HT en HC daar niet in gaan passen.quote:4. Na de sluitingsdatum worden de Inzendingen van de 10 deelnemers die de meeste stemmen hebben gescoord, beoordeeld door een panel van Sony-juryleden. Elk van deze Inzendingen wordt dan beoordeeld op basis van creativiteit (1-25 punten), originaliteit (1-25 punten), uitvoering (1-25 punten) en persoonlijkheid (1-25 punten). De beste 10 Inzendingen met de hoogste scores na dit proces worden dan uitgeroepen tot de 10 winnaars. Indien twee deelnemers een gelijke score hebben, kiest de Organisator naar eigen goeddunken een Winnaar op basis van een evaluatie van welke Inzending het beste is, waarbij alle categorieën in overweging worden genomen.
Want?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:55 schreef StM het volgende:
en ik vrees dat (E)HS, HT en HC daar niet in gaan passen.
Gaat niet gebeuren idd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:55 schreef StM het volgende:
Vanuit Fear.FM moet een stem of duizend wel lukken als die mee willen doen denk ik. Alleen dan zit je nog met een andere clausule:
vrees dat (E)HS, HT en HC daar niet in gaan passen.
Inderdaad, wat een negativiteit mensen! Niet zo droeftoeterenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
En jij vanuit The Magic Show, kom op jongens beetje enthousiasme!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |